Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2013, 20:59   #761
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

M.a.w.: een autochtone vermeende pedofiel is onschuldig wegens autochoon en een allochtoon vermeend slachtoffer kan geen slachtoffer zijn en moet alles verzonnen hebben.

Door zo te redeneren ben je moreel nog slechter dan een échte pedofiel. Een pedofiel handelt immers dikwijls vanuit een bijna onbeheersbare aandrang en heeft dikwijls berouw over de schade die hij aan kinderen aanricht. Jij hebt echter geen enkel berouw over het feit dat je mensen die je niet aanstaan a priori veroordeelt tot een vogelvrije status: of ze nu slachtoffer zijn of niet, het interesseert je niet. Ze zijn voor jou geen "eigen volk" en zijn dus per definitie leugenaars.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:01   #762
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bon, als het lukt met 50% franstaligen in de klas dan lukt het. Vinden de Nederlandstalige kinderen dat ook zo leuk?

Ik zie niet in waarom mijn kinderen in Wallonië naar school zouden moeten gaan. In Vlaanderen is Frans de tweede taal op school en is het niveau van taallessen een pak beter dan in Wallonie. Alvast dat is mijn conclusie als ik mijn dochter van 10 Frans en Engels hoorde praten tegen een waals kind dat blijkbaar nog enkel maar haar eigen moedertaal had geleerd;

En of Frans nu zo belangrijk is? Ik heb in heel mijn beroepsleven nooit één woord Frans moeten gebruiken: onze correspondentie verliep meestal in het Engels. Pardon, de enige keer dat men mij probeerde te dwingen om de correspondentie in het Frans te volgen was omdat we (lees: Amerikaanse multinational) contacten onderhielden met een vestiging in Le Havre. Waar over héél de wereld alle noodzakelijke documenten in het Engels waren voorzien, bleken de Fransen die taal niet onder de knie te krijgen. Jammer voor hen want niemand bij ons wou zich aan hun onkunde aanpassen.

Ik betrap mezelf er tegenwoordig ook op dat ik gestopt ben om me in Antwerpen aan te passen aan andere talen als ik word aangesproken of een winkel binnenstap. Blijkbaar menen turken en marokkanen in de handelsstraat dat ze hun klanten evengoed in het Frans kunnen bedienen. Wel, mij niet. Ik bol het dan af. En als toeristen me in het Frans de weg vragen antwoord ik in eerste instantie in het Nederlands, en na verschillende pogingen in het Engels. Ik ben het beu.
Wa gaat gij in godsnaam in de Handelstraat zoeken??? Zijt gij soms huisjesmelker en hebt ge daar wa appartementen of zo?
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:03   #763
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
M.a.w.: een autochtone vermeende pedofiel is onschuldig wegens autochoon en een allochtoon vermeend slachtoffer kan geen slachtoffer zijn en moet alles verzonnen hebben.

Door zo te redeneren ben je moreel nog slechter dan een échte pedofiel. Een pedofiel handelt immers dikwijls vanuit een bijna onbeheersbare aandrang en heeft dikwijls berouw over de schade die hij aan kinderen aanricht. Jij hebt echter geen enkel berouw over het feit dat je mensen die je niet aanstaan a priori veroordeelt tot een vogelvrije status: of ze nu slachtoffer zijn of niet, het interesseert je niet. Ze zijn voor jou geen "eigen volk" en zijn dus per definitie leugenaars.
Is iemand per definitie schuldig als hij of zij beschuldigd wordt?
Oud 22 juni 2013, 21:04   #764
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

In deze beschaving zijn mensen onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Men zou denken dat dat toch niet zo moeilijk te vatten is maar blijkbaar gaat het toch sommigen het petje te boven.

Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 22 juni 2013 om 21:13.
Scheefpoeper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:05   #765
Neptunus
Gouverneur

Standaard

De 'klagende moeder', die de hele hetze tegen de school ontketende is intussen zelf in opspraak gekomen en er loopt een vonnis tégen haar..

Maar intussen wordt ook alsmaar meer duidelijk over de mogelijke aanleiding van de heisa. Het gezin van de kleutertjes rond wie de eerste klacht werd ingediend, wordt al twee jaar gevolgd door Bijzondere Jeugdzorg.

