Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2013, 17:09   #741
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Twee experimenten van minstens 50 jaar geleden uitgevoerd in Rusland. Geen enkele vorm van controle mogelijk. Het plantenexperiment heeft trouwens niets met telepathie te maken, maar wel met zintuigen en geheugen van planten.

Aangezien we er later niets meer over gehoord hebben, zullen de resultaten uiteindelijk toch niet zo fameus geweest zijn, denk ik.
Dat mag van de kapitalisten hier niet bekend worden, temeer omdat er planten bij waren die riepen: "communisme is goed!"
Oud 2 september 2013, 00:46   #742
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Twee experimenten van minstens 50 jaar geleden uitgevoerd in Rusland. Geen enkele vorm van controle mogelijk. Het plantenexperiment heeft trouwens niets met telepathie te maken, maar wel met zintuigen en geheugen van planten.

Aangezien we er later niets meer over gehoord hebben, zullen de resultaten uiteindelijk toch niet zo fameus geweest zijn, denk ik.
Jij denkt zo veel. Of jouw denken een referentie is valt nog te bezien natuurlijk...
Zulke feiten worden doodgezwegen, daar ga je raar of zelden over horen in de gecontroleerde officiële media.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 00:46   #743
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat mag van de kapitalisten hier niet bekend worden, temeer omdat er planten bij waren die riepen: "communisme is goed!"
Bron ?
Oud 2 september 2013, 05:29   #744
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Jij denkt zo veel. Of jouw denken een referentie is valt nog te bezien natuurlijk...
Zulke feiten worden doodgezwegen, daar ga je raar of zelden over horen in de gecontroleerde officiële media.
Het is blijkbaar al een feit in jouw ogen.

Je kunt niet bewijzen dat het experiment echt werd uitgevoerd, je kunt niet bewijzen wat de resultaten waren van het experiment maar je weet ondertussen al dat de resultaten gecensureerd werden.

Objectief ben je wel...

En waarom zou de "gecontroleerde officiële media" - geen idee wat dat is trouwens - dergelijke zaken doodzwijgen ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 20:26   #745
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is blijkbaar al een feit in jouw ogen.

Je kunt niet bewijzen dat het experiment echt werd uitgevoerd, je kunt niet bewijzen wat de resultaten waren van het experiment maar je weet ondertussen al dat de resultaten gecensureerd werden.

Objectief ben je wel...

En waarom zou de "gecontroleerde officiële media" - geen idee wat dat is trouwens - dergelijke zaken doodzwijgen ?
De overheid wenst afgestompte hardwerkende menselijke robots, zonder etnische wortels, die allemaal hetzelfde vreten, de zelfde merkkleding dragen, op de juiste partij(en) stemmen en vooral niet teveel nadenken over iets anders als hun job en de voetbal ( of het wielrennen, of iets dergelijks ).
Alles wat ongewoon of geestverruimend is, is verboten, en word belachelijk gemaakt, en/of doodgezwegen.
Jij bent er zo ééntje volgens mij.
Oud 2 september 2013, 20:57   #746
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De overheid wenst afgestompte hardwerkende menselijke robots, zonder etnische wortels, die allemaal hetzelfde vreten, de zelfde merkkleding dragen, op de juiste partij(en) stemmen en vooral niet teveel nadenken over iets anders als hun job en de voetbal ( of het wielrennen, of iets dergelijks ).
Alles wat ongewoon of geestverruimend is, is verboten, en word belachelijk gemaakt, en/of doodgezwegen.
Jij bent er zo ééntje volgens mij.
Ronduit fascinerend.

A propos, heb je nu ondertussen al bewijs van een parapsychologisch feit ? Je hebt ondertussen toch al ruimschoots de tijd gehad.
Oud 2 september 2013, 21:04   #747
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
A propos, heb je nu ondertussen al bewijs van een parapsychologisch feit ? Je hebt ondertussen toch al ruimschoots de tijd gehad.
Een bewijs heb ik nog niet, maar ik begin toch iets gewaar te worden.
Ik kan vaak de reactie van de goedgelovigen voorspellen wanneer ze met hun neus op hun onvermogen gedrukt worden om hun claims te bewijzen: gratuit gescheld.
Zou ik parabnormaal geworden zijn?

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 2 september 2013 om 21:05.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 23:34   #748
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Een bewijs heb ik nog niet, maar ik begin toch iets gewaar te worden.
Ik kan vaak de reactie van de goedgelovigen voorspellen wanneer ze met hun neus op hun onvermogen gedrukt worden om hun claims te bewijzen: gratuit gescheld.
Zou ik parabnormaal geworden zijn?

Gratuit gescheld, je kan er van meespreken, met uw onnozele postings de hele draad lang al. Jouw postings hebben het hoogste schijnheiligaards-gehalte van de hele sceptici-bende.
En je bent dan ook nog zo éne die zelfs met rode driehoekjes dreigt als hij zoals een vettige rioolrat in het nauw gedreven is.
Oud 3 september 2013, 05:46   #749
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gratuit gescheld, je kan er van meespreken, met uw onnozele postings de hele draad lang al. Jouw postings hebben het hoogste schijnheiligaards-gehalte van de hele sceptici-bende.
En je bent dan ook nog zo éne die zelfs met rode driehoekjes dreigt als hij zoals een vettige rioolrat in het nauw gedreven is.
OK, en nu nog het onweerlegbare feit.

Komaan, overweldig ons met je kennis.
Oud 3 september 2013, 06:12   #750
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals voor je parabnormale hocuspocus, kan je geen enkel bewijs quoten van gescheld van mijn hand.
Nochtans, is al wat ik hier op dit forum schrijf, bewaard.

Nog nooit heb ik een forumfiguur uitgescholden.
Maar misschien voel je het als een persoonlijke belediging als ik je onzinnige claims ridiculiseer...
Maar geen zorg, dat is een beginnersfout.
Ooit zal je het verschil leren.
Net zoals tussen paranormale fictie en de waarheid.
Citaat:
Toen kneep je ze, nietwaar?
Oud 3 september 2013, 07:57   #751
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Het bewijs voor paranormale fenomenen is er.

Hier een pagina die gemaakt is speciaal voor skeptici. Maar als je hun met de neus op de feiten drukt, blijft het stil:

http://deanradin.com/evidence/evidence.htm
Oud 3 september 2013, 16:07   #752
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het bewijs voor paranormale fenomenen is er.

Hier een pagina die gemaakt is speciaal voor skeptici. Maar als je hun met de neus op de feiten drukt, blijft het stil:

http://deanradin.com/evidence/evidence.htm
Radin heeft geen enkel bewijs geleverd. Ik herhaal: geen enkel. Hij goochelt wel graag met statistieken en verwijst naar experimenten waar hij zelf niet bij wijs, maar voor de rest: zero.

Ik daag Radin en de hele wereldbevolking uit om een postzegel met hun gedachten ook maar een halve millimeter te verplaatsen. Onder gecontroleerde omstandigheden uiteraard.
Oud 3 september 2013, 23:33   #753
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Net zoals voor je parabnormale hocuspocus, kan je geen enkel bewijs quoten van gescheld van mijn hand.
Nochtans, is al wat ik hier op dit forum schrijf, bewaard.

Nog nooit heb ik een forumfiguur uitgescholden.
Maar misschien voel je het als een persoonlijke belediging als ik je onzinnige claims ridiculiseer...
Maar geen zorg, dat is een beginnersfout.
Ooit zal je het verschil leren.
Net zoals tussen paranormale fictie en de waarheid.
Toen kneep je ze, nietwaar?
Dat is eerder jouw stijl, in je broek doen als men begint te dreigen.
Mij jaagt geen enkele trol angst aan. Ik zei het al eens, en ik herhaal het je, je kan naar de maan lopen met je idioot gezever, mischien kom je wel Aliens tegen die met die kwatsj kunnen lachen, wie weet .
Oud 3 september 2013, 23:35   #754
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Radin heeft geen enkel bewijs geleverd. Ik herhaal: geen enkel. Hij goochelt wel graag met statistieken en verwijst naar experimenten waar hij zelf niet bij wijs, maar voor de rest: zero.

Ik daag Radin en de hele wereldbevolking uit om een postzegel met hun gedachten ook maar een halve millimeter te verplaatsen. Onder gecontroleerde omstandigheden uiteraard.
Hoeveel " wereldbevolkers "kunnen Nederlands lezen, en komen hier meeforummen ?
Oud 4 september 2013, 05:27   #755
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeveel " wereldbevolkers "kunnen Nederlands lezen, en komen hier meeforummen ?
Maakt mij niet uit, iedereen is welkom.

Eén postzegel parapsychologisch gewijs een halve millimeter verplaatsen... ik denk dat dit qua telekinese de meest gemakkelijke opdracht ooit moet zijn.

En toch zal niemand er in slagen.
Oud 4 september 2013, 07:53   #756
exodus

Standaard

Citaat:

Ik heb het bewijs gegeven. Het is trouwens niet van Radin, het zijn diverse studies die bewijzen dat psi fenomenen echt zijn.

Je kan het niet ontkennen, dus negeer je het maar.

Het bewijs is er!
Oud 4 september 2013, 08:43   #757
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het bewijs gegeven. Het is trouwens niet van Radin, het zijn diverse studies die bewijzen dat psi fenomenen echt zijn.

Het bewijs is er!
Het "bewijs" bestaat enkel in pseudo-wetenschappelijke kringen en eigen journaals die die kringen oprichten met het doel wetenschappelijk te lijken.

Dat wordt dan uiteraard opgepikt en gepresenteerd door believers als jij als 'echt', wat uiteraard ook hun bedoeling is.

Feit is dat psi-fenomenen al vele decennia lang falen in ELKE objectieve test onder gecontroleerde omstandigheden.
Dat is de ijzeren realiteit waar jij niet omheen kan, al post je hier miljoenen pseudo-wetenschappelijke artikels. Het is vulling zonder waarde.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 17:25   #758
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het bewijs is er!
Ik ken die bewijzen van jou... daar schort altijd wel het één en het ander aan, om het beleefd uit te drukken.

Los daarvan heb je twee keer niets bewezen. Radin trouwens ook niet, de studies waarnaar hij verwijst ook niet. Ik heb de indruk dat je niet echt weet dat er veel kritiek is op de studies waarnaar hij verwijst, en op de manier waarop hij zaken interpreteert.

Niet dat het je veel kan schelen, want jouw oordeel is bij voorbaat al gemaakt. Als het maar in je wereldbeeld past, niet ?
Oud 5 september 2013, 15:39   #759
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het "bewijs" bestaat enkel in pseudo-wetenschappelijke kringen en eigen journaals die die kringen oprichten met het doel wetenschappelijk te lijken.

Dat wordt dan uiteraard opgepikt en gepresenteerd door believers als jij als 'echt', wat uiteraard ook hun bedoeling is.

Feit is dat psi-fenomenen al vele decennia lang falen in ELKE objectieve test onder gecontroleerde omstandigheden.
Dat is de ijzeren realiteit waar jij niet omheen kan, al post je hier miljoenen pseudo-wetenschappelijke artikels. Het is vulling zonder waarde.
Over wat heb je het ? Over hetgeen onder uw schedelpan zit ?
Oud 5 september 2013, 15:57   #760
exodus

Standaard

Citaat:
Ik ken die bewijzen van jou... daar schort altijd wel het één en het ander aan, om het beleefd uit te drukken.

Los daarvan heb je twee keer niets bewezen. Radin trouwens ook niet, de studies waarnaar hij verwijst ook niet. Ik heb de indruk dat je niet echt weet dat er veel kritiek is op de studies waarnaar hij verwijst, en op de manier waarop hij zaken interpreteert.

Niet dat het je veel kan schelen, want jouw oordeel is bij voorbaat al gemaakt. Als het maar in je wereldbeeld past, niet ?
Kritiek... iedereen die tegen het materialistische paradigma ingaat krijgt kritiek. Dit is gewoonweg zo.

De bewijzen zijn er. Je toont pijnlijk aan dat je geen echte argumenten hebt. Je vraagt bewijzen. Ik geef ze, en je zegt. "Er is kritiek op". En daar blijft het bij.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be