![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Vreemdeling
|
![]() kzal hier ook nog een berichtje zetten....
Greetz SA |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Burger
|
![]() ff uppen
en dit is dan ook het enige dat ik doe op dze 1e mei ![]()
![]() |
#763 |
Lokaal Raadslid
|
![]() en dit is dan ook het enige dat ik doe op dze 2e mei
![]() mooi weer ... naar buiten ![]()
![]() |
#764 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En iedereen weet da ge Dafalgan+Codeïne moet gebruiken. En in uw geval nog een paar rohypnollekes en relatine ook! ZAAGMENS en ja - ook ne goeiemorgen......
![]() |
![]() |
#766 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [size=6]NO VOLEM AUTOPISTA[/size]
Jaja, in Ibiza een beetje aan politiek gedaan. En voor de rest het klassieke programma afgewerkt: babysitten, en nog van dat leuks. Ik zal eens wat wetenschappelijk gefundeerde overlevingskunsten bijeenscharrelen voor de would-be-Ibicenco. Ik denk dat ik dat mijn dertigste reis Ibiza er nu opzit, binnenkort kom ik aanmerking voor een medaille, en een foto in de gazet, waaaaww. @Thor, Je moogt ons Yvonneke niet uitschelden hoor, het is hier een rustig politiek cafe, zonder politieke praat, en betaal haar er nu maar één en drink er ook éne. Ik tracteer met een virtuele fles Diva, dat is de enige kwaliteitswijn uit Ibiza, gemaakt van eigen druiven, zo van die kleine rotspulletjes; de fles smaakte mij niet, maar de inhoud was meer dan leuk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Vreemdeling
|
![]() Ah, doe geen moeite Molco : ik hou het hier toch voor bekeken.
Dat hij zijn fles maar alleen uitdrinkt die Thor. Santé!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Proficiat THOR
Deed me echt plezier om jouw bovenstaande posting te lezen. Ferme kerel zeker ? ... maar een beetje veel L.O.M.P ![]() Spijtig voor jou bestaat er nog niets voor het opkrikken van de E.I. irl ook zo ? Ocharme jouw naaste omgeving ... Groetjes
![]() |
#769 |
Partijlid
|
![]() mensenlief, jullie gaan hier toch ook al niet beginnen kibbelen toch?
Laat iedereeen zijn ding doen en zeggen, zolang dit binnen de perken blijft hé. Yvonne heeft recht op haar dafalgannekes; Thor op zijn mening daarover, toch? Of niet? Dacht van wel, maar wie ben ikke hé (weeral). In ieder geval toch niks om je dik over te maken Yvonne en Silver? Allez, peizekik hé... ![]()
![]() |
#770 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik bedoel maar Sabine ... een BEETJE GENTLEMAN zijn ... heeft nog nooit iets of iemand kwaad gedaan.
En ... als Yvonne mag schrijven ... en Thor daar zijn mening over mag geven ... dan is er voor mijn mening daarover waarschijnlijk ook geen probleem hé. ![]() Een klein beetje respect voor anderen ... daar moet echt je geen schrik voor hebben ... Echt aan te bevelen. ![]()
![]() |
#771 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Goede morgen iedereen... Greetz SA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [size=6]NO VOLEM AUTOPISTA[/size]
Overlevingsstrategie voor would-be-Ibicencos Taal: als je Spaans in avondcursus studeert voor Ibiza-verblijf, woehahahahahaaaa, dan ben je er aan voor de moeite; in volgorde van aantal worden er gesproken: engels met veel haar op, hooligan-engels, cockney, duits uit alle windstreken, Ibicenco, dat is een catalaans dialict, Spaans... Opvoeding van de jeugd (babietjes tot kleuter-ettertjes, de rest is volgewassen): ABSOLUUT anti-autoritair; laat de jeugd zich maar uitleven, bemoei u daar niet mee, want ken jij daar nu van??????? Favoriete bezigheden van bovengenoemde jeugdcategorieën: -met eten naar mekaar gooien -de schoenen van mama in het bad gebruiken als bootje -over de hond lopen -bompa's afbreken -Levensduurte: je kan er gemakkelijk met 100 Euro per week toekomen -Uitgaansleven: Disco-bezoek? woehaha, daar moet je stom voor zijn, hebben jullie geen lawaaidozen misschien? Op het strand slapen?? woehahahahahah!! Oerstom is dat, oer-oer-oer-stom, ben jij misschien een belleg die op zoek is naar een woning? woehahaha Uw geld opmaken in de havenbuurt van Ibiza??? driewerf woehaha!!! Wij, gehaaide Ibicencos vinden dat best leuk, kunnen we weer ons zwart geld in nieuwe apartementenblokken steken en die aan jullie verhuren -Verkeer: leer het verkeersreglement GRONDIG EN STIPT van buiten, en doe alles precies tegenovergesteld. -Ruzie:...en als je dan al eens een aanvaring hebt in het verkeer, hier een beknopte introductiecursus in scheldwoorden jilipoya me cago en sa puta merde -Mode: de ad-lib-mode is wereldberoemd in Ibiza en omliggende rotsen. Voorbeeldje: voor een tweedelig badpak: neem een kleine zakdoek, snijd die in drie stukjes; zoek een koordje en bevestig dat zodanig dat de strategische plaatsen ter grootte van een vierkante milimeter bedekt worden. [size=6]NO VOLEM AUTOPISTA[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk:zelf een mus zal doodvriezen op haar tak zonder ook maar één tiende van een seconde medelijden te voelen voor zichzelf;immers:alle energie die je daarin stopt,kan je niet meer gebruiken om iets te veranderen aan de redenen van je miserie. No fate but what we make...... Citaat:
http://users.pandora.be/thor_be/B&Z.jpg Loyaal,gehoorzamen elk redelijk bevel maar grommen als ik mijn stem verhef,zullen zich doodvechten om me te beschermen (en vice versa) en bovenal:ZE BEDRIEGEN OF BELIEGEN ME NOOIT Wat mijn EQ betreft:'t valt wel mee hoor - maar ik hou mijn miserie voor mezelf.Gedeelde ellende is immers dubbele ellende....... Er zijn hondemensen en kattemensen.Leer ermee leven..... PS dat mijn woefkes een occasionele kattekop doodbijten is geheel en al de schuld van de eigenaar van de kat:moest die zijn (cq haar) huisdier aan de leiband houden,doen gehoorzamen en niet toestaan dat dit ongedisciplineerd,sadistisch roofdier op wederrechtelijke wijze mijn privé eigendom betreed (in casu:over de muur klimmen en uitdagend paraderen waar ze niet thuishoren) dan was er géén probleem. Groetjes terug!
![]() |
![]() |
#774 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een grote auto kost toch meer dan een kleine?
![]() |
![]() |
#775 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() @ Thor
Het gaat hem niet om de stof, maar om de madam die er in zit. Hoe minder stof, hoe duurder de madam. Vervolg op de overlevingsstrategie op Ibiza -Plaatselijke schoonheden: zijn meestal zwart, klein en dik. Als u blitse, hoogblonde, hyperslanke, van fraaie rondingen voorziene glamourschuifelende zijtjes wil versieren, dan zijn ze gegarandeerd uitheems, superduur, pas om zeven uur ('s avonds) uit hun bed (en als je toch tot handtastelijkheden overgaat, beware, beware, dat je geen sigaar in je handen hebt). [size=6]NO VOLEM AUTOPISTA[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [size=7]NO VOLEM AUTOPISTA[/size]
Dedju, dedju, wil nu echt niemand weten wat dat betekent? Snik snok, ik zal er dan nog maar ene drinken...garçon, kelner, camarero: een vat van uw heerlijkste nat astemblieft. [size=7]NO VOLEM AUTOPISTA[/size][size=3][/size][size=7][/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#778 | ||
Provinciaal Gedeputeerde