Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2010, 20:50   #761
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik antwoordde op je vraag :
Arti, reminderke!

Al een 'concreet voorbeeld met bron en link' gevonden waarom sommige stellingen van de geïnterviewde niet weerlegd worden met 'welbekende' feiten?
Daar komt "Wilders" niet in voor.
Lees je de titel van de draad niet in dewelke je reageert? Daar komt 'Wilders' nl. wèl in voor!

Ik veronderstel dat een titel van een draad ook impliceert dat het d�*�*rover zal gaan. Jij niet dan? Zit je gewoon willekeurig maar wat niet-relevante linkjes en bronnen te plaatsen? Of ben je zo geobsedeerd door het VB dat je niks anders meer kan vinden op't net?
Of wil je het gewoon niet over Wilders hebben, zeg dat dan en blijf uit draden weg die over Wilders gaan!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2010, 21:03   #762
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Lees je de titel van de draad niet in dewelke je reageert? Daar komt 'Wilders' nl. wèl in voor!

Ik veronderstel dat een titel van een draad ook impliceert dat het d�*�*rover zal gaan. Jij niet dan? Zit je gewoon willekeurig maar wat niet-relevante linkjes en bronnen te plaatsen? Of ben je zo geobsedeerd door het VB dat je niks anders meer kan vinden op't net?
Of wil je het gewoon niet over Wilders hebben, zeg dat dan en blijf uit draden weg die over Wilders gaan!
Je, "Wilders" komt er in voor; en "media" ook.

De openingspost :
filmpje 1)

http://www.youtube.com/watch?v=5lMkw...layer_embedded

filmpje 2)

http://www.youtube.com/watch?v=3tAE0ZIb--I

De interviews (door cnn en russia today) doorprikken de geloofwaardigheid van Wilders en ontmaskeren hem als goedkope facist door hem op zijn plaats te zetten met heel eenvoudige vragen.

Waarom gebeurt dit niet door Belgische of Nederlandse journalisten?
Als ik een analogie zie met hoe de Belgiche journalisten sommige stellingen van de geïnterviewde niet weerleggen met 'welbekende' feiten; mag ik dat niet posten?

Moet ik eerst toestemming vragen aan jou?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2010, 21:20   #763
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je, "Wilders" komt er in voor; en "media" ook.

De openingspost :
filmpje 1)

http://www.youtube.com/watch?v=5lMkw...layer_embedded

filmpje 2)

http://www.youtube.com/watch?v=3tAE0ZIb--I

De interviews (door cnn en russia today) doorprikken de geloofwaardigheid van Wilders en ontmaskeren hem als goedkope facist door hem op zijn plaats te zetten met heel eenvoudige vragen.

Waarom gebeurt dit niet door Belgische of Nederlandse journalisten?
Als ik een analogie zie met hoe de Belgiche journalisten sommige stellingen van de geïnterviewde niet weerleggen met 'welbekende' feiten; mag ik dat niet posten?

Dus jij denkt echt dat in die interviews de geloofwaardigheid van Wilders doorprikt is en hem als fascist ontmaskerden?

W�*�*r zie jij dat, ik zie dat niet!

Die 2 interviewers kennen gewoon het verschil niet tussen 'moslims' en 'islam' en dan wat jijbakkerij zoals we gewoon zijn van linxe zelfhatende multiKullers.

Mijn hemel...en dan die selectieve verontwaardiging van dat vrouwmens met haar irri-stem!

Hetgeen Wilders zegt is gewoon waar!

Nee hoor, jij hoeft geen toestemming te vragen, waar lees je dat, geef me eens een link of citaat w�*�*r ik zou gesteld hebben dat jij toestemming aan mij moet vragen.
Oud 20 september 2010, 21:22   #764
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:

Nee hoor, jij hoeft geen toestemming te vragen, waar lees je dat, geef me eens een link of citaat w�*�*r ik zou gesteld hebben dat jij toestemming aan mij moet vragen.
Ja Artisjok, waar las jij dat? Graag citaat met link.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2010, 21:35   #765
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Ik zou ook wel een citaat met link willen zien.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 05:16   #766
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze zinsnede
Citaat:
..... en blijf uit draden weg die over Wilders gaan!
lijkt toch te komen van iemand die zich de autoriteit toe-eigent te kunnen bepalen wie, waar mag posten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Sunny; waar blijft jouw citaat met link? Je weet wel welke!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik zou ook wel een citaat met link willen zien.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Oh, wat alleraardigst. De -tigste ronde van het steeds weer te kwader trouw terugkerende spelletje "wie, waar, wanneer, en link?" is weer van start gegaan.

De opponenten verschillen nogal eens, maar één constante is er, en wel die van het-niet-nader-te-noemen-forumlid-waarvan-iedereen-toch-wel-weet-wie-het-is.

Gelukkig zijn er nog zekerheden in het leven. Nu snel bier en chips halen om van de zoveelste herhaling van het gezever te kunnen genieten.
Oud 21 september 2010, 05:26   #767
artisjok
Banneling

Standaard

@SDX
Je vroeg
Arti, reminderke!

Al een 'concreet voorbeeld met bron en link' gevonden waarom sommige stellingen van de geïnterviewde niet weerlegd worden met 'welbekende' feiten?
Je hebt een concreet voorbeeld gekregen met bron.

Het voorbeeld met Verhofstadt vond je leuk.
Het voorbeeld met "die lelijke man van het VB" zit je blijkbaar hoog.

p.s. Wil je daarvan ook citaten met link?

Laatst gewijzigd door artisjok : 21 september 2010 om 05:27.
Oud 21 september 2010, 07:49   #768
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze zinsnede

lijkt toch te komen van iemand die zich de autoriteit toe-eigent te kunnen bepalen wie, waar mag posten.
In het geheel niet. Hoe kom je d'rbij?
Vooruit, herbeginnen!
Oud 21 september 2010, 11:39   #769
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat: Sunny : Ja Artisjok, waar las jij dat? Graag citaat met link.

Sunny; waar blijft jouw citaat met link? Je weet wel welke!
De verkleutering slaat weer toe: "je mag mijn link hebben maar dan moet jij eerst jouw link aan mij geven."

Laatst gewijzigd door Mahalingam : 21 september 2010 om 11:41.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 14:47   #770
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze zinsnede

Lijkt ja lijkt, zo interpreteer jij dat, maar het staat er niet letterlijk, jij maakt er van wat je wil. Dus zit het enkel in je hoofd. (net zoals wij steeds alles fout interpreteren wat jij bedoelt en je woorden verdraaien-heb je 'em?)

Opnieuw; citaat met link waar staat dat jij toestemming aan mij moet vragen!
Oud 21 september 2010, 14:50   #771
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@SDX
Je vroeg
Arti, reminderke!

Je hebt een concreet voorbeeld gekregen met bron.

Het voorbeeld met Verhofstadt vond je leuk.
Het voorbeeld met "die lelijke man van het VB" zit je blijkbaar hoog.

p.s. Wil je daarvan ook citaten met link?
Jaja, dat interview met Verhofstadt was werkelijk 'leuk', daar h�*d ie de kans om DE vraag te stellen, laat ie zich overdonderen.

Dat interview met die 'lelijke man' zit me helemaal niet hoog, ik vind het zelfs maar een erg 'lauw' voorbeeld, waar lees je overigens dat het me hoog zit; Citaat mèt link asjeblieft waar ik schrijf of waar jij leest dat het me hoog zit!
Oud 21 september 2010, 14:50   #772
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb jij ook al die 'ziekte'?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 18:04   #773
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Lijkt ja lijkt, zo interpreteer jij dat, maar het staat er niet letterlijk, jij maakt er van wat je wil. Dus zit het enkel in je hoofd. (net zoals wij steeds alles fout interpreteren wat jij bedoelt en je woorden verdraaien-heb je 'em?)

Heb ik ergens geschreven dat jij zou gesteld hebben dat ik toestemming aan jou moet vragen?
http://forum.politics.be/showthread....15#post4991815
Of heb je iets fout geïnterpreteerd.

Neen; jij verdraait niet steeds mijn woorden.
Vertel gerust waar ik dit onterecht stelde.
Oud 21 september 2010, 18:12   #774
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb ik ergens geschreven dat jij zou gesteld hebben dat ik toestemming aan jou moet vragen?

Ja, hier (post 726) :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Oud 21 september 2010, 18:15   #775
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Heb jij ook al die 'ziekte'?
Nee, niet echt, ik nam gewoon haar manier van 'discussieren' over, in de hoop dat ze eindelijk zou snappen hoe irritant het is, er mee zou ophouden en zich zou houden aan de titel van de draad, het eigenlijke onderwerp, blijkbaar is het niet gelukt, zie bovenstaande....

Het wil maar niet doordringen.
Oud 21 september 2010, 18:30   #776
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....15#post4991815
Of heb je iets fout geïnterpreteerd.

Neen; jij verdraait niet steeds mijn woorden.
Vertel gerust waar ik dit onterecht stelde.
De titel van deze draad is; "Wilders en de media" (niet los van elkaar koppelen asjeblieft), wil je het daarover hebben of wil je 't 'alwéér', voor de zoveelste X over jezelf hebben?

Wilders dus...en hoe de media - volgens de draadstarter - steeds de foute vragen stellen, zodat hij niet kan ontmaskerd worden als fascist!

Wat zou de reden daarvan zijn?
Zouden ze de juiste* vragen niet kennen, zouden ze te dom zijn om juiste* vragen te bedenken - in tegenstelling tot die 2 collega's uit de filmpjes - zouden ze het 'principe' van 'jijbakkerij' (Tu Qoque; en de kristenen dan, en de bijbel dan, en de kruistochten...etc...blabla...) niet kennen?

Is volgens jou Wilders ontmaskert - met welbekende feiten - als fascist in die filmpjes?
Deden die 2 hournalisten dat goed?
...en zouden de Blgsche en Nlse media het voorbeeld niet beter volgen van die 2 door de juiste* vragen te stellen en met 'welbekende feiten' te weerleggen wat hij zegt?

Mijn idee is; dat die 2 helemaal niet Wilders hebben ontmaskerd als fascist, maar dat ze zichzelf te kakken hebben gezet met hun selectieve verontwaardiging, dat ze totaal geen kennis hebben van de koran of islam en hun laatste hulpmiddel was wat 'jijbakkerig' gedoe en dat Wilders gewoon de waarheid zegt - mijn mening!

Nu gij, wat vindt gij - over Wilders en de media?

Ohja; en als je het niet over Wilders wil hebben, zeg dat dan gewoon, maar dan vraag ik me af wat je in een 'Wilders' draadje doet, niet dat je toestemming van mij moet hebben hoor. (voor alle zekerheid)

Laatst gewijzigd door SDX : 21 september 2010 om 18:33.
Oud 21 september 2010, 19:38   #777
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
De titel van deze draad is; "Wilders en de media" (niet los van elkaar koppelen asjeblieft), wil je het daarover hebben of wil je 't 'alwéér', voor de zoveelste X over jezelf hebben?
Hoe je dan aan het onderwerp; en laat je "op de man spelen" achterwege.

Citaat:
Wilders dus...en hoe de media - volgens de draadstarter - steeds de foute vragen stellen, zodat hij niet kan ontmaskerd worden als fascist!

Wat zou de reden daarvan zijn?
Zouden ze de juiste* vragen niet kennen, zouden ze te dom zijn om juiste* vragen te bedenken - in tegenstelling tot die 2 collega's uit de filmpjes - zouden ze het 'principe' van 'jijbakkerij' (Tu Qoque; en de kristenen dan, en de bijbel dan, en de kruistochten...etc...blabla...) niet kennen?

Is volgens jou Wilders ontmaskert - met welbekende feiten - als fascist in die filmpjes?
Deden die 2 hournalisten dat goed?
...en zouden de Blgsche en Nlse media het voorbeeld niet beter volgen van die 2 door de juiste* vragen te stellen en met 'welbekende feiten' te weerleggen wat hij zegt?

Mijn idee is; dat die 2 helemaal niet Wilders hebben ontmaskerd als fascist, maar dat ze zichzelf te kakken hebben gezet met hun selectieve verontwaardiging, dat ze totaal geen kennis hebben van de koran of islam en hun laatste hulpmiddel was wat 'jijbakkerig' gedoe en dat Wilders gewoon de waarheid zegt - mijn mening!

Nu gij, wat vindt gij - over Wilders en de media?

Ohja; en als je het niet over Wilders wil hebben, zeg dat dan gewoon, maar dan vraag ik me af wat je in een 'Wilders' draadje doet, niet dat je toestemming van mij moet hebben hoor. (voor alle zekerheid)
Mag ik het a.u.b. hebben over de media; meer in het algemeen tegenover een geïnterviewde?
http://forum.politics.be/showthread....54#post4914254
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be