![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7481 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7482 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Wie heeft de vorige verkiezingen ook alweer gewonnen? Wat je schrijft geloofde mijn vader 35 jaar geleden ook,maar er is nog niet veel veranderd uiteindelijk... Citaat:
![]() Er zitten vrijmetselaars in het Vaticaan. Je moet eens kijken wie altijd aan het hoofd van de loges staan...elitaire families.Ik dacht dat Leopold I ook in de tijd als grootmeester was gevraagd in België,maar weet niet meer hoe het precies zat.Het is ook logisch dat die dingen elitegestuurd zijn...zij bezaten toen al de macht en de middelen.Zij zijn er al eeuwen op uit hun macht en vermogen uit te breiden.Geheime genootschappen lenen zich daar uitstekend toe. In de vrijmetselarij is de zonnesymboliek fervent aanwezig.In de RKK eveneens,al zij het iets beter verborgen verborgen. Noem de zonaanbidding gerust de Luciferiaanse fetish van de elite.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 20 augustus 2006 om 20:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7483 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U herleid alles over het katholicisme naar de zonne cultus! Dit is belachelijk U kent de geschiedenis van de kerk niet en u beledigt het christendom. Eerst en vooral dat de geboorte van Jezus in de winter gebeurt (en de wedergeboorte van de zon ; trouwens inculturatie noemt men dit) is puur omdat de mensen, die vroeger op het land werkten om eten op tafel te krijgen, in de winter niet moeten werken (gemakzucht voor iedereen op het noordelijk helfrond, het enige gekende gebied in die tijd). De naam jezus moet u maar eens opzoeken in een hebreeuw woordenboek of zo... Dat Jezus geleeft heeft (mischien zelf meerdere malen) is gewoon zo...De dag dat zijn evangelie uitkomt spreken we nog maar eens...(nooit dus!). De kerk heeft de domheid van het volk in het verleden goed misbruikt dat ontken ik niet maar de kerk was er eerst en pas dan het misbruik van de teksten! Wat betreft hoe u het katholicisme werd aangeleerd interesseert mij niet; u nam het dan ook gewoon aan...Ik heb in het katholiek onderwijs gezeten; nooit ben ik contradictie tegen gekomen met wat ik u hier vertel. Alles wat in de bijbel staat is symboliek (net zoals u denkt symboliek terug te vinden in kranten knipsels en hedendaagse sitaten) het is aan u om er de werkelijke waarden uit te halen. Alles wat u in uw hoofd heeft is één grote collage over wereldoverheersing en elitaire macht. Maar uw geloof (noteer dat als ik zeg geloof ik bedoel "blindelings geloof") zit vol gaten en u merkt het niet! Mijn visie over wat u de nwo noemt heb ik al in een andere draad geschreven (gelooft u in de nwo?)... Hoe u overal complotten ziet is voor een kritische lezer onverstaanbaar; maar u doet ermee wat u wilt niemand zal u ooit kunnen overhalen dat dit allemaal veel te overroepen is! Mischien zal u later op uw sterfbed (ongelukig) inzien dat u misschien best een ander geloof had aangenomen... Ik weet dat ik veel kritiek zal ontvangen op deze post maar het interesseert me niet; het heeft mij gestoord dat hier zaken werden geprofeteerd waar enkel een wankele onderbouw voor bestaat en een bovenbouw van fantasie en menselijke jaloezie tegenover wat u "de elite" noemt (mensen die u niet verstaat en benijd...). mvg Largo_w ->Jezus richtte zijn blik op hem en zei: ‘Jij* bent Simon, de zoon van Johannes; voortaan zul je Kefas* heten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7484 | |
|
![]() Citaat:
Als ik dit niet geloofde en had nagedacht had ik het niet genoteerd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7485 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7486 |
Minister
|
![]() De onwetendheid over de bijbel is hier koning.
Als christen moet ik eens iets kwijt. Weet U in de bijbel staat de RKK vermeld.Wel niet met naam maar kijk eens: Jesus zei dat men niemand 'Vader' mag noemen dan God alleen, ook klaagt Paulus bijv. zelfkasdijding aan, dingen die toen ook al aan de orde waren, en die typisch zijn voor de RKK. Maar het belangerijkste staat in het boek Openbaringen, Apokalips in de katholieke bijbel.In hoofdstuk 18 staat de val van dit systeem beschreven.Als je dit hoofdstuk een leest, word veel duidelijk, het is een financieel systeem , een wereldhandel. Ik geloof dat achter deze NWO de RKK zit met haar dochters, al de denominaties.Vrijmetdelarij en illuminati zijn alleen maar facades. Wat je nu ziet gebeuren in het midden-oosten is compleet volgens plan(zie Albert Pike) andere godsdiensten(concurentie) uitschakelen, vooral het jodendom. Misschien is dit de man die aan de touwtjes trekt: http://www.whale.to/b/kolvenbach.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#7487 |
Banneling
|
![]() Zeg Largo, ben jij een bijbelfreak of zo ?
Je publiceerde al eerder het volgende bericht: Het bloed van degene die het bloed van een mens vergiet, zal door mensen worden vergoten, want de mens is gemaakt naar het beeld van God. Wees vruchtbaar en word talrijk, bevolk de aarde en word er talrijk.’ God zei tegen Noach en zijn zonen: ‘Nu sluit Ik mijn verbond* met u en met uw nageslacht |
![]() |
![]() |
![]() |
#7488 |
Minister-President
|
![]() Beter een bijbelfreak dan gewoon een freak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7489 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7490 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7491 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als je Vaticanassassins leest van Phelps zul je ook zien dat het niet gestaafd wordt en dat er enorm veel gaten inzitten. (hoe toont hij bvb. zijn claim aan dat de Superior General met (ik denk) Frederick de Grote (al kan ik er gla d naast zitten) de 8 laatste graden van de Vrijmetselarij heeft opgericht? Phelps gaat overigens al te vaak in de fout,volgens hem is de reden dat Diana om het leven gebracht is dat de telg in aantocht van Diana en Dodi een troonopvolger van Engeland was;hij beweert dat wolkenkrabbers gebouwd worden met explosieven ingebouwd om hen netjes te laten invallen in geval van bvb. een aardbeving en dat dat is gebeurd op 9/11... Nuja,dat van de Jezuiten en Kolvenbach...ik denk het niet.Waarom denk jij overigens dat degenen die de Bijbel schreven in de tijd hun macht zomaar afgaven aan een Infallible Pope die niet over de genen beschilt...niet van Royal Blood is?
![]() |
![]() |
#7492 | ||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij de minst open van ons twee bent en het zekerst van zijn stuk-terwijl je tegelijk degene bent (naar eigen zeggen) die zich het minst over deze materie geinformeerd heeft. Citaat:
En de zonnesymboliek waar ik het over had is duidelijk aanwezig. Ervoor was zonaanbidding ook heel gewoon,bij de Romeinen,de Egyptenaren,de Sumeriers en helemaal terug tot in Babylon. Was Constantijn niet tegelijk hoofd van de RKK en Pontifex Maximus van het Romeinse Rijk? Citaat:
Citaat:
![]() Het werd naar het schijnt om te beginnen niet geschreven als "Jezus". Citaat:
Citaat:
Kan je aantonen wat je zegt?Misschien kan je een tijdlijn geven en de relevantie belichten van "de kerk was er eerst en dan pas het misbruik van de teksten". Citaat:
Bovendien ben ik sinds jij hier post afwezig geweest... Citaat:
![]() Er is een selecte zeer machtige elite die de wereld tracht in een bepaalde richting te sturen en het is nogal wiedes dat ze dit niet openbaren.Dat is vooral wat we zeggen...maar van het moment dat jij van een samenzwering hoort is het al zever...je bent vooringenomen. Citaat:
![]() Waar haal je het om mij dit soort zaken te verwijten? Ik benijd de elite,ik ben jaloers op de elite,en dat is volgens jou de verklaring voor wat ik hier schrijf...jongen toch.Niets kon minder waar zijn.Je illustreert hier wederom je onwetendheid waarop je je voorbarige conclusies baseert...het kan ook anders... Iemand vergeleek je hier met Illwill,wel je bent iets eloquenter en maakt minder schrijffouten,maar het is idd redelijk analoog,je zegt net als Illwill niet veel zinnigs,argumenteert (voorlopig) niet en bent niet geinformeerd... Hoe kan je dan zo zeker van je stuk zijn? ![]() Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 20 augustus 2006 om 23:31. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7493 | ||
|
![]() Citaat:
Nu het is allemaal gewoon wat TE cruw uitgedrukt maar mijn basis idee zit er wel in. Hier heeft u in alle geval een copy paste van mij gedachte over deze “nwo” en u heeft goed verstaan dat ik deze niet ga veranderen… Citaat:
Eerst en vooral ik ontken niet wat u zegt over de zonnecyclus die verborgen zit in onderdelen van het katholicisme maar dit fenomeen is algemeen gekend en noemt met inculturatie dus ik snap niet wat u daar achter gaat zoeken (als je wat verder zoekt zal je zelf zaken terug vinden uit het geloof van de kelten en de romeinen). Geloof was in de eerste plaats een uit leg van natuurfenomenen; leven en dood, de zon die opkomt, liefde, pijn,… Elke godsdienst heeft hier teksten over; zowel de romeinen, de egyptenaren, de hindoes,…als de Christenen. En als je natuurlijk gelijkenissen gaat aan elkaar binden dan zijn we zeer lang bezig… Het is ook dankzij deze (mogelijkheid tot) inculturatie dat ons geloof nu nog bestaat (zie vb. Constantijn en Clovis). Dat Jezus niet of wel of misschien of zestien keer heeft bestaan doet er niet toe het is DE BOODSCHAP die telt. Het feit dat hier vaak werd aangehaald dat geloof een manier van macht uitoefenen is geweest in het verleden is waar maar dit is de dag van vandaag niet meer het geval (aangezien de kerk werd gereduceerd tot zijn ware bedoeling; op een paar hopeloze pogingen zoals opus dei, maar dat is nog maar een speldenprik). Maar zo zijn veel geschriften verkracht tot een machtvoorwerp; zie maar het marxistisch manifest, de koran,…nu nog. Dat de clericale macht en de elitaire macht nauw aan elkaar verbonden zijn zou ik meer een haatliefde relatie noemen. De naam Jezus staat hier mooi uitgelegd; http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus men moet er echt niet meer gaan achter zoeken(wat u maar al te graag doet). U vraagt mij constant argumenten maar elk argument dat ik u maar kan geven zal een ander complot inhouden dus ver gaan we niet geraken… vb. het feit dat u het meest aanhaald; de olie als ultieme machtwapen! U zegt dat deze in handen in van deze “elite” Ik kan u beweren dat er olie is in Groot-Britannië, Noorwegen, Angola, Argentinië, Australië, Benin, Brazilië, Kameroen, China, Colombia, Egypte, Indië, Maleisië, Oman, Peru, Syrië, Tunesië, Zaïre, Koeweit (9,5%), Saoedi-Arabië(25,4), Irak(9,8%) en nu zelf al in Groenland. Wat maakt dat deze landen op z’n minst zichzelf kunnen voorzien van de nodige olie en dus kunnen uit dit “machtssysteem” vallen. Net zoals de OPEC in het verleden hierdoor zijn macht kwijt is geraakt. Maar hierop zal u antwoorden dat ze ALLEMAAL deel uitmaken van dit machtsysteem…verstaat u mij? Of vb. deze loges zouden allemaal onderling verbonden zijn…dit is puur speculatief! Vraag aan een vrijmetselaar of hij ooit voor de loge naar america is moeten gaan… Ik zal u gewoon niets Kunnen voorleggen en als op wetenschappelijk bewijs (fysische zaken) wordt ingegaan dan wimpelt u dat altijd heel kort af…(zie vb. discussie over het vliegtuig in het pentagon). U vergelijkt mij hier met iemand anders die ik zelf niet ken…Vind ik persoonlijk heel dwaas…maar bon… (dit zou net hetzelfde zijn als ik zou zeggen dat u, 2004gun, en exodus één en dezelfde persoon zijn?) En het feit dat ik maar weinig weet over “de materie” en dat ik dat zou gezegd hebben vind ik toch ook maar raar; want uw materie gaat zowel over godsdienst, economie, politiek,…ALLES dat ik zeker wel wat kan bijbrengen aan deze discussie! Wat deze “elite” betreft het is gewoon een feit dat deze discussie puur gebaseerd is op jaloezie en nijd tegenover (de) hogere macht(en). Zou u dit formeel durven ontkennen? (let wel: hogere macht heb ik niet gedefinieerd) Nu soit, in het kort wou ik gewoon zeggen dat ik geen zin meer had in deze ellenlange discussies want ze zijn zinloos. mvg Largo_w ps: vrijmetselaars die ik ken(/weet) gaan een kerk nooit binnen geloof me vrij! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7494 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nuja,ik denk dat er wel meer zijn die het zo aanvoelen...hier en daar zie je op dat vlak wel een goeie evolutie op het forum,al zullen de meesten er allicht nooit van afstappen. ![]()
![]() |
![]() |
#7495 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De doctrines of Infallability zorgen ervoor dat de Paus in principe een dictatoriale macht uitoefent over het hele apparaat,ze hebben vertegenwoordigers over de hele wereld die moeten luisteren...hij is immers Vicarius Filii Dei-plaatsvervanger van de zoon van God. Ik dacht ook vroeger dat de macht en invloed van het Vaticaan niet veel meer voorstelde,maar heel veel mensen op aarde zijn nog steeds in de ban van religie,er is niet zoeel veranderd mijns inziens. Citaat:
Citaat:
Er staat dat Jezus een algemene Joodse naam was voor en ten tijde van het begin van de jaartelling.Was het Jezus of iets wat er op leek?Ik las dat pas vanaf de 16de eeuw of zo Jezus werd gebruikt. In mijn ogen is het een mythe.Alle verhalen errond zijn larie (daar ben je het mee eens),de dag van zijn geboorte is fabel,hij zag er in het echt helemaal anders uit... Ik las ook dat het in die tijd zo goed als onmogelijk was dat Jesus niet getrouwd zou zijn,dat Nazareth nog niet bestond... Wat geloof jij eigenlijk precies?Dat er toen iemand was die Jezus heette en dat hij een martelaar was?De rest is zever? ![]() Citaat:
Citaat:
Je moet je opwerken in dat soort geheime genootschappen en zij beslissen wie hogerop komt.Als je hen niet vooruithelpt zal je niet klimmen en zal je idd niet naar Amerika moeten voor de loge. ![]() De hooggeplaatsten hebben echter wel banden...vaak al eeuwenlang. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Deze discussie heeft niks met jaloezie te maken,noch met zelfmedelijden-ik heb het immers relatief goed in vergelijking met bepaalde anderen.Waarom zou ik in godsnaam jaloers zijn op een negatieve invloed? Het heeft eerder denk ik te maken met een onmacht om iets wat verkeerd en oneerlijk is te veranderen.Ik ben geenszins jaloers op de elite en ben niet nijdig naar hogere machten toe,maar dat betekent niet dat ik niet graag zou zien dat ze geen slachtoffers meer kunnen maken. Citaat:
![]() Sterker,ze hebben banden met de clerikale leiders.De clerikale leiders sturen hun ondergeschikten,de hooggeplaatste vrijmetselaars doen hetzelfde.Werk je niet mee,dan klim je niet,doe je dat wel,dan word je er beter van. Het geniale zit hem in zijn eenvoud zeg maar...het is een logisch systeem.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 augustus 2006 om 13:14. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7496 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier iets voor Largo, Largo staat bij mij op de negeerlijst, maar
ik heb zijn postings gelezen in de reacties van Lex. Ik heb dit al eerder gepland maar ik vind herhaling helemaal niet erg. Wel, de ?*lluminati, de olympiads of de Mariah conqueres, al the same! zijn zonne-aanbidders.Zo gebruiken ze de activiteit van zonnevlekken. Ze plannen hun snode plannen op dagen waarop er een specifieke zonne activiteit is. Daarom mochten/mogen we niet weten hoe belangrijk de zon is en hebben ze in bv het fabeltje van Jezus, de zon vervangen door een 'mens'. zie ook mijn volgende posting Wel bestudeer onderstaande plaatjes eens: ![]() ![]() Wat vind je er van? Is dat geen onderbouwing van het feit dat het 'gemanipuleerd' is. Even aangenomen dat je het ook 'durft' te zien? Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7497 | |
Banneling
|
![]() Nog even over Jezus, geboren uit de heilige maagd Maria
geboren op 24-25 december, verraden en gekruisigd en na 3 dagen opgestaan? Hmmmmm Nog meer die exact hetzelfde lot ondergaan hebben? Geboren uit een maagd, gekruisigd etc etc.en o ja, geboren rond 25 december!! Toeval???? duh??? Citaat:
Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7498 | |
Banneling
|
![]() en als klein voorbeeldje:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7499 | |
Banneling
|
![]() En waarom was die Jezus niet echt??????
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 augustus 2006 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7500 | |
|
![]() Citaat:
|
|