![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() respect voor Dewinter & Vanhecke. 2 politici met ballen die zich durven uitspreken.
![]() |
#722 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze hun hoofddoekfascisme laten vallen, dat ze de slachtwetten respecteren ipv hun achterlijke rituele slachtingen onder het mom van godsdienstvrijheid opdringen, dt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, nu maak maak je me bang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maakt u zich maar niet druk om dit soort replieken een democratie blijft overeind als het een balans vindt tussen individuele rechten en de wensen van de meerderheid dus, maw, ook al wil de meerderheid je in de doos, als je wettelijk niks verkeerd doet, blijf je vrij
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 11 september 2007 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
|
![]() Citaat:
Ok, ik ben een zeer tolerant persoon, maar ik geloof toch niet dat ik mensen met bommengordels in mijn buurt wens. Deze randdebielen uit onze maatschappij weren lijkt me echt nuttig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ex.man van de Belgische ministerin van just is just mag dus niet stemmen, bedoel je?
![]() |
#729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pssstt... Je valt uit je rol. De Winter en Vanhecke spraken zich uit tegen de mensen waar jij beweert bij te horen. Herpak je snel!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 september 2007 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
|
![]() Ik ken er geen in mijn buurt, maar we kunnen er altijd 1 oprichten.
![]() Heu, kent er iemand deze vorm van handwerk, want ik ben er niet zo in thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat hier niet tegen de islam maar tegen het islamisme.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 september 2007 om 20:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is het niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tja "ze" zullen wel niet anders kunnen
ik denk wel dat "ze" zullen morren eens het zover is want 90% of meer van "hun" ouders leidden een onberispelijk leven en toch werden "ze" allen als profiteurs omschreven
![]() |
#735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat (nog) op die man zijn strafblad staat.
![]() |
#736 |
Minister-President
|
![]() Bij mijn weten was er betogingsverbod, geen samenscholingsverbod... zelfs Goedele Devroy was dit opgevallen... maw is de politie hier haar boekje zwaar te buiten gegaan, wat dit met uw persoonlijke 'affectie' voor de persoon Debie te maken heeft zie ik niet in... maar dat zal wel aan mij liggen zeker?
![]() |
#737 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze ophouden met hun hoofddoekfascisme, dat ze de slachtwetten respecteren ipv hun barbaarse rituele slachtingen op te dringen onder het mom van godsdienstvrijheid, dat ze ophouden de niet-islamitische kinderen van de Antwerpse stadscholen halal-eten door de strot te duwen, dat ze ophouden hun machocultuur op te dringen door gescheiden zwemuurtjes te eisen, dat ze hun kindjes onmiddellijk in het NL of F opvoeden zodat de autochtone belastingbetaler niet langer hoeft op te draaien voor hun schoolachterstand, nog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
|
![]() Citaat:
Als die persoon jouw rechten zo zwaar begint te schenden, zou je dan ook niet blij zijn dat er mensen op de barricaden springen en het beleid aanklagen? Wel, als flamminganten worden onze rechten dagelijks geschonden en wij verhuizen niet. Wij zijn hier thuis en komen op voor wat we als onze rechten beschouwen. En nee: ik zal nergens beweren dat ik 100% achter het Vlaams Belang sta, maar ik sta nog minder achter de houding van Thielemans in deze betoging. Moest Jansens die spontaan manifesterende zwarten, die eigenlijk even voor overlast gezorgd hebben met een illegale betoging naar aanleiding van de moord op Oulematou, dan ook in elkaar laten slaan? Jij vind dat ordehandhaving, ik beschouw het als machtsmisbruik. Het is niet omdat je een bepaald wettelijk middel ter beschikking hebt, dat je het moet toepassen. Ja, een burgemeester mag een illegale betoging laten platslaan en iedereen oppakken, maar hij kan ook een oogje dichtknijpen en beslissen enkel in te grijpen, wanneer het uit de hand loopt. Daar heb ik nergens iets uit de hand zien lopen. Ik zag enkel mensen met spandoeken, die op serene manier manifesteerden. Er zijn al genoeg toegestane betogingen uit de hand gelopen, als een niet-toegestane het niet zou doen, zie ik geen reden om op te treden. Daar is het verschil tussen macht uitoefenen en macht misbruiken. Laatst gewijzigd door Boadicea : 11 september 2007 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |