Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2014, 16:39   #761
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Mensen hebben gezonde schrik voor situaties zoals deze in Griekenland. En ik wijs geen vingers of dergelijke, maar het kan ook hier gebeuren.....
Laat ons hopen dat de neergang van het VB recht evenredig is aan de waarschijnlijkheid dat dat hier zou kunnen gebeuren!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 16:44   #762
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
"Last but not least: Golden Dawn. De partij beseft heel goed dat ze met de huidige crisis een gouden kans in handen heeft. Het is in tijden van crisis dat het fascisme zijn kop opsteekt. De leiding van de partij is voor niets beschaamd. Op bijeenkomsten en in de nationale media verkondigen ze openlijk hun fascistisch discours en er is niemand die hen tegenhoudt. Laat me een voorbeeld aanhalen. Vorig jaar, net voor de verkiezingen, ging de woordvoerder van Golden Dawn, Ilias Kasidiaris, tijdens een live tv-debat op de vuist met een vrouwelijk parlementslid. Ze kreeg rake klappen en als men niet was tussengekomen zou hij niet zijn opgehouden. Deze man werd daarvoor nooit aangehouden. Hij zit vandaag in het Griekse parlement en is zelfs van plan om zich kandidaat te stellen als burgemeester van Athene. Oh ironie, daar waar de democratie is geboren.

Het allergevaarlijkste van Golden Dawn is wat zij doen overal in kleine dorpjes in Griekenland. Ze brengen eten en medicijnen naar deze dorpen om zo de mensen te verleiden om voor hen te stemmen of zich aan te sluiten bij de partij. Behalve eten bieden ze ook bescherming. Heel wat jongeren worden hierdoor verleid en worden verblind door het fascistische discours.

Vervolgens worden heel wat van deze pas geworven leden ingeschakeld in betogingen of op andere bijeenkomsten om migranten, homo’s, linkse mensen te verslaan. In verschillende steden hebben ze hun eigen milities opgericht die zomaar zonder reden migranten op straat aanvallen. Er zijn tientallen voorbeelden overal in Griekenland. Vooral zwarten, moslims en Aziaten moeten het ontgelden. Ondanks talrijke reportages in de grootste media en de vraag van mensenrechtenorganisaties zoals Amnesty International en Human Rights Watch, die voldoende bewijzen hebben verzameld, ondernemen de Griekse regering noch Europa concrete acties hiertegen. En zolang geen duidelijk antwoord volgt, zullen er slachtoffers blijven vallen. Het laatste was een onschuldige Pakistaan op weg naar zijn werk."

http://blerilleshi.wordpress.com/201...extreemrechts/

Mensen hebben gezonde schrik voor situaties zoals deze in Griekenland. En ik wijs geen vingers of dergelijke, maar het kan ook hier gebeuren.....
Nee, hier heb je ocmw's.
En de vergelijking moet eerder gemaakt worden met de hesbollah en de moslimbroeders dan met het VB. De hesbollah en moslimbroeders doen ook aan liefdadigheid om zieltjes te winnen, en lappen tegelijk andersdenkenden af.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 17:01   #763
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Nee, hier heb je ocmw's.
En de vergelijking moet eerder gemaakt worden met de hesbollah en de moslimbroeders dan met het VB. De hesbollah en moslimbroeders doen ook aan liefdadigheid om zieltjes te winnen, en lappen tegelijk andersdenkenden af.
DIKKE 2

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 18:36   #764
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Leven zonder haat is zoveel makkelijker. Elke mens, van welk ras of geloof ook, met open blik en zonder vooroordelen (en een veroordeling bij voorbaat) tegemoet treden, is zoveel aangenamer.
Mijn excuses maar dit is een echte huppeltrutreactie op een degelijke stelling.

Je krijgt nog een kans om deftig te reageren op mijn initiële post en aub geen zeemzoeterig gewauwel.

Indien jij de realiteit naast je wenst neer te leggen, goed, maar verwacht niet dat iedereen de feiten zal negeren.

Dus, racisme Miauw. Daar heeft het NIETS mee te maken, horzeer het jou ook zou uitkomen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 18:41   #765
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is dan voor de eerste keer dat we het roerend eens zijn! Je zal me NOOIT een (achterlijke) godsdienst en hun belachelijke regeltjes horen verdedigen!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 7 juni 2014, 18:41   #766
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Een Kifkif’er.
Als ik moest kiezen tussen die lui of Dewinter zou ik het begot niet weten.
Ze zijn alleszins veel gevaarlijker.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 18:46   #767
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal nooit de achterlijkheid of extremistische uitwassen van gelijk welke religie verdedigen, maar ook katho's en joden verdedig ik als "de goeien" onder hen over één kam gescheerd worden met "de slechten". Alleen gebeurt dat veel minder.
Nogmaals: met religies heb ik niéts op, maar daarom beschouw ik de aanhangers van die religies niet allemaal als gespuis. Je zal me dan ook nooit een geloof horen verdedigen; wel de aanhangers van een geloof die zich niet bezondigen aan extremistische praat of dito wandaden, maar die gemakshalve wel over eenzelfde kam geschoren worden als degenen die dat wél doen.
Er zijn al zovele dingen veranderd dat voor ons heel normaal waren en deel van onze cultuur, dingen die ons afgepakt werden; werd dit geëist door extremistische islamieten? Neen, door de doorsnee moslim.
Dat is de realiteit.
Oud 7 juni 2014, 18:50   #768
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Er zijn al zovele dingen veranderd dat voor ons heel normaal waren en deel van onze cultuur, dingen die ons afgepakt werden; werd dit geëist door extremistische islamieten? Neen, door de doorsnee moslim.
Dat is de realiteit.
Het spijt me te horen dat "ze" je zoveel hebben afgepakt.
Oud 7 juni 2014, 18:55   #769
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Bij de christenen schat ik dat 1 % dat doet, bij de moslims 99,9% en bij de joden 25%.
De verhoudingen liggen iets anders, iets wat islamuitslovers in hun negationisme uiteraard maar al te graag over het hoofd zien.
Wat de Joden betreft mag ook niet vergeten worden dat bij de gelovige orthodoxen de religieuze verplichtingen bestaan uit de 613 voorschriften (Mitzvoth) ("wetten") die verspreid voorkomen in de eerste vijf boeken van de Joodse Bijbel (de Schriftelijke Torah). De praktische kant, namelijk hoe leven volgens die wetten, wordt voorgeschreven door de traditie (de zogenaamde Orale Torah). Dat geld ook voor de sancties die in de 613 wetten worden voorzien. De praktische toepassing (geregeld volgens de Orale Torah) is altijd véél "menselijker" en véél meer genuanceerd.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 18:57   #770
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het spijt me te horen dat "ze" je zoveel hebben afgepakt.
Indien jij de steeds toenemende islamitische invloed op onze samenleving ontkent, stopt de discussie met jou hier voor mij.
Oud 7 juni 2014, 18:57   #771
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dat is de realiteit.
Extreme politieke correctheid lijk mij anderzijds een niet te onderschatten factor, vaak gaat men veel verder dan doorsnee moslims eigenlijk verwachten.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 18:59   #772
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Extreme politieke correctheid lijk mij anderzijds een niet te onderschatten factor, vaak gaat men veel verder dan doorsnee moslims eigenlijk verwachten.
Zij die meehuilen met de islamitische wolven in het bos zijn voor mij al even erg.
Oud 7 juni 2014, 19:51   #773
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Indien jij de steeds toenemende islamitische invloed op onze samenleving ontkent, stopt de discussie met jou hier voor mij.
M.a.w.: niets dus. Dacht ik al. Mij hebben "ze" nl. ook nooit iets afgepakt.
Oud 7 juni 2014, 19:53   #774
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Dat klopt: zoals met die fameuze kerstboom in Charleroi en dat schilderij van een varken in een Nederlands museum en nog zo veel andere idiote bekommernissen van overdreven politiek correcte ambtenaren of politici.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 7 juni 2014 om 19:54.
Oud 7 juni 2014, 19:54   #775
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Alle godsdiensten zijn achterlijk, het een is niet achterlijker dan het ander.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2014, 19:54   #776
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Whatever floats your boat.
Oud 7 juni 2014, 19:54   #777
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Amen!
Oud 7 juni 2014, 20:06   #778
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Daar zou U van verbaasd kunnen zijn.
Als ik uw postings hier volg, loopt U niet al te gauw in een hupse jurk en uw lokken in de wind rond.

Of bent u een pilarenbijtster die graag met een edelmetalen kruisje op haar koltruitje pronkt? Ik denk het niet he. Zo zijn er niet al te veel meer. Stel u voor, de provocatie.

De auto parkeren hier in't straat met een VL sticker naast de nummerplaat ipv de BE sticker. Geen goed plan. Gaat op zijn minst lak kosten. En da's vlakbij het politiekantoor.
Oud 7 juni 2014, 20:06   #779
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
De ene is wel een pak opdringeriger dan de andere.
Oud 7 juni 2014, 20:19   #780
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De ene is wel een pak opdringeriger dan de andere.
Klopt, de Jehova getuigen zijn erg dwingend .
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be