![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is goed, het wil zeggen dat je enige zelfkennis hebt.
Nu nog proberen van u te veranderen ten goede. Verder, over dt-fouten, je weet ondertussen dat het niet helpt omdat ik niet in staat ben van een aantal van die dingen te onthouden. De vraag is dus, is het compulsief gedrag van uwentwege? Heb je geen controle?
![]() |
![]() |
#7502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg jij het maar. |
|
![]() |
![]() |
#7503 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7504 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat het niet veel uithaalt, je schijnt me niet te begrijpen.
![]() |
![]() |
#7507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koetjes en kalfjes, of kinderen en kleuters ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#7512 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij gokt er gewoon op los! Van een hoogbegaafde zou je toch minstens mogen verwachten dat hij regeltjes die in het basisonderwijs worden aangeleerd, onder de knie heeft... Niet? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 april 2015 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
#7514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lees mss eerst eens een beetje bij over hb zou ik zeggen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7515 |
Europees Commissaris
|
![]() Van Einstein is geweten dat hij met de regelmaat van de klok in het hoekje mocht gaan staan met zo'n karakeristiek ezelskapje op zijn hoofd.
De meeste hoogbegaafden kunnen niet volgen in het gewoon onderwijs omdat het hen niet interesseert vanwege het feit dat het geen uitdaging inhoudt. Het klinkt paradoxaal, maar zo is het nu eenmaal. Ik denk overigens niet dat men hoogbegaafd hoeft te zijn om dit te weten. Hopelijk wordt hier nu ook geen persoonlijke aanval in gezien...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 april 2015 om 08:40. |
![]() |
![]() |
#7516 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er overigens nog iemand geband?
(Ik weet het, ik kan het niet laten om weer even on topic te gaan)
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#7517 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van stront meteen naar kleuters. Niet echt subtiel.
#7518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat we nu zeker weten is dat Pandareus vals beschuldigd wordt.
#7519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#7520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet die azijnzeiker kleine Björn. En ook niet onzen Bokkenreyder. (die is al lang terug) |
|
![]() |