Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2005, 14:46   #741
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Idd.
Maar ik bedoelde eigenlijk 'wat als bewijs aannemen en wat niet' in het algemeen? Als u tot zulk abstract denken tot zulk abstract denken in staat bent natuurlijk. :-p
In het algemeen... Dat is natuurlijk niet zo makkelijk, en het hangt af van het onderwerp dat je bespreekt. Als het ging over die "lijst van aandeelhouders van de Fed Res", "het ongrondwettelijk karakter van de Fed Res Act", "het feit dat de IRS niet onder gouvernementele controle staat", dan lijkt het me logisch dat we de oprichtingsakte, de grondwet van de USA, en de verantwoordelijke van de IRS erbij halen (wat Jozef Ostyn mijns inziens overtuigend heeft gedaan). Een lijstje namen neerpennen zonder bronvermelding lijkt me dan weer niet al te overtuigend (wat Lex Blanca heeft gedaan).

Anderzijds is het inderdaad moeilijk om voor alles wat hier gezegd wordt ook daadwerkelijk het fysieke bewijs bij te leveren (je kan moeilijk verwachten dat de USA grondwet op papier hier ergens wordt tevoorschijn getoverd), maar vele documenten zijn wel verifieerbaar en openlijk toegankelijk voor iedereen.

Eerlijk gezegd, en daar ben ik dan misschien een beetje naief in, vind ik echter ook dat je moet vertrouwen hebben op de "aangetoonde kennis ter zake" van de verschillende forumleden. Ik ga bvb. niet in discussie gaan (als ik het niet 100% zeker weet) met "maddox" over technicaliteiten of met een "ossaert" over welbepaalde historische feiten, omdat beiden al hebben duidelijk gemaakt (in voorgaande discussies) dat ze over die zaken duidelijk meer onderlegd zijn. Ik vertrouw er dan ook op dat hun informatie "niet fout" is.
Oud 5 augustus 2005, 14:47   #742
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
wat is er bizar aan? Ik heb trouwens niet gezegd dat ik God ontken.
Ik heb gezegd dat ik het niet weet.

met vriendelijke groeten

Pindar
dat is tegenstrijdig, als ge gelooft in een satanistisch complot (en dus satan) dan gelooft ge toch ook in god (als het goede)
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 14:50   #743
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dat is tegenstrijdig, als ge gelooft in een satanistisch complot (en dus satan) dan gelooft ge toch ook in god (als het goede)
ok ik begrijp nu de verwarring.
Ter verduidelijking:
Ik persoonlijk geloof niet in Satan.
Ik ben ook geen satanist.
Maar, bepaalde mensen zijn satanist en 'geloven' er blijkbaar in.
Zij offeren kinderen etc.
Dat ik dat weet betekent toch niet dat IK in satan geloof?

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 14:58   #744
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jamaar eigenlijk had ik het over een wetenschappelijke theorie.
"Joodse bankiers controleren de USA" is geen wetenschappelijke theorie hoor

Citaat:
Over dat laatste ...
ik had echt niet van mezelf in de gaten dat ik overal stellingen poneer als zijnde de algemene waarheid, integendeel ... ik vind dat velen hier heel wat straffer in zijn dan mij ... en dan nog op een denigrerende manier ook ...
Ik weet het, maar ik koester nog hoop om u terug op het 'rechte pad' te brengen. Het is dus eigenlijk een compliment

PS: en ja, niet alles wat een leraar u heeft geleerd, is "absoluut waar". Zeker niet als het over geschiedenis gaat (daarmee bedoel ik dat je "1 + 1 = 3" moeilijker aan scholieren gaat kunnen wijsmaken dan "de joden hebben de holocaust aan zichzelf te danken").

Citaat:
Bijvoorbeeld over die pyramides: ik heb nergens beweert dat ze door een alien of wie dan ook zijn gebouwd ... ik heb alleen de vraag gesteld door wie en hoe... Maar blijkbaar is dat voor velen al een zeer sterke, brutale en ronduit lompe stelling ... (aan de reacties van bepaalde personen te zien).
Dat kwam imho vooral omdat je in de vraagstelling al impliceerde dat je het antwoord wist, en dat je geen genoegen zou nemen met de "normale" historische theorieên (zie je eigen stellingname omtrent Atlantis).

Citaat:
Zelfde met de vraag hoe kernenergie werkt ...
Oh, maar dat wil ik u gerust wel eens uitleggen hoor. Misschien beter: bekijk op uw gemak eens deze internetpagina:

http://www.milieuloket.nl/9292000/modulesf/vg2sf7uyk000
Oud 5 augustus 2005, 14:59   #745
Groentje-18

Standaard

Citaat:
ok ik begrijp nu de verwarring.
Ter verduidelijking:
Ik persoonlijk geloof niet in Satan.
Ik ben ook geen satanist.
Maar, bepaalde mensen zijn satanist en 'geloven' er blijkbaar in.
Zij offeren kinderen etc.
Dat ik dat weet betekent toch niet dat IK in satan geloof?

met vriendelijke groeten

Pindar
Wie eet kinderen? En waar halen ze die kinderen dan?
Oud 5 augustus 2005, 15:06   #746
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie eet kinderen?
De 'wezens '(aliens of watdanook) in de illuminati, tijdens
de satanische rituelen.

Citaat:
En waar halen ze die kinderen dan?
Kijk onder meer naar Dutroux.
Ook veel kinderen worden binnen de illuminati geboren en niet
als zodanig opgegeven.
Verder worden, ik weet het alleen voor Amerika momenteel, kinderen
via creches ontvoerd.
Ook worden veel kinderen in Disney land ontvoerd.
Klinkt bizar maar bewijzen zijn er.(getuigen)
Disney zat dan ook heel hoog in de illuminati,
Zie ook het boek van Frits Springmeier waar ik naar verwees.

Met vriendelijke groeten.

Pindar[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 05-08-2005 at 16:08
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Wie eet kinderen?
de satanische rituelen.

Citaat:
als zodanig opgegeven.
via creches ontvoerd.

Pindar[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Wie eet kinderen?
de satanische rituelen.

Citaat:
als zodanig opgegeven.
via creches ontvoerd.

Pindar

...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 5 augustus 2005 om 15:08.
Oud 5 augustus 2005, 15:10   #747
Groentje-18

Standaard

Citaat:
de satanische rituelen.

als zodanig opgegeven.
via creches ontvoerd.

Pindar

...

Dutroux heeft die kinderen toch niet opgegeten maar laten verhongeren? (Niet dat dat nog niet erg genoeg is natuurlijk!).

Dat van kinderen die onder de illuminatie worden gebeuren is bijna niet controleerbaar natuurlijk als ze niet worden opgegeven tenzij ... dan moeten er toch beelden zijn van zwangere vrouwen waarvan het kind nooit is gezien?

Kinderen ontvoerd in Disney land heb ik nog nooit gehoord. Kan je daar een bron van geven? Een nieuwsbericht ofzo. En dat via creches ontvoeren ... als er een kind wordt ontvoerd wordt dat toch tegenwoordig toch onmiddellijk breed uitgesmeerd in de media? Heb je daar enige bron van?
Oud 5 augustus 2005, 15:16   #748
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dutroux heeft die kinderen toch niet opgegeten maar laten verhongeren? FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT="(Niet dat dat nog niet erg genoeg is natuurlijk!).

Je vroeg waar die ze vandaah haalde. daar doeld ik op.

Citaat:
Dat van kinderen die onder de illuminatie worden gebeuren is bijna niet controleerbaar natuurlijk als ze niet worden opgegeven tenzij ... dan moeten er toch beelden zijn van zwangere vrouwen waarvan het kind nooit is gezien?

