![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we per se het OCMW van de rest van de wereld moeten spelen. Ga je gang, maar niet met mijn centen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Vreemdeling
|
![]() ontopic MINDER!
U wordt vervolgd in uw land omdat u vlaming bent? Pech. U wordt vervolgd in uw land vanwege politieke overtuigingen? Pech. Uw land bevindt zich in een staat van armoede en u probeert iets van uw leven te maken? Pech. |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Europa moet pekzwart worden ! Want wij waren vroeger slechte kolonialen, en nu moeten wij afzien ! Wij moeten uitsterven ! Laatst gewijzigd door meneer : 27 maart 2014 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn té veel marokkanen en vooral té veel CRIMINELE Marokkanen. En die wil Wilders uitzetten, intrekken van hun Nederlands paspoort en naar het land van hun eerste nationaliteit versassen. Verder wil Wilders de ongebreidelde import van analfabete bruiden en gommen beperken (die nu via de Belgiëroute toch gewoon Europa binnensluipen). Ik heb niemand (ook niet degenen die tegen de ongebreidelde opmars van de mislukte multicultuur is) horen vragen om minder Turken. D�*t zijn namelijk de mensen die de wegen aanleggen en openbare werken uitvoeren. Blijkbaar heeft niemand er zelfs een probleem mee dat in die bedrijven nog amper autochtonen te werkgesteld worden, dat de voertaal Turks is of dat er niet altijd volgens de vigerende veiligheidsnormen wordt gewerkt. Maar, ze wèrken wel. De Vlaamse straatwerkers zullen misschien op pensioen zijn, of aan den dop, alvast maken ze geen deel uit van die Turkse bedrijven. "Afspiegeling van de maatschappij" is voor die bedrijven géén opgelegd criterium, daarvoor moet je een Vlaams bedrijf zijn. Maar kom, even terug naar "Minder Marokkanen aub": bijvoorbeeld in Gouda: https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gaat zich weer flink amuseren . ![]() Hopelijk vraagt hij genoeg vergoeding voor tergend geding en stelt hij zich burgerlijke partij voor een vergoeding wegens laster en eerroof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blij toe dat je daar niet over redetwist. Het verschil zit hem wel degelijk in de nuance.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Minister-President
|
![]() Neen. Ik bepleit naast open grenzen ook de afschaffing van het OCMW.
![]() |
#750 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leer lezen *KNIP* Ik zeg dat het voor velen van jullie om GEEN Marokkanen gaat. Maar ik wil gerust corrigeren en die "velen" laten vallen. Da's intussen wel duidelijk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Akira : 27 maart 2014 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat persoonlijk een stuk erger , van stigmatisatie gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Minister-President
|
![]() Neen. Ik ontken het eigendomsrecht van een staat. Een staat heeft geen bezittingen, en mag dus ook niet verbieden dat mensen naar 'haar' territorium komen. Ik heb daarnet al expliciet gesteld dat mensen van private grond natuurlijk wél mogen bepalen wie daar mag komen en wie niet.
![]() |
#753 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dikke pech. Frustrerend hé?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wordt berecht op basis van wat je zegt, niet op basis van wat je denkt en al helemaal niet op basis van wat anderen denken dat je denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat is uw punt nu? Dat het Wilders' uitspraken plots allemaal normaliseert? Zo in de trend van "Haja, we zijn immers al wat gewoon van racistische bagger, waar maken ze zich nog druk om...?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie hierboven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Serieus, zo kinderachtig ga je toch niet beginnen? Het staat hier vol van de posts waarin zelfs niet eens alle Marokkanen, maar zelfs alle allochtonen en als het moet zelfs hun autochtone partners worden buitengewenst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel , hij zal berecht worden (als het OM al niet seponeert, want het dossier is zo dun als het haar van een vlo en ze gaan zich bij vervolging onsterfelijk belachelijk maken ) op basis van wat hij zei , niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe kunt u nog de titanenkracht opbrengen die strijd te blijven voeren doorheen al die diepmenselijke ellende?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ging niet over Wilders. Leer lezen.
|
![]() |
![]() |