De 4-jarige kleuter die volgens zijn moeder het slachtoffer werd van misbruik op de kleuterschool, wordt net als zijn 2-jarige zusje al twee jaar gevolgd door Bijzondere Jeugdzorg. Dat is formeel bevestigd aan onze krant door bronnen dichtbij het onderzoek.

Bovendien is er vóór die periode in Nederland een vonnis tegen de vrouw en haar gezin uitgesproken. De moeder in kwestie heeft de Nederlandse nationaliteit en is in 2011 zelf met het Nederlandse vonnis naar de politie in ons land gestapt, met de vraag om het te laten wijzigen. Ze werd doorverwezen naar Nederland. Mogelijk was de inhoud van dat vonnis de reden om haar dossier aan Bijzondere Jeugdzorg door te spelen.
(Nieuwsblad)
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:08   #766
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
De 'klagende moeder', die de hele hetze tegen de school ontketende is intussen zelf in opspraak gekomen en er loopt een vonnis tégen haar..

Maar intussen wordt ook alsmaar meer duidelijk over de mogelijke aanleiding van de heisa. Het gezin van de kleutertjes rond wie de eerste klacht werd ingediend, wordt al twee jaar gevolgd door Bijzondere Jeugdzorg.

De 4-jarige kleuter die volgens zijn moeder het slachtoffer werd van misbruik op de kleuterschool, wordt net als zijn 2-jarige zusje al twee jaar gevolgd door Bijzondere Jeugdzorg. Dat is formeel bevestigd aan onze krant door bronnen dichtbij het onderzoek.

Bovendien is er vóór die periode in Nederland een vonnis tegen de vrouw en haar gezin uitgesproken. De moeder in kwestie heeft de Nederlandse nationaliteit en is in 2011 zelf met het Nederlandse vonnis naar de politie in ons land gestapt, met de vraag om het te laten wijzigen. Ze werd doorverwezen naar Nederland. Mogelijk was de inhoud van dat vonnis de reden om haar dossier aan Bijzondere Jeugdzorg door te spelen.
(Nieuwsblad)
Wat was er trouwens eerst? De rellen en bedreigingen aan de school of de ouder die een klacht indiende?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:09   #767
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik ga ervan uit dat het die "Nederlandse" is, moeder "ik weet de naam van de juf niet meer" waarvan het zoontje "zo en zo" deed en andere dingen "die ze niet kon zeggen".
Zielig landje waarin we leven, waar een halvegaar zomaar een school kan doen sluiten door wat te staan roepen en kwekken met andere gekken.

De overheid en het gerecht is hier HEEL ZWAAR tekort geschoten.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 22 juni 2013 om 21:09.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:09   #768
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Ik moet ineens aan de capriolen en tv conferences van de papa van ' jejoen' denken. Die was ook een paar details vergeten te vermelden.
Weet niet waarom

Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 22 juni 2013 om 21:17.
Oud 22 juni 2013, 21:17   #769
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Is iemand per definitie schuldig als hij of zij beschuldigd wordt?
Wat is dat nu voor een vraag? Met deze vraag suggereer je dat ik mij uitspreek over de schuldvraag wat ik hierboven expliciet weiger te doen. Het zijn de racisten die, zonder het dossier te kennen, a priori oordelen over de toedracht.

Het doet ook denken aan de DSK-zaak: voor vele Franse prominenten, met name ook ter linkerzijde, kon DSK wegens IMF-voorzitter, blank en doctor in de economie niet schuldig zijn en Diallo, wegens zwart, niet de waarheid spreken. Eerlijkheidshalve moet ik toegegeven dat voor een bepaalde zwarte lobby DSK schuldig want blank was, maar deze bias vind ik, hoewel ik ze niet goedpraat, ook begrijpelijk zien de gruwelijke geschiedenis en het gruwelijk heden van zwarten in de VS.

Het verdere verloop van de zaak toont het gevaar van alle a priori oordelen: het onderzoek heeft de versie van Diallo niet kunnen bewijzen, maar tezelfdertijd zijn ook een aantal andere "openbare geheimen" over DSK wereldkundig geworden, waardoor de man nooit meer presidentiabel zal zijn.

Met de evidente vraag: wie gelooft écht dat de hele politieke klasse niets wist van de uitspattingen van DSK? Waarom liet men hem zo lang begaan?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 22 juni 2013 om 21:17.
Oud 22 juni 2013, 21:20   #770
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is dat nu voor een vraag? Met deze vraag suggereer je dat ik mij uitspreek over de schuldvraag wat ik hierboven expliciet weiger te doen. Het zijn de racisten die, zonder het dossier te kennen, a priori oordelen over de toedracht.

Het doet ook denken aan de DSK-zaak: voor vele Franse prominenten, met name ook ter linkerzijde, kon DSK wegens IMF-voorzitter, blank en doctor in de economie niet schuldig zijn en Diallo, wegens zwart, niet de waarheid spreken. Eerlijkheidshalve moet ik toegegeven dat voor een bepaalde zwarte lobby DSK schuldig want blank was, maar deze bias vind ik, hoewel ik ze niet goedpraat, ook begrijpelijk zien de gruwelijke geschiedenis en het gruwelijk heden van zwarten in de VS.

Het verdere verloop van de zaak toont het gevaar van alle a priori oordelen: het onderzoek heeft de versie van Diallo niet kunnen bewijzen, maar tezelfdertijd zijn ook een aantal andere "openbare geheimen" over DSK wereldkundig geworden, waardoor de man nooit meer presidentiabel zal zijn.

Met de evidente vraag: wie gelooft écht dat de hele politieke klasse niets wist van de uitspattingen van DSK? Waarom liet men hem zo lang begaan?
Men likt de zolen of ballen van machthebbers. Dat kan voor u toch geen nieuws zij?
Wat is het verband met een 23 jarige kleuterjuf? Ze zijn beide niet meer presidentiabel?

Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 22 juni 2013 om 21:22.
Oud 22 juni 2013, 21:20   #771
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heb ik niet gezegd. Gelieve dat er ook niet van te maken.

Citaat:
Je schrijft me een redenering toe die de mijne niet is en veroordeelt me vervolgens om die redenering tot 'erger dan een pedofiel'.

Vind je nu zelf niet?

Als ik het nu eens zou omdraaien dan krijg je dit:
M.a.w.: een allochtone vermeende pedofielbeschuldiger is onschuldig wegens allochtoon en een autochtoon vermeend slachtoffer kan geen slachtoffer zijn en moet alles verzonnen hebben.
Intussen staat de juf wel op non-actief.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:21   #772
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Als zij onschuldig is, dan moet zij in een serene sfeer kunnen werken blijven.

Paulus.
Inderdaad. Dat is toch wat ik zei.

Voorlopig op non-actief zetten is trouwens ook in haar voordeel.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:22   #773
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht

²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 22 juni 2013, 21:22   #774
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik noteer dus dat degenen die aan die schoolpoort stonden te brullen zonder het dossier te kennen volgens u racisten zijn.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:22   #775
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Citaat:

Misschien kan ze daar zelf beter over beslissen dan een forummalloot of 2.

Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 22 juni 2013 om 21:24.
Oud 22 juni 2013, 21:24   #776
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Men zou al die brulapen voor de schoolpoort op non-actief moeten zetten.
Oops, ze stonden er al?

Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 22 juni 2013 om 21:25.
Oud 22 juni 2013, 21:24   #777
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het gaat hier over een zware beschuldiging die het leven van die juf gaat tekenen en op dit moment is er totaal geen enkel bewijs tegen haar. Schuldig of niet, deze heksenjacht tegen haar is niet goed te spreken, of ze nu door kristenen, moslims of atheïsten gebeurd.
Oud 22 juni 2013, 21:25   #778
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper Bekijk bericht
Misschien kan ze daar zelf beter over beslissen dan een forummalloot.
Misschien heeft ze daar wel zelf mee voor gekozen?
Welke forummalloot zal het zeggen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:25   #779
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen dat zei jij niet. Je zei dat op non-actief zetten de beste oplossing is.

Citaat:
Gewoon blijven werken nog meer.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 21:27   #780
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien heeft ze daar wel zelf mee voor gekozen?
Ze heeft alles in scène gezet?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be