![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom hebben we nog zo veel laaggeschoolden? Zowel bij autochtonen als bij allochtonen. Waarom betalen we onze laaggeschoolden een veel te laag loon? Ik spreek mijn eigen stelling niet tegen. Tot welke klasse behoort de arme arbeider die nauwelijks meer verdient dan het minimum? Citaat:
En jij, op wiens inspanningen teer jij? Heb jij meegestreden voor sociale rechten? Nee, je enige verdienste is dat je in het juiste land geboren bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige vergelijking die mag gemaakt worden is of Europese migranten buiten hun moederland even crimineel zijn als de niet-Europese migranten buiten hun moederland zijn. Maw de criminaliteitsgraad van Belgische migranten in Marrokko dient vergeleken worden met de criminaliteitsgraad van Marrokaanse migranten in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat die conclusie en cijfers niet in uw kraam te pas komen is uw probleem.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 februari 2009 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu nog enkel de cijfers over criminaliteit van Belgische migranten buiten Europa, bij voorbeeld in Marokko, en dan kan pas kunnen we echt gaan vergelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Banneling
|
![]() Nee, Noord-Afrikanen niet langer binnen volgens mij.
De VLD, CD&V en NVA delen dat standpunt met mij. Het migratiebeled dient gefinetuned te worden op migranten die een meerwaarde brengen, niet op migranten uit N-Afrika die ons komen verarmen. Dit in tegenstelling tot het migrantenstandpunt van Spa en Groen die in de N-Afrikaanse migrant enkel vers kiesvee zien, zoals trouwens ook de PS en de CDH die ze dan op de koop toe misbruiken als instrument in hun verfransingspolitiek van de Vlaamse rand (wetende dat de islamisering van de hoofstad resulteert in een witte vlucht). Laatst gewijzigd door Gilette : 1 februari 2009 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grappig hoe u ad nauseum uw eigen waanideeën blijft verdedigen ondanks dat alle cijfers u tegenspreken
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht dus op uw cijfers over de criminaliteitsgraad van Belgische migranten buiten Europa, bij voobeeld Belgische migranten in Marrokko. Pas dan gaan we een echte vergelijking kunnen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Waarom hebben we nog zo veel laaggeschoolden? Zowel bij autochtonen als bij allochtonen. Waarom betalen we onze laaggeschoolden een veel te laag loon? Ik spreek mijn eigen stelling niet tegen. Tot welke klasse behoort de arme arbeider die nauwelijks meer verdient dan het minimum?" Je negeert blijkbaar dat er ook bij de autochtonen laaggeschoolden zijn, dat ook er ook autochtonen zijn die tot de lagere socio-economische klasse behoren. Citaat:
Ben je zeker dat jou (voor)ouders meegestreden hebben i.p.v. in de kerk te bidden tot God en te berusten in hun lot (zoals de kerk voorschrijft)? En welke inspanning leverde je om in het juiste land geboren te worden? Of dank je God dat hij je voorbestemd heeft om hier geboren te worden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden bij autochtonen: de genen Reden bij allochtonen: de genen, attitude, geen interesse *Het loon van de laaggeschoolden is niet te laag, doch de afhoudingen hierop zijn veel te hoog. *Tot de arbeidersklasse zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
In mijn familie komen geen mensen voor die praten met imaginaire gefantaseerde figuren. Wij zijn zelfstandig genoeg om te denken zonder de regeltjes van een imaginair wezen. God zit voor er niets, maar dan voor helemaal niets tussen, in mijn bestaan. Daar was enkel een spermatozoide en een eicel voor nodig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Banneling
|
![]() Zijn dat niet het soort cijfers waarvoor een rechter het Vlaams Blok veroordeeld heeft om die bekend te maken?
Was dat toen strafbaar, artisjok? Indien niet, ik hoor het U graag zeggen. Indien wel, dan lokt gij hier misdaden uit en moeten ze U in het gevang steken. |
![]() |
![]() |