Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 1 augustus 2016, 13:01   #761
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Google eens; "wapens in moskeeën".

Mohamedaanhangers mogen niet negatief in de media gebracht worden, 't domme klootjesvolk zou wel eens kunnen gaan twijfelen aan de eeuwige 'islam is vrede'-leugen.
Sinds aanslagen ruim 2.000 huiszoekingen en 334 wapens gevonden

En dan zeggen ze tegen ons dat we niet bang mogen zijn.
Wij worden in de media gemarginaliseerd maar zunder als heilige boontjes verkocht.
Waarom hebben die anders ook zoveel praat tegen bloedEuropeanen? Die zijn gewoon iets van plan...
Peche is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:01   #762
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
België heeft helemaal geen probleem met mensen van allochtone origine.
Niet met Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Polen, Russen, Chinezen... noem maar op.

.
Inderdaad.
Er was wel een reden waarom men indertijd bordjes zag hangen met 'interdit aux nord africains' en geen bordjes met verboden voor Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Polen, Russen, Chinezen.....etc.
daiwa is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:08   #763
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
België heeft helemaal geen probleem met mensen van allochtone origine.
Niet met Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Polen, Russen, Chinezen... noem maar op.

Bepaalde mensen van allochtone origine hebben 'n probleem met alles wat niet hun ideologie aanhangt en niet meegaat in hun absurde eisenpakket, lange-tenensyndroom etc., en niet enkel in Blg.
Gemeenschappelijke factor overal ter wereld; islam.
Met die mensen zijn dan ook nauwelijks problemen (al maak ik nog enig voorbehoud voor Russen). Enkel met islamieten loopt het fout. En net dat kutvolk wordt hier in West-Europa massaal ingevoerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 1 augustus 2016 om 13:09.
Zipper is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:11   #764
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Met die mensen zijn dan ook nauwelijks problemen (al maak ik nog enig voorbehoud voor Russen). Enkel met islamieten loopt het fout.
Citaat:
En net dat kutvolk wordt hier in West-Europa massaal ingevoerd.
Hoe krijgen we ze buiten?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 augustus 2016 om 13:14.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:12   #765
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
SDX

Repressie ten opzichte van de radicale Islam die ons dood wil ja.

Alleen de staat kan daarvoor zorgen, dat klopt. Wie anders zal het moslimterrorisme tegenhouden, burgercomités?

Ik heb net gezegd dat ik een enorme hekel heb aan Belgen die zich bekeren tot de Islam. Gemengde huwelijken zijn wel goed en moeten aangemoedigd worden, zolang er geen bekeringen aan te pas komen.
En ja, moesten Belgen en Marokkanen in dezelfde wijken en appartementen wonen, zou dat al een groot deel van de oplossing zijn. Dan moeten Belgen wel hun racisme laten vallen en bereid zijn om naast Marokkanen te gaan wonen.

Is één van de redenen, niet de enige.

Fermettes zorgden ervoor dat de Belgen de steden verlieten, en hele wijken werden overgelaten aan de allochtonen. Fermetten zorgen ook voor een extreem lelijk landschap en dat zo goed als alle natuur in Vlaanderen verdwenen is. Bovendien duur, want water, gas, elektriciteit moet, op kosten van de gemeenschap, naar elke uithoek van Vlaanderen getransporteerd worden.

In Nederland is er natuurlijk ook een probleem, maar in België is het probleem erger. Abdelslam en co. kwamen uit België, niet Nederland. Rotterdam heeft een Marokkaanse burgemeester die verkozen werd door de hele Nederlandse bevolking als beste burgemeester van Nederland. Dat zie ik hier nog niet zo vlug gebeuren.

Dus U vindt dat het probleem van Islamterrorisme kan opgelost worden door munttheetjes te gaan drinken?

Dat heb ik hier nergens gezegd, wel is het een feit dat Oost-Europese, Russische en Chinese moslims bij de meest seculiere ter wereld horen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik wéèt dat dat volk enkel dmv harde repressie in de hand gehouden kan worden. Zoniet verandert hun habitat in onleefbare chaos waar wreedheden, bloedvergieten ea atrociteiten schering en inslag zijn. Dat wordt bewezen in hun eigenste contreien waar enkel 'n machthebber met ijzeren vuist de boel in meer of mindere mate onder controle kan houden. Dat wordt bewezen in elk ander land waar hun aantal steeds groeit.
En... opdat je me goed begrijpt; ik heb 't niet enkel over "terroristen die aanslagen plegen", ik zie de hele islam als gevaar voor ònze verworven rechten & vrijheden, want zonder repressie van dat volk zijn die in 'n mum van tijd afgeschaft, zelfs zonder aanslagen en/of terreur.

Onder 'n repressief regime wil ik niet leven, of gaan we uitzonderingen maken; enkel repressie voor mohamedaanhangers?

De rest van je onzin & verzinsels zijn te zot om op in te gasn.

Maar laat dat je niet tegenhouden ... Carry on comrade!
SDX is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:12   #766
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat gedurende bijna twintig jaar geprobeerd, in 4 Brusselse gemeenten, tot het niet meer leefbaar werd.
Toen zo'n verrijker me recht in mijn gezicht toeslingerde "Fou le camp, si ça te plaît pas, tu n'a plus rien �* chercher ici", wist ik dat het beter was om te vertrekken, zoals duizenden me hadden voorgedaan. Maar in jouw wereldbeeld zijn net dat de racisten, natuurlijk.
Wel ik heb lang nabij Anneessens gewoond, bijna Marokko dus.
Inderdaad een getto met alle problemen van dien. (ruiten van auto van mensen die me kwamen bezoeken ingeslagen bvb.). Dat gezegd zijnde, voor de rest lieten ze me met rust, en met sommige had ik een goede band, kwam al eens een koffie drinken in het theehuis op de hoek van de Kazernestraat, en mocht gratis m'n haar laten snijden bij de coiffeur. Nu woon ik in een Turkse wijk en heb geen problemen, maar Turken zijn ook veel afstandelijker.
Maar je moet toegeven dat zo'n concentratie van één bepaalde groep niet goed is. De overheid zou die mensen moeten spreiden, er zou een echt urbanistisch beleid moeten gevoerd worden.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:17   #767
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zijn Marokkaanse en Turkse vriendjes kunnen onmogelijk racisten zijn, want zij zijn altijd de arme slachtoffers van die slechte Belgen. België is verdorie één van de weinige landen waar immigranten zo gepamperd worden. Wat willen zij nog meer, dat wij voor hen buigen?

Dat de Marokkaanse gemeenschap een slechte naam heeft, hebben zij enkel en alleen aan hun eigen 'soort' te danken. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Als een Belg daarom een Marokkaan met argusogen bekijkt of liever uit de weg gaat, dan wordt hij uitgescholden voor een racist. Oh ja, dat Marokkanen in de criminaliteit sukkelen is natuurlijk ook het gevolg van het racisme. Die arme sloebers, toch. Zoveel onrecht.
En de lelijke fermettes, niet vergeten!
SDX is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:17   #768
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Hoe krijgen we ze buiten?
Niet, gewoon geen meer binnen pakken.
En zorgen dat de volgende generaties integreren richting Europese waarden en niet andersom.
Opstandelingen zullen dan wel uitgezet worden.
Maar echt buiten buiten zal niet meer lukken, ...
Peche is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:19   #769
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met die mensen zijn dan ook nauwelijks problemen (al maak ik nog enig voorbehoud voor Russen). Enkel met islamieten loopt het fout. En net dat kutvolk wordt hier in West-Europa massaal ingevoerd.
Al veel problemen gehad met Turken, Iraniërs, etc.?
De meeste roofdiefstallen gebeuren door Polen of Roemenen.
Russen vallen niemand lastig, als je zaken met hen gaat doen en je bedriegt hen, dan moet je vrezen voor je leven, idem dito Turken.
Met Marokkanen is er een probleem, dat heb ik nooit ontkend, en weet ik beter dan wie ook.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:22   #770
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Niet, gewoon geen meer binnen pakken.
En zorgen dat de volgende generaties integreren richting Europese waarden en niet andersom.
Opstandelingen zullen dan wel uitgezet worden.
Maar echt buiten buiten zal niet meer lukken, ...
Dat integreren is al vijftig jaar niet gelukt. Het zal niet beter lukken als ze met meer zijn lijkt mij.
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:23   #771
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad een getto met alle problemen van dien. (ruiten van auto van mensen die me kwamen bezoeken ingeslagen bvb.). Dat gezegd zijnde, voor de rest lieten ze me met rust, en met sommige had ik een goede band, kwam al eens een koffie drinken in het theehuis op de hoek van de Kazernestraat, en mocht gratis m'n haar laten snijden bij de coiffeur. Nu woon ik in een Turkse wijk en heb geen problemen, maar Turken zijn ook veel afstandelijker.
Maar je moet toegeven dat zo'n concentratie van één bepaalde groep niet goed is. De overheid zou die mensen moeten spreiden, er zou een echt urbanistisch beleid moeten gevoerd worden.
het enige dat de overheid had moeten doen, was diegenen die er niet in slaagden zich aan te passen aan hun nieuwe omgeving, eruit te gooien en terug te sturen, dan was die autochtone bevolking het er niet afgebold.

Citaat:
Zipper is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:23   #772
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijp me niet verkeerd. Ik wéèt dat dat volk enkel dmv harde repressie in de hand gehouden kan worden. Zoniet verandert hun habitat in onleefbare chaos waar wreedheden, bloedvergieten ea atrociteiten schering en inslag zijn. Dat wordt bewezen in hun eigenste contreien waar enkel 'n machthebber met ijzeren vuist de boel in meer of mindere mate onder controle kan houden. Dat wordt bewezen in elk ander land waar hun aantal steeds groeit.
En... opdat je me goed begrijpt; ik heb 't niet enkel over "terroristen die aanslagen plegen", ik zie de hele islam als gevaar voor ònze verworven rechten & vrijheden, want zonder repressie van dat volk zijn die in 'n mum van tijd afgeschaft, zelfs zonder aanslagen en/of terreur.

Onder 'n repressief regime wil ik niet leven, of gaan we uitzonderingen maken; enkel repressie voor mohamedaanhangers?

De rest van je onzin & verzinsels zijn te zot om op in te gasn.

Maar laat dat je niet tegenhouden ... Carry on comrade!
Repressief moet niet, gewoon duidelijk maken dat radicale Islam niet kan. Overigens ook Marine Le Pen enz. pleiten voor meer repressie.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:25   #773
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het enige dat de overheid had moeten doen, was diegenen die er niet in slaagden zich aan te passen aan hun nieuwe omgeving, eruit te gooien en terug te sturen, dan was die autochtone bevolking het er niet afgebold.
daar is het nu te laat voor. In Nederland wordt zoveel mogelijk gestreefd naar diversiteit, al lukt dat niet altijd. Maar buurten waar bijna alleen Marokkanen wonen zoals hier heb je daar niet. De Schilderswijk in Den Haag is een van de slechtste buurten van Nederland, toch zie je daar altijd wel een mengeling van verschillende origine.
Een vraagje, zou U het aanvaarden moest er in Antwerpen of Mechelen een Marokkaanse burgemeester komen, zoals in Rotterdam? Nederlanders hebben daar geen probleem mee, iedereen vindt het een goede burgemeester. Die overigens beter dan wie ook het probleem van de radicalisatie kent en er oplossingen voor probeert te vinden.

Laatst gewijzigd door tomm : 1 augustus 2016 om 13:28.
tomm is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:30   #774
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
daar is het nu te laat voor. In Nederland wordt zoveel mogelijk gestreefd naar diversiteit, al lukt dat niet altijd. Maar buurten waar bijna alleen Marokkanen wonen zoals hier heb je daar niet. De Schilderswijk in Den Haag is een van de slechtste buurten van Nederland, toch zie je daar altijd wel een mengeling van verschillende origine.
Juist, en al diegenen die vroeger, van in het begin, op het gevaar wezen, waren en worden nog steeds als facisten beschouwd.

Citaat:
Zipper is offline  
Oud 1 augustus 2016, 13:31   #775
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De overheid moet juust niks.
Laat ze maar samenhokken bij mekaar, daar zitten ze goed om hun smeerlapperijen te beramen en uit te vreten & ten gepaste tijde huiswaarts te sturen, liever vandaag dan morgen.
Welk deftig mens wil in de buurt van zo'n woestijnhol zitten waar ze met 20 samenhokken, hun vuilnis overal rondsmijten, tuin onderhouden kennen ze niet; "moet gemeente doen", ramen lappen, schoonmaken, de geur van stinkende knoflook 24/7, lawaai en ambras, hun gebroed dat de buurt terroriseert, de boel afbreken in heel de buurt, vandalenstreken, stenen gooien naar alles wat beweegt, auto's vernielen, amok maken, terroristengejank 5 X/dag, 1 vuist hoog en menen dat de hele buurt, 't hele land hun privé speeltuin is, de onwil om 's lands taal te leren/spreken, hangjongeren die op speelpleintjes hun drugs verhandelen enzovoorts enzovoorts enzovoorts...

Ik betaal met graagte om zo ver mogelijk uit de buurt van mohamedaanhangers te wonen in 'n afgesloten gemeenschap, en daar woon ik nochtans tussen ettelijke verschillende nationaliteiten van haast over heel de wereld.
SDX is offline  
Oud 1 augustus 2016, 14:13   #776
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al veel problemen gehad met Turken, Iraniërs, etc.?
De meeste roofdiefstallen gebeuren door Polen of Roemenen.
Russen vallen niemand lastig, als je zaken met hen gaat doen en je bedriegt hen, dan moet je vrezen voor je leven, idem dito Turken.
Met Marokkanen is er een probleem, dat heb ik nooit ontkend, en weet ik beter dan wie ook.
Het zijn vooral Marokko trash die voor troubles zorgen, niet alle Marokkanen dus (noch alle islamieten), evenals voor die anderen...

We gaan white trash toch ook niet gelijk stellen met alle christenen.......
bembem is offline  
Oud 1 augustus 2016, 14:14   #777
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee niet Marokko -> Marokko trash
bembem is offline  
Oud 1 augustus 2016, 14:15   #778
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Inderdaad.
Er was wel een reden waarom men indertijd bordjes zag hangen met 'interdit aux nord africains' en geen bordjes met verboden voor Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Polen, Russen, Chinezen.....etc.
Italianen werden hier vroeger "zwarten" genoemd.
bembem is offline  
Oud 1 augustus 2016, 14:19   #779
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het zijn vooral Marokko trash die voor troubles zorgen, niet alle Marokkanen dus (noch alle islamieten), evenals voor die anderen...

We gaan white trash toch ook niet gelijk stellen met alle christenen.......
In Blg.

Kijk eens wie voor de "troubles" zorgt in Frankrijk. In Duitsland, in 't VK, in de Scandinavische landen (èn de gevangenissen bevolken) enzovoorts...ondertussen reeds wereldwijd.

Gemeenschappelijke factor?
Denk eens hard na ... Boeddhisme?
SDX is offline  
Oud 1 augustus 2016, 14:21   #780
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De overheid moet juust niks.
Laat ze maar samenhokken bij mekaar, daar zitten ze goed om hun smeerlapperijen te beramen en uit te vreten & ten gepaste tijde huiswaarts te sturen, liever vandaag dan morgen.
Welk deftig mens wil in de buurt van zo'n woestijnhol zitten waar ze met 20 samenhokken, hun vuilnis overal rondsmijten, tuin onderhouden kennen ze niet; "moet gemeente doen", ramen lappen, schoonmaken, de geur van stinkende knoflook 24/7, lawaai en ambras, hun gebroed dat de buurt terroriseert, de boel afbreken in heel de buurt, vandalenstreken, stenen gooien naar alles wat beweegt, auto's vernielen, amok maken, terroristengejank 5 X/dag, 1 vuist hoog en menen dat de hele buurt, 't hele land hun privé speeltuin is, de onwil om 's lands taal te leren/spreken, hangjongeren die op speelpleintjes hun drugs verhandelen enzovoorts enzovoorts enzovoorts...

Ik betaal met graagte om zo ver mogelijk uit de buurt van mohamedaanhangers te wonen in 'n afgesloten gemeenschap, en daar woon ik nochtans tussen ettelijke verschillende nationaliteiten van haast over heel de wereld.
U legt de vinger op de wonde, de mentaliteit van de Belgen om te verhuizen en de boel de boel te laten is een van de oorzaken dat het zo fout gelopen is. De Nederlanders laten hun steden niet verloederen. Zelfs in wijken met heel veel Marokkanen zie je geen vuilnis op straat en is alles netjes en onderhouden. Dus je wil niet wonen naast mensen die veel knoflook eten?
Als mijn buurman z'n tuin niet onderhoudt is dat het laatste van mijn zorgen. Dat vuilnis overal rondslingert zie je in Nederland nergens, daar is er immers veel controle en staan er strenge straffen op.
tomm is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be