![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7701 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar is ze weer met de leugens. Ik probeer helemaal geen mensen of groepen te discrediteren, ik probeer te informeren over de NWO. Jij maakt alligaties zonder het minste bewijs, zoals nu over mij, en over het feit dat Pindar het over een Joods complot zou hebben.
![]() |
![]() |
#7702 |
Banneling
|
![]() Misschien terug even aandacht voor de foto van Marcel Vervloesem:
Ik vond de volgende foto van Marcel Vervloesem: ![]() Wie is nu de échte Marcel Vervloesem ? Benjamin Stein of Marcel Vervloesem ? En waarom doet Stein zich voor als Vervloesem of doet Vervloesem zich voor als Stein ? Als Stein deel uitmaakt van een antisemitisch complot dan heeft hij natuurlijk alle redenen om zich voor Marcel Vervloesem uit te geven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7703 | |
|
![]() Citaat:
Lees er alles over in nieuwe afleveringen uit de reeks: NWO! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7704 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw Rothschild beschuldigingen zonder het minste bewijs kent inmiddels iedereen. Het is een beetje belachelijk op een forum naakte feiten te ontkennen, hoor. ![]() (En blijkbaar is de nieuwe regel op dit forum dat men wel wie de waarheid schrijft van leugens mag beschuldigen. Maar doe je dat met een echte leugen, dan komen de verwijten meteen! ![]()
![]() |
![]() |
#7706 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp ook waar Israël het lef vandaan haalde om te beweren dat het 'zoveel mogelijk burgers gespaard heeft' terwijl er een paar duizend burgers gedood werden en er een miljoen Libanese vluchtelingen werden gemaakt. De Israëlische regering verwart het zogezegde 'recht op zelfverdediging' met het uitoefenen van terreur. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen Israel terecht reageerde met een aanval op Libanon ging Hezbollah meteen korte en lange afstandsraketten afvuren op Israel. En dan is het oorlog natuurlijk. Terwijl Israel Libanon bombardeert, vuurt Hezbollah in dezelfde periode 4000 (!) raketten af op Israëlische dorpjes en steden. Kun je mij eens uitleggen waarom Israel dan moest stoppen met vuren? BTW: Uit het noorden van Israel zijn ook honderduizenden mensen naar het zuiden moeten vluchten en nog eens zoveel leefden in ondergrondse bunkers. En tenslotte : onder de 1200 doden in Libanon waren inderdaad veel burgers, vooral dan burgers waarachter en waaronder de hezbollah terroristen zich schuilhielden. En vooral : de overgrote meerderheid van de zogenoemde burgers waren gewoon hezbollah strijders. Maar gezien ze geen uniformen dragen (doen terroristen nooit) werden ze door de Libanezen als burgerslachtoffers gemeld. Vele regeringen (ook Arabische) zien dat allemaal ook, vandaar de zeer matige reacties vergeleken met de aanvallen van Israel op de Palestijnen ten tijde van de intifada. Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7708 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg je waarom de 'Christian Broadcast Network' waarnaar Georges Bush waarschijnlijk regelmatig luistert, geen aandacht besteedde aan de Israëlische bombardementen op de christelijke gemeenschap in Beiroet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7711 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 23 augustus 2006 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7713 |
|
![]() Iedereen was ui de stad gevlucht
![]() |
#7714 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je je vrienden van Hezbollah bedankt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7716 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die zich duidelijk distanciëren van het antisemitisme maar zich kritische vragen stellen over de 'Nieuwe Wereldorde' die door vadertje Bush na het instorten van de WTC-torens werd uitgeroepen, worden op een belachelijke manier door middel van verwijzingen naar de 'believers' in de zaak Dutroux de mond gesnoerd. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan altijd links geven naar waar ik iemand een "antisemiet" noem. Je zal er evenveel moeite mee hebben als toen je mij beschuldigde dat ik velen "leugenaar" noemde. Als je kritiek op meningen, argumenten, bewerigen, bronnen, ed niet aankan, zet mij en andere storende stemmen op je negeerlijst. Ook aan jou nu de mededeling dat ik voortaan niet meer op dergelijke inhoudsloze posts zal reageren. Beschouw mijn stilzwijgen na dergelijke posts echter niet als instemming.
![]() |
![]() |
#7718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na je mislukte poging om bepaalde deelnemers van dit forum als 'antisemitisch' af te schilderen, dacht je hen misschien door middel van een kinderachtige vergelijking met de 'believers' in de zaak Dutroux, de mond te snoeren (wat ook al niet lukte). Ik ben benieuwd wat je nog allemaal gaat verzinnen want voor je inhoudelijke discussies heb je geen argumenten meer. Mensen zoals Exodus blijven tenminste argumenteren ! Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reminder voor "werkgroep morkhoven":
![]()
![]() |
#7720 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Zeurpiet.
![]() |