![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach... Moest hij een persoonlijke invitatie ontvangen hebben?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zal daar ongetwijfeld alles van weten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#748 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom is N-VA langs de kant gezet. Daar gaat het over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is helemaal niet duidelijk. De Wever had een duidelijk keuze: deelnemen aan de onderhandelingen of niet deelnemen aan de onderhandelingen. En we weten ondertussen welke keuze hij maakte.
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb je bericht enkel ontdaan van alle overtollige tierlantijntjes om de essentie over te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde problematiek van moral hazard vind je ook terug in een democratie. De beleidsvoerders zijn niet aansprakelijk voor hun beleid op lange termijn. Meer nog, door het electoraal belang worden de politieke partijen in ons land gefinancierd zonder dat ze deel uitmaken van het beleid. In de bedrijfswereld waar sterke regulatie de moral hazard volledig aan banden legt zijn bedrijven gedoemd tot onderlinge concurrentie. Deze onderlinge concurrentie heeft ook innovatie tot gevolg en een markt die voortdurend evolueert. Indien bedrijven zich hiertegen onvoldoende kunnen weren zijn ze een vogel voor de kat indien ze niet kiezen voor het compromis van joint-ventures, opslokscenario's en belangengroepen om de sector te verdedigen. Door almaar alles wat misloopt te verhalen op de overheid komen landen zelf in de problemen. Kijk maar naar de PIIGS landen. De paradox is dat de politiek die nu in deze landen wel de nodige maatregelen neemt electoraal wordt afgestraft.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 april 2012 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, DAT ze aan de kant zijn gezet hebben de actoren zelf toegegeven, dat hoef jij niet voor hen tegen te spreken. WAAROM ze aan de kant zijn gezet vind je zelf naar eigen zeggen irrelevant. Als je dan nog eens de posts van andere forumgangers gaat negeren, wat doe je hier dan nog in een draad die die 'waarom'-vraag wil onderzoeken? Heb je aandacht nodig? Koop een puppy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er onder jullie Belgen ook nog mensen die er de voorkeur aan geven om de staat en diens politiek van alle overtollige tierlantijntjes - zoals daar zijn een koningshuis, een reeks politieke dynastieën, een heuse nomenklatoera en een ontdubbelde schijndemocratie inclusief een heel arsenaal van vervalsende mechanismen - te ontdoen. Ik kan voor jullie Belgen alleen maar hopen dat deze mensen het uiteindelijk zullen halen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 april 2012 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat 'ze' op die kar wouden springen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 april 2012 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet u zich verlagen tot een post half quoten zodat de essentie ....
Erg, heel erg. Maar dat ben ik ondertussen gewoon.