![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#761 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dan zeggen ze tegen ons dat we niet bang mogen zijn. Wij worden in de media gemarginaliseerd maar zunder als heilige boontjes verkocht. Waarom hebben die anders ook zoveel praat tegen bloedEuropeanen? Die zijn gewoon iets van plan... |
|
|
|
|
|
#762 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er was wel een reden waarom men indertijd bordjes zag hangen met 'interdit aux nord africains' en geen bordjes met verboden voor Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Polen, Russen, Chinezen.....etc. |
|
|
|
|
|
#763 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 augustus 2016 om 13:09. |
|
|
|
|
|
#764 |
|
Banneling
|
Hoe krijgen we ze buiten?
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 augustus 2016 om 13:14. |
|
|
|
|
#765 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En... opdat je me goed begrijpt; ik heb 't niet enkel over "terroristen die aanslagen plegen", ik zie de hele islam als gevaar voor ònze verworven rechten & vrijheden, want zonder repressie van dat volk zijn die in 'n mum van tijd afgeschaft, zelfs zonder aanslagen en/of terreur. Onder 'n repressief regime wil ik niet leven, of gaan we uitzonderingen maken; enkel repressie voor mohamedaanhangers? De rest van je onzin & verzinsels zijn te zot om op in te gasn. Maar laat dat je niet tegenhouden ... Carry on comrade!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#766 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad een getto met alle problemen van dien. (ruiten van auto van mensen die me kwamen bezoeken ingeslagen bvb.). Dat gezegd zijnde, voor de rest lieten ze me met rust, en met sommige had ik een goede band, kwam al eens een koffie drinken in het theehuis op de hoek van de Kazernestraat, en mocht gratis m'n haar laten snijden bij de coiffeur. Nu woon ik in een Turkse wijk en heb geen problemen, maar Turken zijn ook veel afstandelijker. Maar je moet toegeven dat zo'n concentratie van één bepaalde groep niet goed is. De overheid zou die mensen moeten spreiden, er zou een echt urbanistisch beleid moeten gevoerd worden. |
|
|
|
|
|
#767 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#768 |
|
Banneling
|
Niet, gewoon geen meer binnen pakken.
En zorgen dat de volgende generaties integreren richting Europese waarden en niet andersom. Opstandelingen zullen dan wel uitgezet worden. Maar echt buiten buiten zal niet meer lukken, ... |
|
|
|
|
#769 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De meeste roofdiefstallen gebeuren door Polen of Roemenen. Russen vallen niemand lastig, als je zaken met hen gaat doen en je bedriegt hen, dan moet je vrezen voor je leven, idem dito Turken. Met Marokkanen is er een probleem, dat heb ik nooit ontkend, en weet ik beter dan wie ook. |
|
|
|
|
|
#770 |
|
Banneling
|
Dat integreren is al vijftig jaar niet gelukt. Het zal niet beter lukken als ze met meer zijn lijkt mij.
|
|
|
|
|
#771 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#772 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#773 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een vraagje, zou U het aanvaarden moest er in Antwerpen of Mechelen een Marokkaanse burgemeester komen, zoals in Rotterdam? Nederlanders hebben daar geen probleem mee, iedereen vindt het een goede burgemeester. Die overigens beter dan wie ook het probleem van de radicalisatie kent en er oplossingen voor probeert te vinden. Laatst gewijzigd door tomm : 1 augustus 2016 om 13:28. |
|
|
|
|
|
#774 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#775 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat ze maar samenhokken bij mekaar, daar zitten ze goed om hun smeerlapperijen te beramen en uit te vreten & ten gepaste tijde huiswaarts te sturen, liever vandaag dan morgen. Welk deftig mens wil in de buurt van zo'n woestijnhol zitten waar ze met 20 samenhokken, hun vuilnis overal rondsmijten, tuin onderhouden kennen ze niet; "moet gemeente doen", ramen lappen, schoonmaken, de geur van stinkende knoflook 24/7, lawaai en ambras, hun gebroed dat de buurt terroriseert, de boel afbreken in heel de buurt, vandalenstreken, stenen gooien naar alles wat beweegt, auto's vernielen, amok maken, terroristengejank 5 X/dag, 1 vuist hoog en menen dat de hele buurt, 't hele land hun privé speeltuin is, de onwil om 's lands taal te leren/spreken, hangjongeren die op speelpleintjes hun drugs verhandelen enzovoorts enzovoorts enzovoorts... Ik betaal met graagte om zo ver mogelijk uit de buurt van mohamedaanhangers te wonen in 'n afgesloten gemeenschap, en daar woon ik nochtans tussen ettelijke verschillende nationaliteiten van haast over heel de wereld.
|
|
|
|
|
|
#776 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We gaan white trash toch ook niet gelijk stellen met alle christenen....... |
|
|
|
|
|
#777 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#778 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Italianen werden hier vroeger "zwarten" genoemd.
|
|
|
|
|
#779 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk eens wie voor de "troubles" zorgt in Frankrijk. In Duitsland, in 't VK, in de Scandinavische landen (èn de gevangenissen bevolken) enzovoorts...ondertussen reeds wereldwijd. Gemeenschappelijke factor? Denk eens hard na ... Boeddhisme?
|
|
|
|
|
|
#780 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als mijn buurman z'n tuin niet onderhoudt is dat het laatste van mijn zorgen. Dat vuilnis overal rondslingert zie je in Nederland nergens, daar is er immers veel controle en staan er strenge straffen op. |
|
|
|