![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7541 | ||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 20 januari 2009 om 17:20. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7542 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ze controleren dat luchtruim, maar vluchten worden daar niet ogenblikkelijk als vijandig beschouwd zoals in een ADIZ, de FAA probeert na het doorhebben dat er een probleem is (wat ook niet altijd direct gebeurt) eerst nog meerdere keren contact op te nemen en dan pas geeft de flight controller via zijn bazen en die via diens bazen enz... alles door tot bij NORAD. Die dan, volgens procedure, enkel jets scramblen vanuit basissen op stand-by. Hoe lang? Pakt van eerste teken van probleem tot scramblen (niet onderscheppen he, scramblen), 25 a 45 minuten. Afhankelijk van de reactietijd van de lokale ATC. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7543 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier trouwens nog iets over uw claim dat er geen gebrek aan middelen was en dat Andrews geen vliegtuigen klaar had, 2 vliegen in één klap als het ware. Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 20 januari 2009 om 21:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7545 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7546 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Duizenden binnenlandse onderscheppingen? Over welke tijd? De hele geschiedenis van de VS? Zoveel binnenlanse vluchten geraken vermoedelijk hun radio niet kwijt op enkele jaren. Citaat:
"The Andrews-based 121st Fighter Sqdn. was not standing alert on Sept. 11, because the District of Columbia Air National Guard (DCANG) unit was not assigned to the North American Aerospace Defense Command air defense force" Dit om ANG F-16's die nog niet goed gewapend waren op CAP te sturen. De F-16's die u vermeld, hun vluchtpad is niet gegeven, noch hun snelheid (1500 is het absolute maximum afterburner, wat veel brandstof verbruikt, als ze wel supersonisch mochten gaan zou zelfs deze snelheid zelden genomen worden, buster betekent maximum continue snelheid dus niet per se supersonisch), plus de tijd om te landen en weer op te stijgen. Maar omdat pas na de crash in het pentagon om CAP's gevraagt werd in DC is dit niet zo relevant aangezien er toch F-16's op de basis stonden (hoewel weinig of niet gewapend), en Hutchingson slechts 1 van velen was die op dat moment in de lucht gestuurd werden. Laatst gewijzigd door Buzz : 21 januari 2009 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben nochtans om trage verkeersvliegtuigen neer te halen niet meer nodig dan hun standaard boordgeschut,en dat mijn beste is altijd geladen en vergrendeld aanwezig in elk vliegtuig dat klaarstaat om op te stijgen... Namelijk een 20 milimeter M61a1 gatlinggun .... En dacht U echt dat er géén KC' 10 tankers zouden opstijgen indien nodig om de brandstof te bevoorraden in volle vlucht als het nodig moest wezen ... Die onderscheppingsjagers kunnen als het écht moet uuuuuren onafgebroken blijven rondvliegen mijn beste... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7548 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mooi overzicht: http://911exposed.org/Andrews.htm Laatst gewijzigd door Akufen : 22 januari 2009 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7549 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoezo waarom? Het komt uit uw eigen bron!
Citaat:
En u wil beweren dat als F-16's op topsneilheid naar een noodgeval gaan ze wel effe de tijd hebben om KC-10's te ontmoeten? Kun je evengoed op normale snelheid vliegen en geen vertraging oplopen door te tanken. Of kunnen KC-10's opeens ook supersonisch vliegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7550 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja,met testmunitie geladen....En U geloofd dat écht.... Slaap dan maar verder in dat geval..... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 januari 2009 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7552 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Toch bedankt ^^ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7553 |
Partijlid
|
![]() Wat mijn antwoorden betreft: deze zijn de volgende:
1) 9/11 was een inside job 2) Ik acht een NWO niet uitgesloten; maar ik ben geen steevaste aanhanger van de theorie. M.a.w.: ik moet eerst definitief bewijs hebben voor ik een besluit neem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7554 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik loop hier blijkbaar in cirkels, truthers willen gewoon de inside job theorie geloven, en niks anders horen. En we hebben het dan nog niet over de torens... Nu ik er aan denk, eigenlijk zelf als ik u zou overtuigen (wat duidelijk niet gaat gebeuren ongeacht van wat ik u zeg of toon) zou u nog steeds argumenteren dat de overheid simpelweg wist dat NORAD niet tijdig zou kunnen tussenkomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7555 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit komt omdat je nog geen 50 berichten hebt. Vanaf 50 berichten kan je stemmen.
![]() |
![]() |
#7556 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7557 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan zal het 100 zijn.
![]() |
![]() |
#7558 | |
Banneling
|
![]() Het is toch zo simpel op te zoeken....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7559 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat: