![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens wat ik ook mis is de trend van bestuurder die alcohol in hun bloed hadden bij een dodelijk ongeval. Niet dat ik het goed praat natuurlijk, men mag geen auto besturen onder invloed, legaal of niet, zoveel is zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor Geert zal dat ook wel weer hetzelfde zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#764 | |
|
![]() Citaat:
Als ge alcohol buiten beschouwing laat is cannabis in de cijfers van de vad ook de drug met de grootste zorgaanvraag. wat verandert er? Is cannabis plots geen probleem meer? moet ik er dan niet meer voor meebetalen? Moet BigF plots niet meer boeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
|
![]() Citaat:
![]() En antwoordt eens op mijn vraag! Zijt gij al stoned achter het stuur gekropen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | ||
|
![]() Citaat:
Een grafiekje dat het aantal fatale crashes weergeeft sinds 2002. Bron In 2016 waren er dus 558 dodelijke crashes. Een typische Geert-conclusie (als hij aan de andere kant stond) zou kunnen zijn dat de niet-blowers 'slechter' doen. ![]() Citaat:
"Positive test results reflected in the NHTSA data do not indicate whether a driver was high at the time of the crash since traces of marijuana use from weeks earlier also can appear as a positive result." Dus wat is uw definitie van een paar uur? En komt dat overeen met de termijn waarop THC niet meer gedetecteerd kan worden?
![]() |
![]() |
#768 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien, waarom moet alcohol buiten beschouwing worden gelaten? Citaat:
![]() |
![]() |
#769 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als er bvb 50% van die bestuurders in jaar 1 effectief stoned is, en het jaar erop stijgt het aantal dodelijke ongevallen met cannabis intoxicatie met 44%, dan zal in jaar 2 ook wel +/- 50% effectief stoned zijn. Akkoord? Allez, ik ben al blij dat ge dat toegeeft, in tegenstelling tot de andere blowers hier. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, 36%, 17% wat maakt het allemaal uit. We negeren zelfs de hoofdbrok alcohol. Instellingen 'vol' met cannabisgebruikers klopt toch ni echt hé. Of heb je het over de verpleegkundigen? Citaat:
Maar kom, we gaan niet beginnen muzzen over de betekenis van woorden hé. Bwa, inzake de termijn van gebruik vind ik dat nog belangrijk, niet? Of zoudt gij graag een boete krijgen omdat ge gisterenmiddag een glas wijn of 2 bij uw eten hebt gedronken? Laatst gewijzigd door Het Verzet : 12 juli 2018 om 10:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil is slechts 'semantisch' van aard? Gerechtelijke instanties en verzekeringen zien anders duidelijke 'niet-semantische' verschillen tussen intoxicatie en dronkenschap. Waarom zou dat voor marihuana anders zijn? Iemand die boven de limiet zit is per definitie stoned? Ben je zeker dat rechters het eens zijn met uw visie?
![]() |
![]() |
#773 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal quotes uit 1 pagina
Citaat:
Donderdag 9u26: Citaat:
Woensdag 14u35: Citaat:
Citaat:
Ik blijf bij mijn standpunt; mentale problemen. Of knetterstoned. Een kortetermijngeheugen van welgeteld 12 minuten. Da's eigenlijk bijna op goudvisniveau... ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 12 juli 2018 om 11:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk geef ik dit toe. Ik wist niet dat blowers propaganda maken om onder invloed een auto te besturen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | ||
|
![]() Citaat:
Als het aantal dodelijke ongevallen onbelangrijk is, dan zijn uw ratio's dat ook omdat ze gebaseerd zijn op het totaal aantal ongevallen. ![]() Die ratio's variëren als zijnde de verhouding van het aantal ongevallen te wijten aan [cannabis|alcohol|GSM|...] ten aanzien van het totaal aantal. Nochtans had je heel wat gewicht gegeven aan die ratio's. Citaat:
Kom dat zien, kom dat zien. Onze man van de wetenschap. ![]()
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen over Ijsland. Een handjevol inwoners maar super gelukkige mensen en natie. Amateur voetballers gevreesd door iedere voetbalmiljonair. Bijna iedereen gebruikt er cannabis ![]() Blijkbaar doen blowers het op sportief vlak stukken beter dan zuipers ![]() Hoogtijd dat ze in de Belgische voetbalkantines het drugsmenu actualiseren een aanpassen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 juli 2018 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bier is er nog maar enige decennia legaal. Zou er wel zeker eens willen naartoe gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
|
![]() En?? Het probleem met die quotes is?
En dat gaat over mij? |
![]() |
![]() |