Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 8 oktober 2013, 08:20   #7721
Khalid Bin Waleed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Khalid Bin Waleed;
Waarom hebben ze dan de Sharia ingevoerd in de gebieden die ze onder controle hebben? Syrian rebels reject interim government, embrace Shariahttp://edition.cnn.com/2013/09/25/wo...els/index.html
"De sharia" , wat is dat?

Citaat:
De Arabische lente protesten in Saudi Arabië, die bloedig onderdrukt werden, werden vooral georganiseerd door liberale en linkse activisten, en de shia minderheid.
Ik lees enkel mensenrechtenorganisaties en de Umma Islamic Party.

Citaat:
The Umma Islamic Party is a political party in Saudi Arabia that was formed on 10 February 2011 in response to the Arab Spring. Formed by a collective of opposition members including Islamists and intellectuals, the party is pro-reform and demands representation and an end to absolute monarchy in the country.
Citaat:
Ik zeg niet dat die de meerderheid vertegenwoordigen, maar het is wel een indicatie dat veel Saudi's net minder Islam willen in plaats van meer.
Dat is enkel een indicatie in uw hoofd.

Citaat:
Ik heb maar een argument maar wel een heel sterke: liever Assad dan politieke Islam.
Dan vernietig jij liever hele steden en dorpen, moord je graag kinderen uit en verkracht je ze liever. Een goed argument is het om u te laten opsluiten in een heropvoedingskamp at best, meer is dat niet.
Khalid Bin Waleed is offline  
Oud 8 oktober 2013, 08:58   #7722
Khalid Bin Waleed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De Arabische lente protesten in Saudi Arabië, die bloedig onderdrukt werden, werden vooral georganiseerd door liberale en linkse activisten, en de shia minderheid.
Daar heb ik een argument voor en wel een hele goede: liever een tiran dan politiek liberalisme of linkiewinkie gespuis met roots naar het verderfelijk communisme.
Khalid Bin Waleed is offline  
Oud 8 oktober 2013, 09:15   #7723
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
Ik verspil mijn tijd niet aan zeveraars, zeker niet als het een kuffar betreft.
Veelzeggend.

Wel weer geen argumentatie.

Je blijft een schertsfiguur. Zelfs voor vele niet kuffars.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 8 oktober 2013, 10:44   #7724
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

@Khalid & JeeBee: jullie vormen een schattig koppel, maar voor de rest zou ik jullie toch willen vragen om een beetje respect op te brengen voor de Arabische taal. Het enkelvoud is kâfir, het meervoud kuffâr, waarbij â een lange kleinker voorstelt. Kâfir betekent overigens niet "ongelovige", maar eerder "negationist" en het komt van de stam "kafara"= verbergen, bedekken. In Koranische context gaat het hierbij om de Quraish die de waarheid van de openbaring probeerden te bedekken door de jonge moslimgemeenschap gewelddadig te vervolgen. Nooit wordt in de Koran het woord kafir gebruikt om het te hebben over andersgelovigen. Die worden altijd met hun naam aangeduid: christenen, Joden, Sabiërs, Zoroastrianen, enzovoort.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 8 oktober 2013, 11:22   #7725
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
@Khalid & JeeBee: jullie vormen een schattig koppel, maar voor de rest zou ik jullie toch willen vragen om een beetje respect op te brengen voor de Arabische taal. Het enkelvoud is kâfir, het meervoud kuffâr, waarbij â een lange kleinker voorstelt. Kâfir betekent overigens niet "ongelovige", maar eerder "negationist" en het komt van de stam "kafara"= verbergen, bedekken. In Koranische context gaat het hierbij om de Quraish die de waarheid van de openbaring probeerden te bedekken door de jonge moslimgemeenschap gewelddadig te vervolgen. Nooit wordt in de Koran het woord kafir gebruikt om het te hebben over andersgelovigen. Die worden altijd met hun naam aangeduid: christenen, Joden, Sabiërs, Zoroastrianen, enzovoort.
het zal dan aan de foute vertaling liggen zeker?

Citaat:
“Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.” (soera 9:5).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 8 oktober 2013, 11:36   #7726
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
@Khalid & JeeBee: jullie vormen een schattig koppel, maar voor de rest zou ik jullie toch willen vragen om een beetje respect op te brengen voor de Arabische taal. Het enkelvoud is kâfir, het meervoud kuffâr, waarbij â een lange kleinker voorstelt. Kâfir betekent overigens niet "ongelovige", maar eerder "negationist" en het komt van de stam "kafara"= verbergen, bedekken. In Koranische context gaat het hierbij om de Quraish die de waarheid van de openbaring probeerden te bedekken door de jonge moslimgemeenschap gewelddadig te vervolgen. Nooit wordt in de Koran het woord kafir gebruikt om het te hebben over andersgelovigen. Die worden altijd met hun naam aangeduid: christenen, Joden, Sabiërs, Zoroastrianen, enzovoort.
Mag ik verder hopen dat je mijn posting over islam versus democratie ondersteunt vermits je er geen bezwaar tegen uit en je beperkt tot de doceerkunst van de....afleiding.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 8 oktober 2013, 12:09   #7727
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
Daar heb ik een argument voor en wel een hele goede: liever een tiran dan politiek liberalisme of linkiewinkie gespuis met roots naar het verderfelijk communisme.
Wel, ik heb liever communisme dan politieke Islam. Onze meningen zijn dus fundamenteel onverzoenbaar. Ik sta voor een seculiere, klasseloze maatschappij, U wil een maatschappij geordend volgens een vroeg middeleeuws sprookjesboek.
tomm is nu online  
Oud 8 oktober 2013, 12:16   #7728
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 42.294
Standaard

Khalid Bin Waleed

Citaat:
De sharia" , wat is dat?
Sharia (ook: sjaria, sjariah, sjari'a(h) of shari'a(h), Arabisch: شريعة sjarī'a) is het Arabische woord voor de islamitische wet of de wet van God en betekent letterlijk 'weg naar de bron', ook: 'gebaande weg', 'wet' en 'rite'. De basis ligt bij de fiqh.



Ridda is een term voor wanneer een moslim formeel afstand doet van de islam. Het is een theoretisch-juridische kwestie of geloofsafval binnen de islam bestraft wordt volgens een vaste straf (hadd).

Volgens het merendeel van de islamitische fiqhgeleerden en theologen verdient een moslim die van het geloof afvalt de doodstraf, maar men verschilt van mening of dit gepleegde feit wel voldoende is om een oordeel te vellen en uit te voeren[6].



http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia





Citaat:
Dan vernietig jij liever hele steden en dorpen, moord je graag kinderen uit en verkracht je ze liever. Een goed argument is het om u te laten opsluiten in een heropvoedingskamp at best, meer is dat niet.
Ik ben voorstander van vrede, Syrië was decennialang een vreedzaam land, tot islamistische terroristen dood en verderf kwamen zaaien. Syrië moet die terroristen uitroeien, en dan zal het land weer vrede kennen.
tomm is nu online  
Oud 8 oktober 2013, 13:11   #7729
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben voorstander van vrede
__________________
Antoon is offline  
Oud 8 oktober 2013, 13:37   #7730
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Ik voeg er nog aan toe dat een democratie eigenlijk steunt op het recht dat de onschendbaarheid van de individuele vrijheid hoog en het vaandel voert en de veiligheid van privé eigendom waarborgt.
Fout. Hier is een verwarring in het spel tussen liberalisme en democratie. Privé-eigendom en individuele vrijheid zijn thema's in het liberalisme. In de Atheense democratie was er het schervengerecht waarbij mensen bij democratische stemming (=stemming door de dèmos, de burgers zelf en niet hun vertegenwoordigers) konden worden verbannen, in waarbij zij dus al hun individuele rechten verloren. Individuele rechten bestonden pas bij gratie van de gemeenschap van burgers, die die rechten, geheel in strijd met het politiek liberalisme, zo maar kon opheffen. Ook de privé-eigendom kon op die manier zonder problemen verbeurd verklaard worden.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 8 oktober 2013, 14:05   #7731
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Fout. Hier is een verwarring in het spel tussen liberalisme en democratie. Privé-eigendom en individuele vrijheid zijn thema's in het liberalisme. In de Atheense democratie was er het schervengerecht waarbij mensen bij democratische stemming (=stemming door de dèmos, de burgers zelf en niet hun vertegenwoordigers) konden worden verbannen, in waarbij zij dus al hun individuele rechten verloren. Individuele rechten bestonden pas bij gratie van de gemeenschap van burgers, die die rechten, geheel in strijd met het politiek liberalisme, zo maar kon opheffen. Ook de privé-eigendom kon op die manier zonder problemen verbeurd verklaard worden.
Zou je - toch voor één keer - eens een poging willen doen om te antwoorden op de simpele vraag in plaats van belerend te doceren omwille van ontwijkingstaktieken.

Een 'gemeenschap van burgers' die deze burgers geen individuele rechten garandeert kan eenvoudigweg niet bestaan. Dat iemand die uit de gemeenschap wordt verstoten zijn 'rechten' verliest bewijst overigens dat de burger rechten heeft.

Maar zelfs dat is naast de kwestie.

De vraag ging over de al dan niet verzoenbaarheid van islam en democratie, of, zo je wil over de al dan niet voorrang van de 'wet van god' over de 'wet van de mens, opgemaakt door de mens binnen een democratisch kader.'
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 8 oktober 2013, 14:46   #7732
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Rustig ademhalen. Enkel kalmte kan je redden.

Eens je gekalmeerd bent, moet je eens lezen wat er staat en er je voordeel mee doen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 8 oktober 2013, 14:57   #7733
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Zou je - toch voor één keer - eens een poging willen doen om te antwoorden op de simpele vraag in plaats van belerend te doceren omwille van ontwijkingstaktieken.

Een 'gemeenschap van burgers' die deze burgers geen individuele rechten garandeert kan eenvoudigweg niet bestaan. Dat iemand die uit de gemeenschap wordt verstoten zijn 'rechten' verliest bewijst overigens dat de burger rechten heeft.

Maar zelfs dat is naast de kwestie.

De vraag ging over de al dan niet verzoenbaarheid van islam en democratie, of, zo je wil over de al dan niet voorrang van de 'wet van god' over de 'wet van de mens, opgemaakt door de mens binnen een democratisch kader.'
De islam staat haaks op democratie.
De islam betekent de totale onderwerping. En aangezien in nagenoeg al de islam-landen de wetten religieus gelinkt zijn, kan je nooit van enige democratie spreken. Democratie is enkel mogelijk binnen een seculiere samenleving waar eenieder een "freedom of speech" wordt gegarandeerd.
Kom er nog bij dat democratie veel volk vergt, wat in islam-landen problematisch is, gezien de nog hoge graad van analfabetisme (ook mede dankzij de islam, die het gros van de bevolking dom wilt houden.)
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 8 oktober 2013 om 14:58.
Zipper is offline  
Oud 8 oktober 2013, 15:25   #7734
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Rustig ademhalen. Enkel kalmte kan je redden.

Eens je gekalmeerd bent, moet je eens lezen wat er staat en er je voordeel mee doen.
Oef.

Begrepen.

Een even grote lapzwans als Khalid Bin Waleed, alleen een grotere meester in de vermomming.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 8 oktober 2013, 16:14   #7735
Khalid Bin Waleed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U wil een maatschappij geordend volgens een vroeg middeleeuws sprookjesboek.
In Rusland vloog je de nor in met uw achterlijk gezever.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zoals ik al zei, ik ben ook tegen het beledigen van het christendom en andere religies. Respect is het woord.
Hypocriete leugenaar.
Khalid Bin Waleed is offline  
Oud 8 oktober 2013, 16:20   #7736
Khalid Bin Waleed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben voorstander van vrede, Syrië was decennialang een vreedzaam land, tot islamistische terroristen dood en verderf kwamen zaaien. Syrië moet die terroristen uitroeien, en dan zal het land weer vrede kennen.
Syrië was decennialang lang zeer vredig onder martial law... Tot het volk, die jij tot terroristen omdoopt en wil uitroeien, er na 50 jaar tirannie genoeg van hadden en in opstand kwamen.

Zolang het terreurregime aanblijft kan er onmogelijk vrede komen. Om vrede is het u niet te doen, wel om uw riabate haat tegen islam.
Khalid Bin Waleed is offline  
Oud 8 oktober 2013, 16:28   #7737
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Fout. Hier is een verwarring in het spel tussen liberalisme en democratie. Privé-eigendom en individuele vrijheid zijn thema's in het liberalisme. In de Atheense democratie was er het schervengerecht waarbij mensen bij democratische stemming (=stemming door de dèmos, de burgers zelf en niet hun vertegenwoordigers) konden worden verbannen, in waarbij zij dus al hun individuele rechten verloren. Individuele rechten bestonden pas bij gratie van de gemeenschap van burgers, die die rechten, geheel in strijd met het politiek liberalisme, zo maar kon opheffen. Ook de privé-eigendom kon op die manier zonder problemen verbeurd verklaard worden.
Jammer dat ze er vaak te ver in doorgaan en het collectieve bewustzijn van de mens ontkennen.

Al met al zijn dat wel interessante thema,s.
Nietzsche is offline  
Oud 8 oktober 2013, 17:26   #7738
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
"Quite simply I do not believe the US, UK and French government’s assertion that the Syrian government has used chemical weapons against rebels “multiple times in small quantities”.
Why on earth would they do that? The claim that “up to 150 people have died” spread over a number of incidents makes no sense at all.
In a civil war when tens of thousands of people have died, where all sides have been guilty of massacres of scores at a time,
I cannot conceive of any motive for killing a dozen or so at any one time with the odd chemical shell.
It makes no military sense – chemical weapons are designed for use against population centres and massed armies.
They are not precision weapons for deployment against small groups."
Craig Murray
  • brits ambassador in uzbekistan van aug 2002 tot okt 2004
  • rector "University of Dundee" van 2007 tot 2010
BRON
14 juni 2013

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De ambassadeur gaat verder:
It is of course no coincidence that this humanitarian motive to start bombing Syria arises just as the tide of war turned against the rebels, and the government forces are about to move on Aleppo. I suspect now we will see massive NATO force intervention, with huge air to ground destruction of the government forces all over the country to “defend” Aleppo, just as we saw hundreds of thousands killed and whole cities destroyed in Libya to “defend” Benghazi. Whose people showed their gratitude by murdering the US Ambassador.

It is a further fascinating coincidence that this coordinated western switch of policy happens immediately after the Bilderberg conference. An analysis of which of the corporate interests there stand to gain in Syria might be a fascinating exercise.

There were two main reasons the tide of war turned against the rebels.

Firstly, Hizbollah’s decision to enter the war on a large scale was provoked by the Israeli Air Force’s massive attack around Damascus, a fact the mainstream media has managed to hide completely.

Secondly, at Turkish urging, the rebel forces had diverted much of their energies to attacking the Syrian kurds. This opens the interesting question of what the American client Kurds of Iraq will make of their patron sponsoring the massacre of their brethren in Syria.

Finally, chemical weapons are a terrible thing and their use should be condemned unreservedly. But where was all this Western outrage and activity when the Israelis were pouring down white phosphorous and kicking and maiming thousands of women and children in Gaza?

BBC deed het opnieuw, voormalig ambassadeur Craig Murray.

Infowars - BBC Caught Staging Syria Chemical Weapons Propaganda?
7 oktober 2013 - Former Ambassador labels video “stunning fakery”


UPDATE: Within 2 hours of posting this story, the BBC filed a copyright claim with YouTube to get the 45 second clip removed. This shows how nervous the BBC is about this information coming to light. News organizations routinely rely on dubious copyright claims to censor damaging revelations. An copy of the video via LiveLeak is embedded below.

A video of a BBC interview with a doctor in Syria in the aftermath of a napalm-style attack appears to have been artificially dubbed to falsely make reference to the incident being a “chemical weapons” attack, a clip that represents “a stunning bit of fakery,” according to former UK Ambassador Craig Murray.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 8 oktober 2013, 18:21   #7739
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard Duitse en Britse ziekenwagens voor de terroristen rebellen AQ in Syrie oktober 2013

Syria Report - Al-Qaeda Get British and German Ambulances
8 oktober 2013



Video footage which has emerged from the northeastern city of Deir Ezzor shows militants using ambulances, sourced from Germany and Britain to transport militants. A series of videos and photos uploaded by Al-Qaeda and FSA linked militants shows at least three ambulances – two from Germany and one from Britain. One photo shows an ambulance being used to transport armed and masked gunmen in a “parade” through the city, accompanied by a stolen Syrian Arab Army BMP troop carrier. The footage appears to show the flag of the Islamic State of Iraq and Al Sham – an Al-Qaeda affiliate who have increased their beheadings of captured civilians.


Video 1
Video 2
Video 3
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 oktober 2013 om 18:26.
zonbron is offline  
Oud 8 oktober 2013, 18:34   #7740
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Er zouden nu ook een pak Europeanen mee vechten met Assad. Een regiment Grieken van de Zwarte Lelie en vooral veel Oost-Europeanen. Bron.
Scherven A. Mok is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be