![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke feiten worden doodgezwegen, daar ga je raar of zelden over horen in de gecontroleerde officiële media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kunt niet bewijzen dat het experiment echt werd uitgevoerd, je kunt niet bewijzen wat de resultaten waren van het experiment maar je weet ondertussen al dat de resultaten gecensureerd werden. Objectief ben je wel... En waarom zou de "gecontroleerde officiële media" - geen idee wat dat is trouwens - dergelijke zaken doodzwijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles wat ongewoon of geestverruimend is, is verboten, en word belachelijk gemaakt, en/of doodgezwegen. Jij bent er zo ééntje volgens mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
|
![]() Citaat:
A propos, heb je nu ondertussen al bewijs van een parapsychologisch feit ? Je hebt ondertussen toch al ruimschoots de tijd gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan vaak de reactie van de goedgelovigen voorspellen wanneer ze met hun neus op hun onvermogen gedrukt worden om hun claims te bewijzen: gratuit gescheld. Zou ik parabnormaal geworden zijn? ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 2 september 2013 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je bent dan ook nog zo éne die zelfs met rode driehoekjes dreigt als hij zoals een vettige rioolrat in het nauw gedreven is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
|
![]() Citaat:
Komaan, overweldig ons met je kennis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans, is al wat ik hier op dit forum schrijf, bewaard. Nog nooit heb ik een forumfiguur uitgescholden. Maar misschien voel je het als een persoonlijke belediging als ik je onzinnige claims ridiculiseer... Maar geen zorg, dat is een beginnersfout. Ooit zal je het verschil leren. Net zoals tussen paranormale fictie en de waarheid. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
|
![]() Het bewijs voor paranormale fenomenen is er.
Hier een pagina die gemaakt is speciaal voor skeptici. Maar als je hun met de neus op de feiten drukt, blijft het stil: http://deanradin.com/evidence/evidence.htm
![]() |
![]() |
#752 | |
|
![]() Citaat:
Ik daag Radin en de hele wereldbevolking uit om een postzegel met hun gedachten ook maar een halve millimeter te verplaatsen. Onder gecontroleerde omstandigheden uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij jaagt geen enkele trol angst aan. Ik zei het al eens, en ik herhaal het je, je kan naar de maan lopen met je idioot gezever, mischien kom je wel Aliens tegen die met die kwatsj kunnen lachen, wie weet . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
|
![]() Citaat:
Eén postzegel parapsychologisch gewijs een halve millimeter verplaatsen... ik denk dat dit qua telekinese de meest gemakkelijke opdracht ooit moet zijn. En toch zal niemand er in slagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
|
![]() Citaat:
Je kan het niet ontkennen, dus negeer je het maar. Het bewijs is er!
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wordt dan uiteraard opgepikt en gepresenteerd door believers als jij als 'echt', wat uiteraard ook hun bedoeling is. Feit is dat psi-fenomenen al vele decennia lang falen in ELKE objectieve test onder gecontroleerde omstandigheden. Dat is de ijzeren realiteit waar jij niet omheen kan, al post je hier miljoenen pseudo-wetenschappelijke artikels. Het is vulling zonder waarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
|
![]() Citaat:
Los daarvan heb je twee keer niets bewezen. Radin trouwens ook niet, de studies waarnaar hij verwijst ook niet. Ik heb de indruk dat je niet echt weet dat er veel kritiek is op de studies waarnaar hij verwijst, en op de manier waarop hij zaken interpreteert. Niet dat het je veel kan schelen, want jouw oordeel is bij voorbaat al gemaakt. Als het maar in je wereldbeeld past, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
|
![]() Citaat:
De bewijzen zijn er. Je toont pijnlijk aan dat je geen echte argumenten hebt. Je vraagt bewijzen. Ik geef ze, en je zegt. "Er is kritiek op". En daar blijft het bij.
![]() |
![]() |