![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wanneer zal het belgisch regime eens toegeven dat het een grote verantwoordelijkheid droeg ivm de collaboratie? En hoe lang zullen 'belgen' nog collaboreren met het vlaamsvijandige regime dat wij nog altijd bestrijden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat slechts eentje online. Op de vestigingen van Bergen. Pikant detail: in Sint-Winoksbergen hangt er aan het gemeentehuis/belfort geen normale Franse staatsvlag. Burgemeester noch schepencollege willen dat.
![]() In Boeschepe hangt de Vlaamse leeuw als hoofdvlag aan het gemeentehuis. In Belle ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Goedpraten"? Alweer een ideologisch oordeel. Blijkbaar kunt u dat ech niet overstijgen. Is dat te moeilijk voor u? Praten we soms Caesar goed wanneer we zijn veroveringen objectief bespreken en niet in termen van "goed" of "fout" oordelen? Is men partijdigheid als men Napoleons veroveringen niet in een oordeelskader plaatst zoals u voortdurend doet? Neen, dat heet objectiviteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat - als de communisten gans Europa hadden veroverd - dat er dán nog veel Joden zouden geweest zijn? En hoeveel slachtoffers zouden er dan gevallen zijn? Ik vind je maar als een dwaas overkomen. Zo weinig historisch gevoel hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
|
![]() Citaat:
![]() Deze heb ik allezins, en ik vind het niet misstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
|
![]() da's nonsens. Écht, nonsens. Voor mij is de officiele leeuw even "vlaams" als welke andere dan ook. Ik vind de in vierkant gedrukte monstertjes van het VB pas belachelijk. Maar ik hou mijn mond daarover omdat vlaggen eigelijk esthetisch geen waarde-oordeel mogen hebben. Enkel de boodschap (inhoud) is belangrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er is hoop. Binnen 50 jaar zal heel 'die geschichte' wel verjaard zijn in de geesten. Vele kinderen en jeugdigen weten steeds minder over de geschiedenis in het algemeen. Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2007 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die Hitler proberen goed te praten, horen inderdaad thuis op de IJzerwake. Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2007 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie loopt hier weer eens ten einde voor een dwaas die het het maar niet kan laten Godwin's law te overtreden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 augustus 2007 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
|
![]() Citaat:
Maar "echte" vlamingen lusten de combinatie zwart geel rood niet . Dus verkiezen zij een zwarte blomme op geluwveld. Ik denk niet dat er al iemand gelynchd werd om wille van de heraldische leeuw. Zelfs niet op de IJzerwake. We overleven het wel! Laatst gewijzigd door luc broes : 23 augustus 2007 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welgeteld: 5000 op meer dan 6.300.000 Vlamingen. Dus de 'echte' Vlamingen maken 0.02% uit van de Vlamingen. Wat een pretentie! Laatst gewijzigd door system : 23 augustus 2007 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | |
|
![]() Citaat:
Als ik 'echte' tussen aanhalingstekens zet doe ik dat niet toevallig. Ik schrijf ook over 'democratisch' en daarmee bedoel ik geenszins democratisch. Dus, zoals je zegt futiele discussie Laatst gewijzigd door luc broes : 23 augustus 2007 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
|
![]() Citaat:
Niemand die een beetje bij zijn zinnen is probeert vandaag nog Hitler of Stalin of Pol pot goed te praten. Laat staan dat daarvoor een aanhang bestaat. Op dergelijke dommigheden zal ik niet meer reageren 'omdat ik blijkbaar geen argumenten heb' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |