![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hola, hier wordt economische geschiedenis geschreven ![]()
![]() |
![]() |
#743 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Of dacht je dat een bestaande schuld meegroeit met de inflatie? Citaat:
Integendeel, tussen 2003 en 2008 is de staatsschuld in absolute cijfers gestegen met 44%. De daling van de schuldratio was compleet te wijten aan de wereldwijde hoogconjunctuur. Oftewel, aan de stijging van het BNP in de noemer van de schuldratio.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 januari 2018 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is onder onze ogen aan het gebeuren en niemand reageert..............
Dus zij maar zeker dat BDW 100% gelijk heeft............ Zet u en huiver..... https://www.youtube.com/watch?v=pF3C...&feature=share |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het nu? Volgens mij heeft politiek beleid wel degelijk een impact op de economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag eens aande bakker of je een brood kan kopen aan de prijs van 1990. Hij zal je ommiddellijk gelijk geven. Citaat:
![]() België is gewoon een speelbal van de internationale conjunctuur. Enkel idioten denken dat ze iets kunnen doen. De NVA ging het deficit naar nul brengen. Wat zien we: het gaat slechter en slechter ondanks de verbeterde conjunctuur. Maar laat mij raden: dat is de schuld van de sossen ![]()
![]() |
![]() |
#748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Wilde eigenlijk de post quoten die u quote ... mijn fout ...
![]() |
![]() |
#749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ik zie hoeveel profitariaat er is nog kan hij nog een pak meer besparen zodat de staatsschuld krimpt en er geld is voor als de vergrijzing echt toe slaat.
![]() |
#750 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 31 januari 2018 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik straks zeg dat de apartheidspolitiek de schuld is van de sossen dan zijn er hier ongetwijfeld die dat gaan bevestigen.
![]() |
![]() |
#752 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |||
|
![]() Citaat:
Groeit het openstaand kapitaal van uw hypotheek mee met de inflatie? Maw, als de staatsschuld stijgt in absoluut cijfer heeft dat enkel te maken met nieuwe opgestapelde tekorten. Citaat:
Citaat:
Anderzijds, hoe minder ze de belziek redden, des te beter hé. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 januari 2018 om 23:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn bepaalde verplichtingen tegenover de bevolking. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat sommige zaken niet zomaar kunnen veranderd worden. De Belgische schuldenlast moet afgebouwd worden via een uitdovingsproces van mistoestanden en foute overeenkomsten. Kijk even naar de groene certificaten, daar zijn door Paars overeenkomsten afgesloten dat men er 20 jaar lang veel te veel voor zou ontvangen. Men heeft die certificaten verlaagd in waarden, maar de bestaande moeten wel hun hele looptijd tegen de overeengekomen waarde uitbetaald worden. Ook bij de ambtenaren en hun pensioenen is mee deftig aan het snoeien, maar de vastbenoemden hebbben wel nog steeds recht op hun overeengekomen pensioen. Allemaal kosten die dus nog even blijven lopen, maar in de loop van tijd zullen verdwijnen. Ook de brugpensioenen van hen die er goedkeuring voor gehad hebben moeten men blijven betalen tot deze op volpensioen gaan. Er komen met de massale personeelsafvloeiïng bij Carrefour dus geen nieuw bruggepensioeneerden van 50 jaar bij, dankzij de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaan ze mee scoren bij de volgende verkiezingen ![]()
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar de gemeentes waar N-VA de absolute meerderheid heeft. N-VA is voorstander van Nieuw-Vlaamsheid. Hiervoor snoeit N-VA niet. Ze richt steeds meer instanties op voor inburgering, integratie, empowerment, participatieraden, diversificatie, jobcreatie, etc.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
Gouverneur
|
![]() Ik dacht dat het hier over migratie en de daaruit volgende betaalbarheid van de sociale zekerheid ging. Daarentegen (off-topic) om het even over dat voetbal staion te hebben: ik begrijp dat je een voetbalfanaat bent. Gelieve te noteren dat er een heleboel mensen zijn die zich geen bal aantrekken (no pun intended) van 22 overbetaalde mongolen die achter een voetbal aanhollen. In dit dossier maak ik me vooral zorgen over a) een verkeersinfarct en b) de leefbaarheid van de omgeving en lijkt me dat soort stadion onzinning. Men kan best op andere plaatsen "balleke-shot" spelen en dat hoeft niet op een gecentraliseerde plaats te zijn (wat een ouderwets, jacobinistisch denken zeg!). Het stoort me bovendien dat je de kiezer bekijkt als iemand die vooral aandacht heeft voor brood, saucissen en spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Minister-President
|
![]() In België dragen de sossen alleszins een verpletterende verantwoordelijkheid voor wat betreft de kloof die er is gegroeid tussen autochtonen en islamitische allochtonen.
![]() |
#759 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar. Inzake integratie heeft het beleid veelal gefaald. Maar dat is volgens mij in gans Europa wat het geval. In België alleszins heel zeker
|
![]() |
![]() |