![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, eigenlijk wel heh?
![]() Citaat:
Natuurlijk zet zo'n ''lobby'' het allemaal wat steviger aan, dat hoort nu eenmaal bij een emancipatiebeweging. Het gaat erom om wezen een warm en veilig nest te bieden. Een homostel kan dat even goed of even slecht als een heterostel. Uw 'kinderrechten' zijn fictief en het 'afpakken van een moeder of vader' ook. Allemaal met de haren erbij gesleept. U kunt ook gewoon zeggen: 'Ik ben nu eenmaal een conservatieve man, ik heb er verder geen redenen voor maar ik vind nu eenmaal dat een gezin moet bestaan uit een vader die kostwinner is, een moeder die het huishouden doet en voor de kinderen zorgt, en 2,2 kinderen.'' Dat mag, dat is uw goed recht, maar kom niet af met die karikaturen... En besef dat u door uw houding kinderen nodeloos een plaats in een mogelijk warm nest ontzegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#764 | |||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
gaat u dan ook andere soorten "gezinnen" discrimneren als u als enige criterium "een veilig nest" vooropstelt? Citaat:
Zoals u weet kan een pedofiel, een ex moordenaar, een alcoholieker, een ex minister, Bert Anciaux, en ander geteissem ook geborgenheid bieden...ik zie daar geen bewijs in dat men het recht moet nemen om van een kind een vader of een moeder af te pakken....... Citaat:
Citaat:
Dat mag hoor...maar kom mij dan, nadat u dat kind aan die lobby heeft overgeleverd, niet vertellen dat het u voor het goed van het kind is te doen hé...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 juni 2011 om 17:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U spant kansarme kinderen voor uw homofobe kar, misbruikt hun kwetsbaarheid om anderen te discrimineren en voor dit alles gebruikt u een niet bestaand 'recht' als trojaans paard. Opnieuw, ik vind het walgelijk dat u pretendeert voor kinderen, de zwaksten van de maatschappij, op te komen terwijl uw enige doel het discrimineren van holebi's is.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 29 juni 2011 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 juni 2011 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Minister-President
|
![]() Maar ik heb wel gelijk... in die volgorde. Ik ben zeer conservatief met scheldwoorden, het feit dat u er zoveel krijgt is omdat ik wel degelijk walg van uw posts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
|
![]() ![]() Goed voorbeeld. En tegelijkertijd dan maar een vraag: Mag een veroordeelde crimineel, die zijn tijd heeft uitgezeten en daarmee zijn ''schuld aan de maatschappij'' heeft betaald, samen met zijn partner kinderen adopteren van u? Of moeten we hen hun kinderen afpakken omdat ze plots schijnbaar ook slechte ouders zijn geworden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik lever geen enkel kind uit aan geen enkele lobby. Ik wil extra mogelijkheden voor weeskinderen om geplaatst te worden. Dat moet veilig gebeuren en met waarborgen, dat ben ik met u eens. Maar er is werkelijk niets tegen plaatsing bij een homokoppel, tenzij voor mensen met een conservatief maatschappijbeeld. (Kijk, nu zeg ik het wéér...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;5533802]
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alice : 29 juni 2011 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben geen voorstander van adoptie door homo's. Wat mij betreft kan er over gesproken worden op het moment dat er onvoldoende geschikte hetero koppels te vinden zijn maar dat is dan ook alles.
Mijn redenen tegen: Fundamenteel 1. ik heb er een probleem mee dat mensen vinden dat alles 'een recht' is tegenwoordig. In mijn ogen is kinderen hebben géén recht. I.e. ik vind het amoreel dat een overheid kinderen 'uitdeelt'. Nu kan je hetzelfde bezwaar maken mbt adoptie door hetero's waar ik me van bewust ben. 2. in elk adoptiedossier moeten de belangen van het kind in de eerste plaats komen. Ik ontken absoluut niet dat homosexuelen hele lieve en goede ouders kunnen zijn. Maar het is sowieso een extra risico. De aanhangers ervan kunnen hun kop in het zand steken maar de kans dat het kind ermee gepest gaat worden, het zelf er moeilijk mee heeft en zich al helemaal een vreemde eend in de bijt gaat voelen wordt er wel mee verhoogd. Praktisch 3. Er is geen overschot aan adoptiekinderen. I.e. ik denk dat adoptie door een homosexueel koppel wel te preferen valt boven een weeshuis maar de situatie is dat er helemaal geen gebrek is aan geschikte heterokoppels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | ||
|
![]() Kijk, dat zijn tenminste argumenten waar je wat mee kunt:
Citaat:
Maar goed, u geeft zelf al aan dat dit argument vervalt. Citaat:
Dit klopt gewoonweg niet. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 juni 2011 om 00:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
iedereen die meleest kan zelf lezen dat u tegen holebiadoptie bent omdat die mensen, vooral homo's, kinderen willen gebruiken om hun goestingskes te bevredigen. ik hoef dat niet nogmaals te quoten, of al last van alzheimer dat je je eigen woorden vergeet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
|
![]() Citaat:
Uzelf behoort tot de kategorie die het wil doen met argumenten. Het is onder andere voor u dat ik de eerste alinea van deze posting schreef http://forum.politics.be/showthread....37#post5533637 U noemt mij conservatief omdat ik het stug en rigide blijf opnemen voor de zwaksten in onze maatschappij?...dat mag... Echter: ik vind de connotatie conservatief-progressief nogal verwarrend. Bijvoorbeeld: Zelf ben ik Vlaams Nationalist: ik ben dus voor verandering...zelfs geweldloos revolutionair...daar ben ik dus progressief terwijl de "linkiewinkies" (nog zo'n uitdrukking ![]() On topic: Ik vind het experiment met homo-adoptie inderdaad gevaarlijk. Ik vind dat noch het kind noch de wet ruimte mag laten voor dat soort experimenten. een voorbeeld: Twintig jaar geleden was het bon ton om in de linkse gelederen (oa De Morgen, Versteyle,Schafthuyse-Reve, enz enz) pedofilie te omschrijven als "kinderliefde"...geen enkel maatschappelijk experiment was taboe...en voor alles hadden ze "verdragen" en "studies" a décharge..."studies" uit zwaar gesubsidieerde (ergo verdachte) bolwerken uiteraard...de studies a charge werden weggehoond met de onder andere hierboven door mij aangevinkte scheldwoorden (vraag maar aan Marion Van San). Idem voor het multiculutrele experiment, het alles gratis experiment, het alles kan/alles mag experiment...waarvan men de verschrikkelijke gevolgen van de mislukking gewetenloos heeft doorgesluisd naar de volgende generatie (hoe laf kan je zijn ![]() Daarom mijn excuses aan eerlijke en achtbare medeforummers voor mijn eerder geïriteerde uithaal naar het voetvolk van links dat het te koesteren recht van iedereen op én een vader én een moeder te grabbel wil gooien met als enig argumentatief wapen hun gebruikelijke en afgezaagde collectieve gegil, gekrijs en gehuil.
![]() |
![]() |
#776 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Wanneer kinderen gepest worden moet je optreden tegenover pesters, uw argument is er dus geen..je kunt dan evengoed zeggen dat je maar geen homo moet zijn omdat je dan mogelijk ook gepest wordt, of niet te dik mag zijn of gene bril mag dragen..onzin dus als argument tegen de adoptie van homo's. Bovendien krijgt een kind het nergens moeilijk mee wanneer er geen mensen zijn die vinden dat je toch niet kunt worden opgevoed door homo's, wanneer er dus niet gediscrimineerd wordt zal een kind ouders die homo zijn niet in vraag stellen. 3. Ik las nog geen argument waarom u ervan uitgaat dat hetero's beter zouden opvoeden..er zijn heel wat kinderen binnen één ouder gezinnen, doet u daar ook moeilijk over? Blijkbaar kan opvoeden zonder vader ( meestal zijn alleenstaande ouders moeders) aanvaard worden maar twee vaders dan ineens niet? Lijkt me anders in het voordeel van het kind tegenover een éénoudergezin.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, zo eenvoudig is het, er worden in uw wereld geen kinderen meer gepest.
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw emo gedoe kan anders ook tellen! Sinds wanneer is geklets van het Libelle niveau hoorstaand als argumenten? Laatst gewijzigd door alice : 30 juni 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |