![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toen ik ergens ten forumvelde schreef "het zaakje stinkt" spiegelde ik mij aan wat er geschreven stond op volgende site.
Of het klopt of het rijp is voor fact-checking dat laat ik in de midden. VS verhogen invoer van Russische olie met meer dan 40% – eisen dat Europa sancties tegen Rusland handhaaft Een regel uit de tekst 'leerde' dan weer ... Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Gouverneur
|
![]() De VS importeerde wel degelijk relatief kleine hoeveelheden olie vanuit Rusland.
Die +40% is een wekelijkse schommeling. Normalerwijze zou die import nu naar 0 moeten gaan, maar kan nog enkele weken duren. Citaat:
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 6 april 2022 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij (Biden) ziet het dan weer zo? VS-president Joe Biden: "Dit is begin van Russische invasie in Oekraïne, dus begin van sancties als reactie"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2022 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#766 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De inflatie gaat door het dak gaan. En de prijzen voor letterlijk alles gaan nog amper te betalen zijn. The Great Reset in volle uitvoering!
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet Europa rijdt zichzelf in de vernieling. Poetin rijdt Europa én zichzelf in de vernieling. Die kerel is alle geloofwaardigheid, en nog veel meer, voor altijd kwijt.
![]() |
![]() |
#768 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we dan ook nog de Noordelijke Nederlanden, de Britten en de afstammelingen van de Pruisen dankbaar zijn dat ze de Fransen hier verdreven hebben?
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland wil zijn schulden in roebels betalen, en eist van heel de wereld hetzelfde. Welke landen zijn op de eisen van Poetin ingegaan? Welke landen zullen aan de eisen van Poetin gehoorzamen? Welk voordeel put Poetin uit het herstel van de Russische munt als niemand ermee wil betalen?
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch getuigt dankbaarheid van fatsoen.
![]() |
![]() |
#773 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De opmars van de inflatie is inderdaad al even aan de gang, maar zit de laatste weken in een stroomversnelling door o.a. de oorlog tussen het westen en het oosten. We worden trouwens niet alleen door Poetin gegijzeld hoor. De Chinezen en de Amerikanen hebben ons ook goed bij ons pietje. Willen we hier stoppen met goedkope produkten uit o.a China te importeren, zoals je voorstelt, dan blijft er niet veel meer over om te kopen vrees ik. En waarom sleur je A.J erbij? Blijkbaar ben je zelf goed op de hoogte van zijn standpunt i.v.m. The Great Reset. Is een plan van het WEF en ook een boek van de hand van Klaus Schwab. Daar heb ik die brulboei uit de States niet voor nodig hoor. Heb je nog nooit gehoord van Build Back Better misschien?
![]() |
![]() |
#774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je het tegendeel bewijzen met een link?
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben ondertussen al 80 jaar de Amerikanen naar de pijpen gedanst en hun achterwerk gelikt. Is dat nog niet voldoende?
![]() |
#776 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Britten en, jawel, de Russen hebben een veel grotere rol gespeeld in het bekampen van Hitler en zijn kornuiten. De Amerikanen hadden vooral tijdens en vooral na de 2e wereldoorlog betere cinema. Tja, geopolitiek is een complex en smerig spel waar maar weinig mensen het fijne van weten (ik ook niet trouwens). Bovendien is de grote hoop daar uberhaupt totaal niet mee bezig.
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je dat tijdens de koude oorlog; De Europese economie boemde omdat men producten van Rusland naar Europa bracht en de producten dan Europese producten werden die naar de VS werden geëxporteerd en omgekeerd. Dat we in west Europa een economische sector hadden die volledig draaide op de in Europa gestationeerde VS en UK militairen. Dat we een hoge levensstandaard konden opbouwen, dankzij het wij-zij systeem binnen de wereld-economie. Het laatste dat west-Europa deed was naar de pijpen van iemand dansen, integendeel, we deden onze eigen zin en maakt handig gebruik van de machtstijd tussen de VS en de USSR. Het is pas na de val van de USSR dat we politiek steeds meer en meer onder Amerikaanse invloed kwamen. En dat niet door de Amerikanen en de west-Europeanen, maar omdat de oude oostbloklanden ons meesleurde in dat politieke en economische systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar, ik schreef dus dat ze ook meer dan meegeholpen hebben om Europa van van dat gespuis te ontdoen.
![]() |
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "ze" waren zelf gespuis, tenzij je echt kan kiezen tussen Hitler en Stalin.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 april 2022 om 12:06. |
![]() |
![]() |