Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2017, 22:26   #761
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
En dan zeggen ze van moslims dat ze vrouwonvriendelijk zijn.
Right in the FEELS hé makker.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 22:30   #762
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Right in the FEELS hé makker.
In de wat?

Sorry maar ik heb vooral medelijden met mannen die niet kunnen omgaan met gelijke rechten voor vrouwen. Dat zijn mannen die te zwak zijn om mee te draaien in een deftige maatschappij.
Oud 31 juli 2017, 22:51   #763
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de wat?

Sorry maar ik heb vooral medelijden met mannen die niet kunnen omgaan met gelijke rechten voor vrouwen. Dat zijn mannen die te zwak zijn om mee te draaien in een deftige maatschappij.
Ik heb daar geen problemen mee. In mijn bedrijf werken trouwens bijna uitsluitend vrouwen. Waar ik wel een hekel aan heb is het soort vrouwen dat aan 2 ruiven wil eten. De emancipatie die ze ruimschoots verdiend hebben maar anderzijds van de voordelen willen blijven genieten dat ze door mannen moeten gediend worden en op een pied de stalle moeten worden gezet. Het is het een of het ander. Als een vrouw op hetzelfde niveau van een man staat moet ze dan ook de Jewish princess niet spelen.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 juli 2017 om 22:54.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 22:52   #764
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat is dat nu weer voor onzin?
De meeste vrouwen beginnen tegenwoordig pas rond dertig aan kinderen, natuurlijk ben je dan moeder, wat niet gelijk is aan jezelf" in de moederrol wentelen".
Zich bvb opstellen van 'ik wil voortaan enkel nog deeltijds of helemaal niet meer gaan werken omwille vd kindjes - eronder verstaan: manlief zal wel blijven werken, lees: afdokken', is zich niet in de moederrol wentelen? Wat is het dan? Een teken dat die vrouw zich o zo gelijkstelt aan een mannen/vaderrol ofzo, maak dat de kat wijs. Immers vinden die zogezegde feministes het plots als bij wonder ineens ok om de rol van vrouw aan de haard op zich te nemen. Ah ja, ze leven niet voor niets in Wonderland...

En dan hebben we het niet eens gehad over het feit dat in geval van echtscheiding de vader veelal naar z'n kinderen mag fluiten omdat de moeder er meestal alles aan doet (wat zeg ik, er meestal niet veel voor hoeft te doen zelfs vermits ze grotendeels door het systeem wordt gesteund) om het meeste zeggenschap over de kindjes te krijgen, ze in nogal wat gevallen zowel kindergeld als alimentatie geniet, en er daarnaast niet voor terugdeinst zich in de slachtofferrol te wentelen van 'verlaten vrouw, ween ween ik ben alleen'. Sorry maar ik noem zoiets geen sterke feministische vrouw maar een toneelspeelster. Veel blabla van dat ze gelijk wilt behandeld worden als een man maar als het erop aankomt wel haar vrouwelijkheid uitspelen en er nog misbruik van maken ook. Het is nog erger dan een veredelde hoer, want die komen er tenminste nog voor uit dat ze in wezen golddiggers met een pussy zijn, lol.

Maw veel van die so called western feministes blazen dan wel fel van de toren, echter als het erop aankomt om hun eigen boontjes te doppen staan ze met de handjes open bij manlief.

Citaat:
Hoever sta je met je berekening of je voordeel zou doen financieel aan een kind? Herinner me dat je daar een discussie over had opgestart!
Vrouwen zijn vaak mondig ja, net zoals mannen dit vaak zijn, wat zou daar mis mee zijn?
Euh dat heb je verkeerd geïnterpreteerd vermits ik redeneerde als toekomstige BAM-moeder (aka bewust alleenstaande moeder) die zelf haar mannetje zal staan - en niet zoals de verdoken feministes nog eens extra op een man wens te parasiteren... Immers biedt het huidige sociale systeem genoeg kansen i.e. dat ik de middelen aan zou grijpen die me geboden worden kan je me moeilijk kwalijk nemen ook al verwondert het me niet dat je niet kon weerstaan om nog maar eens op mij te zitten kappen, maar goed back on topic pls...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 22:56   #765
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je kunt altijd even naar Thailand gaan?
Hij is al gegaan, lol.
Oud 31 juli 2017, 22:56   #766
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb daar geen problemen mee. In mijn bedrijf werken trouwens bijna uitsluitend vrouwen. Waar ik wel een hekel aan heb is het soort vrouwen dat aan 2 ruiven wil eten. De emancipatie die ze ruimschoots verdiend hebben maar anderzijds van de voordelen willen blijven genieten dat ze door mannen moeten gediend worden en op een pied de stalle moeten worden gezet. Het is het een of het ander. Als een vrouw op hetzelfde niveau van een man staat moet ze dan ook de Jewish princess niet spelen.
Inderdaad...
Oud 31 juli 2017, 23:07   #767
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hij is al gegaan, lol.
Correct. Maar dat was niet voor de dames van lichte zeden daar.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 23:08   #768
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Correct. Maar dat was niet voor de dames van lichte zeden daar.
I know
Oud 1 augustus 2017, 05:04   #769
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de wat?

Ach, ze liegen, bedriegen en manipuleren ons waar we bij staan. Jij bent alleen te STOM om dat niet door te hebben.
Oud 1 augustus 2017, 05:58   #770
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Nog eens de dikke kul in de verf zetten die de feministe Alice hier rondstrooit.
Ik dacht eerst dat er "dikke lul" stond.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 06:01   #771
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel leuk weer een topic als dit. Daar waar de mannelijke autisten zich verzamelen.
Masculisten.
Oud 1 augustus 2017, 06:13   #772
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
fred, jij bent toch die bejaarde gast die misbruik heeft gemaakt van de armoe van een Thaise meid om haar vervolgens te kunnen neuken?
Trololo
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 06:16   #773
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:

Euh dat heb je verkeerd geïnterpreteerd vermits ik redeneerde als toekomstige BAM-moeder (aka bewust alleenstaande moeder) die zelf haar mannetje zal staan - en niet zoals de verdoken feministes nog eens extra op een man wens te parasiteren... Immers biedt het huidige sociale systeem genoeg kansen i.e. dat ik de middelen aan zou grijpen die me geboden worden kan je me moeilijk kwalijk nemen ook al verwondert het me niet dat je niet kon weerstaan om nog maar eens op mij te zitten kappen, maar goed back on topic pls...
Hoe dacht je dat nog voor mekaar te krijgen op jouw leeftijd, Standaert ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 06:27   #774
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
De nagel op de kop... Ik merk dat dus ook op en zal itt bvb Mrs Superfeministe in Wonderland dat niet ontkennen, want het is inderdaad een feit dat nogal wat Westerse vrouwen vanaf hun dertigste zich maar al te graag in de huiselijke moederrol wentelen met daarnaast evenwel een grote kweek als het op commanderen van manlief gaat....
In welke Flair stond dat?
Oud 1 augustus 2017, 06:44   #775
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik weet eigenlijk niet direct iets te vinden dat ,buiten een handjevol uitzonderingen, uitgevonden....gemaakt...gebouwd is door vrouwen ? Geneeskunde....Medicatie...techniek....literatuur en kunst in het algemeen ....wetenschap....? Nergens een spoor van vrouwelijk vernuft ? Hebben vrouwen wel ooit een groot muziekstuk geschreven ? Eigenaardig want de rijke(re) meisjes speelden vanf hun zesde allemaal piano of viool....Zelfs op gebied van kookkunst verbazen ze niemand....
Als vrouwen dan toch superieur ...slimmer handiger creatiever en noem maar op zijn dan staan ons nog wonderlijke tijden te wachten...
Als ik zo objectief rond mij kijk zie ik nog steeds hetzelfde...vrouwen gaan dit en gaan dat en uiteindelijk is er vanaf hun dertigste nog maar 1 ding dat hun interesseert en hun bezighoudt dat zijn de kindjes van hun en van de vriendinnen en in al wat gevallen hun haartooi....Vrouwen zijn vooral nog beperkt tot alles wat zich binnenshuis afspeelt.....éénmaal buiten interesseert het hun nog nauwelijks ...en laten ze alles maar graag aan de mannen over....Allemaal niks mis mee maar zo is de realiteit.
Zonder het mannelijke vernuft zouden ze zelfs nog geen stofzuiger krultang of strijkijzer hebben
in deze materie een klein huiswerkje, mannelijk opzoekwerk.

Wie heeft het geld van de nobelprijs van Einstein uiteindelijk gekregen en waarom?
voor zij die nood hebben aan meer : dat kan je opzoeken voor een groot aantal van de wetenschappers van vorige eeuw...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 07:55   #776
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
fred, jij bent toch die bejaarde gast die misbruik heeft gemaakt van de armoe van een Thaise meid om haar vervolgens te kunnen neuken?
Interesse in het privé leven van Fred ? Ben jij wel een kerel of werk je voor de Flair

Maar inderdaad om het meisje in U te plezieren licht ik graag een tipje van de sluier....

Het was inderdaad zo'n arme meid die zich moest tevreden stellen met 2 eigen huizen in het binnenland en een appartementje aan de kust.....die zich verplaatste met een Toyota Fortuner SUV....een paar gouden ringen om had....iedere week beauty salon voor 100 eurootjes....I pad nieuwste model.....siliconen tieten ter waarde van 2000 euro ( idd is in Thailand zo goedkoop) En uiteraard een paar Westerse sponsors die iedere maand dat arme meisje wat hielpen met de nodige Dollars om uit die armoede te raken
En daar heeft armoezaaier Fred misbruik van gemaakt....je moet maar durven he

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 augustus 2017 om 07:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 07:58   #777
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neuken?
Het zou me niet verwonderen dat ze toch liever neukt met een 'echte' kerel dan met een schatig jongetje.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 augustus 2017 om 08:07.
Oud 1 augustus 2017, 08:03   #778
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in deze materie een klein huiswerkje, mannelijk opzoekwerk.

Wie heeft het geld van de nobelprijs van Einstein uiteindelijk gekregen en waarom?
voor zij die nood hebben aan meer : dat kan je opzoeken voor een groot aantal van de wetenschappers van vorige eeuw...
Kijk als jullie dan toch altijd maar beweren het sterke geslacht te zijn en de betere en de intelligentere......hoe komt het dan toch dat jullie nog altijd zo weinig meespelen ? Jullie zouden toch allemaal al decennia aan de top moeten staan overal en altijd ? Ik zie en hoor nog altijd hetzelfde.....na jullie dertigste zijn de enige verhaaltjes deze die gaan over plopsa land....
Zie het forum alhier.....alleen als het over wat Flair gezever als dit gaat zijn er een handjevol vouwen die zich mengen in de discussie al de andere onderwerpen is de verhouding misschien 1 op de 10.
Oud 1 augustus 2017, 08:07   #779
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kijk als jullie dan toch altijd maar beweren het sterke geslacht te zijn en de betere en de intelligentere......hoe komt het dan toch dat jullie nog altijd zo weinig meespelen ? Jullie zouden toch allemaal al decennia aan de top moeten staan overal en altijd ? Ik zie en hoor nog altijd hetzelfde.....na jullie dertigste zijn de enige verhaaltjes deze die gaan over plopsa land....
Zie het forum alhier.....alleen als het over wat Flair gezever als dit gaat zijn er een handjevol vouwen die zich mengen in de discussie al de andere onderwerpen is de verhouding misschien 1 op de 10.
je hebt het opzoekwerk niet gedaan hé ?

ook weer zo typisch mannelijk ... in 30 jaar beroepservaring is dat trouwens ook mijn ervaring ... in 9 op de 10 gevallen werken vrouwen gestruktureerder, harder en efficiënter dan mannen ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 08:11   #780
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je hebt het opzoekwerk niet gedaan hé ?

ook weer zo typisch mannelijk ... in 30 jaar beroepservaring is dat trouwens ook mijn ervaring ... in 9 op de 10 gevallen werken vrouwen gestruktureerder, harder en efficiënter dan mannen ...
Ik moet geen opzoekwerk doen om te weten dat ongeveer alles wat bestaat gemaakt werd door mannen.

En toch zo efficiënt en zo vlijtig ? Noppes overal.....raar is en blijft dat toch ? Moeilijk te verklaren
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be