![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Surviving The Abyss p.s. VR-kit van Valve Index STEAM Deck Bestverkocht
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 februari 2023 om 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#742 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In BG3 was ik rapper "weg" met het combat systeem. Bovendien is het gebaseerd op D&D 5ed. en daar sneuvel je als speler niet zo snel (onomkeerbaar) . Dus de omstandigheden dat heel de partij eraan gaat zijn niet zo veelvuldig. Er zit vanaf het begin ook een spannend verhaal in zodat je een doel hebt. Er zijn wel vervelende delen, wanneer je weer eens hopen kasten, vazen en kisten moet doorzoeken om spul te vinden. Zeker bij opeenvolgende playthroughs.
|
|
|
|
#743 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De gameplay is ook goed en het zal wel niet op een tiental uur uitgespeeld zijn.
|
|
|
|
#744 |
|
Europees Commissaris
|
Mastermind online
|
|
|
#745 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Sid Meier's Alpha Centauri uit 1999. Verrassend zijn tijd vooruit. Het is nog steeds een zeer speelbaar spel en naar mijn mening het beste Civ-spel dat ooit uitgegeven werd. Je speelt in een futuristische setting nadat de Aarde onleefbaar is geworden en je moet een andere planeet bevolken.
Het gaat ook om politieke ideologieën eerder dan om beschavingen. Je hebt een Maoïstisch-achtige atheïstische politiestaat, een ongebreideld kapitalisme waarbij een elite alles doet om in luxe te leven, een militaire junta, een totalitaire technocratie, een groep boomknuffelaars die nog het beste met woke te vergelijken zijn, een oorlogszuchtig militant christenfundamentalisme en wat de opvolger van de VN moet voorstellen (bureaucratie). Erg plezant om de extremist uit te hangen om de dominante macht te worden op de planeet. Een planeet die erg vijandig is en de mens als indringer ziet. Laatst gewijzigd door Weyland : 19 februari 2023 om 11:36. |
|
|
|
|
|
#746 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2023 om 12:38. |
|
|
|
|
|
#749 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, maar voor de main questline hoeft dat ook niet. Ik vind het wel leuk om alle sidequests te doen.
|
|
|
#750 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#751 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Graag gedaan.
Ik durf zelf al eens een spelletje schaak spelen. Niet dat ik zo goed ben maar vroeger speelde ik regelmatig een spel schaak tegen een goede vriend die spijtig genoeg nu al overleden is.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#752 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik speel soms Bridge. Niet online met reële partners maar in het kader van een programma dat ik gekocht en “gedownload” heb.
|
|
|
#753 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Tof filmpje gevonden dat Dead Space in een meer stop-motion perspectief plaatst: https://youtu.be/Wgv_Gras_E4
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 21 februari 2023 om 10:56. |
|
|
|
|
|
|
#754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn ouders 90 & 91 eisen alle aandacht op. Het is echt vreselijk zwaar het soort van mantelzorg dat ik doe. Ik ben daar niet eens voor opgeleid. Dat ik nog reageer hier op het forum daar sta ik zelf versteld van. Soms denk ik: wie gaat dat voor mij doen als ik een gezegde ouderdom mocht halen????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 februari 2023 om 11:24. |
|
|
|
|
|
|
#755 |
|
Europees Commissaris
|
ik heb 2 kinderen en 2 kleindochters : ben dus in goeie handen
|
|
|
#756 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niemand.
|
|
|
|
|
#758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alle dagen maak die ruzie. Ik probeer, binnen mijn kunnen, zoveel mogelijk hulp te geven. Al ver voor het Corona virus uitbrak loop ik al van de éne winkel/ziekenhuis naar de/het andere. Naast het bovenstaande ga ik nu de tuin in, vuile was ff binnenhalen. Bon, dit geschreven zijnde, voort in Dead Space daar is het 'rustiger'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 februari 2023 om 17:06. |
|
|
|
|
|
|
#759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#760 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dragon Age. Het eerste zware gevecht en na afloop krijg ik niet eens de kans om behoorlijk te looten. Na een paar seconden al een cut-scene en na afloop,is alles weg.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 februari 2023 om 21:37. |
|
|
|