![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik niet gezegd. Het spreekwoord luidt wel dat de 3de hond ermee heengaat. Laat "alice" en "jan" maar vechten tot er bloed van komt dan raap ik de stukken op. Dan klinkt nogal zoals een aasgier. Maar ja; ik ben niet de winnaar dan maar de overlever.
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk geert, wat is belangrijker? Overleven of winnen?
Ik vecht alleen als ik mij bedreigt voel in mijn basisrechten zoals de meeste mensen. Ik kan ook vechten voor mijn eigen ego te voeden. Misschien ben ik nog de drager van een dodelijk virus en hoef ik zelfs bepaalde personen niet af te maken; de ziekte doet dat wel. Zo hebben de Spanjaarden een heel continent veroverd... Het andere wat de Spanjaard zei is "Geef jezelf over, ik ben God." Kniel voor mij!
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lap, ik ben verraden ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 6 maart 2019 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Het Verzet;8956436]En als ge erover liegt theoloog zeker?[/QUOTE
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hrt gaf hem zelfs het recht om de anderen te herleiden tot regelrechte slaven als hij ze al niet gewoonweg doodde... En dan behoorde ze zogezegd tot de Christelijke godsdienst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 maart 2019 om 12:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
|
![]() Citaat:
Laat het nu eens juist diegene zijn die er het felst tegen ageren die wat te verdringen hebben.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 maart 2019 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou kunnen stellen dat jouw "tegen de borst stotende gevoel" betreffende het besef dat anderen homofoob zijn, niet fundamenteel verschillend is van het "tegen de borst stotende gevoel" dat Jan heeft betreffende het besef dat anderen homoseksuele daden stellen, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 6 maart 2019 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en in individuele postjes is Jan voorzichtig en intelligent genoeg om dingen net binnen het lijntje te verwoorden, maar als je heel deze draad globaal leest, dan kan je niet anders dan besluiten dat het geheel zuiver verspreiden van homohaat is. ne mens gaat zich afvragen waarom de moderatie laat getijen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Homofobie https://lgbti.be/nl/ Laatst gewijzigd door Anna List : 6 maart 2019 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 maart 2019 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Banneling
|
![]() Zoals Geert Wilders zei over Marokanen kunne we hetzelfde vragen:
Willen we meer of minder Homo's op tv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar let op, homohaat en homofobie zijn niet strafbaar, net zoals rassenhaat niet strafbaar is. Enkel het *aanzetten tot* homohaat en homofobie is strafbaar, voor zover ik het begrijp. Je kan uiteraard "haat" zelf niet strafbaar stellen, he. Dat is immers iets dat U overkomt, zoals liefde. Volgens diezelfde soort wetten is moslimhaat en moslimfobie verspreiden ook strafbaar, maar we gaan ons daar niks van aantrekken he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |