![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#761 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, inderdaad. Maar ge moet nog graag werken ook he. Het leven moet aangenaam zijn, en als de jobs waarvoor ge in aanmerking komt niet meer de juiste voldoening geven, is het tijd dat ge verandert van werk.
Daarom ben ik nu in cursus gegaan, want praktisch het enige dat ik kon was, magazijn, reachtruck, heftruck, electronische transpallet, met scanner orderpikken, laden, lossen, en dan zowa zijberoepkes die niet de voldoening geven. Ge moet ook graag werken he, dat motiveert meer als ge iets doet dat ge graag doet.
![]() |
#763 |
Banneling
|
![]() Tien procent werkloos.
Dat is meer een procentage voor revolutie dan voor sollicitatie (want met werk alleen ben je er nog niet, je moet er ook kunnen van leven). Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2009 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Banneling
|
![]() 'Is natuurlijk allemaal de schuld van de armpjes.
Zo kennen we onze pappenheimers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kom je daar bij? Ik ben nog nooit met een kostuum aan gaan solliciteren.
![]() |
![]() |
#766 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben al vanaf mijn 13 jaar aan het werken soms wel 6 a 7 dagen in de week, ik pakte alles aan en ben totaal niet vies om mijn handen vuil te maken, wc's kuisen, straatveger, dakwerken, schilderen, behangen, vloeren leggen, loodgieterij, muren uitbreken en poetrel's plaatsen, lasser, kleding herstellen, ober, barman...enzv...enzv. En wat heb ik berijkt? Een mooi huis, mooie auto, een eigen zaak en een mooie spaarrekening. Als je graag centjes wilt verdienen, dan moet je niet enkel 'graag werken' maar je moet ook 'willen' werken! Mensen die op dat gebied kieskeurig zijn zijn naar mijn bescheiden mening verwende nesten.
Laatst gewijzigd door Andro : 22 mei 2009 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#769 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb ook jaren aan een stuk gewerkt, en na tijd gezegd: ej ik moet dees doen tot mijn pensioen ofwa? Beetje zoals U, nen tijd op interim alles pakken wa te pakken viel. Magazijn is relatief. Soms zitte goe, soms zegde wtf? Ik heb vrijheid nodig man, ik wil chill en relax leven. Wie gaat mij tegenhouden? Geld? Geld is een middel, geen noodzaak. Zolang er eten op de plank is, rekeningen betaald, onderdak, kleren, etc... zitte goe. Dat is toch niet verwand en kieskeurig? Ik bereik dat gewoon op een andere manier. Als ik dan nu na mijn opleiding vast aan het werk ga, doe ik tenminste iets dat ik met passie en liefde kan doen. Gezegend is het ruimer perspectief dat voorbij de grenzen van beperkte overtuigingen zweeft
![]() |
![]() |
#770 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is... met je pensioen net iets minder dan één derde van het rusthuis kunnen betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Burger
|
![]() Als sommige 'armen' wat minder zouden zuipen, dan zouden ze een prijsklasse hoger kunnen gaan.
![]() |
#775 | |
Burger
|
![]() Citaat:
dan was ze hem ook eens een uurtje kwijt, zo zei ze toen, nadat ik vroeg waarvoor dat goed was. toen ik haar aanried om dat uit veiligheidsoverwegingen toch maar niet te doen had ze daar geen oren naar toch raar hoe gemeen en bevooroordeeld mensen kunnen zijn he
![]() |
![]() |
#776 | |
Burger
|
![]() Citaat:
daarbij betaalde haar partner de cursus omdat hij wilde dat ze vooruit kwam in het leven toch erg voor jou debbie dat jij het allemaal alleen moet doen hoor
http://mediatheek.thinkquest.nl/~jrd085/ Laatst gewijzigd door limburger : 26 mei 2009 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We zijn al slaven van onze hebzucht. De enigste betogingen die ik in Brussel nog zie zijn de boeren (voor zichzelf natuurlijk), bedrogen spaarders (voor hun eigen spaarcentjes) en de autoslaven (wanneer hunne naft te duur wordt). Zolang het een mens maar persoonlijk niet raakt in zijn portemonnee is er geen probleem. Al mensen zien betogen tegen Fortis of Dexia ? Ja, de aandeelhouders die hun centjes in rook zagen opgaan. Maar 'de belastingbetaler' blijft thuis in zijne zetel liggen want hij voelt er persoonlijk toch niets van. (voorlopig) Daarbij, die zuipende armen hebben een psychisch probleem waar onze gezondheidszorg en sociale zekerheid niets wensen aan te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is...
Halve marathons lopen langs het strand om het inschrijvingsgeld van Dwars door Brugge te ontduiken. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 mei 2009 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is....
de Schepper dankbaar zijn, als je voorganger aan de automatische betaalautomaat in Delhaize vijf € achterlaat in de invoerschuif. |
![]() |
![]() |