![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Minister-President
|
![]() Het wordt zo stilaan de hoogste tijd dat Beke en Vanackere hun PS-bazen met wat meer verve gaan verdedigen. Broekschijterig vanuit de luwte der toiletten van het parlement een halfwassen “niet zo wijs”-berichtje sturen naar één of andere vriendin bij uw staatstelevisie is niet echt je dat, vind ik. Wachten ze voor meer heldhaftigheid misschien op het bevel van Magnette ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelf bent u er blijkbaar ook van geschrokken, gezien u dit eenvoudig souvenir in twee keer met ons hebt gedeeld. Waarschijnlijk was de eerste versie van bovenstaand bericht zelfs naar uw normen te hilarisch. Persoonlijk ken ik zevenenvijftig mensen die sinds de kerstboodschap van de koning allemaal hun partij-lidkaart van de Spa, CD@V en OVLD hebben verscheurd, jawel verscheurd, en met de resten een groot vreugdevuur hebben ontstoken aan de ijzertoren. Er zat zelfs één Waal bij die zijn PS-kaart mee heeft opgestookt, die kon de voortdurende nazi-steken naar een groot deel van de Belgische bevolking écht niet meer aanhoren. Echt waar! Ik vond het nochtans ook heel erg drastisch, maar toen ik er even bij mezelf over reflecteerde dacht ik: Nou ja, eigenlijk is dit het beste signaal, commentaar overbodig! Ik heb ook vlug dit bericht naderhand nog even aangepast, naar het schijnt hoort dat er dan onvermijdelijk bij.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 27 december 2012 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat ik me ook afvraag. In een artikel in ds staat dat enkel het kabinet van di-rupo de teksten had gezien en niemand van de vlaamse meerderheids ( of toch zoiets in dien aard ) partijen. Maar Kherbache, antwepse sp.a fractieleidster, is toch kabinetschef van di-rupo.
Zei zou dit al niet aan Tobback hebben gezegd dan? http://m.standaard.be/cnt/DMF2012122...uws_binnenland
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 27 december 2012 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet iedereen heeft zo'n kneuterige mentaliteit als u. Ik spreek met wie ik wil, wanneer ik wil en waar ik wil. Compris? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 27 december 2012 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin 'nieuwe' is een groot woord, want vroeger deden ze dat ook al. Maar toen hadden ze een andere 'Kleine Leider'. Want zonder een 'Kleine Leider' waarnaar ze vol bewondering kunnen opkijken, voelen ze zich hulpeloos en verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 27 december 2012 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Banneling
|
![]() ik heb opgelet tijdens de geschiedenislessen hé
als ik me niet vergis waren die tijden vooral totalitair en dus bedreigend, maar ik geef toe, dat is mijn persoonlijke invulling van totalitair maar ik blijf erbij, de jaren dertig van de negentiende eeuw waren ook interessant, zij het even nefast ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Europees Commissaris
|
![]() Hahahaha. Maar serieus, gelooft de koning nu echt dat de Walen binnenkort een haantje op hun borst geplakt gaan krijgen en naar concentratiekampen gestuurd gaan worden? Of dat opeens de Vlamingen lebensraum gaan eisen ipv Franstaligen?
Het enige wat er eventueel zou kunnen fout gaan vanuit hun perspectief is dat ze hun eigen boontjes gaan moeten doppen.
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dat waren zekers twee hollanders?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 december 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |