Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2020, 11:25   #761
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Je zou haast denken dat Vlaams Belangers van mening zijn dat de N-VA hun iets verschuldigd is.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 11:26   #762
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zo'n 60% van de moslims in België vindt dat de sharia boven de Belgische wet staat. We komen van bijna 80%. Blijkbaar is 20% tot de conclusie gekomen dat het nog wat vroeg is om er al mee uit te pakken. In de rest van Europa de cijfers gelijkaardig. De overgrote deel van de moslims zijn het liberale westen hatende rechtsextremisten. Dat 99,9% percent "verheft zelfs zijn vinger niet om welke actie dan ook te ondernemen bij 'religieuze' turbulenties" klopt niet als je taaldaden, klaviertoetsen, ... meetelt. Je schreef ooit zelf dat de nazies maar 1/3 van de bevolking achter zich hadden toen ze aan de macht kwamen. De extremistische moslims hebben volgens de ontelbare enquêtes wel iets meer dan die 1/3 achter zich. Ze hebben vooralsnog gewoon de macht niet om veel meer te doen. Ook is al verschillende keren gebleken dat zelfs de seculiere moslims als puntje bij paaltje komt samenspannen om islamitische standpunten door te drukken. De Islamitische soep is veel heter dan jij ze voorstelt, de islam is minstens even zo niet veel xenofober dan de radikaalste VB'er en dat jij het daar voor opneemt en zulke onzin uitslaat zegt onnoemelijk veel. Europa zal van Gibraltar tot de Noordkaap verbrande aarde zijn wanneer die islamitische drek werkelijkheid wordt.
Zoals ik al gezegd heb, er bestaan op het einde geen "gematigde" moslims omdat ze niet hetzelfde lot willen ondergaan dan de "ongelovigen". Uw eventuele brave buur Mohamed met wie je alle dagen gesproken gesproken hebt gaat zonder verpinken uw huis in brand steken als de Jihad leider dat beveelt..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 11:30   #763
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Zoals ik al gezegd heb, er bestaan op het einde geen "gematigde" moslims omdat ze niet hetzelfde lot willen ondergaan dan de "ongelovigen". Uw eventuele brave buur Mohamed met wie je alle dagen gesproken gesproken hebt gaat zonder verpinken uw huis in brand steken als de Jihad leider dat beveelt..
Toch raar dat dat niet volop gebeurt dan. Want er zitten daar in IS-gebied mannen die constantdat soort oproepen doen.

Dikke lamzak onze buur.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 december 2020, 11:31   #764
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Laten we naar de feiten en cijfers kijken. Er leven zo'n 50 miljoen moslims in Europa, inclusief Europees Rusland en Turkije. 99,99% van die moslims verheft zelfs zijn vinger niet om welke actie dan ook te ondernemen bij 'religieuze' turbulenties. Europa zou van Gibraltar tot de Noordkaap verbrande aarde zijn mocht die islamofobe drek werkelijkheid zijn. Die islamistische soep is dus niet zo heet als onze xenofobe vriendjes ze serveren.
Is dat niet net het probleem.
De zogenaamd gematigde moslims doen hun bakkes niet open en de extremistische moslims hebben het voor het zeggen.
Ik heb trouwens nog geen enkele linkiwinkie een deftige uitleg weten formuleren tegen het botsen van de moslimwaarden tegen onze westerse waarden.
Moslims vinden maar niks van gelijkheid tussen man en vrouw. Vrouwen in een kort rokje zijn hoeren en die mogen lastig gevallen worden want die vragen erom. Getest en aangetoond ja op de VRT.
Moslims moeten niks hebben van homos. Het is hun plicht om die in elkaar te slaan. Getest en aangetoond op de VRT.
Het volstond om een paar vrouwen in kort rokje te laten rondlopen in Brussel.
Het volstond om een paar homos te laten rondlopen in Brussel die openlijk hun geaardheid toonden.
Als een moslim vrouw verkering heeft met een niet moslim man. Dan stelt een imam zonder schroom voor om een duiveluitdrijving te doen.
Waar zit dan eigenlijk de fobie ?
Uw islamofobie bestaat niet en is gewoon een gerechtvaardigde bescherming van de Westerse waarden.
Er is eerder een WesterseWaardeFobie maar daar spreekt u niet van.

Hoe de islam volledig kan ontsporen is in genoeg landen al aangetoond. Iran bijvoorbeeld.
Ik denk dat uw 99% zelfs niet klopt. U geeft daar ook geen bron voor dus zal het wel uit uw duim gezogen zijn.

We moeten niet blind zijn voor de problemen die dat gatachterlijke geloof in onze westerse maatschappij teweegbrengt. Er is geen nood aan een dialoog met de islam. Als ze hier komen wonen moeten ze zich schikken naar onze westerse waarden en niet proberen hun gatachterlijke normen die bij ons misschien in de middeleeuwen gemeengoed waren in onze strot te rammen.
Ofwel aanvaarden ze die, ofwel blijven ze weg, of gaan ze naar Iran.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 11:32   #765
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als de argumenten op zijn val je maar op de persoon aan ... typisch ... het zijn trouwens mijn hersenspinsels niet maar die van bekende en minder bekende progressieve Europese denkers en van voormalige moslims die waarschuwen dat het met de islam gaat fout lopen in Europa.
Best Vlad, zij maar gerust dat het "met Europa" gaat fout lopen......Degenen die anders zeggen strooien u zand in de ogen. Zie eens wat er de laatste tijd rondom gebeurd. Ze sturen hun jeugd de straten op om den boel voor iedereen onveilig te maken en de politie buiten spel te zetten. Dat is het begin van het einde.
Oud 25 december 2020, 11:39   #766
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De zogenaamd gematigde moslims doen hun bakkes niet open en de extremistische moslims hebben het voor het zeggen.
Ik heb trouwens nog geen enkele linkiwinkie een deftige uitleg weten formuleren tegen het botsen van de moslimwaarden tegen onze westerse waarden.
Moslims vinden maar niks van gelijkheid tussen man en vrouw. Vrouwen in een kort rokje zijn hoeren en die mogen lastig gevallen worden want die vragen erom. Getest en aangetoond ja op de VRT.
Moslims moeten niks hebben van homos. Het is hun plicht om die in elkaar te slaan. Getest en aangetoond op de VRT.
Het volstond om een paar homos te laten rondlopen in Brussel die openlijk hun geaardheid toonden.
Als een moslim vrouw verkering heeft met een niet moslim man. Dan stelt een imam zonder schroom voor om een duiveluitdrijving te doen.
Uw islamofobie bestaat niet en is gewoon een gerechtvaardigde bescherming van de Westerse waarden.

Hoe de islam volledig kan ontsporen is in genoeg landen al aangetoond. Iran bijvoorbeeld.
Ik denk dat uw 99% zelfs niet klopt. U geeft daar ook geen bron voor dus zal het wel uit uw duim gezogen zijn.

We moeten niet blind zijn voor de problemen die dat gatachterlijke geloof in onze westerse maatschappij teweegbrengt. Er is geen nood aan een dialoog met de islam. Als ze hier komen wonen moeten ze zich schikken naar onze westerse waarden en niet proberen hun gatachterlijke normen die bij ons misschien in de middeleeuwen gemeengoed waren in onze strot te rammen.
Met de Islam is geen dialoog mogelijk doordat ze volledig doordrongen zijn van hun achterlijk gelijk maar dat volgens mij eerder gebaseerd is op angst om als slechte moslim aanzien te worden en gestenigd of onthoofd te worden...Feit is dat tegenwoordig in ong. 57 landen oorlog of burgeroorlog is en dat één van de partijen telkens de Islam is....en die noemen ze zelf "vreedzaam"?????
Oud 25 december 2020, 11:50   #767
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Waarom zou een moslima niet 'fatsoenlijk' Nederlands kunnen schrijven?
Ze bestaan, maar dat betreft een heel kleine minderheid. Met fatsoenlijk bedoel ik taalkundig oké, niet inhoudelijk.
Oud 25 december 2020, 12:33   #768
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En weer zijt ge vanalles uit uw duim aan het zuigen om troost te vinden voor uw haast kinderlijke angsten(fobieën). Angststoornissen vallen onder psychische kwetsbaarheid. Er bestaan tegenwoordig therapieën voor als ge uw angsten niet in toom kunt houden.
Ik zie echt geen verschil tussen uw geloof in uw hersenspinsels en het geloven van religieuzen in een of ander religieus boek. Voor beiden mag wat mij betreft een strikte scheiding tussen staat en geloof zijn. Beleid racisme, islam, christendom, enz... tussen uw vier muurkes.
Kijk, sta mij toe verbaasd te zijn over zoveel naieviteit. In Antwerpen is de populatie van de kleuterklasjes reeds voor 50% islamitisch. In Brussel zal het wellicht nog wat erger zijn. Toe te schrijven zowel aan het lakse immigratiebeleid als aan het feit dat veel moslims hun vrouwen primordiaal als een reproduktiemachine beschouwen. Tegenover die evolutie maken heel veel Europeanen zich zorgen, met reden. En om die reden moet de immgratie uit moslimlanden gestopt worden. Het is niet omdat het Vlaams Belang toevallig ook die visie aanhoudt dat ik ze zou moeten verwerpen.
Voor mij moet Europa Europa blijven!. En niet verworden tot een zoveelste moslim continent.

Laatst gewijzigd door quercus : 25 december 2020 om 12:34.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 12:37   #769
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kijk, sta mij toe verbaasd te zijn over zoveel naieviteit. In Antwerpen is de populatie van de kleuterklasjes reeds voor 50% islamitisch. In Brussel zal het wellicht nog wat erger zijn. Toe te schrijven zowel aan het lakse immigratiebeleid als aan het feit dat veel moslims hun vrouwen primordiaal als een reproduktiemachine beschouwen. Tegenover die evolutie maken heel veel Europeanen zich zorgen, met reden. En om die reden moet de immgratie uit moslimlanden gestopt worden. Het is niet omdat het Vlaams Belang toevallig ook die visie aanhoudt dat ik ze zou moeten verwerpen.
Voor mij moet Europa Europa blijven!. En niet verworden tot een zoveelste moslim continent.
En huizen worden er in brand gestoken? Mensen onthoofd?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 december 2020, 12:48   #770
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zelfs zonder een totale ontsporing kunnen we zeggen dat geen enkel islamitisch land normaal en/of fatsoenlijk functioneert. In zo goed als al die landen is er op tijd en stond "ambras", en bijna altijd is die ambras islam-gerelateerd. En dus komen ze naar Europa, en diegene die daar commentaar op durft geven wordt uitgescheten voor racist, nazi of nog ander fraais.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 12:51   #771
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ze bestaan, maar dat betreft een heel kleine minderheid. Met fatsoenlijk bedoel ik taalkundig oké, niet inhoudelijk.
10 tot max. 15%, en die 15% wordt in de msm dermate opgevoerd om de bevolking de illusie te geven, dat alles "ok" is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 12:52   #772
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je zou haast denken dat Vlaams Belangers van mening zijn dat de N-VA hun iets verschuldigd is.
Daar lijkt het inderdaad op...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 13:03   #773
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Daar lijkt het inderdaad op...
Het zit wat in de ideologie daar om op te eisen wat helemaal niet van hun is.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 december 2020, 13:10   #774
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
En huizen worden er in brand gestoken? Mensen onthoofd?
Die Franse leraar al vergeten?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 13:10   #775
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn genoeg moslims geweest die herhaaldelijk hun bakkes geopend hebben. Maar eigenlijk moeten ze niks want die 99,99% hebben niks fout gedaan.
Westerse waarden? Landen duizenden kilometers ver weg platbombarderen? Afrika leegzuigen voor een habbekrats? Ge weet toch dat onze welvaart steunt op de armoede van de rest van de wereld. Westerse waarden zijn er voor enkele bevoorrechten en wij bepalen of ze daarvan mogen genieten. Fuck off, de wereld is van iedereen.

Citaat:

De homofobie, misogynie en seksisme spettert bij Schild & Vrienden en hun soortgenoten ervanaf.
Met de MeToo van de afgelopen jaren is er bij de 'autochtone' bevolking de meest ranzige rotzooi naar boven komen drijven. Jongens en meisjes die misbruikt en aangerand worden in sportclubs, mensen in machtsposities die daar zonder scrupules misbruik van maken. Googel maar eens op MeToo.

Citaat:
Wie geen stront in zijn ogen heeft, ziet dat zo. Volgens een VN-rapport zouden er wereldwijd een 10000 actieve strijders zijn. Daarvan zullen enkele duizenden uit Europa komen. Aan mijn 99,99% gaat ge niet veel van af kunnen knabbelen.

Citaat:
Geeuw.
Oud 25 december 2020, 13:16   #776
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Die Franse leraar al vergeten?
Als een derde of de helft van de bevolking dergelijke intenties heeft is dat wat weinig Daiwa.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 december 2020, 13:25   #777
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn genoeg moslims geweest die herhaaldelijk hun bakkes geopend hebben. Maar eigenlijk moeten ze niks want die 99,99% hebben niks fout gedaan.
Westerse waarden? Landen duizenden kilometers ver weg platbombarderen? Afrika leegzuigen voor een habbekrats? Ge weet toch dat onze welvaart steunt op de armoede van de rest van de wereld. Westerse waarden zijn er voor enkele bevoorrechten en wij bepalen of ze daarvan mogen genieten. Fuck off, de wereld is van iedereen.

De homofobie, misogynie en seksisme spettert bij Schild & Vrienden en hun soortgenoten ervanaf.
Met de MeToo van de afgelopen jaren is er bij de 'autochtone' bevolking de meest ranzige rotzooi naar boven komen drijven. Jongens en meisjes die misbruikt en aangerand worden in sportclubs, mensen in machtsposities die daar zonder scrupules misbruik van maken. Googel maar eens op MeToo.

Wie geen stront in zijn ogen heeft, ziet dat zo. Volgens een VN-rapport zouden er wereldwijd een 10000 actieve strijders zijn. Daarvan zullen enkele duizenden uit Europa komen. Aan mijn 99,99% gaat ge niet veel van af kunnen knabbelen.

Geeuw.
Geen bron van uw 99,99%. Blijkbaar is voor 99,99% gematigd want dat zijn geen strijders.

Waar het uitbuiten van Afrika relevant is in deze discussie ontgaat me. Wellicht een geweldig gebrek aan argumenten.

De homofobie, misogynie en seksisme spettert bij Schild & Vrienden en hun soortgenoten ervanaf. Ah dan mogen moslims dat ook.
Het gaat niet over Schild en Vriend, het gaat over moslims. Schild en Vriend is een marginaal klein groepje vergeleken met alle moslims in België die wel degelijk homofoob en seksistisch zijn.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 13:48   #778
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen bron van uw 99,99%. Blijkbaar is voor 99,99% gematigd want dat zijn geen strijders.

Waar het uitbuiten van Afrika relevant is in deze discussie ontgaat me. Wellicht een geweldig gebrek aan argumenten.

De homofobie, misogynie en seksisme spettert bij Schild & Vrienden en hun soortgenoten ervanaf. Ah dan mogen moslims dat ook.
Het gaat niet over Schild en Vriend, het gaat over moslims. Schild en Vriend is een marginaal klein groepje vergeleken met alle moslims in België die wel degelijk homofoob en seksistisch zijn.
De link naar het VN-rapport zit in mijn vorig bericht. Weet gij niet hoe te berekenen hoeveel procent 10000 van 50 miljoen is? Google kan u daarbij helpen.

Ik had het niet alleen over S&V maar ook over MeToo, de daders hiervan komen daar nog eens bij. Ik wil daar mee aantonen dat het niet eigen is aan moslims maar aan een bepaald soort mensen die ge overal vindt.
Gij wilt alleen maar over moslims praten? Dat is echt niet gezond hoor.
Oud 25 december 2020, 14:00   #779
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geeuw.
Ok, DIT is de post van het jaar!

Je had ook iets kunnen schrijven over die zogezegd "Joods-Christelijke" wortels van Europa, maar dit is prachtig.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2020, 14:13   #780
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Misschien er toch even op wijzen dat Schild & Vrienden zeer zeker relevant zijn in dit topic, dat uiteindelijk over het Vlaams Blok gaat, en de afwijzing daarvan door BDW. Dat clubje is zowat de YMCA (Village People versie) van het Blok.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be