Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2011, 21:47   #7641
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Was het in het Chinees?
Zelfs voor veel Vlamingen is het soms moeilijk om behoorlijk Nederlands te schrijven.

Ik had eens gevraagd of het "de formulier" was of "het formulier"... Ik ga over de overtuigende tegenstrijdige reacties niet meer beginnen te vertellen.

Beetje-per-beetje dus.
Het komt wel goed.

Zal je dan niks tegen mij krijgen?
"Ook voor veel Vlamingen" klinkt hier beter dan "zelfs voor veel Vlamingen".
Ik denk dat u "overtuigde" bedoelt in de plaats van "overtuigende". De betekenis is verschillend.
Beetje-per-beetje : deze schrijfwijze bestaat niet in de Nederlandse woordenlijst.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 21:50   #7642
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht

Zij/hij heeft nog een fout gemaakt;

"Wanneer ga je..."
("je" achter "ga")



Dixie schrijft behoorlijk Nederlands éh )))
Gebruik een dubbelpunt in plaats van een puntkomma.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 21:54   #7643
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
"Ook voor veel Vlamingen" klinkt hier beter dan "zelfs voor veel Vlamingen".
Neen, Marie.
Of je "ook" of "zelfs" gebruikt hangt af van wat je wil vertellen, van de nuance.
Het is vriendelijk dat je anderstaligen wil helpen met een correct gebruik van het Nederlands; maar het moet dan wel correct zijn.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 22:01   #7644
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen, Marie.
Of je "ook" of "zelfs" gebruikt hangt af van wat je wil vertellen, van de nuance.
Het is vriendelijk dat je anderstaligen wil helpen met een correct gebruik van het Nederlands; maar het moet dan wel correct zijn.
Dank voor de opmerking maar ik vind "ook" hier veel beter dan "zelfs". Ieder zijn mening, zullen we dan maar zeggen.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 22:21   #7645
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Gebruik een dubbelpunt in plaats van een puntkomma.
Haha
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 22:25   #7646
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dank voor de opmerking maar ik vind "ook" hier veel beter dan "zelfs". Ieder zijn mening, zullen we dan maar zeggen.
Marie, ik vermoed dat je jonge en gezonde hersens nog steeds in staat zijn om te herinneren dat je onlangs illwill verdedigde; je zei dat de titel van de topic een stelling was die illwill getypt had. Er werden voordien nog aantal stellingen gepost over wat een stelling zelf betekende/betekent; "... een stelling (of een vaststelling) is een zin die met of zonder een punt eindigt ..." enz., (Sus Iratus beweerde het in het jaar onzes Heren; "R.I.P." Sus Iratus); m.a.w. geen vraagteken op het einde van een stelling.

illwill zei vandaag nog[dubbelpunt]
"Waar dan, misschien dat ik het weet liggen."
(volg even de draad als je het belieft)

Als je jonge en gezonde ogen nog in staat zijn om het punt-karakter [.] naar je hersens te reflecteren die dan voldoende jong en gezond zijn om die gegevens te verwerken en impulsen door te sturen naar je verstand, zenuwen en naar je vingers om op je toetsenbord je mening te toetsen over het bovenvermeld citaat ("Waar dan, misschien dat ik het weet liggen."), m.a.w. of het een stelling is of een vraag, gelieve dan te doen wat er hiermee gevraagd wordt.

Ik wens je nog veel jonge en gelukkige jaren.

Tot de volgende... arrivederci, Marie!

----
Bovendien, Marie, "zo'n opmerkingen" is niet echt juist. Eigenlijk moet het "zulke opmerkingen" zijn:[dubbelpunt]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/944/
zo'n = zo een

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zelfs u zou moeten kunnen begrijpen dat zo'n opmerkingen schandalig zijn. Bent u dan toch zo dom of alleen maar verblind door een koppigheid waardoor u absoluut niet wil aanvaarden dat allochtonen echt wel eens over de schreef gaan?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 22:55.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 22:26   #7647
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Sinds wanneer is; "Wanneer ga je ...(om 't even wat doen of zeggen of schrijven)" fout Nederlands?
Hoe moet men die vraag dan stellen? : "Wanneer je ga eindelijk deftig Nederlands schrijven" ... Is er zoveel veranderd sinds ik laatst ginds was?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 22:48   #7648
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
wanneer ga nu eens je behoorlijk Nederlands schrijven?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Haha
De punt mist.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 mei 2011 om 22:49.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 22:59   #7649
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

En ten slotte, Marie; in uw post (hieronder) bent u enorm arrogant, u beledigt een forummer, u spreekt over alle allochtonen; net daarom provoceerde u illwill (in dit thema al) om uw mening te volgen. U wil dat er met de titel en de openingspost (van dit thema) alle allochtonen bedoeld worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zelfs u zou moeten kunnen begrijpen dat zo'n opmerkingen schandalig zijn. Bent u dan toch zo dom of alleen maar verblind door een koppigheid waardoor u absoluut niet wil aanvaarden dat allochtonen echt wel eens over de schreef gaan?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 23:24.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 23:09   #7650
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De punt mist.
Ah juist.

Ik was fout.

Geef ik ruiterlijk toe.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 11:58   #7651
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
En ten slotte, Marie; in uw post (hieronder) bent u enorm arrogant, u beledigt een forummer, u spreekt over alle allochtonen; net daarom provoceerde u illwill (in dit thema al) om uw mening te volgen. U wil dat er met de titel en de openingspost (van dit thema) alle allochtonen bedoeld worden.
En waarom mag men niet spreken over alle allochtonen?????
Als ik niet graag bananen lust, omdat de eigenschappen van bananen mij niet liggen, waarom zou ik dan niet mogen zeggen dat ik geen banaan in huis wil?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 12:07   #7652
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
En waarom mag men niet spreken over alle allochtonen?????
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat Marie over alle allochtonen spreekt.

Citaat:
Als ik niet graag bananen lust, omdat de eigenschappen van bananen mij niet liggen, waarom zou ik dan niet mogen zeggen dat ik geen banaan in huis wil?
Maar dat zegt ze niet.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 12:38   #7653
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
En waarom mag men niet spreken over alle allochtonen?????
Als ik niet graag bananen lust, omdat de eigenschappen van bananen mij niet liggen, waarom zou ik dan niet mogen zeggen dat ik geen banaan in huis wil?
Behalve de eigenschap dat alle allochtonen uit het buitenland afkomstig zijn, zie ik geen enkele eigenschap die je aan ieder van hen kan toeschrijven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 14:40   #7654
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Marie, ik vermoed dat je jonge en gezonde hersens nog steeds in staat zijn om te herinneren dat je onlangs illwill verdedigde; je zei dat de titel van de topic een stelling was die illwill getypt had. Er werden voordien nog aantal stellingen gepost over wat een stelling zelf betekende/betekent; "... een stelling (of een vaststelling) is een zin die met of zonder een punt eindigt ..." enz., (Sus Iratus beweerde het in het jaar onzes Heren; "R.I.P." Sus Iratus); m.a.w. geen vraagteken op het einde van een stelling.

illwill zei vandaag nog[dubbelpunt]
"Waar dan, misschien dat ik het weet liggen."
(volg even de draad als je het belieft)

Als je jonge en gezonde ogen nog in staat zijn om het punt-karakter [.] naar je hersens te reflecteren die dan voldoende jong en gezond zijn om die gegevens te verwerken en impulsen door te sturen naar je verstand, zenuwen en naar je vingers om op je toetsenbord je mening te toetsen over het bovenvermeld citaat ("Waar dan, misschien dat ik het weet liggen."), m.a.w. of het een stelling is of een vraag, gelieve dan te doen wat er hiermee gevraagd wordt.

Ik wens je nog veel jonge en gelukkige jaren.

Tot de volgende... arrivederci, Marie!

----
Bovendien, Marie, "zo'n opmerkingen" is niet echt juist. Eigenlijk moet het "zulke opmerkingen" zijn:[dubbelpunt]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/944/
zo'n = zo een
Mijn hersenen zijn niet jong meer en ik herinner me niks van wat u vertelt maar ik geloof graag dat ik Illwill hier ooit verdedigde. Waarom ik dat geloof? Heel simpel: zijn thread heet “Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen” en ik ben het er mee eens dat hoe langer hoe meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. Herlees heel deze thread en u zult merken dat het juist is.

Gezien u nog altijd in uw maag zit met de definitie van een stelling, heb ik het even voor u opgezocht in het woordenboek :
stel•ling de; v -en 1 het stellen: probleemstelling, doelstelling; terbeschikkingstelling 2 de manier waarop iem of iets is gesteld: het geschut in ~ brengen schietklaar maken 3 (mil) positie 4 (dammen, schaken) strategische positie van iems stukken of schijven 5 stellage, steiger 6 te bewijzen bewering: een ~ verkondigen; ~ nemen tegen iets partij kiezen tegen
In dit geval houden we het dus op een “te bewijzen bewering”.
A propos, waarom sleurt u Sus Iratus hier tussen? U citeert een zinnetje van mij dat een antwoord was op een opmerking van Artisjok!

De draad volgen? Beste vriend, herlees uw eigen postings van de laatste dagen eens!
Hoe dikwijls post u zonder meer het woordje “nee” of een raar zinnetje als :” "Nee" betekent meer dan je begrijpt.” (post 7626)
Of
“*alle moslims
*alle allochtonen

Geen discussie!”
Waaruit blijkt dat u niet wenst te discussiëren (post 7619)

Of als antwoord op de post van Illwill “Ik beledig niemand. Ik zou niet weten hoe.”
“Wat zou je niet weten hoe?” (post 7566) wat helemaal op niets slaat.
Of u vraagt de moderatie de thread te “locken” (post 7371) – wat niet echt getuigt van beleefdheid ten opzichte van uw medeforummers.

Of u gaat over tot toch wel erg onbeschaamde schrijfsels als :
“Ik ga je topic duidelijker proberen te herschrijven; jij kan dat blijkbaar niet.” (post 7332)
En :
“Ik begrijp beter dan de topicstarter waarover de topic en de titel gaat en ik kan het veel duidelijker in het Nederlands scrijven dan hij dat gedaan heeft. En dat zal ik doen, maar...” (post 7318)
Met al dit vorige bedoel ik dat het niet zo simpel is een zo druk bezochte draad te volgen waarin zoveel nonsens geschreven wordt door mensen die het niet eens zijn met de topicstarter en op die manier op regelmatige basis proberen de discussie lam te leggen.

Mijn ogen zijn ook al lang niet jong meer en jammer genoeg niet zo gezond maar wees gerust, ze functioneren voldoende en als ik uw wirwar hierboven lees, denk ik dat de impulsen die ze naar mijn hersenen sturen voldoende verwerkt worden maar heb ik serieuze twijfels over wat er met momenten in uw hersenen omgaat.

“Zo’n opmerkingen” kan zeker, om nogmaals de Van Dale te citeren :
zo’n bijvoegl aanw vnw zo een: ik heb ook ~ jas; ik heb ~ honger erge; ~ 200 bezoekers ongeveer.
__________________
Zo is 't.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 27 mei 2011 om 14:43.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 14:52   #7655
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Mijn hersenen zijn niet jong meer en ik herinner me niks van wat u vertelt maar ik geloof graag dat ik Illwill hier ooit verdedigde. Waarom ik dat geloof? Heel simpel: zijn thread heet “Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen” en ik ben het er mee eens dat hoe langer hoe meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. Herlees heel deze thread en u zult merken dat het juist is.

Gezien u nog altijd in uw maag zit met de definitie van een stelling, heb ik het even voor u opgezocht in het woordenboek :
stel•ling de; v -en 1 het stellen: probleemstelling, doelstelling; terbeschikkingstelling 2 de manier waarop iem of iets is gesteld: het geschut in ~ brengen schietklaar maken 3 (mil) positie 4 (dammen, schaken) strategische positie van iems stukken of schijven 5 stellage, steiger 6 te bewijzen bewering: een ~ verkondigen; ~ nemen tegen iets partij kiezen tegen
In dit geval houden we het dus op een “te bewijzen bewering”.
A propos, waarom sleurt u Sus Iratus hier tussen? U citeert een zinnetje van mij dat een antwoord was op een opmerking van Artisjok!

De draad volgen? Beste vriend, herlees uw eigen postings van de laatste dagen eens!
Hoe dikwijls post u zonder meer het woordje “nee” of een raar zinnetje als :” "Nee" betekent meer dan je begrijpt.” (post 7626)
Of
“*alle moslims
*alle allochtonen

Geen discussie!”
Waaruit blijkt dat u niet wenst te discussiëren (post 7619)

Of als antwoord op de post van Illwill “Ik beledig niemand. Ik zou niet weten hoe.”
“Wat zou je niet weten hoe?” (post 7566) wat helemaal op niets slaat.
Of u vraagt de moderatie de thread te “locken” (post 7371) – wat niet echt getuigt van beleefdheid ten opzichte van uw medeforummers.

Of u gaat over tot toch wel erg onbeschaamde schrijfsels als :
“Ik ga je topic duidelijker proberen te herschrijven; jij kan dat blijkbaar niet.” (post 7332)
En :
“Ik begrijp beter dan de topicstarter waarover de topic en de titel gaat en ik kan het veel duidelijker in het Nederlands scrijven dan hij dat gedaan heeft. En dat zal ik doen, maar...” (post 7318)
Met al dit vorige bedoel ik dat het niet zo simpel is een zo druk bezochte draad te volgen waarin zoveel nonsens geschreven wordt door mensen die het niet eens zijn met de topicstarter en op die manier op regelmatige basis proberen de discussie lam te leggen.

Mijn ogen zijn ook al lang niet jong meer en jammer genoeg niet zo gezond maar wees gerust, ze functioneren voldoende en als ik uw wirwar hierboven lees, denk ik dat de impulsen die ze naar mijn hersenen sturen voldoende verwerkt worden maar heb ik serieuze twijfels over wat er met momenten in uw hersenen omgaat.

“Zo’n opmerkingen” kan zeker, om nogmaals de Van Dale te citeren :
zo’n bijvoegl aanw vnw zo een: ik heb ook ~ jas; ik heb ~ honger erge; ~ 200 bezoekers ongeveer.
Da's gesproken Marie, eindelijk iemand die wijst op al die wazige, onbegrijpelijke, irrelevante reacties om draden moedwillig te saboteren!

SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 14:56   #7656
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
En ten slotte, Marie; in uw post (hieronder) bent u enorm arrogant, u beledigt een forummer, u spreekt over alle allochtonen; net daarom provoceerde u illwill (in dit thema al) om uw mening te volgen. U wil dat er met de titel en de openingspost (van dit thema) alle allochtonen bedoeld worden.

In één adem noemt u mij enorm arrogant en zegt u dat ik anderen beledig.
Ik zou zeggen, beste Quasix, “wie het schoentje past, trekke het aan”.

U citeert een zin van mij : “….dat allochtonen echt wel eens over de schreef gaan?” en op basis daarvan denkt u dat ik alle allochtonen bedoel.
Ik zal het u even uitleggen. Als in het Nederlands een meervoudsvorm wordt gebruikt zonder lidwoord ervoor dan betekent dit dat het een ONBEPAALD meervoud is. Die allochtonen kunnen er 2, 20, 200 of 2.000.000 zijn maar er staat NERGENS “alle” allochtonen. Indien u Frans verstaat, kunt u vergelijken met de meervoudsvormen “des” en “les”, dat is voor u misschien simpeler om te begrijpen.

Tenslotte nog dit: wat weet u er nu van wat ik wil of niet. Dat is zo typisch van u dat u voortdurend anderen meningen en wensen toeschrijft die ze niet geuit hebben.
__________________
Zo is 't.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 27 mei 2011 om 15:00.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 14:57   #7657
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat Marie over alle allochtonen spreekt.


Maar dat zegt ze niet.
Oh, ik heb geen probleem met bananen hoor, maar kiwi's daar ben ik niet voor, die komen er bij mij niet in
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 15:00   #7658
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Da's gesproken Marie, eindelijk iemand die wijst op al die wazige, onbegrijpelijke, irrelevante reacties om draden moedwillig te saboteren!

Blij van dienst te zijn geweest
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 15:04   #7659
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Oh, ik heb geen probleem met bananen hoor, maar kiwi's daar ben ik niet voor, die komen er bij mij niet in
Ik heb dat dan weer met dadels; die komen er bij mij niet in.

Maar kom, volgens mij is dit topic nu al wel heel erg afgedwaald, en is het de hoogste tijd om weer ontopic te gaan.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2011, 15:05   #7660
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Blij van dienst te zijn geweest
't Is 'n plezier om rationele dingen te lezen, begrijpelijke dingen, relevante dingen, ter zake doende dingen, kortom; ingegeven door rede en verstand.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be