Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juli 2013, 20:38   #761
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Bewijs graag.
Oei, het bewijsmateriaal is in zee gedumpt (alhoewel we genoeg beelden hebben gezien van de lijken van Saddam en Khadafi). Gek he?
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2013, 20:47   #762
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Bewijs graag.
Zijn vrouw en kinderen. De organisatie. Alle video's na Butto zijn echt. Pakistan gaat zich echt niet laten vernederen. Toen niet en nu niet, met het 300 enzoveel tellende rapport dat vernietigend is voor het leger en intelligentie diensten.

Als jij gelooft dat die allemaal mee in een Amerikaans complot zitten, heb je ze niet meer allemaal.

Als die eerder dood was, had je het wel geweten hoor. Enkel aan de omstandigheden rond zijn dood in 2011 word getwijfeld.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2013, 21:02   #763
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Zijn vrouw en kinderen. De organisatie. Alle video's na Butto zijn echt. Pakistan gaat zich echt niet laten vernederen. Toen niet en nu niet, met het 300 enzoveel tellende rapport dat vernietigend is voor het leger en intelligentie diensten.

Als jij gelooft dat die allemaal mee in een Amerikaans complot zitten, heb je ze niet meer allemaal.

Als die eerder dood was, had je het wel geweten hoor. Enkel aan de omstandigheden rond zijn dood in 2011 word getwijfeld.
Maat, Pakistan is een schoothondje van de VS. Als ze zich niet zouden laten vernederen zouden ze geen drone kills toelaten op hun staatsburgers.

In elk geval, de familie Bin Laden heeft eens goed gelachen na hun soiré in de VS toen zij de enige waren die op 11 sept 2001 mochten vliegen naar huis.

Edit: btw, alle video's na Buttho? Welke video's? Toon me 1 met zijn lijk.

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 9 juli 2013 om 21:05.
Oud 9 juli 2013, 21:08   #764
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Maat, Pakistan is een schoothondje van de VS. Als ze zich niet zouden laten vernederen zouden ze geen drone kills toelaten op hun staatsburgers.

In elk geval, de familie Bin Laden heeft eens goed gelachen na hun soiré in de VS toen zij de enige waren die op 11 sept 2001 mochten vliegen naar huis.
Jaja maat, uw tegenargumenten zijn nogal zwak. Nu wil je beweren dat Al Qaeda met Amerika samenwerkt en het voor een jaar of 6 de dood van de Emir verzwijgt.
Oud 9 juli 2013, 21:14   #765
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:

Edit: btw, alle video's na Buttho? Welke video's? Toon me 1 met zijn lijk.
2007
http://www.youtube.com/watch?v=rUiNiB2yVCQ

Zijn laatste boodschap:
http://www.youtube.com/watch?v=SWagBynaTsA

Lijk zal waarschijnlijk zwaar toegetakeld geweest zijn. Iets anders dan het officieel verhaal van een gewapende die toch niet gewapend bleek...

Al Qaeda heeft zijn dood bevestigd en zijn inner circle.
Oud 9 juli 2013, 21:15   #766
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Jaja maat, uw tegenargumenten zijn nogal zwak. Nu wil je beweren dat Al Qaeda met Amerika samenwerkt en het voor een jaar of 6 de dood van de Emir verzwijgt.
Maat, ik probeer niks te bewijzen, na zoveel jaar ben ik het beu. Ik geef u gewoon mijn mening, that's it. Ik heb nergens over Al Qaeda gesproken, ik zei, de familie Bin Laden, ge weet wel, de vastgoed mannen.

Trouwens, breek mijn mond niet open over de samenwerking met 'de database' (al Qaeda), want in de 80's hebben ze genoeg gekregen van de VS en in Syrië gaan ze weer steun krijgen van 'ons', mja, da is een ander verhaal.
Oud 9 juli 2013, 21:17   #767
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
2007
http://www.youtube.com/watch?v=rUiNiB2yVCQ

Zijn laatste boodschap:
http://www.youtube.com/watch?v=SWagBynaTsA

Lijk zal waarschijnlijk zwaar toegetakeld geweest zijn. Iets anders dan het officieel verhaal van een gewapende die toch niet gewapend bleek...

Al Qaeda heeft zijn dood bevestigd en zijn inner circle.
Die stem in uw YouTube link kan iedereen zijn. Ik spreek geen Arabisch, net zoals 99,9% van het doelpubliek van die video (maak er maar radioboodschap van).

Edit, het lijk van Khadafi was zwaar toegetakeld, dat hebben we gezien.

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 9 juli 2013 om 21:18.
Oud 9 juli 2013, 21:22   #768
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Maat, ik probeer niks te bewijzen, na zoveel jaar ben ik het beu. Ik geef u gewoon mijn mening, that's it. Ik heb nergens over Al Qaeda gesproken, ik zei, de familie Bin Laden, ge weet wel, de vastgoed mannen.

Trouwens, breek mijn mond niet open over de samenwerking met 'de database' (al Qaeda), want in de 80's hebben ze genoeg gekregen van de VS en in Syrië gaan ze weer steun krijgen van 'ons', mja, da is een ander verhaal.
Dat is allemaal overroepen. Al Qaeda is opgestart met 36 man en het had moeilijkheden om te recruteren. 6 maand later was de oorlog voorbij. Niet verschillend met brigades die uit het niets opduiken nu in Syrië bvb.

Er word helemaal geen steun aan hen verleent in Syrie en men is dat zeker niet van plan.
Oud 9 juli 2013, 21:35   #769
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Die stem in uw YouTube link kan iedereen zijn. Ik spreek geen Arabisch, net zoals 99,9% van het doelpubliek van die video (maak er maar radioboodschap van).
Die filmpjes worden enkel op de paswoordbeveiligde AQ site geplaatst. Niet door de CIA...

Het is altijd zo geweest en niet anders. Hetzelfde met de dood van andere leiders. Als er iemand dood is, word die opgevolgd. Daar is verder niks mysterieus aan. Hun agenda is duidelijk, er valt ook niks te verbergen.
Oud 9 juli 2013, 21:39   #770
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Die filmpjes worden enkel op de paswoordbeveiligde AQ site geplaatst. Niet door de CIA...

Het is altijd zo geweest en niet anders. Hetzelfde met de dood van andere leiders. Als er iemand dood is, word die opgevolgd. Daar is verder niks mysterieus aan. Hun agenda is duidelijk, er valt ook niks te verbergen.
YouTube?
Oud 9 juli 2013, 21:43   #771
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
YouTube?
Later kunnen die daar op verschijnen ja, maar altijd eerst op de officiele site. Zo kan men ook de authenciteit nagaan.
Oud 9 juli 2013, 21:50   #772
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Later kunnen die daar op verschijnen ja, maar altijd eerst op de officiele site. Zo kan men ook de authenciteit nagaan.
Officiële site, alstublieft he, in elk geval, no offence vriend maar ik ben deze discussies beu (is niet op u maar in het algemeen). Dit is mijn mening en ik deel deze mening met vele anderen. Ik hoop (heel naïef van mij misschien) dat ik op deze manier toch af en toe een kritische geest kan raken en dat mijn mening niet verloren gaat. Het ga u goed.
Oud 9 juli 2013, 21:59   #773
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Officiële site, alstublieft he, in elk geval, no offence vriend maar ik ben deze discussies beu (is niet op u maar in het algemeen). Dit is mijn mening en ik deel deze mening met vele anderen. Ik hoop (heel naïef van mij misschien) dat ik op deze manier toch af en toe een kritische geest kan raken en dat mijn mening niet verloren gaat. Het ga u goed.
Zo is het nu eenmaal. die is in 2001 begonnen met de video boodschappen van de kapers van 9/11.
Oud 10 juli 2013, 13:01   #774
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo is het nu eenmaal. die is in 2001 begonnen met de video boodschappen van de kapers van 9/11.
die zie je nooit meer terug
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2013, 23:57   #775
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
'de database' (al Qaeda)
Dat is ook een mythe die rondzwerft in voornamelijk samenzweringskringen. Al Qaeda was eigenlijk de naam van een trainingskamp in Afghanistan. Het is nooit de bedoeling geweest dat "de beweging" die naam zou krijgen, het Westen heeft hen die naam gegeven en zo is dat gegroeid. Bin Laden ergerde zich daar mateloos aan.

Initieël bestond er dus geen wereldwijde organisatie die Al Qaeda noemde, maar de ironie wil dat het er in eentje is gegroeid. Eens de naam toch bekend was, die niet bepaald reflecteerde waar ze voor stonden, wilde hij die veranderen, maar het is er niet van gekomen.

Bin Laden verklaart:

http://www.youtube.com/watch?v=1V-y2zwwXlE

Laatst gewijzigd door Salah : 10 juli 2013 om 23:57.
Oud 11 juli 2013, 01:37   #776
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is ook een mythe die rondzwerft in voornamelijk samenzweringskringen. Al Qaeda was eigenlijk de naam van een trainingskamp in Afghanistan. Het is nooit de bedoeling geweest dat "de beweging" die naam zou krijgen, het Westen heeft hen die naam gegeven en zo is dat gegroeid. Bin Laden ergerde zich daar mateloos aan.

Initieël bestond er dus geen wereldwijde organisatie die Al Qaeda noemde, maar de ironie wil dat het er in eentje is gegroeid. Eens de naam toch bekend was, die niet bepaald reflecteerde waar ze voor stonden, wilde hij die veranderen, maar het is er niet van gekomen.

Bin Laden verklaart:

http://www.youtube.com/watch?v=1V-y2zwwXlE
Jij hebt 2 dagen zitten googelen he.
Oud 11 juli 2013, 02:03   #777
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij hebt 2 dagen zitten googelen he.
Hoezo? Ik had er gewoon overgekeken en zag het na de respons van Dixie.

Trouwens, Butto heeft zich inderdaad versproken , ze heeft nooit Bin Laden bedoeld. Dat is ook een mythe.

En de Bin Laden familie mocht inderdaad vliegen, wat je daar mee wil aantonen weet ik niet.
Oud 10 augustus 2013, 15:34   #778
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Video - Seal Team 6 Revisited with Larry Klayman and Charlie Strange
10 augustus 2013 - Charlie Strange, father of late SEAL Team Six member Michael Strange, joins the show. Michael, along with 30 other U.S. special operations members, died in 2011 when their Vietnam-era Chinook helicopter was shot down during landing in Afghanistan. American lawyer and activist Larry Klayman also joins the show alongside Charlie Strange. Klayman and Strange filed a class-action lawsuit against the Obama Administration over the NSA’s domestic wiretapping. After Strange criticized the Obama Administration over the death of his son, Verizon told him that somebody was listening in on his phone calls.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2015, 14:25   #779
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus Bekijk bericht
Juist ben ook CNN aan 't volgen.
Er roert "entwat" in wereld he
(opstand in die Arabische staten enz.)
Ja beste @Tejokus,

U moest maar eens weten, ze zijn van Libie rechtdoor naar Syrie gegaan. Dit met indrukwekkende gevolgen. Alhoewel alles duidelijk was.. maar niemand gaf erom, zelfs de VN faalde...

Mvg,

zb
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2015, 18:51   #780
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Ik ben nog steeds aan't wachten op een gelijkaardige foto van Osama Bin Ladin

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 24 september 2015 om 18:51.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be