![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel heb ik een mening over het gedrag van moslims in de westerse wereld. Ik vind dat ze zelf veel krachtdadiger zouden moeten optreden tegen de uitwassen van hun geloof. Nu vindt (misschien) 95% van de moslims wel dat terrorisme tegen Nederlandse (of Belgische) doelen niet te rechtvaardigen is, maar wat doen ze zelf binnen hun gemeenschap om te voorkomen dat moslimextremisten hier zieltjes ronselen of aanslagen plegen. Ik merk er helemaal niets van. Als ik als christen in een christelijke gemeenschap zou leven in een land met een andere godsdienst en enkelen uit onze gemeenschap zouden onze gastheer aanvallen of voor buitenproportionele overlast zorgen, dan zou ik de goedwillenden van onze gemeenschap mobiliseren en krachtdadig optreden. Verder volledige schadeloosstelling van alle slachtoffers, uitgebreide excuses, bevestigen dat we naar de letter en geest van de wet van de gastheer willen leven en de duidelijke veroordeling van de daders. Ik zou in de westerse wereld van iedere burger met een dubbele nationaliteit een 'loyaliteitsverklaring' eisen. Dat zal volgens de huidige wetten niet kunnen, maar wetten zijn aan te passen. Verder intrekking van het Nederlandse paspoort na herhaaldelijke veroordelingen voor geweld of misdrijven. Als we niets doen, zal de leefbaarheid, sfeer en veiligheid hier afnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Minister
|
![]() Voor zover het werk het toelaat geen probleem (het mag geen storende factor zijn in de productielijn). Verder uiteraard in eigen tijd, de duur van het gebed/bezoek moet gecompenseerd worden, zodat toch de volledige arbeidsduur gewerkt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu zie ik de achtergrond achter je vragen. Ik heb zo mijn twijfels bij dat 'uitdovend' en een kind leert snel. Ik heb kennissen die naar Canada zijn geëmigreerd en de kinderen werden daar gewoon koud op de plaatselijke school gezet. Na 2 weken spraken ze beter Engels dan de ouders. Juist dat blijven hangen in hun arabische cultuur voorkomt een goede integratie. Wat ze thuis doen moeten ze zelf weten, maar buitenshuis, moeten ze de lokale taal spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Op wat voor meiden val je, qua huidskleur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Minister
|
![]() Ik ben beslist niet racistisch. Ik zou op iedere huidskleur kunnen vallen. Bij een eerste ontmoeting kijk ik vooral naar uiterlijk en uitstraling, maar uiteindelijk val ik op iemands karakter, humor, vrolijkheid, intelligentie, vriendelijkheid, enz. Ik zou nog geen uur willen doorbrengen met de knapste vrouw van de wereld, als ze arrogant is. Ook al zou ze stapelverliefd op me zijn en me alle hoeken van de slaapkamer willen laten zien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer is iemand mooi voor jou ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt iemand lelijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie is dan de knapste vrouw van de wereld, en is ze arrogant?
![]() |
#769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om niet te discrimineren: wie is dan de knapste man van de wereld, en is hij arrogant?
![]() |
#770 |
Minister
|
![]() Innerlijke schoonheid.
Ik kan weleens achteromkijken als ik een beeldschoon vrouwke tegenkom en denken: 'Wauw, wat een stoot'. Er bestaat dus ook volop uiterlijke schoonheid, maar het belang daarvan wordt snel minder op het moment dat je iemand langer gaat kennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Minister
|
![]() Weet niet. Ik heb vast en zeker de knapste vrouw nog niet ontmoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: laten we dat uur samen doorbrengen en alle hoeken van de slaapkamer bekijken en dan zie ik wel of je arrogant bent? Zo snel kun je toch geen conclusies trekken over iemand? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat je alle wetenschappelijke kennis ter wereld hebt, op medisch vlak vooral. Welke ziekte zou je eerst proberen uitroeien en waarom ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Minister
|
![]() Het tegenovergesteld van mooi eigenlijk.
Dus innerlijke lelijkheid, zoals arrogantie, hebzucht, oppervlakkigheid, bekrompenheid, enz. En helaas zijn de meeste mensen niet zo mooi van uiterlijk. Loop door een stad en zie hoeveel mensen je als 'mooi' durft bestempelen. Dat is maar een kleine minderheid. Helaas wordt de eigen opvatting van 'mooi' beinvloed door de (geretoucheerde) foto's van modellen, al dan niet bedekt onder een laag make-up. |
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard gaan uiterlijke schoonheid en arrogantie niet perse samen. Het een wekt echter wel het andere op, dus als een persoon aanleg heeft tot arrogantie, dan zal hij het ook wel sneller worden als hij voorzien is van een knap koppie. Ik zat als puber in de klas met iemand waar vrouwen voor achteromkijken. Als ik dan met hem door de stad liep en we kwamen vrouwvolk tegen, waar ik mijn hoofd voor omdraaide, dan kreeg ik oogcontact. Terwijl ik dat eerder nog niet gezien had. Maar hij was een gewone jongen, niet arrogant. Het kan dus wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu hebben we Raf ingehaald.
Op naar Baseballpolitieker?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 september 2008 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Minister
|
![]() Je hebt gelijk. Ik sprak meer over iemand van wie je al weet dat die arrogant is. Daar besteed ik mijn tijd niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Minister
|
![]() Ik zou me eerst verdiepen in welke ziektes er zijn en welke symptonen ze vertonen. Dan zou ik de ziektes die levenslange pijn en beperkingen opleveren, maar niet tot de dood lijden op een rij zetten. Dan kies ik uiteindelijk de ziekte die heel veel mensen treft en het meeste lijden veroorzaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Minister
|
![]() Ik geloof niet meer in die verhaaltjes, maar wat me geleerd is dat voor de zondeval (verboden appel eten) dieren konden spreken.
|
![]() |
![]() |