![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen toch, wat een frustratie, wat een frustratie.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke leugen? ik neem aan dat jij ook de verschillende Nederlandse TV uitzendingen en informatie hebt gevolgd. over welke leugen zou ik het dan hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waarop u reageert: Ik heb niet gezegd dat Wilders dat stelde. Zo'n misleidende replies maken catalogeer ik dan ook als liegen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en specifieer dan ook ineens waar en waarom volgens U heel de controverse ontstond. Uw kennis terzake zal natuurlijk weer super zijn, zonder kranten, zonder info, zonder links te volgen en zonder iets te lezen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 maart 2014 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) wat betreft mijn kennis, dat hoef ik niet aan uw neus te hangen c) ik weet zelfs niet wat de papieren of online versie van Stormfront zegt, sukkel! d) ik laat uw (gebrek aan) sexleven erbuiten, gelieve de forumregels hierover ook te volgen. Het rode driehoekje staat te knipperen. Citaat:
sluukes
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand is toch verplicht de multiculturele samenleving te verkiezen boven de monoculturele, noch deze eerste als een onomkeerbaar gegeven te beschouwen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kun je nagaan hoe onmachtig jullie clubje wel niet is als één iemand die wat eenvoudig weerwerk biedt, al zoveel emoties en onmacht bij jullie ontlokt. En voor het geval jullie dromen van enig succes, de wereld ligt niet bepaald aan jullie voeten: http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...on-135531.html Met dank aan het volk dat hier in dit topic de grote trom slaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is nog plaats op de zuidpool. Witter kan niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in wezen komt het op hetzelfde neer, enkel anders ingekleed door Termont. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 maart 2014 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat begrijp je weer niet natuurlijk. Een leidende cultuur en de rest past zich daar aan aan of vertrekt. Assimileren dus . Versta je het nu beter Jack ? Laatst gewijzigd door Pericles : 27 maart 2014 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar ik meen het.
Het gaat de meesten hier immers niet om de multiculturele maatschappij, da's slechts een eufemisme voor het groter kwaad:een gekleurde samenleving. Het zou nog mogen een monocultuur betreffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Banneling
|
![]() Noem me gewoon een monoculturele maatschappij en we kunnen vergelijken.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 maart 2014 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aha ja, de Morgen is zwaar racistisch, de speculaasbakker maakt 'n uitglijder van jewelste en 't is de schuld van 't VB, k�*n 't nog gekker? ![]() Om je ziek te lachen, ware 't niet zo intriest.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus witmang blijft nog wel even..... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 maart 2014 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wilders doelde er expliciet op Marokkanen buiten te gooien. De ganse goegemeente snapt het verschil. Zelfs jij moet in staat worden geacht deze nuance te snappen Daiwa, zo dom is niemand. Stop dus gewoon met over die Roma's te lopen zemelen. Het komt écht niet slim over. Stel dat ik jullie me verplichten het tot in den treure toe te herhalen, straks leest iemand hier mee die het voorheen niet snapte, maar wie het opeens begint te dagen (het kan al eens wat langer duren bij een bepaald soort medemens), dan verliezen jullie misschien wel een heuse medestander. En die zijn al zo dun gezaaid...
|
![]() |
![]() |