Dit komt van de mensen die de illuminati onderzocht hebben en het is zover ik weet inside informatie van getuigen.

Wel is het zo dat als je de illuminati gaat onderzoeken, je er niet meer versteld van staat. Gezien wat ze zoal flikken zou het me zo bij zo niet verbazen.

Citaat:
Kinderen ontvoerd in Disney land heb ik nog nooit gehoord. Kan je daar een bron van geven? Een nieuwsbericht ofzo.
Ik heb ergens wat liggen, Trouwens in het boek van Springmeier komt het ook dacht ik aan de orde.

een 'echt' nieuwsbericht zal niet gaan, want die is gecontroleerd door de illuminati

Citaat:
En dat via creches ontvoeren ... als er een kind wordt ontvoerd wordt dat toch tegenwoordig toch onmiddellijk breed uitgesmeerd in de media?
Zie hierboven.

Heb je daar enige bron van.

zal eens kijken, maar zal geen 'officele' gecontroleerde bron zijn .

met vriendelijke groeten

Pindar
[font=Arial][size=2][/size][/font]
Oud 5 augustus 2005, 15:18   #749
Groentje-18

Standaard

Een interessant artikel over Skull en Bones.

Ik vind het vrij objectief, omdat dat één van de enigste is waarin gewoon vragen worden gesteld en waarin niet wordt gegild dat er bloed wordt gedronken en dat ze de duivel aanbidden enzovoort ...
Maar het is aan jullie om te oordelen.

Citaat:

Kerry en Bush lid van geheim dispuut

Gepubliceerd op vrijdag 20 februari 2004

President George W. Bush en zijn grootste rivaal bij de komende presidentsverkiezingen studeerden allebei op Yale. Daar werden ze bovendien allebei lid van de studentenvereniging Skull & Bones (Schedel en Botten).
Een zeer geheim genootschap waar jaarlijks maar vijftien nieuwe leden worden toegelaten, studenten in hun laatste jaar van de universiteit.

De leden mogen niet spreken over wat er binnen het dispuut gebeurt en die geheimzinnigheid prikkelt heel wat mensen. Het genootschap brengt namelijk niet de eerste de besten voort. Nova besteedde vanavond aandacht aan de zoektocht naar onthullingen omtrent het genootschap van Bush en Kerry.

Drie presidenten van de Verenigde Staten waren lid van Skull & Bones, dat al sinds 1832 bestaat. De huidige president, zijn vader en William Howard Taft, de 27ste president van de VS. Als Kerry de presidentsverkiezingen wint, wordt hij de vierde Skull & Bonespresident.

Netwerk
Skull & Bones lijkt een soort netwerk dat erop gericht is zoveel mogelijk leden op zo hoog mogelijke posities te krijgen. Bush heeft inmiddels ook al verscheidene leden van het dispuut aangesteld op vrij hoge bestuursfuncties.

Het feit dat leden van het genootschap zoveel politieke en maatschappelijke invloed hebben en dat er tegelijkertijd zo weinig bekend is over wat er daar binnenskamers gebeurt, staat mensen tegen.

Met name Ron Rosenbaum maakt er een dagtaak van om het geheim te onthullen. Hij was een jaargenoot van Bush en zag dagelijks het raamloze dispuutgebouw op de Yalecampus, maar hij werd niet gevraagd lid te worden van Skull & Bones en het is hem daarom nooit gelukt het gebouw, dat de graftombe werd genoemd, binnen te komen, ondanks vele verwoede pogingen.

Maffia
De manier waarop de leden zich met elkaar verbonden voelen en daarom het grote geheim niet willen onthullen, doet een beetje denken aan de maffia. ‘Het enige verschil is’, zegt Rosenbaum, ‘dat de maffia honderd jaar in de gevangenis zit en de Skull & Bonesleden vier tot acht jaar in het Witte Huis.

Ondanks aanvankelijk verzet druppelen er zo nu en dan vrouwelijke leden het genootschap binnen, en een enkele keer homo’s en gekleurde mensen.

Deskundigen werd gevraagd of de band die de zogenoemde ‘Bones’ met elkaar hebben sterker is dan een familieband of het geloof. Absoluut was het eensluidende antwoord. Geldt voor de gemiddelde Yalestudent ‘Voor God, voor het land, voor Yale’ als motto, bij Skull & Bones is het ‘Voor de Bones’, aldus één van hen.

Bronnen: Nova, CBS

Links:

The Order of Skull and Bones

The Skull & Bones Society
© 2004 Neos.nl / Planet Internet
http://www.planet.nl/planet/show/id=...8388/sc=59353f
Oud 5 augustus 2005, 15:27   #750
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Probleem met deze thread is mi dat alles hier op een hoop gegooid wordt.

Diverse uitspraken staan hier naast mekaar.
Dat drukkingsgroepen proberen hun agenda erdoor te krijgen en hiervoor politici voor hun kar spannen zullen de meeste mensen wss niet onmogelijk achten, mss gaan de meesten het zelfs wss vinden.
Als je stelt dat de politici marionetten zijn in de handen van aliens of lucifer ga je al een serieuze stap verder, dan wordt het een heel ander verhaal.
Ik denk zelfs dat de believers daar zelf nog niet uit zijn.
Ik heb alleszins nog geen samenhangend verhaal gelezen.
Eens zijn het bankiers (gewone mensen) die aan de touwtjes terkken, dan zijn het aliens of ook nog lucifer zelf.
Er worden duizenden kinderen opgegeten, hoe kom je zoiets te weten.
Via verslagen op internet?
Hoe weet je dat die verslagen kloppen?
Hoe ver strekt het complot.
De gewone agent in de straat is die hierin ook al betrokken.
Sluit ie z'n ogen als er een kind meegegraaid wordt?
Zitten die duizenden ouders ook in het complot ?
Of zijn het de media die deze mensen de kans niet geven hun verhaal te vertellen.
Veel vragen en ik denk dat ik nog een tijdje kan doorgaan.
Ik wil daarmee zeker niet alles ontkennen (zie inleiding)
Maar geef toe dat het zeker allemaal niet zo logisch lijkt, hetgeen sommige believers ons voorschotelen.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 15:31   #751
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik vind het vrij objectief, omdat dat één van de enigste is waarin gewoon vragen worden gesteld en waarin niet wordt gegild dat er bloed wordt gedronken en dat ze de duivel aanbidden enzovoort ...

http://www.planet.nl/planet/show/id=...8388/sc=59353f
maar groentje toch, nova is een conspiracy kanaal !

dat neemt toch niemand ernstig ! volle samenzweringsjournalisten, die mensen van de nederlandse omroepstichting, dienst nieuws kan je niet vertrouwen.

turkje, je schiet kemels door te ontkennen wat ik zeg via een dubbele negatie.

echt pathetic !

dat is een wetenschapper onwaardig.

kan tot volg. week di. niet meer om online komen wegens afreizen naar een andere geografische locatie, ik hoop dat u tegen dan inziet waar u verkeerd zit.

en firestone, het is gevaarlijk artikeltjes aan te halen als referentie, als u zelf geen notie heeft van chemical weathering.

i rest my case:

en saillant detail over gassen: hoe hoger de temperatuur, hoe minder ze oplossen in water ... rond cairo is het geweldig heet.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 15:40   #752
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
maar groentje toch, nova is een conspiracy kanaal !

dat neemt toch niemand ernstig ! volle samenzweringsjournalisten, die mensen van de nederlandse omroepstichting, dienst nieuws kan je niet vertrouwen.

echt pathetic !

kan tot volg. week di. niet meer om online komen wegens afreizen naar een andere geografische locatie, ik hoop dat u tegen dan inziet waar u verkeerd zit.

en firestone, het is gevaarlijk artikeltjes aan te halen als referentie, als u zelf geen notie heeft van chemical weathering.

i rest my case:

en saillant detail over gassen: hoe hoger de temperatuur, hoe minder ze oplossen in water ... rond cairo is het geweldig heet.
Het artikel bevat bovendien verwijzingen naar peer-reviewed artikels die eveneens West's "bevindingen" tegenspreken. Ik had u gezegd ook de verwijzingen te lezen, hoor.

Vergeet ook niet dat West's "bevindingen" niet peer-reviewed zijn, artikels die zijn bevindingen tegenspreken wel. I rest my case.

Wat Skull & Bones betreft, 3 presidenten maakten deel uit van deze Yale-fraternity. So what? Niet echt spectaculair.

Lijkt de waarde te hebben van jullie jodenlijsten, zijnde nihil.

Allez, nog veel plezier hier.

(Tav Pindar: als men mij persoonlijk aanspreekt reageer ik uiteraard wel. Als er iets imho interessant's door believers gepost wordt reageer ik uiteraard wel. Maar over jullie lijsten en andere "feiten" is nu alles gezegd. Ik wacht op bewijzen, daar mag jij gerust over lachen. Groentje-18 overtuig je misschien met straffe beweringen over Dysneyland as ontvoeringsoord, ik wil wat meer substantie.)
Oud 5 augustus 2005, 15:46   #753
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Het is inderdaad vrij objectief. En inderdaad, zo'n "niet voor allen"-vriendenclubjes zijn nu eenmaal zeer intrigerend. Het is echter een heel ander paar mouwen of dat daar het einde van de gekende wereld wordt voorbereid. Het relatief lage aantal presidenten dat al lid is geweest van S&B laat dan ook sterk het tegendeel vermoeden.
Oud 5 augustus 2005, 15:54   #754
spaz322
Burgemeester

Standaard

Ik denk dat de term illuminati te pas en te onpas gebruikt wordt als een algemene term.

Wat er uit heel deze thread wel klopt is het bankiers-verhaal. De federal reserve act en de hoofdrolspelers in het bekomen van die wet.

De film Money Masters gaat hier in-dept op in en doet alles uit de doeken, te beginnen bij het ontstaan van de USA en het aandeel van Europese banken in de oprichting van een centrale bank in de US. Vele bekende presidenten zijn hier altijd tegen geweest en sommigen van hen maakten er hun stokpaardje van om te voorkomen dat er een centrale bank werd opgericht. De USA zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren mits de Constitution hield op met bestaan en al het geld ging over in handen van een select clubje mensen dat tot de dag van vandaag de wereldeconomie bepaald. Dit is geen verzinsel maar een hard feit.

Wat we sinds de Federal Reserve Act gezien hebben is een eeuw vol oorlogen en miljoenen doden. Verpakt in een links-rechts spelletje om de aandacht af te leiden, hebben we als ongeinformeerde mensen 100 jaar oorlog gevoerd om de bankiers die het systeem controleren rijker te maken dan dat ze al waren.

Neem nu de koude oorlog. De bankiers gaven zowel aan de USA als aan de USSR grote leningen, en dat decenia lang, om hun koude oorlog te kunnen voeren en zich tot de tanden te bewapenen.

Je zou in dit geval kunnen spreken van een globale samenzwering van bankiers, met als ultieme doel, nog rijker te worden dan dat ze al waren en hun macht te verstevigen.

Geld en macht trekt andere machtsgeile mensen aan en op deze manier verzekeren de mensen die aan de macht zijn zich van een schare trouwe volgelingen, al dan niet lid van een of andere mysterieuse secret-society of verbonden aan een of andere Grand Lodge.
Deze elite doet gewoon mee met de super-elite en zolang hun eigenbelang niet geschaad wordt vinden ze alles goed. En of er nu 10 of 100 miljoen onschuldige (en meestal arme mensen) moeten sneuvelen voor hun doel te verwezenlijken, dat maakt hen geen fuck uit.

De term NWO zou eigenlijk beter American World Order noemen, maar dat verkoopt niet zo goed in het buitenland. Deze Order is een op fascisme gebasseerde politie-staat waar vrijheden onbestaande zijn en overheids-inmenging schering en inslag is. 1984 anyone?

Het moeilijke aan heel deze materie is dat het niet 1-2-3 kan uitgelegd worden en dat verbanden pas later duidelijk worden of we pas na verloop van tijd zien wat bepaalde gebeurtenissen teweeg brengen.

Feit is dat we constant iets voorgelogen worden.
Neem nu die maat van McVey die door Michael Moore in "...Columbine" wordt geinterviewd. Hij stelt ergens dat als de amerikanen echt wisten wat er eigenlijk aan de hand was, het bloed in de straten zou vloeien. Moore gaat hier niet verder op in, maar het zit wel in de film, en is zeker eens de moeite om over na te denken.

my 2 cents

"Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 15:54   #755
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je stelt dat de politici marionetten zijn in de handen van aliens of lucifer ga je al een serieuze stap verder, dan wordt het een heel ander verhaal.
Mee eens, ik heb mijn visie hierover gegeven.

Citaat:
Eens zijn het bankiers (gewone mensen) die aan de touwtjes terkken, dan zijn het aliens of ook nog lucifer zelf.
In mijn visie zijn de bankiers (aan de top) er bij betrokken, daarachter zitten 'aliens' (dit zegt nog niet genoeg).

En de bankiers, presidenten etc. zijn satanisten, dit heeft wel te maken met de aliens.

Citaat:
Via insiders van de illuminati die uit de school geklapt hebben

Citaat:
Nee

Citaat:
Nee, alleen de top dat is voldoende. zie als voorbeeld Regina Loef.
Een zeer duidelijke illustratie van hoe ze het doen.

Citaat:
?

Citaat:
Nee

Citaat:
Of zijn het de media die deze mensen de kans niet geven hun verhaal te vertellen.
Inderdaad, of ze worden bv. voor gek versleten.

Citaat:
Maar geef toe dat het zeker allemaal niet zo logisch lijkt, hetgeen sommige believers ons voorschotelen
Nee, het is tering bizar! Helemaal mee eens. In het begin dacht ik ook dat het niet klopte en ging verder onderzoeken om er vervolgens achter te komen dat het heel ver gaat. Ik verwacht ook werkelijk niet dat mensen het zomaar aannemen.Maar ik verwacht ook dat mensen het niet zo maar verwerpen.

Ik vind het zelf ook niet echt fijn dat het zo zit.

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]After edit by Pindar on 05-08-2005 at 16:56
Reason:

Citaat:

Citaat:
In mijn visie zijn de bankiers (aan de top) er bij betrokken, daarachter zitten 'aliens' (dit zegt nog niet genoeg).

En de bankiers, presidenten etc. zijn satanisten, dit heeft wel te maken met de aliens.

Citaat:

Citaat:
Nee

Citaat:

Citaat:
?

Citaat:
Nee

Citaat:

Citaat:
Maar geef toe dat het zeker allemaal niet zo logisch lijkt, hetgeen sommige believers ons voorschotelen
Nee, het is tering bizar! Helemaal mee eens. In het begin dacht ik ook dat het niet klopte en ging verder onderzoeken om er vervolgens achter te komen dat het heel ver gaat. Ik verwacht ook werkelijk niet dat mensen het zomaar aannemen.Maar ik verwacht ook dat mensen het niet zo maar verwerpen.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Nee

Citaat:

Citaat:
?

Citaat:
Nee

Citaat:

Citaat:
Nee, het is tering bizar! Helemaal mee eens. In het begin dacht ik ook dat het niet klopte en ging verder onderzoeken om er vervolgens achter te komen dat het heel ver gaat. Ik verwacht ook werkelijk niet dat mensen het zomaal aannemen.Maar ik verwacht ook dat mensen het niet zo maar verwerpen.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 5 augustus 2005 om 15:56.
Oud 5 augustus 2005, 15:55   #756
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar

echt pathetic !

Des mots, que des mots...

Je focus is helder: slechts één verklaring geldt als de juiste. De andere wil je niet zien, en doe je af met beledigingen (weet je nog, die eerdere uitspraak van je, dat jejezelf te goed voelde om iemand te beledigen via het net ?). Je bent een zielige pineut, die niet tegen zijn verlies kan. Zoveel is duidelijk. Moest je nu nog rijk zijn, dan had je tenminste toch al je eigen gemoedsrust kunnen sussen. Maar ook dat is blijkbaar niet het geval.

Citaat:
Dat noemt men dan "pijlen schieten met een blinddoek op, in de hoop de roos te raken".

een saillant detail over de sfynx: die ligt vlak langs de Nijl. Weet u hoe koud het Nijlwater is in vergelijking met de temperatuur in de woestijn? En zo kan ik er nog wel een stuk of 10 uit mijn vingertoppen schudden.
Oud 5 augustus 2005, 16:04   #757
satiper
Minister-President

Standaard

Citaat:

ken je persoonlijk mensen die lid geweest zijn van de illuminati
en zo ja hoeveel ?

Nee

?

Nee

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 5 augustus 2005, 16:37   #758
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wil je zeggen met die quote?????

Ik heb ook nooit beweerd dat het een 'goede' serie is o.i.d.
Maar het laat heel goed zien hoe de illuminati te werk gaan.
De film benadert de structuur van de illuminati het best.

met vriendelijke groeten

Pindar

U Méént 't?
Mag, hoor, mag. Maar ach.
Psychiatrie zit vol met mensen die denken dat ze Jezus zijn of anderszins de realiteit uit het oog zijn verloren. Daar past vast nog wel een samenzweringsdenker bij..
Anders gesteld: voorzichtig met waar u in gelooft. Voor u het weet gaat u er ook naar handelen. En u weet dat het scalperen van mensen is verboden, lang geleden?
En neen, dat is niet om te voorkomen dat de hagedissen worden blootgesteld aan open lucht. Dat was meer een praktijk van Indianen in het Wilde Westen. Het zal de ingevlogen hagedissen echter wel in de kaart hebben gespeeld..

Oud 5 augustus 2005, 16:54   #759
satiper
Minister-President

Standaard

Pindar, Ik herhaal nog eens mijn vraag, mss heb je er over gezien?
Ken jij persoonlijk mensen die lid zijn of waren van de illuminati, zo ja hoeveel?
Ik stel deze vraag omdat je een paar postings terug het volgende stelde

Citaat:
of wil je hier niet op antwoorden?[edit]
[size=1]After edit by satiper on 05-08-2005 at 17:55
Reason:

Ken jij persoonlijk mensen die lid zijn of waren van de illuminati, zo ja hoeveel?
Ik stel deze vraag omdat je een paar postings terug het volgende stelde

Citaat:
of wil je hier niet op antwoorden?[/size]

Ik stel deze vraag omdat je een paar postings terug hetvolgende stelde

Citaat:
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door satiper : 5 augustus 2005 om 16:55.
Oud 5 augustus 2005, 16:57   #760
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Wie schreef deze tekst:
Citaat:
Bijvoorbeeld over die pyramides: ik heb nergens beweert dat ze door een alien of wie dan ook zijn gebouwd ... ik heb alleen de vraag gesteld door wie en hoe... Maar blijkbaar is dat voor velen al een zeer sterke, brutale en ronduit lompe stelling ... (aan de reacties van bepaalde personen te zien).
Want het antwoord is door de BBC gegeven in een documentaire. Zeer sluitend verhaal, vond ik zelf.

BBC Horizon: Building the Great Pyramid
BBC Pyramidebouw

BBC meer piramide-links

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be