![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7601 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als NIST werkelijk gelijk had over WTC7, dan zou slechts een deel van het gebouw ingestort zijn, namelijk het deel waarvan de stalen kolom beschadigd was. De rest zou dan eventueel kunnen achterkomen, maar het gebouw zou zeker niet symmetrisch, in zijn geheel zijn ingestort. Zoiets iets fysiek onmogelijk. Citaat:
Net door ze n�*et vrij te geven, bevestigen ze wat complotdenkers zeggen. Geef de fimpjes vrij, en je hebt al dadelijk een paar miljoen minder aanhangers van complottheoriëen. Waarom zouden ze dat dan niet doen?????? Zijn die heren werkelijk zó achterlijk?? Bedankt voor de bouwplannen, maar ik vrees dat ze niet de informatie bevatten die ik nodig had. Ik zou eigenlijk enkel willen weten hoe de stalen constructie in elkaar zat, en op welke manier de stalen balken aan elkaar bevestigd waren. Laatst gewijzigd door Insdeath : 25 januari 2009 om 19:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7602 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hier is een korte video over WTC7's instorting: http://www.youtube.com/watch?v=_kSq6...e=channel_page Ik raad u ook aan de andere videos van deze gebruiker eens een kijkje te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zodra de instorting begint zie je dat het eerste puin dat buitenom de toren naar beneden begint te vallen veel eerder beneden is als de instorting zelf . Het vrij vallende puin legt zelfs nog een langere weg af omdat het zich eerst ook zijwaats verplaatst. dit argument is onmogelijk te ontkennen of weerleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder het verzoek van Judical watch was er geen enkel filmpje vrij gegeven. Mensen kunnen zo veel dingen denken ,de regering trekt zich daar pas watvan aan als er echt stappen worden ondernomen. Het is ten tweede een volstrekt hylarisch idee om meer dan 70 opnames vrij te geven waar op totaal niets relevants staat ,filmpjes die bovendien niet eens meer deel uit maken van het onderzoek. ten 3e : Wanneer de regering de boel toch loopt te bedonderen ,waarom heeft men dan zelf geen fake filmpje vrijgegeven met daar op heel duidelijk zichtbaar een 757 die het Pentagon in vliegt? Dan waren ze gelijk van al het gezeur af geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7605 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Volgens Newtons wet moest het 9 seconden duren. Neem er nog een beetje weerstand van lucht en beton bij en je hebt er nog een paar extra seconden. Mij maak je niet wijs dat die stalen kolommen het zonder meer begaven. TENZIJ ze met bouten aan elkaar bevestigd waren, en die bouten simpelweg doorgeknapt waren. Dan zou ik het wel geloven. Maar ik weet nog steeds niet hoe de stalen kolommen aan elkaar bevestigd waren. "...is not an exeption...". Dat maak je me echt niet wijs. Alle theorieën die rond WTC7 bedacht worden, zijn makkelijk te weerleggen. Ik heb tot nog toe geen enkele theorie gezien die uitleg waarom het gebouw in vrije val én perfect symmetrisch in elkaar valt. Sorry, maar deze video heb ik al eens gezien. Ik heb ook al veel video's van de debunkers gezien, en vaak hebben ze gelijk. Maar in dit geval toch zeker niet... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ae911truth.org/techarts.php En hier een docu over het gebouw tijdens de bouwfase... http://www.ae911truth.org/flashmov9.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7607 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Volgens mij trekt je verkeerde conclusies. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer 20 verdiepingen beginnen te vallen is er geen houden meer aan . controlled demolitions berusten ook juist op het princiepe dat gebouwen onder hun eigen gewicht bezwijken . De hoeveelheid energie die de explosieven vrij maken bij CD's is veel kleiner als de hoeveelheid energie die de instorting zelf vrij maakt . Je kunt een gebouw volledig vernietigen door op alleen 2 of 3 verdiepingen onderin explosieven te plaatsen , de rest doet de zwaartekracht . De grote krachtbron achter elke instorting met of zonder explosieven is de zwaartekracht . explosieven zorgen alleen voor het opstarten van een instorting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7609 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe bent u tot de conclusie gekomen dat die instorting, eens geïnitieerd, zowiezo leidt tot een totale instorting? Veronderstelt u ook dat die, 20 verdiepingen die beginnen te vallen, heel blijven tot beneden? En moeten alle stalen colommen van het neervallend gedeelte, niet precies op alle stalen colommen van het ondergedeelte vallen om effectief de volledige structuur aan te kunnen tasten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7611 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Door de structuur van de kolommen te bekijken, heb ik bevestiging dat het officiële verhaal niet klopt. Want zoals iedereen op de video's zag, vielen beide torens in, zonder dat het ook maar enige weerstand had van de centrale stalen kolommen. De enige oorzaak die daardoor aannemelijk is, is dat die centrale kolommen op een of andere manier geweldig verzwakt waren. Als de torens op zichzelf hadden ingestort, zou het op een of andere manier moeten de stalen kolommen doen knikken. Ik heb indertijd nog lessen sterkteleer gehad, en daar hebben we geleerd hoe staal zich gedraagt als het in de lengte knikt. Het is fysiek nagenoeg onmogelijk om in een fractie van een seconde een stalen kolom (van 1 m op 30 cm) te doen knikken in zijn geheel. De video's tonen aan dat er totaal niks van weerstand was...de bovenste verdiepingen zouden op de kolommen gevallen zijn, en daardoor geweldig afgeremd worden. Neen, in plaats daarvan zet het - ongestoord - zijn neerwaartse beweging verder. De voor mij meest aannemelijke verklaring, is dat de kolommen op een of andere manier schuin doorgesneden werden (thermite?). Dan heb je enkel nog de bovenste verdiepingen nodig die naar beneden vallen, en het hele zaakje stort in elkaar. Waarom het gebouw het niet vanzelf zou begeven als de core columns zouden doorgesneden worden, is ook eenvoudig te verklaren: de buitenste muren van de torens droegen een heel deel van de last (zoals ook uitgelegd in de documentaire). De WTC-torens hadden ook een buitenste stalen 'geraamte' (zonder zouden de torens nooit zo hoog kunnen geweest zijn). Als de bovenste verdiepingen naar beneden vallen, kan het buitenste stalen 'geraamte' de last niet dragen, en worden die buitenste stalen balken weggeslagen (zie video's). Alle theoriëen die rond het instorten verzonnen worden, komen er eigenlijk allemaal op neer dat de centrale kolommen 'virtueel niet aanwezig waren'. Zowel de pancake-collapse als de theorie van de NIST. Pancake-collapse: daar doen ze zichzelf de das om; in hun simulatie tonen ze hoe de vloeren op elkaar vallen en elkaar meesleuren, maar hoe de centrale kolommen blijven staan...pancake is dus totale onzin. NIST: http://www.youtube.com/watch?v=5hqyn6DxeXU Zeker bekijken! Daarin zeggen ze dat de vloeren het begeven hadden door de vuren (kan ik best aannemen), maar ze houden terug geen rekening met de centrale kolommen, enkel met de buitenste muren. Net alsof er geen centrale kolommen waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7612 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad, dat is hetgeen NIST ons tracht wijs te maken...een totaal nieuwe regel waar bouwkundige ingenieurs in de toekomst rekening mee zullen moeten houden. Nog nooit eerder ontdekt! Totale onzin dus. Citaat:
Citaat:
Maar, als het op alle kolommen tegelijk valt, kunnen ze de impact gerust weerstaan, en zou het gebouw moeten stoppen met invallen. En als ze de impact NIET kunnen weerstaan, zal er geweldig veel energie voor nodig zijn om ze te doen begeven, wat zou zorgen voor een vertraging van de valsnelheid. Wat dus niet het geval was. Hoe je het ook draait of keert, uiteindelijk komt het er altijd op neer dat de centrale kolommen virtueel gezien niet aanwezig waren. Citaat:
Stel nu dat door de impact van het vliegtuig de centrale kolommen het begeven hadden op de plaats van impact. Dan zou dat het equivalent zijn van explosieven op die plaats. Ok, dan zouden de bovenste twintig verdiepingen in elkaar gestort zijn, ZONDER dat deze de onderste verdiepingen meenemen. Je theorie legt dat niet uit. En het is ook zeer moeilijk te bewijzen, want men heeft nog nooit met controlled demolition een bovenste gedeelte van een gebouw opgeblazen, enkel een gebouw in zijn geheel. En voor zover ik weet brengt men zelfs op ALLE verdiepingen springstof aan bij een CD... Neem bijvoorbeeld een gebouw van 40 verdiepingen. Men brengt enkel springstof aan op de 35e verdieping, waardoor de bovenste 5 verdiepingen instorten. Zal het gebouw in zijn geheel verder instorten? Zo ja, dan is de officiële theorie bewezen. Zo neen, dan is de theorie van de CD bewezen. Laatst gewijzigd door Insdeath : 25 januari 2009 om 21:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu krijgen we 3 gebouwen die mooi loodrecht naar beneden gaan binnen de kortste tijd waarvan we er twee hebben zien raken door een vliegtuig ... Eentje zou misschien nog te verklaren geweest zijn,maar drie????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7614 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Coincidence mate, coincidence...no need to look further ![]() Laatst gewijzigd door Insdeath : 25 januari 2009 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7615 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dan blijft mijn vraag nog, in een samenzwering wat is het nut om ook nog eens WTC7 neer te halen? Ik kan geen goede reden verzinnen. Het feit blijft dat het compleet niet leek op een gecontrolleerde sloop, die trouwens opvallend veel voorbereiding eist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die twee gebouwen zijn niet volledig ingestort.... Laatst gewijzigd door Svennies : 25 januari 2009 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7617 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er waren ook explosies gehoord (hoewel dat natuurlijk van iets anders kon komen dan van explosieven). Maar ik acht Amerika - technologisch gezien - volledig in staat om Controlled Cemolition uit te voeren, zonder grote ontploffingen of lichtflitsen. En dan nog moesten enkel de centrale kolommen weggeblazen worden. En die zijn in het midden van de gebouwen. Die kun je niet zien aan de buitenkant. En degenen die in het gebouw waren op het ogenblik van het ineenstorten hebben het niet overleefd. Citaat:
Laatst gewijzigd door Insdeath : 25 januari 2009 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin,toen het huis 15 jaar later onteigend werd gingen ze het met een slopershamer neerhalen...Na één machtige zwaai storte het hele huis in uitgezonderd die achtergevel,zelfs met een onstabiele basis onder zijn voeten weerstond hij echter moeiteloos het extra gewicht van het ineenstortende huis ,en hebben ze hem later moeten dynamiteren.... En nu praten we maar over gewapend beton .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7619 |
Partijlid
|
![]() Hazo, dus uw vader is bouwkundig ingenieur? U ook?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vader wel,en die had destijds zijn eigen bedrijf, en ik heb daar genoeg rondgelopen om een beetje van de hele materie op de hoogte te zijn....
Ik ben chemicus van opleiding....En overigens bekijk de vrijgegeven beelden van de inslag van het pentagon er eens op na..... Die eerste milliseconden en de kleur van de explosie,alles behalve een koolwaterstofexplosie .... Laatst gewijzigd door Svennies : 25 januari 2009 om 22:41. |
![]() |
![]() |