![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7421 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7422 | |
Banneling
|
![]() Een timeline voor AA11:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7423 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Of the four hijacked aircraft on 9/11, the nine minutes of advance notification about the hijacking of Flight 11 was the most time that NORAD had to respond before the aircraft crashed into its target.
Ik verwijs nu terug naar mijn vorige post: b) Vergelijk dat eens met hoé lang die gast heeft gewacht (lees: de procedure NIET heeft gevolgd) vooraleer z'n eerste call te doen? Om 9.46 is vlucht 11 gecrashed. Norad had zogezegd 9 minuten de tijd om vlucht 11 te onderscheppen, wat impliceert dat zij omstreeks 8.37 is gecontacteerd ivm vlucht 11. Vanaf 8.10 waren er al problemen met vlucht 11. Wat wil zeggen dat er, nadat er een noodsituatie was, 27 minuten zijn voorbij gegaan vooraleer Norad is verwittigd. Nu, ik weet niet hoe het zit met u, maar ik geloof niet dat het standard procedure is om 27 minuten te wachten vooraleer Norad moet verwittigd worden. Laatst gewijzigd door Big Slick : 13 januari 2009 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7424 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mr Valentine, de hele 9/11 Truth movement "kletst uit z'n nekharen", ik heb veel tijd (lees: TE veel) gestoken in het onderzoek naar 9/11, en ben tot de conclusie gekomen dat de argumenten van 9/11 Truth veel tekort komen. Waarom zou ik u geloven, als de bewijzen in overvloed het officiële verhaal steunen, en als de argumenten van 9/11 Truth door velen al één voor één afgebroken zijn? En nu probeert u de discussie te veranderen naar de gebouwen? Wat nu, geen slimme citaten meer over NORAD? Maar goed, ik wil de waarheid weten, en zal daarom naar uw filmpje en website gaan en die bekijken. Hoogst waarschijnlijk heb ik de argumenten van die website al ergens gezien, en zal het weer een grote teleurstelling zijn, maar ik zeg al niks meer, ik zal het wel zien. Onderstussen raad ik u (en iedereen in dit forum) aan de filmpjes van deze Youtube gebruiker te bekijken: http://nl.youtube.com/profile?user=RKOwens4&view=videos En voor meer details, deze websites eens bekijken: http://www.911myths.com/index.html http://www.debunking911.com/index.html En het geeft geen bad karma om wereldgebeurtenissen kritisch te bekijken (dat wil zeggen kritisch tegenover beide kanten van het verhaal, niet enkel de officiële kant) en dan een conclusie daaruit te trekken. Laatst gewijzigd door Buzz : 13 januari 2009 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
At 08:16, the aircraft leveled off at 29,000 ft[13] and shortly thereafter deviated from its scheduled path. BATC made multiple attempts to talk to Flight 11 but got no reply,[5] and at 08:21, the flight stopped transmitting its Mode-C Transponder (aviation)|transponder signal.[13] dus pas na 8.21 kon en er van uit gaandat er duidelijk iets mis was
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7426 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7427 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7428 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7429 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het was wel een technisch hoogstaande operatie ja, maar mogelijk was het zeker. Het officiële verhaal echter is onmogelijk, zeker de instorting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7430 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 januari 2009 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7431 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ziet iemand de contradictie? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7432 | |
Parlementslid
|
![]() Wat in een democratie kan:
Citaat:
Paul
![]() |
![]() |
#7433 | |
|
![]() Citaat:
Wat andere doen is zeggen "9/11 kan geen inside job zijn omdat het plaatsen van explosieven zou gelekt zijn". Zij maken van hun mening een punt dat ze zomaar voor waar aannemen om te debunken.
Laatst gewijzigd door exodus : 14 januari 2009 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7434 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Exodus: "Wat andere doen is zeggen "9/11 kan geen inside job zijn omdat het plaatsen van explosieven zou gelekt zijn". Zij maken van hun mening een punt dat ze zomaar voor waar aannemen om te debunken." Dat is bijlange niet het enige punt dat debunkers hebben, er is een hele lijst aan bewijzen die het verhaal van 9/11 Truthers veel ongeloofwaardiger maakt dan het officiële. Laatst gewijzigd door Buzz : 14 januari 2009 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7435 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7436 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
feit: zo'n operatie vergt maanden voorbereidingstijd feit: op quasi elk verdiep moeten er explosieven strategisch aangebracht worden feit: de bedienden hadden niets gezien of gehoord toen deze explosieven aangebracht werden in de weken voor 911 conclusie: het dynamiet werd tijdens de bouw aangebracht. Citaat:
Citaat:
indien de dynamiet tijdens de bouw aangelegd werd kun je van de toenmalige mensen onmogelijk verwachten dat ze toen al wisten dat men dit dynamiet zou gebruiken om 3000 mensen om zeep te helpen. die mensen leven vandaag nog. zo'n getuige vinden is heel makkelijk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7437 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
in jouw complot zitten 100'en of duizenden mensen alnaargelang hoever je doorredeneert. dit kun je inderdaad niet geheimhouden. niet lekken wijst er op dat er geen insidejob of dergelijke is/was. hooguit blunders, zwarte piet spelen of info achter houden onder het mom van veiligheid technische discussie's over vluchtplannen of gebouwen die niet door een brand of boeing kunnen instorten is hooguit mist spuiten en bewijst nul komma niets |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7438 | |||
|
![]() Citaat:
Je derde mening is ook niet echt overtuigend. WTC is een groot gebouw waar er ongetwijfeld veel gewerkt werd en veel volk rondliep. Dat iemand niets zou gemerkt hebben is geen sterke reden om aan te nemen dat het niet tijdens de uren of snachts gebeurt is. Dus hoef je zeker ook niet te concluderen dat de explosieven voor de ingebruikname moeten aangebracht zijn. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar geen nood, die vraag heb ik enkele maanden geleden al eens gesteld; antwoord is er nooit op gekomen... Wat gezever en wat "rond de pot draaien" was er des te meer bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7440 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |