![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
Ja, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,67% |
Nee, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
62 | 82,67% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groepsbelediging.
Om je te bescheuren Staat dat echt in 't strafwetboek; groepsbelediging? Of hebben ze dat net verzonnen om die groep, die wel wat meer dan enkel beledigen op haar kerfstok heeft, weeral uit de wind te zetten?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiermee beledigt u mij en mijn groep (familie, vrienden, kennissen), de gevangenis in met jou.
Subito!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat een groepsbelediging is wat is dan dit: vluchtelingen krijgen voorrang op eigen mensen met medische problemen voor woningen in Amsterdam. Witte invaliden en mensen met sociale problemen staan op de ladder der intersectionaliteit dus duidelijk onder gezonde asielkrijgers. Als je elke dag door je vent wordt bijeen geklopt blijf je maar bij hem wonen. We moeten eerst de rest van de wereld redden.
De vluchtelingenstroom houdt trouwens ook in ons land aan. Ze kunnen weer in hotels gestoken wegens plaatsgebrek. Niemand werd geraadpleegd alvorens de beslissing werd doorgedrukt. Men organiseert later nog wel een infomarkt.
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, 'k weet dat het kut & klote tijden zijn op 't Europejaans schiereilandje, maar toch:
is dat echt de moeite waard voor zo'n Gejaveliseerde Strooien-harige Makreel uit de koraalstranden van de Zuid Chinese zee? Pffft... ![]()
![]() |
#767 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Banneling
|
![]() Dan gaan er heel wat moppentappers mogen brommen. Er gaat mss zelfs een moppentappersgevangenis voor gebouwd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit proces is een banenrepubliek onwaardig. De rechters beslissen dat Marokkanen verwijst naar nationale of etnische afstamming. Geen enkele antropoloog of mensenrechtenactivist die dergelijke definitie hanteert.
Geert Wildiers is niet toegelaten geweest om zijn uitspraak te verduidelijken. De rechters hebben dat in zijn plaats gedaan. Pure kafka! Bij ons houdt het gerecht zich met futiliteiten bezig en mogen verkrachters beschikken maar in Nederland is het nog triestiger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat 'n volksjury mag beslissen. Slechte (PC) moppentappers links, goeie moppentappers rechts. Of gaan we voor (gemengde) moppentappersknokpartijen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien komt dat zijn populariteit weer ten goede, net als met dat koranfilm-proces destijds. Wat heb ik gelachen met dat advocaat- & benadeelde partijen-circus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat er wel in staat kunnen er veel mensen veroordeeld worden. Supporters van voetbalclub A mogen dan dus niet meer zeggen dat club B waar ze tegen moeten spelen een hoop pottenstampers en klungelaars zijn. Al de niet-moslims die in de koran omschreven worden als ongelovige honden. Zigeuners die door toenmalig burgemeester Termont als niet gewenst beschouwd werden. Het rijtje is eindeloos van mensengroepen die zich beledigd kunnen voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Banneling
|
![]() Groepsbelediger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij gaat sowieso in cassatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus daarvoor is hij vrijgesproken.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 september 2020 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuke wetten hebben ze daar. Speciaal gemaakt om rechtse politici te kunnen pakken lijkt me zo. Nuja, in belgie is het natuurlijk niet beter. Hier hebben we ook politieke justitie en op maat gemaakte wetten. |
|
![]() |
![]() |