![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Minister-President
|
![]() Acteur John Amos overleden
die van Roots
![]() |
#742 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kista Konte?
![]()
![]() |
#743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hadden ook Kista Gatjes, aka Gista Katjes, een snoepwinkeltje op de Moorselbaan.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 oktober 2024 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frank Fritz, brocanteur uit de serie "American Pickers".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ma soit; rare serie die American Pickers. Ik passeer er tijdens het zappen wel eens en dan durf ik wel eens blijven hangen al is dat dan vaker voor de voorbijkomende landschappen dan voor de met rommel gevulde schuren. Wat ik me al van in't begin afvraag: wie houdt die prijzen bij tijdens het kopen? Vaak kruipen die door schuren die tot de nok gevuld zijn met rommel en wordt er over tientallen zaken een prijs bedongen. Onmogelijk die allemaal te onthouden. Wie houdt die prijzen bij tijdens het zoeken? Je ziet nooit iemand de afgesproken prijs opschrijven. Ook raar: af ten toe komt de winkel (waar al die voorraad voor gekocht wordt) eens in beeld. Nog nooit (echt nooit) heb ik daar een klant binnen gezien. Bij buitenbeelden van die winkel loopt er zelfs nooit iemand over straat. Ook lijkt die winkel mij niet heel groot maar toch kopen die gasten continu heelder camionnetten vol rommel. Waar steken die dat allemaal? Soit, dood. Frank. RIP.
![]() |
![]() |
#747 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je van zulke rommel af wil dan kom ik hem gratis halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is wel een feit dat zo een barnfinds bestaan en dat daar dik geld voor wordt gegeven in sommige gevallen. Dat is zo voor moto's speelgoed, wapens, auto's en hun onderdelen, maritieme spullen, etc... etc... Zoals bvb die Stalin trein die hier ooit eens is opgedoken in een tv programma verzamelaars, betalen daar waanzinnige bedragen voor, zeker als er documentatie bijzit of de originele doos. Stel dat je morgen een werkende A of B-Uhr van de luftwaffe zou vinden met originele strap of een filmposter van Metropolis of Modern Times, dan kunt ge eens heel goed op verlof gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Martin Schröder, oprichter van Martinair.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acteur Michel Blanc
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, leuke komiek. "Les Bronzés..........." en "Tenue de Soirée". Toen werden nog leuke Franse films gedraaid.
![]() |
#752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kristofferson was een zwaar onderschatte songwriter in Euroland, denk ik.
![]() |
#753 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doorgaans kent iedereen wel Sunday Morning Comin' Down en Me and Bobby McGee. Minder gekend, maar geniaal in tekst ... From the bottle to the bottom, The Silvertongued Devil and I, Pilgirm Chapter 33, Nobody Wins, Stranger ... En nog zoveel meer.
![]() |
![]() |
#754 |
Minister-President
|
![]() Heb hem nog live kunnen zien in de Roma.
Ik geloof dat het in 2017 moet zijn geweest. Was denk ik [als ik me goed herinner] de dag voor zijn verjaardag.
![]() |
#755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpse acteur Brik Van Dyck (52) overleden aan de gevolgen van kanker
De Antwerpse acteur en scenarioschrijver is vannacht overleden aan de gevolgen van kanker. Van Dyck heeft in tal van Antwerpse theaterstukken gespeeld, vooral in duo met acteur Sven De Ridder binnen de Sven De Ridder Company. Daarnaast heeft hij in enkele televisieseries gespeeld, zoals 'Fair trade' en 'Familie'. Van Dyck was ook actief als scenarioschrijver, onder andere voor de VRT-serie 'Knokke off'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is (zo)wat alles dat de klok slaat popmuziek voor de gemiddelde mens zonder enige kennis van muziek in het algemeen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 oktober 2024 om 11:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kristofferson had zonder twijfel een aantal prima nummers, en ik ben ook niet de grootste kenner, maar toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat veel van zijn nummers behoorlijk op elkaar lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijt ge daar ook met uw witte kaboutermuts en white supremacy logo binnengewandeld?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn lederhosen
![]() |
#760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote baas van McDowell burgers, trotse uitvinder van de Big Mick?
![]() |
![]() |