Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2020, 10:20   #7481
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Haat vergt teveel energie.
Schadenfreude daarentegen
Oud 9 november 2020, 10:39   #7482
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Haat vergt teveel energie.
Schadenfreude daarentegen
It's energizing.

Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 10:50   #7483
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Troost u, u bent niet alleen als fan van (ex)president Trump.

De grootste verdediger van Trump en zijn strijd tegen de “frauduleuze” en “corrupte” verkiezingen is met voorsprong Dries Van Langenhove. Dat hoeft niet te verwonderen. Meer dan eender wie in de partij is Van Langenhove in de ban van alt-right en de technieken die worden gebruikt om extremistische propaganda te verspreiden.

In mei nodigde de openlijk racistische American Renaissance Van Langenhove nog uit als spreker op haar jaarlijkse conferentie. Jared Taylor speelt daar een belangrijke rol. Taylor, die raszuiverheid en de vrijwillige segregatie van rassen voorstaat, is een boegbeeld van de alt-rightbeweging en een fan van Trump .

© Apache
Ja als 't van Apache komt

Maar verder, wat heeft dat met mij te maken? Ik vraag alleen waar jullie haat vandaan komt meer niet, er moet toch een reden zijn dat jullie die man zo haten.
Oud 9 november 2020, 10:56   #7484
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht

Maar verder, wat heeft dat met mij te maken? Ik vraag alleen waar jullie haat vandaan komt meer niet, er moet toch een reden zijn dat jullie die man zo haten.
dat is hetzelfde als heel de school begint te lachen als de bullebak van de speelplaats op z'n bek gaat.
Oud 9 november 2020, 10:56   #7485
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

2 x dat mooie woordje in één posting... Tssss....
Waar het hart vol van is...

Laatst gewijzigd door kojak : 9 november 2020 om 10:57.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 11:16   #7486
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Haat? Ik haat niemand.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 11:17   #7487
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Trump of Biden die interesseren me geen barst, maar jullie massahysterie dat is echt angstaanjagend. Ik heb hier ook mensen komen die Trump zo erg haten dat ze God dankten en weenden als kinderen dat Trump niet herverkozen is. Ik denk dan hu.
Inderdaad, het doet een beetje denken aan noord koreaanse toestanden.

Ik had nooit gedacht dat in deze tijden van vrije informatie er toch nog zo'n groot deel van de bevolking zo blind zou kunnen meegaan in propaganda. Ze zijn zodanig overtuigd van het beeld van Trump als een waarlijke duivel dat ze bereid zijn alles te geloven. Het gaat zelfs zo ver dat ze er zelf zaken bij fantaseren.

Angstaanjagend hoe de media dat in 4 jaar tijd konden bereiken. Maar zo begrijp je wel beter hoe het kon dat de nazi's mensen joden konden doen haten zonder dat ze er ooit een gezien hadden.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 11:27   #7488
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom haatten nazi's hun joodse buren? Waarom haatten tutsi's hun hutu buren?

Er hoeft geen reële reden te zijn. Eenmaal de demonisering door de media is aangeslagen krijg je confirmation bias en cognitieve dissonantie, en dan zijn mensen bereid om quasi alles te geloven.

En zoals je hier op het forum ook kunt zien gaat dat heel ver als het lang genoeg duurt. Het wordt een soort van religie.

Voor de echte trump aanhangers geldt natuurlijk net hetzelfde, maar dan omgekeerd.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 11:37   #7489
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht

Ik had nooit gedacht dat in deze tijden van vrije informatie er toch nog zo'n groot deel van de bevolking zo blind zou kunnen meegaan in propaganda. Ze zijn zodanig overtuigd van het beeld van Trump als een waarlijke duivel dat ze bereid zijn alles te geloven. Het gaat zelfs zo ver dat ze er zelf zaken bij fantaseren.

Angstaanjagend hoe de media dat in 4 jaar tijd konden bereiken. Maar zo begrijp je wel beter hoe het kon dat de nazi's mensen joden konden doen haten zonder dat ze er ooit een gezien hadden.
Dat heb ik dikwijls gedacht maar het nooit willen uitbrengen, maar inderdaad dat is mee de reden dat ik iedereen naar hun beweegreden vraag. Waarom zo massaal meegaan in die haatcampagne tegen die man al van voor hij president was.
Oud 9 november 2020, 11:43   #7490
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja als 't van Apache komt :roll:

Misschien zou u kunnen checken of Apache gelijk heeft en of het waar is dat ging spreken voor deze geciteerde organisatie. Dat zou objectiever zijn als antwoord.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 11:48   #7491
Hoomer

Standaard

Citaat:
Misschien zou u kunnen checken of Apache gelijk heeft en of het waar is dat ging spreken voor deze geciteerde organisatie. Dat zou objectiever zijn als antwoord.
Dat speelt toch geen rol, voor mijn part gaat die voor eender welke randdebiel spreken, wat the fuck heb ik daarmee te maken. Ho wacht even, jij denkt dat ik lid van het VB of zoiets ben, nope ben van geen enkele politieke partij of iets dergelijks lid, weer verkeerd gedacht dan.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 9 november 2020 om 11:48.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 11:50   #7492
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een beetje zoals jij doet als het artikels van op doorbraak zijn? Of wacht nee, daar schiet jij ook gewoon steevast op de boodschapper. Pot ketel met andere woorden. Nog maar eens. Maar goed, misschien eerst eens beginnen met duiden wat een artikel van Apache over DVL te maken heeft met de Amerikaanse president.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 9 november 2020 om 11:51.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:01   #7493
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik maak me echt zorgen over de meeste van mijn medeforummers.
Nu Trump uit het beeld gaat verdwijnen, vier jaar hebben jullie kunnen haten en op die mens zijn kap kunnen vitten en nu, nu gaan jullie in een zwart gat vallen.
Persoonlijk vind ik dat de Maarten hier op het forum psychische opvang moet voorzien om jullie terug naar de werkelijkheid te begeleiden.
Hou op of ik verdrink hier in mijn eigen verdriet. Wat ze die brave sukkel allemaal hebben aangedaan is niet te geloven.

Die moet echt tevreden zijn dat hij de volgende vier jaar geen president meer moet zijn

Waarom hij nu dan zo kwaad is kan ik maar niet begrijpen
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:05   #7494
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Die hovaardige, arrogante lomperik is op z'n bek gevallen.
Nu beginnen er 4 betere jaren voor de "gewone" Amerikanen.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Hoe sterker de Amerikaanse staat hoe slechter voor iedereen, wij en de Amerikaanse burger.

Ik zie echt niet in waar die federale staat toe bijdraagt, behalve zijn eigen macht verhogen ten koste van ons en van hun eigen bevolking. Trump heeft veel bijgedragen aan het beschadigen van dat monster. Dat is zijn historische bijdrage.

Laatst gewijzigd door patrickve : 9 november 2020 om 12:07.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:05   #7495
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor mezelf? Je vergist je schromelijk, ik heb geen vier jaar haat tegen die man zitten spuien zonder te weten waarom of zo. Nee ik heb dit vier jaar met steeds groeiende verwondering gadegeslagen, of hoe men een miljoenen massa waar volgens mij toch ook wel best intelligente wezens tussen zaten kan manipuleren tot collectieve waanzin.

Trump of Biden die interesseren me geen barst, maar jullie massahysterie dat is echt angstaanjagend. Ik heb hier ook mensen komen die Trump zo erg haten dat ze God dankten en weenden als kinderen dat Trump niet herverkozen is. Ik denk dan hu.
Er zijn zelfs mensen die wenen als de Rode Duivels verliezen
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:10   #7496
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hou op of ik verdrink hier in mijn eigen verdriet. Wat ze die brave sukkel allemaal hebben aangedaan is niet te geloven.

Die moet echt tevreden zijn dat hij de volgende vier jaar geen president meer moet zijn

Waarom hij nu dan zo kwaad is kan ik maar niet begrijpen
Misschien wil hij toch de zeventig miljoen aanhangers die zich niet hebben laten vangen door de anti-Trump propaganda tevreden stellen en vechten tot de laatste mogelijkheid is uitgeput.
Misschien heeft hij nog een stok achter de deur, bij zo een gekwiekste mannen als Trump weet je nooit.
Oud 9 november 2020, 12:19   #7497
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jonge, je begint te vervelen met uw gezever. Vertel me liever waarom je Trump zo haat, dat wil ik van je horen in plaats van uwe zever over dat ik een haatvol persoontje zou zijn.
Weer 2 x dat woordje en op die vraag heb ik al meermaals een antwoord gegeven.
't zit heel diep bij u zenne.
Oud 9 november 2020, 12:23   #7498
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is wel frappant dat in de grote steden de winkels etc beschermd werden door houten platen. Blijkbaar niet tegen Republikeinen en Trump gezinden want die hebben tot hier toe weinig of geen schade aangericht.

Maar wel in het voorruitzicht Trump zou gewonnen hebben. Dan zouden die terreurgroepen zoals BLM alles kapotgelagen, geplunderd en in vuur en vlam gezet hebben.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:27   #7499
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht

Stop toch eens met uw introctrinatie - en andere fantasie theoriën.

De reden is simpel, iedereen met wat levenservaring heeft ooit een narcistisch leidersfiguur ontmoet en weet verdomd goed hoe nefast deze mensen zijn op hun omgeving.

Dat Trump zo iemand was wist ik al 10 jaar geleden..heb daar geen cnn voor nodig...

Vergelijk hem liever met Stalin of Hitler ipv zijn opponenten met nazi's, gewoon degoutant hoe jij het idool van de amerikaanse neonazi's wil afschilderen als het slachtoffer van ...

Laatst gewijzigd door edwinp : 9 november 2020 om 12:30.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:28   #7500
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Weer 2 x dat woordje en op die vraag heb ik al meermaals een antwoord gegeven.
't zit heel diep bij u zenne.
Ik ga hier welles nietes spelletje spelen met u, maar u heeft nog geen enkel antwoord kunnen geven.

En verder wil ik aan iemand zoals wiens bijdrage eigenlijk nul is, geen tijd meer verspillen. Weet maar iets te zeggen wanneer je wil bijdragen tot het vinden van de reden waarvoor Trump zo gehaat wordt door u en anderen.
Dan is er nu ook nog het fenomeen dat de Trumphaters gaan ontkennen dat ze die man gehaat hebben of haten, raar.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be