![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de wat?
Sorry maar ik heb vooral medelijden met mannen die niet kunnen omgaan met gelijke rechten voor vrouwen. Dat zijn mannen die te zwak zijn om mee te draaien in een deftige maatschappij.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar geen problemen mee. In mijn bedrijf werken trouwens bijna uitsluitend vrouwen. Waar ik wel een hekel aan heb is het soort vrouwen dat aan 2 ruiven wil eten. De emancipatie die ze ruimschoots verdiend hebben maar anderzijds van de voordelen willen blijven genieten dat ze door mannen moeten gediend worden en op een pied de stalle moeten worden gezet. Het is het een of het ander. Als een vrouw op hetzelfde niveau van een man staat moet ze dan ook de Jewish princess niet spelen.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 juli 2017 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hebben we het niet eens gehad over het feit dat in geval van echtscheiding de vader veelal naar z'n kinderen mag fluiten omdat de moeder er meestal alles aan doet (wat zeg ik, er meestal niet veel voor hoeft te doen zelfs vermits ze grotendeels door het systeem wordt gesteund) om het meeste zeggenschap over de kindjes te krijgen, ze in nogal wat gevallen zowel kindergeld als alimentatie geniet, en er daarnaast niet voor terugdeinst zich in de slachtofferrol te wentelen van 'verlaten vrouw, ween ween ik ben alleen'. Sorry maar ik noem zoiets geen sterke feministische vrouw maar een toneelspeelster. Veel blabla van dat ze gelijk wilt behandeld worden als een man maar als het erop aankomt wel haar vrouwelijkheid uitspelen en er nog misbruik van maken ook. Het is nog erger dan een veredelde hoer, want die komen er tenminste nog voor uit dat ze in wezen golddiggers met een pussy zijn, lol. Maw veel van die so called western feministes blazen dan wel fel van de toren, echter als het erop aankomt om hun eigen boontjes te doppen staan ze met de handjes open bij manlief. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ze liegen, bedriegen en manipuleren ons waar we bij staan. Jij bent alleen te STOM om dat niet door te hebben.
![]() |
#770 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie heeft het geld van de nobelprijs van Einstein uiteindelijk gekregen en waarom? voor zij die nood hebben aan meer : dat kan je opzoeken voor een groot aantal van de wetenschappers van vorige eeuw... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar inderdaad om het meisje in U te plezieren licht ik graag een tipje van de sluier.... Het was inderdaad zo'n arme meid die zich moest tevreden stellen met 2 eigen huizen in het binnenland en een appartementje aan de kust.....die zich verplaatste met een Toyota Fortuner SUV....een paar gouden ringen om had....iedere week beauty salon voor 100 eurootjes....I pad nieuwste model.....siliconen tieten ter waarde van 2000 euro ( idd is in Thailand zo goedkoop) En uiteraard een paar Westerse sponsors die iedere maand dat arme meisje wat hielpen met de nodige Dollars om uit die armoede te raken ![]() En daar heeft armoezaaier Fred misbruik van gemaakt....je moet maar durven he ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 augustus 2017 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me niet verwonderen dat ze toch liever neukt met een 'echte' kerel dan met een schatig jongetje.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 augustus 2017 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie het forum alhier.....alleen als het over wat Flair gezever als dit gaat zijn er een handjevol vouwen die zich mengen in de discussie al de andere onderwerpen is de verhouding misschien 1 op de 10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook weer zo typisch mannelijk ... in 30 jaar beroepservaring is dat trouwens ook mijn ervaring ... in 9 op de 10 gevallen werken vrouwen gestruktureerder, harder en efficiënter dan mannen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch zo efficiënt en zo vlijtig ? Noppes overal.....raar is en blijft dat toch ? Moeilijk te verklaren ![]() |
|
![]() |
![]() |