![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet 100% zeker dat ik mijn tijd zelfstandiger kan besteden dan jij, hoewel ik dus (o.a) wel werk als ambtenaar op niveau A in het academisch milieu voor een baas die mij afrekent op resultaten maar niet op de manier waarop die bereikt worden. ![]() Daarnaast ben ik gewoon zelfstandige in bijberoep dus ik ben wel eens benieuwd naar wie al bij al de beste maandwedde kan voorleggen. ![]() Je zou nog kunnen verschieten denk ik, hoewel dat absoluut niet ter zake doet in deze discussie. Enfin, ik bemerk bij uw 'plan' een grandioze naieviteit, je kan bijvoorbeeld niet verwachten van mensen, en dan vooral van bouwvakkers, dat ze niet leuteren tegen elkaar en tegen hun omgeving. Daarnaast is het natuurlijk overduidelijk dat op het moment dat 1 gat geboord wordt in een gebouw als WTC1 of 2 of 7, of het moment dat 100 gram explosieven over de drempel gedragen wordt, dat de interne veiligheidsdiensten hier als de weerlicht opzitten en een doorgedreven controle uitvoeren. Als je dan weet dat je spreekt over pakweg 100 man die minimum (per wtc-gebouw) 6 maand werk hebben en duizenden gaten boren, kilometers detonation cord spannen en tientallen tonnen (sci-fi)explosieven plaatsen, dan zou je toch ergens mogen beseffen dat dat niet gaat lukken? Je kan waarschijnlijk met meer succes proberen de kluis van de nationale bank in Brussel te kraken tijdens de werkuren met niets meer dan een schoenlepel. Hoe hoog schat je daarvan de succes-ratio? Enfin, uw naieviteit is ergens schattig maar nogal dom eigenlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, ik acht het US-leger hiertoe in staat. Maar dat is maar het topje van de ijsberg natuurlijk. De rest is oneindig moeilijker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7483 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien de plaatselijke vluchteider géén contact méér heeft met het vliegtuig is hij verplicht om contact op te nemen met het FAA aangezien die voor de binnenlandse veiligheid van het luchtruim verantwoordelijk zijn ,en die gezien het verbreken van ieder radiocontact verplicht zijn om ogenblikkelijk de militaire instantie NORAD te contacteren aangezien deze alléén bevoegd zijn om onderscheppingsjagers uit te zenden.... Deze procedure was al van voor 11/09/2001 gangbaar.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 16 januari 2009 om 01:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7484 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7485 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Buzz : 16 januari 2009 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7486 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
7 alert sites, en geen Andrews te bespeuren. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7487 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7488 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7489 | |
|
![]() Citaat:
Van de 9/11 commision moest je ook niet verwachten dat ze het gingen uitspitten. Eerst was Henry Kissinger als het hoofd van de 9/11 commision aangesteld, maar hij is moeten aftreden wegens belangenvermenging. Als je Kissinger een beetje kent en ze zetten hem aan het hoofd weet je dat het een cover up gaat zijn. Hier nog een clip over Kissinger en 9/11 en zijn rol in de NWO: http://www.youtube.com/watch?v=HfK0t...ategory/30/48/
Laatst gewijzigd door exodus : 16 januari 2009 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7490 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar sinds wanneer is "de impact weerstaan" hetzelfde als "géén impact op de structuureigenschappen hebben"? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7491 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7492 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U: "Ze liegen allemaal". Bewijs: nougabollen. Winnaar: IK. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7493 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ongetwijfeld wil jij verwijzen naar een "kijk eens hoe eenvoudig het is, vlieg er met een vliegtuig tegenaan en de brand doet de rest"-redenering. Niet? Citaat:
Ik plaats vraagtekens bij jouw standpunt en vraag er verduidelijking bij, maar de enige respons die ik krijg is er eentje waarbij niet op mijn punt wordt ingegaan, maar waarbij mij een standpunt wordt aangemeten waartegen je dan wil ingaan... Heb je echt niet meer dan dat? Dat kan een leuke tactiek zijn bij mensen die dat niet doorzien, maar blijf het niet proberen bij mensen die je doorzien; ze doorprikken je ballon toch keer op keer ![]() Citaat:
Waarmee je dus dadelijk een antwoord geeft op de vraag die ik stelde: het is niet de bedoeling serieus te doen, het welles-nietes spelletje is belangrijker. Fijn voor jou... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7494 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7496 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons de ego's eens aan de kant zetten en meer concentreren op de werklijke aard van de zaak ipv te discussieren om gelijk te krijgen. Ik vind het toch frappant dat er menen dat er zelfs niet verdachts is aan 9/11 gezien de geopolitieke consequenties ervan. Als we dan naar de feiten kijken zien we het ene verdachte feit na het andere en zelfs bewijs van controlled demolition in het geval van WTC7. Ik denk dat velen gewoon vast zitten in hun geloofsysteem in die zin dat ze het moeilijk of niet kunnen geloven dat het zo'n facade is. Ik geef het toe, ik moest het in het begin ook overwinnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7497 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vele CT'ers hebben ergens ooit een filmpje gezien waarbij deze verdachte dingen opgesomt werden, en die dingen werden in dat filmpje dan ingevult door de "inside job" theorie (pure speclatie dus). Ik heb tot op deze dag nog geen enkel bewijs gezien van 9/11 Truth dat niet met wat research makkelijk kon ontkracht worden, NORAD is daar maar 1 van, en toevallig één die ik goed ken (mijn intresse in gevechtsvliegtuigen kan u daarvoor danken). Laatst gewijzigd door Buzz : 16 januari 2009 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7498 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7499 | |