![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Failproof. Als ge Haze zet moet ge wat voorzichtiger zijn maar haalt ge ongeveer 800g a 1000g per 11 tot 16 (en sommige +20) weken.
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drugsdealer betrapt in cafe Dat vind ik altijd raar want in alle cafe's verkopen ze toch drugs of drinkt iedereen daar choco dan ?
Maar voor de rest wat een geslaagde razzia.....een wietverkoper opgepakt ....Volgens mij zijn de straten nu direkt een pak veiliger daar. Wat ne zever....huiszoeking ....hondje dr bij.....wat heeft dat grapje weer gekost....?? Ik was verleden maand even in Thailand.....daar verkopen ze cannabis nu gewoon op de zondagsmarkt....per kilo als je wil....In gans Canada en omzeggens de ganse VS gewoon legaal te koop. https://www.bruzz.be/veiligheid/drug...eek-2023-04-03 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 april 2023 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 april 2023 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat jij een fervent verdediger bent van de wet. Wet is wet.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 april 2023 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 1919. Omwille van het feit dat ze dagelijks de lijken dienden op te gaan halen is de opiumwet er gekomen. T'is een beetje zoals een hond en chocolade. Honden kunnen er niet afblijven en gaan er aan dood. Met mensen en drugs gaat dat ook zo. Kijk naar de vele duizenden doden door drugs zoals oxycodon, wat zelfs legaal was, en de gevolgen dat ze overschakelen op heroïne omdat het goedkoper is. Met duizenden doden. Waarom ze het doen is eerder toxicomanie dan wat anders. Ze houden er van, hebben het nodig en ze kiezen sterven er door boven leven zonder. Net als een hond. Net als een alcolist, net als een veelvraat die zich dood eet
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen die hoge concentraties THC en CBD kregen: https://cannakids.org/ Sophie has been on high-concentrated THC and CBD cannabis oil since she started chemo in October of 2013. The only side effects she ever had was a little sleepiness that completely went away as she acclimated to the oils. Now her only side effect is hunger, which is amazing since the chemo can affect her appetite. Despite several rounds of chemo, Sophie continued to gain weight and has a great quality of life despite having chemo once a week with short breaks from time to time. Her hair has grown back, she is advancing developmentally, and despite the nine blood transfusions she has required she is otherwise very happy and healthy. After 13 months of chemo and high doses of cannabis oil, Sophie’s brain tumor was about 85 to 90 percent gone, and a massive cyst that had formed was about 90 percent gone! https://cannakids.org/sophies-story/ Jehovah-jireh! Jehovah-rapha! Dat is geen war on drugs maar een oorlog tegen onze gezondheid om gepatenteerde zooi te blijven aansmeren. Babylonische lobbyhoeren! ![]()
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 4 april 2023 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen kunnen zich legaal KO zuipen maar owee de mensen die hun kind succesvol behandelen met cannabisolie en het kind daardoor een normaal leven kan leiden. Wij hebben ook zo'n Sofie in België waarvan liberalen zeiden dat ze maar naar Nederland moesten verhuizen. Maar owee als een kindermoord niet binnen de termijn kan en ze naar Nederland moeten, dan drijven ze de termijn weer wel op.
![]() |
![]() |
#771 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dokters schreven zelfs opiaten voor voor babies die last hadden als ze tanden kregen. Ook het feit dat overheden drugs gebruikten als oorlogswapen zal er ook geen goed aan gedaan hebben. En het zou me niet verwonderen dat achter de schermen nog steeds een opiumoorlog wordt gevoerd, o.a. door China die de bestandendelen van fentanyl naar de VS verscheept, zoals de Britten destijds naar China deden.
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg zijn dat van die youtube 1001 waarheden over hoe je kanker moet bestrijden met voedsel. En niet 1 daarvan werkt. Zelfs chemo werkt maar deels omdat het cellen dood, jammer genoeg ook de gezonde. 100% herstellen daarvan is bijna uitgesloten want als er ook maar 1 kankercel overblijft en dat doet het altijd wel, herbegint de herverdeling. Puur op chemo stel je de dood wat uit maar niet veel meer dan dat, sterker nog de chemo zal uiteindelijk ook je dood worden. Ik heb nu nog het geluk dat er een operatie komt binnenkort en er geen uitzaaiingen zijn. Wat als kans op genezing er hierdoor wel is. Maar in de meeste gevallen... Maar goed wil men er in geloven, moraal is ook belangrijk dus wat betreft kankerpatiënten zou ik het hun niet ontraden. De desilusie echter zullen ze op het eind wel ondergaan.
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs gevallen waar ze stopte met chemo en terminaal werden verklaard en de kanker door olie alleen in remissie ging. Maar het is allemaal naargelang welke soort kanker en welke cannabissoort. Israël heeft daar heel veel onderzoek in gedaan. Bekijk eens uw type kanker in reflectie met hun onderzoeken in combi met olie. Edit https://scholar.google.com/scholar?h...3DbBw0wfHTRe8J Daarom dat ze bij legalisatie het terpenenprofiel verplicht bekend moeten maken want ge kunt niet random iedere soort gebruiken. En sowieso werkt het niet altijd, maar dat is met chemo ook zo. Eet intussen geen bewerkt vlees en zero suiker. Want dat is veelal de oorzaak van darmkanker. Ook citroenschillen zuiveren de darmen en lever en vallen kankercellen aan. Overzadigen met good stuff. Sterkte!
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 4 april 2023 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog niet gekots, nog niet misselijk, ik eet heel goed en door de chemo al veel teveel liggen slapen. Wat niet goed is al dat slapen. Maar je bent na je chemo telkens een paar dagen doodmoe gewoon. Niet verwonderlijk want je bloedplaatjes en cellen zijn voor de helft dood en hebben tijd nodig om terug aan te kweken. Trouwens je krijgt ook wel wat pillen mee om dergelijke bijwerkingen wat op te vangen. Sommige fruitsoorten raden ze af zoals granaatappel of pompelmoes omdat dit tegen de chemo werkt.
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 4 april 2023 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men sprong door het raam van het zesde verdiep. In India genezen ze u door uw eigen urine te doen drinken. Ze geloven er sterk in. De helft van India loopt wel met kanker rond. Straffer nog. In mijn bloed en urine vinden ze ook niks van kanker trouwens. Het kan tot op heden nog niet allemaal via de klassiekers opgespoord worden zelfs. Maar ze werken er aan.
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie eens "weed the people" op Netflix. Daar komt een jongengske in die terminaal was en de chemo niet aansloeg. Die stond helemaal gezwollen van pijnstillers. Zodra ze op cannabisolie overschakelde herleefde die en genas hij. Toen ![]() Nu ![]() Zijn verhaal: https://herb.co/news/culture/chico-ryder/
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 4 april 2023 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het misloopt is het uw schuld dan. Think twice.
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het achterhouden voor het volk veroorzaakt meer schuld. Het onderzoek is gedaan in vivo en toont resultaten. Ik zou persoonlijk nooit wachten, maar ik ben dan heel hollistisch ingesteld en slik al jaren geen enkele pil en neem geen enkel vaccin.
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden beter al die holistische dokters en kruidenmengers in een grote pot steken en in de oceaan dumpen. In vivo krijg je kanker met van alles dood. Quatch als het in uw lijf moet gebeuren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 april 2023 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |