Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2006, 15:07   #7701
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Met veel plezier exodus.

Of denk je dat alléén jij hier van alles mag posten?
Jij probeert mensen en groepen te discrediteren zonder het minste bewijs.
Ik bewijs keurig wat ik schrijf. Daarom ook dat het sommige believers en aanverwanten zo stoort.
Daar is ze weer met de leugens. Ik probeer helemaal geen mensen of groepen te discrediteren, ik probeer te informeren over de NWO. Jij maakt alligaties zonder het minste bewijs, zoals nu over mij, en over het feit dat Pindar het over een Joods complot zou hebben.
Oud 23 augustus 2006, 15:07   #7702
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Misschien terug even aandacht voor de foto van Marcel Vervloesem:

Ik vond de volgende foto van Marcel Vervloesem:

Wie is nu de échte Marcel Vervloesem ?
Benjamin Stein of Marcel Vervloesem ?
En waarom doet Stein zich voor als Vervloesem of doet Vervloesem zich voor als Stein ?
Als Stein deel uitmaakt van een antisemitisch complot dan heeft hij natuurlijk alle redenen om zich voor Marcel Vervloesem uit te geven !
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 15:10   #7703
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik vrees dat je te hard van stapel loopt, Van Gelre. Ik vond de volgende foto van Marcel Vervloesem:

Wie is nu de échte Marcel Vervloesem ?
Benjamin Stein of Marcel Vervloesem ?
En waarom doet Stein zich voor als Vervloesem of doet Vervloesem zich voor als Stein ?
Of..........is Vervloesem Stein en vice versa? Zijn we iets op het spoor? Hoe komt het dat iemand van Werkgroep Morkhoven zijn meest bekende collega niet herkent? Is het ironisch dat juist de poster "Werkgroep Morkhoven' een lid terugvindt op een antisemitische site? Is het ironisch dat juist 'Werkgroep Morkhoven', een pressiegroep tegen pedocriminaliteit, een lid terugvindt op een Dutroux site? Of mogen we iets niet weten? De foto zal er toch niet voor niets opstaan?

Lees er alles over in nieuwe afleveringen uit de reeks: NWO!
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 15:12   #7704
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Of..........is Vervloesem Stein en vice versa? Zijn we iets op het spoor? Hoe komt het dat iemand van Werkgroep Morkhoven zijn meest bekende collega niet herkent? Is het ironisch dat juist de poster "Werkgroep Morkhoven' een lid terugvindt op een antisemitische site? Is het ironisch dat juist 'Werkgroep Morkhoven', een pressiegroep tegen pedocriminaliteit, een lid terugvindt op een Dutroux site? Of mogen we iets niet weten? De foto zal er toch niet voor niets opstaan?

Lees er alles over in nieuwe afleveringen uit de reeks: NWO!
Je bent laag gevallen, Van Gelre.
Oud 23 augustus 2006, 15:13   #7705
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Daar is ze weer met de leugens. Ik probeer helemaal geen mensen of groepen te discrediteren, ik probeer te informeren over de NWO. Jij maakt alligaties zonder het minste bewijs, zoals nu over mij, en over het feit dat Pindar het over een Joods complot zou hebben.
Ik heb daarnet nog de link gegeven naar Pindar's bewering over het Joods Dutroux complot.
Jouw Rothschild beschuldigingen zonder het minste bewijs kent inmiddels iedereen.

Het is een beetje belachelijk op een forum naakte feiten te ontkennen, hoor.

(En blijkbaar is de nieuwe regel op dit forum dat men wel wie de waarheid schrijft van leugens mag beschuldigen. Maar doe je dat met een echte leugen, dan komen de verwijten meteen! )
Oud 23 augustus 2006, 15:36   #7706
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb daarnet nog de link gegeven naar Pindar's bewering over het Joods Dutroux complot.
Jouw Rothschild beschuldigingen zonder het minste bewijs kent inmiddels iedereen.

Het is een beetje belachelijk op een forum naakte feiten te ontkennen, hoor.

(En blijkbaar is de nieuwe regel op dit forum dat men wel wie de waarheid schrijft van leugens mag beschuldigen. Maar doe je dat met een echte leugen, dan komen de verwijten meteen!
Jullie zogenaamde strijd tegen het 'antisemitisme' doet mij begrijpen waarom Israël als zogezegde reactie op die twee ontvoerde soldaten, Libanon voor de helft heeft platgegooid.

Ik begrijp ook waar Israël het lef vandaan haalde om te beweren dat het 'zoveel mogelijk burgers gespaard heeft' terwijl er een paar duizend burgers gedood werden en er een miljoen Libanese vluchtelingen werden gemaakt.

De Israëlische regering verwart het zogezegde 'recht op zelfverdediging' met het uitoefenen van terreur.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 15:38.
Oud 23 augustus 2006, 15:42   #7707
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie zogenaamde strijd tegen het antisemitisme doet mij begrijpen waarom Israël als zogezegde reactie op die twee ontvoerde soldaten, Libanon voor de helft heeft platgegooid.

Ik begrijp ook waar Israël het lef vandaan haalde om te beweren dat het 'zoveel mogelijk burgers gespaard heeft' terwijl er een paar duizend burgers gedood werden en er een miljoen Libanese vluchtelingen werden gemaakt.
Jij ziet wat je wilt zien. Hetgeen echt gebeurde is dat Hezbollah Israel ongeprovoceerd heeft aangevallen, 8 soldaten heeft gedood, en er twee gegijzeld houdt (nog steeds).
Toen Israel terecht reageerde met een aanval op Libanon ging Hezbollah meteen korte en lange afstandsraketten afvuren op Israel.
En dan is het oorlog natuurlijk. Terwijl Israel Libanon bombardeert, vuurt Hezbollah in dezelfde periode 4000 (!) raketten af op Israëlische dorpjes en steden.
Kun je mij eens uitleggen waarom Israel dan moest stoppen met vuren?

BTW: Uit het noorden van Israel zijn ook honderduizenden mensen naar het zuiden moeten vluchten en nog eens zoveel leefden in ondergrondse bunkers.

En tenslotte : onder de 1200 doden in Libanon waren inderdaad veel burgers, vooral dan burgers waarachter en waaronder de hezbollah terroristen zich schuilhielden. En vooral : de overgrote meerderheid van de zogenoemde burgers waren gewoon hezbollah strijders. Maar gezien ze geen uniformen dragen (doen terroristen nooit) werden ze door de Libanezen als burgerslachtoffers gemeld.

Vele regeringen (ook Arabische) zien dat allemaal ook, vandaar de zeer matige reacties vergeleken met de aanvallen van Israel op de Palestijnen ten tijde van de intifada.

Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:43.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 15:47   #7708
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Jij ziet wat je wilt zien. Hetgeen echt gebeurde is dat Hezbollah Israel ongeprovoceerd heeft aangevallen, 8 soldaten heeft gedood, en er twee gegijzeld houdt (nog steeds).
Toen Israel tereht reageerde met een aanval op Libanon ging Hezbollah meteen korte en lange afstandsraketten afvuren op Israel.
En dan is het oorlog natuurlijk. Terwijl Israel Libanon bombardeert, vuurt Hezbollah in dezelfde periode 4000 (!) raketten af op Israëlische dorpjes en steden.
Kun je mij eens uitleggen waarom Israel dan moest stoppen met vuren?

BTW: Uit het noorden van Israel zijn ook honderduizenden mensen naar het zuiden moeten vluchten en nog eens zoveel leefden in ondergrondse bunkers.

En tenslotte : onder de 1200 doden in Libanon waren inderdaad veel burgers, vooral dan burgers waarachter en waaronder de hezbollah terroristen zich schuilhielden. En vooral : de overgrote meerderheid van de zogenoemde burgers waren gewoon hezbollah strijders. Maar gezien ze geen uniformen dragen (doen terroristen nooit) werden ze door de Libanezen als burgerslachtoffers gemeld.
We kennen het verhaaltje dat je ons probeert op te dissen al.

Ik vroeg je waarom de 'Christian Broadcast Network' waarnaar Georges Bush waarschijnlijk regelmatig luistert, geen aandacht besteedde aan de Israëlische bombardementen op de christelijke gemeenschap in Beiroet.
Oud 23 augustus 2006, 15:50   #7709
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:51.
Oud 23 augustus 2006, 15:50   #7710
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:51.
Oud 23 augustus 2006, 15:50   #7711
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:50.
Oud 23 augustus 2006, 15:50   #7712
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We kennen het verhaaltje dat je ons probeert op te dissen al.

Ik vroeg je waarom de 'Christian Broadcast Network' waarnaar Georges Bush waarschijnlijk regelmatig luistert, geen aandacht besteedde aan de Israëlische bombardementen op de christelijke gemeenschap in Beiroet.
Omdat die er niet zijn geweest. In de christelijke wijken van Beiroet ging het leven gewoon voort. De stranden waren er gewoon vol. Ze zagen zwart van het volk.

Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:50.
Oud 23 augustus 2006, 15:53   #7713
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De stranden waren er gewoon vol. Ze zagen zwart van het volk.
Iedereen was ui de stad gevlucht
Oud 23 augustus 2006, 15:55   #7714
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat die er niet zijn geweest. In de christelijke wijken van Beiroet ging het leven gewoon voort. De stranden waren er gewoon vol. Ze zagen zwart van het volk.
De stranden zien nu zwart van de olie.
Oud 23 augustus 2006, 16:01   #7715
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De stranden zien nu zwart van de olie.
Heb je je vrienden van Hezbollah bedankt?
Oud 23 augustus 2006, 16:09   #7716
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog een pareltje op deze website door Pindar als bron gebruikt.

Hier wordt uitgelegd hoe "Joodse vampieren" meisjes misbruiken voor "snuff films".

Er staat een foto bij van ... Laetitia Delhez in Phnom Phen als slachtoffer van nog een "Joods complot".
Van zodra je kritiek uitoefent op wat Israël in Libanon en Palestina aangericht heeft, word je een 'antisemiet' genoemd.

Mensen die zich duidelijk distanciëren van het antisemitisme maar zich kritische vragen stellen over de 'Nieuwe Wereldorde' die door vadertje Bush na het instorten van de WTC-torens werd uitgeroepen, worden op een belachelijke manier door middel van verwijzingen naar de 'believers' in de zaak Dutroux de mond gesnoerd.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 16:10.
Oud 23 augustus 2006, 16:18   #7717
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van zodra je kritiek uitoefent op wat Israël in Libanon en Palestina aangericht heeft, word je een 'antisemiet' genoemd.
Aan de inhoudsloze posts die jij hier pleegt heb ik veeleer de indruk dat jij de mond wil snoeren aan al wie de zever van de believers niet slikt.

Je kan altijd links geven naar waar ik iemand een "antisemiet" noem. Je zal er evenveel moeite mee hebben als toen je mij beschuldigde dat ik velen "leugenaar" noemde.

Als je kritiek op meningen, argumenten, bewerigen, bronnen, ed niet aankan, zet mij en andere storende stemmen op je negeerlijst.

Ook aan jou nu de mededeling dat ik voortaan niet meer op dergelijke inhoudsloze posts zal reageren. Beschouw mijn stilzwijgen na dergelijke posts echter niet als instemming.
Oud 23 augustus 2006, 16:32   #7718
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan de inhoudsloze posts die jij hier pleegt heb ik veeleer de indruk dat jij de mond wil snoeren aan al wie de zever van de believers niet slikt.

Je kan altijd links geven naar waar ik iemand een "antisemiet" noem. Je zal er evenveel moeite mee hebben als toen je mij beschuldigde dat ik velen "leugenaar" noemde.

Als je kritiek op meningen, argumenten, bewerigen, bronnen, ed niet aankan, zet mij en andere storende stemmen op je negeerlijst.

Ook aan jou nu de mededeling dat ik voortaan niet meer op dergelijke inhoudsloze posts zal reageren. Beschouw mijn stilzwijgen na dergelijke posts echter niet als instemming.
We gaan die discussie over je kinderachtige manier om andere forumbezoekers zoals 2004Gun van 'liegen' en dergelijke te beschuldigen, toch niet hernemen zeker ?

Na je mislukte poging om bepaalde deelnemers van dit forum als 'antisemitisch' af te schilderen, dacht je hen misschien door middel van een kinderachtige vergelijking met de 'believers' in de zaak Dutroux, de mond te snoeren (wat ook al niet lukte).

Ik ben benieuwd wat je nog allemaal gaat verzinnen want voor je inhoudelijke discussies heb je geen argumenten meer.

Mensen zoals Exodus blijven tenminste argumenteren !

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 16:35.
Oud 23 augustus 2006, 16:39   #7719
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Reminder voor "werkgroep morkhoven":
Citaat:
Oud 23 augustus 2006, 16:44   #7720
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Zo een opmerkingen zijn wat ik zou noemen; ongegrond en belachelijk. Er werd nog geen enkel sterk bewijs gegeven dat Bush enige link heeft met die aanslagen. Dus mischien kan je een mens met zo een zaken heel veel pijn doen? Het is zo een zaken die ik erg vind aan deze nwo-believers.
Maar ons onterecht van antisemitisme beschuldigen,das ni erg heh.

Zeurpiet.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be