![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij had me genegeerd. Leugenaar!
Maar goed. Niet komen zagen dat ik geen argumenten gebruik. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Minister
|
![]() Leg eens uit?
Citaat:
Leg eens uit?
![]() |
![]() |
#723 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nutteloze spielereien die eindeloos vervelen. Je toehoorders boeien, hetzij door je stijl of de kracht van het woord, hetzij door argumenten die de lezer doen opkijken omdat ze echt hout snijden, moet je nog leren. PS: Niet zo ongeduldig, een poster moet op de negeerlijst ingevuld worden voor zijn berichten verdwijnen. Dat is bij deze gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 woorden zeggen tegen je buurman in het Nederlands is niet wat ik versta onder een taal leren. Maar is wel de taal respecteren van die buurman.
Citaat:
Zover ik weet is er geen 'groep' Franstaligen verhuist naar Vlaanderen, maar heel veel kleine entiteiten (gezinnen). Elk afzonderlijk van die mensen 'moet' dan de afweging maken of het de moeite is om Nederlands te leren. Maar vermits er vele andere kleine entiteiten (gezinnen) in de buurt zijn die ook Frans kunnen én de taalfaciliteiten, is het praktisch nut van de Nederlandse taal vrij gering. Elke Franstalige afzonderlijk zal de afweging persoonlijk maken en die zal veelal negatief uitdraaien voor 'Nederlands leren'. Dat is begrijpelijk. Citaat:
Dus als er al een Franstalige zegt van 'eigenlijk zouden we allemaal Nederlands moeten leren' is het nog steeds zo dat '1 man het verschil niet gaat maken'. En dus gebeurt er ook daar weer niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan stoort het zeker neit dat ik nog eens antwoord.
Citaat:
Als ik een fout maak, is het écht niet zo moeilijk me daarop te wijzen. Maar dat doe je niet. Citaat:
Citaat:
Ik hou sowieso niet van retorica. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U doet niet anders dan rond de pot draaien met onzin en niet antwoorden op vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal daar met plezier op antwoorden, als ik daartoe in staat ben. Vermits u ervan overtuigd bent dat ik op (heel veel) vragen niet antwoord, kunt u er vast en zeker wel een paar vinden. En in deze post vind je het begin van een redenering, die in de daarop volgende discussie verder wordt uitgelegd: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=647
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 24 juli 2007 om 11:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Valt het u als franskiljon misschien zwaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De faciliteiten zijn hun doel een beetje voorbijgeschoten. Ik ben blij dat toch iemand doorheeft dat ik niets goedpraat, maar in context plaats. (Ik veroordeel het echter ook niet. Die mensen hebben gedaan zoals mensen nu eenmaal handelen, imo.)
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Het is een wetenschappelijk feit dat objecten op elkaar een invloed uitoefenen, dus in principe is zelfs de astrologie die werkt met dierenriemtekens wetenschappelijk niet onmogelijk. De maan en de zon hebben invloed op alles op de aarde, dat zie je als je op het strand staat. Wetenchappelijk onderzoek is nodig terzake, maar op voorhand iets uitsluiten is bijzonder onwetenschappelijk, zeker al er argumenten pro bestaan.
![]() |
![]() |
#734 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Astrologie kan mss eventueel ooit waar zijn. Maar op dit moment is elke astrologische bewering complete bullshit.
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iets delen door oneindig is 0. Een ster heeft buiten wat straling geen invloed op onze planeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet je idd niet vast gaan pinnen op dat soort dingen, Robert. Wat je wel kan doen is er uithalen wat er uit te halen is. Je leert bijvoorbeeld 9 persoonlijkheidstypes herkennen en er rekening mee houden. Als je het kent sta je in alle geval een stapje voor op degenen die het niet kennen.
![]() |
#738 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doordat elk persoonlijkheidstype ook nog een rechter-en linkervleugel heeft, en dus karatertrekken heeft die de types naast hem ook bezitten kom je uiteindelijk bij iedereen iets tegen wat de ander ook heeft.
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik heb er vandaag een paar in mijn negeerbox gestoken. Sommigen zijn het niet waard dat je je door hun Vlaamshatende attitude laat irriteren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 juli 2007 om 14:29. |
![]() |
![]() |