![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strijdende homoseksuelen willen bewust het normale patroon doorbreken en daarbij kinderen - die daar niet omgevraagd hebben - bij betrekken. Laat onze kinderen erbuiten en respecteert eens hun onschuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat de geslachtelijke bepaling betreft valt de verwijzing NOOIT weg. "afstappen van anatomische verschillen " is nu net wat in de homosexualteit gebeurd ...... en gaan daarmee in tegen de geslachtelijke verwijzing , waar je geen abstractie van KUNT maken omdat het heel het lichaam doordeemstert.... HET OP ELKAAR AANGEWEZEN ZIJN vAN DE TEGENGESTELDE GESLACHTEN vAN NOOIT WEG OMDAT HET GESLACHTELIJK bEPAALDHEID vAN HET LICHAAM NOOIT WEG vALT .... Om lustgevoelens te uiten is men inderdaad ook niet "aangewezen" op het ene of het andere geslacht, en dit beweer ik ook niet. De hersenen kunnen verschillende richtingen uit met hun sexuele geaardheid. Maar ik stel vast en dit kan iedereen doen ; alleen heterosexele lustgevoelens liggen in het verlengde van de geslachtelijke verwijzing. ( u leest goed geslachtelijke verwijzing, en het geslachtelijk verschil gaat door tot in het bot) het is een 1 op 1 verwijzing van HEEL het lichaam ...... hersenen kunnen verschillen , maar we hebben hetzelfde soort lichaam ( altijd geslachtelijk bepaald ) er is geen neutraal lichaam.... Een homo bedrijft sexualiteit met een lichaam dat omwille van de geslachtelijke bepaaldheid ervan verwijst naar het tegenovergesteld geslacht ( en niet niet slechts wat de voortplantingsorganen betreft maar HEEL het lichaam verwijst naar het tegenovergestelde geslacht omdat het geslachtelijk verschil TOT OP HET bOT DOORGAAT.....). Abstractie maken van de anatomie is een abstractie maken van het lichaam, het lichaam kun je niet anders opvatten dan als geslachtelijk bepaald, IN WELKE SEXUELE HANDELINGEN JE HET OOK bETREKT HET bLIJFT GESLACHTELIJK EN ANATOMISCH bEPAALD, daar kun je niet geen abstractie van maken. De vraag is dus welke soort sexualteit/lustgevoelens liggen in de verlengde van deze geslachtelijke verwijzing en welke gaan er diamentraal tegen in ...... Waarom zou ik voorbij de anatomische onderscheid gaan ( het geslachtelijk verschil , en daardoor inherente verwijzing naar het tegenovergestelde geslacht IN het lichaam) wanneer DAT mijn argument IS .....? Dat homosexualiteit/ homosexuele genoegens ( bepaald door uw hersenen ) TEGEN de geslachtelijke verwijzing in gaat, zodus tegen een fundamentele verwijzing in gaat, want de geslachten zijn met haar en huid op elkaar betrokken ..... de geslachtelijke bepaling gaat tot op het bot, hoe kun je daar nu abstractie van maken aangezien er geen geslachtelijk neutraal lichaam bestaat. En bewijs nu nog eens dat je niet kunt lezen ...... ![]()
![]() |
![]() |
#764 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat door een ingrijpen de aanleiding tot het pesten weggenomen wordt, is inderdaad een goede zaak. Maar het mag nooit de reden zijn van de ingreep. Daarmee zadelt u het slachtoffer met de schuld op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Minister-President
|
![]() Tja dat dacht je maar, velen weten soms al van in den beginnen dat ze gaan scheiden maar dat ze trouwen door te moeten... Dus wederom geen argument. Het normale patroon doorbreken??? Wij doorbreken helemaal niets, wij willen gewoon evenwaardige rechten krijgen. Zij die willen moeten de kans krijgen om een kind te adopteren, ik persoonlijk ben daar bijlange nog niet uit of ik dat al dan niet zou doen, moet er 200 % klaar voor zijn om het alle liefde te kunnen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit is tegennatuurlijk en daarom moet men het de mensen opdringen, hersenspoelen in de hoop dat ze wat abnormaal is normaal gaan vinden. Gelukkig komen al dergelijke campagnes er in onze school niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Europees Commissaris
|
![]() op naar de 100!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Minister-President
|
![]() Tja Manuel u zal nog lang op een antwoord kunnen wachten. Jan antwoord toch gewoon niet als je hem vraagt, voortdurend rond de pot draaien. Ik vraag nu al zo lang om te bewijzen dat homofilie pervers is, nog niets gevonden op die 52 pagina's, wel véél hypotheses en veronderstellingen, maar krachtdadig aangetoond néé nog nooit. Ik wacht trouwens ook op die herinnering. Ja Jan zou me herinneren aan het feit dat het homohuwelijjk in deze legislatuur niet meer zou goedgekeurd worden. Tja effe een misvatting. En de VLD zal in de volgende legislatuur voor de adoptie opkomen. De kans dat die er komt is reeël!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Minister-President
|
![]() Weeral die vergelijkingen,.... uw school lijkt me een oerconservatieve school die een 0,0 zou moeten krijgen voor opvoedingszin. Nu al vergelijken maken met moord...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
U vermoeit mij, slaapwel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
u als homo , in zoverre u overgaat tot homosexualiteit en daarbij het lichaam in betrekt, en zodus in het verlengde van uw sexuele geaardheid handelt ( uw hersenen) MOET in gaan tegen de geslachtelijke verwijzing van uw lichaam. Waar u geen abstractie van kunt maken omdat de verwijzing ingebed zit in het LICHAAM ..... En als je nu bovenstaande redenering te horen krijgt op de sportclub of waar dan ook , hoe gaat u dan antwoorden ? toch niet zoals u het tot nu toe op dit forum gedaan hebt ; " ik en en SUPERstaafje en raf, ......" De topic gaat erom een gefundeerde argumentatie te geven dat homosexualiteit een perversie is en niet om de maatschappelijke acceptatie ervan .....
![]() |
![]() |
#780 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |