Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2005, 16:59   #761
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Pindar, Ik herhaal nog eens mijn vraag, mss heb je er over gezien?
Ken jij persoonlijk mensen die lid zijn of waren van de illuminati, zo ja hoeveel?
Ik stel deze vraag omdat je een paar postings terug het volgende stelde

of wil je hier niet op antwoorden?
Er is een (lang) interview met iemand die zichzelf Svali noemt, en dat in het jaar 2000 op het internet gepost is. Als zij echt een voormalig illuminati lid (mind control programmer) was geweest weet ik niet. Wat wel is dat de informatie die ze geeft grondig en correct is voor zover ze overeenkomt met de al bekende feiten. (I.v.m MK-Ultra bv.)

Hier is het interview.
Oud 5 augustus 2005, 17:04   #762
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er is een (lang) interview met iemand die zichzelf Svali noemt, en dat in het jaar 2000 op het internet gepost is. Als zij echt een voormalig illuminati lid (mind control programmer) was geweest weet ik niet. Wat wel is dat de informatie die ze geeft grondig en correct is voor zover ze overeenkomt met de al bekende feiten. (I.v.m MK-Ultra bv.)

Hier is het interview.
De vraag was eigenlijk aan pindar gesteld, maar ik ben best bereid dit als een neen te accepteren.
Zoals in: "neen ik ken persoonlijk geen mensen die lid zijn of lid geweest zijn van de illuminati"
Als ik te snel conclusies trek mag je mij hieromtrent nog altijd corrigeren uiteraard.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by satiper on 05-08-2005 at 18:05
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Hier is het interview.
De vraag was eigenlijk aan pindar gesteld, maar ik ben best bereid dit als een neen te accepteren.
Zoals in: "neen ik ken persoonlijk geen mensen die lid zijn of lid geweest zijn van de illuminati"
Als ik te snel conclusies trek mag je mij hieromtrent nog altijd corrigeren uiteraard.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Hier is het interview.
Ik bedoel: neen ik ken persoonlijk geen mensen die lid zijn of lid geweest zijn van de illuminati.
Als ik te snel conclusies trek mag je mij hieromtrent nog altijd corrigeren uiteraard.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door satiper : 5 augustus 2005 om 17:05.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 17:08   #763
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

[[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 05-08-2005 at 18:36
Reason:

[[/size]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Nog even verder over die schaduwregering waar we het dus allen over eens zijn behalve Jozef Ostyn, of is hij na de bewijzen verandert van mening?

Van bovenstaande mafiose praktijken wist ik niets. De Amerikaanse overheid wordt met andere woorden opgelicht?

Ik dacht dat het ging over extreem conservatieve katholieken, de conservatieve haviken achter de regering genoemd (dus onder de dekmantel van het katholicisme) waar Wolfowitz de meest gevreesde van is (ik wist er nooit iets van, tot onze geschiedenisleerkracht theorieën uit elkaar zetten om de aanslagen van 11/9 te verklaren, in 2001 dus)? (Idd, de man die ondertussen voorzitter is van de wereldbank ...).
Of passen zij niet in dit kader?
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 augustus 2005 om 17:36.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 17:17   #764
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Over die reptielen-theorie... Het moet wel duidelijk gemaakt worden dat de meeste van de NWO onderzoekers niet geloven in deze reptielen theorie. Mensen die erin geloven zijn bv David Icke en Jordan Maxwell, en nog enkele andere. Fritz Springmeier, auteur van de "Bloodlines of the illuminati", lijkt erin te geloven maar gaat er niet veel op in.

Mensen zoals Alex Jones, Paul Watson, R. Eppherson en nog vele andere geloven er niet in.

Het is ook een feit dat die reptielen theorie slechts een uitbreiding is van de NWO theorie, en er in feite niets aan veranderd. Ik geloof er niet in, wat is immers het nut ervan. Ik zeg niet dat het niet kan (ik ga immers niets uitsluiten), maar voor mij is het bewijs te dun. NWO met of zonder reptielen, het maakt geen verschil. De plannen blijven hetzelfde.

Ook kan deze reptielen theorie gemakkelijk gebruikt worden om de hele NWO onderzoek te discrediten, zoals sommigen Icke beschuldigen.

Hieronder kan men 2 korte video's of audio's bekijken die over die reptielen gaan. (Meestal de mening van deze personen). Ik zeg niet dat ik erin geloof ik geef gewoon deze informatie.

Jim Marrs over reptielen (1:27)

Jordan Maxwell over reptielen. (2:18 )

Fritz Springmeier over "reptilian eyes" (1:30)
Oud 5 augustus 2005, 17:41   #765
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Ook even vermelden dat Fritz Springmeier uit Exodus' post een celstraf van (30 jaar geloof ik) uitzit wegens een valse beschuldiging van een bankoverval.Hij schreef Bloodlines of the Illuminati.

Joe Vialls;een andere vooraanstaande NWO ontmaskeraar is onlangs overleden op verdachte wijze(waarschijnlijk vergiftigd).Ik spreek me niet uit of hij werd vergiftigd door Illuminati-of Zionisten(hij schreef vaak over Zionisten als ik het goed voorheb) maar hij werd plots zonder beduidende reden ziek en werd niet meer beter.[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 05-08-2005 at 18:42
Reason:

Ook even vermelden dat Fritz Springmeier uit Exodus' post een celstraf van (30 jaar geloof ik) uitzit wegens een valse beschuldiging van een bankoverval.Hij schreef Bloodlines of the Illuminati.

Joe Vialls;een andere vooraanstaande NWO ontmaskeraar is onlangs overleden op verdachte wijze(waarschijnlijk vergiftigd).Ik spreek me niet uit of hij werd vergiftigd door Illuminati-of Zionisten(hij schreef vaak over Zionisten als ik het goed voorheb) maar hij werd plots zonder beduidende reden ziek en werd niet meer beter.[/size]

Joe Vialls;een andere vooraanstaande conspiracy writer is onlangs overleden op verdachte wijze(waarschijnlijk vergiftigd).Ik spreek me niet uit of hij werd vergiftigd door Illuminati-of Zionisten(hij schreef vaak over Zionisten als ik het goed voorheb) maar hij werd plots zonder beduidende reden ziek en werd niet meer beter.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 augustus 2005 om 17:42.
Oud 5 augustus 2005, 17:51   #766
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nog even verder over die schaduwregering waar we het dus allen over eens zijn behalve Jozef Ostyn, of is hij na de bewijzen verandert van mening?

Van bovenstaande mafiose praktijken wist ik niets. De Amerikaanse overheid wordt met andere woorden opgelicht?

Ik dacht dat het ging over extreem conservatieve katholieken, de conservatieve haviken achter de regering genoemd (dus onder de dekmantel van het katholicisme) waar Wolfowitz de meest gevreesde van is (ik wist er nooit iets van, tot onze geschiedenisleerkracht theorieën uit elkaar zetten om de aanslagen van 11/9 te verklaren, in 2001 dus)? (Idd, de man die ondertussen voorzitter is van de wereldbank ...).

Diegenen achter Federal Reserve innen gigantische winsten op onbestaand geld-Federal Reserve mag 90% meer geld uitlenen dan ze bezit.
Je noemt ook de Wereldbank.Wolfowits...wat maakt hem geschikt daar voorzitter van te zijn?Heeft hij bvb een economische graad?
+Firestone zei laatst:ik zie niet in hoe de VN al een voordeel voor de iIlluminati is geweest(of iets in die trant);niet vergeten dat vele organisaties het pad bewandelen onder de VN paraplu-waaronder als ik me niet vergis ook de Wereldbank,IMF...
Ik was vroeger lid van J(eugdbond) voor N(atuurbehoud) en M(ilieubescherming) JNM;daar zitten veel mensen die tegen IMF,de Wereldbank zijn mr pro UN.Ik betwijfel of deze mensen de relatie tssn VN en Wereldbank en IMF kennen.Ook zaten bij JNM tal van jongeren met communistische idealen....geen van hen wist echter dat OOK het communisme ter wereld gebracht is en gefnancierd is door de "Big Bankers" zoals de Rothschilds -door hun Kuhn en Loeb bank- en co.Dus ze financierden de "Rooien-vb Bolsjevichse revolutie" in het ene front;de Nazi's in een ander front;en wat niet nog allemaal...
De WORLD tax blijft voorlopig uit mr komtr eraan onder de naam:UN tax;
We habben al WORLD bank;WORLD Trade Org;WORLD Health Org;WORLD court..........we krijgen WORLD government uiteindelijk.[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 05-08-2005 at 18:54
Reason:

Citaat:

Diegenen achter Federal Reserve innen gigantische winsten op onbestaand geld-Federal Reserve mag 90% meer geld uitlenen dan ze bezit.
Je noemt ook de Wereldbank.Wolfowits...wat maakt hem geschikt daar voorzitter van te zijn?Heeft hij bvb een economische graad?
+Firestone zei laatst:ik zie niet in hoe de VN al een voordeel voor de iIlluminati is geweest(of iets in die trant);niet vergeten dat vele organisaties het pad bewandelen onder de VN paraplu-waaronder als ik me niet vergis ook de Wereldbank,IMF...
Ik was vroeger lid van J(eugdbond) voor N(atuurbehoud) en M(ilieubescherming) JNM;daar zitten veel mensen die tegen IMF,de Wereldbank zijn mr pro UN.Ik betwijfel of deze mensen de relatie tssn VN en Wereldbank en IMF kennen.Ook zaten bij JNM tal van jongeren met communistische idealen....geen van hen wist echter dat OOK het communisme ter wereld gebracht is en gefnancierd is door de "Big Bankers" zoals de Rothschilds -door hun Kuhn en Loeb bank- en co.Dus ze financierden de "Rooien-vb Bolsjevichse revolutie" in het ene front;de Nazi's in een ander front;en wat niet nog allemaal...
De WORLD tax blijft voorlopig uit mr komtr eraan onder de naam:UN tax;
We habben al WORLD bank;WORLD Trade Org;WORLD Health Org;WORLD court..........we krijgen WORLD government uiteindelijk.[/size]

Citaat:

WORLD bank;WORLD court....WORLD government uiteindelijk.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 augustus 2005 om 17:54.
Oud 5 augustus 2005, 18:06   #767
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Et alors?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 18:07   #768
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Daar gaat het natuurlijk helemaal niet om. Denk je nu echt dat wij op ons knieën vallen voor elk woordje wat Bush zegt? Ik vind het een even grote eikel als vele andere machthebbers hoor, en ik heb nooit een letter geloofd van zijn "WMD redenen" om Irak aan te vallen. Maar dat wil nog niet zeggen dat er een wereldwijd (al dan niet door aliens geleid) complot achter zit om ons allen in de slavernij te dumpen.
Je geloof t niet in de WMD-uiteraard.Wat is volgens jou hun reden om Iraq binnen te vallen?

Ik zou willen duiden op het strategische belang van de regio(het maakt de VS-regering(lees:diegenen achter de VS-regering) niet uit of dictators heersen in andere landen;als het maar "hun" dictators zijn.Hoe meer "hun" dictators in die regio hoe minder Israel geisoleerd is(als de hele regio zich tegen hen zou keren) in de eindfase van het conflict Israel-Palestina....een doodlopend straatje dat volgens mij ooit eens een "ECHT" bloederig straatje moet worden.Ze kunnen volgens mij niet eeuwig allebei daar blijven wonen.

En;dit is speculatie en niet een statement:ik hoop dat oorlogsmisdadiger Ariel Sharon het niet in zijn hoofd haalt gekke dingen te gaan doen met de Palestijnen eens Gaza ontruimd is van de kolonisten...[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 05-08-2005 at 19:26
Reason:

Citaat:
Daar gaat het natuurlijk helemaal niet om. Denk je nu echt dat wij op ons knieën vallen voor elk woordje wat Bush zegt? Ik vind het een even grote eikel als vele andere machthebbers hoor, en ik heb nooit een letter geloofd van zijn "WMD redenen" om Irak aan te vallen. Maar dat wil nog niet zeggen dat er een wereldwijd (al dan niet door aliens geleid) complot achter zit om ons allen in de slavernij te dumpen.
Je geloof t niet in de WMD-uiteraard.Wat is volgens jou hun reden om Iraq binnen te vallen?

Ik zou willen duiden op het strategische belang van de regio(het maakt de VS-regering(lees:diegenen achter de VS-regering) niet uit of dictators heersen in andere landen;als het maar "hun" dictators zijn.Hoe meer "hun" dictators in die regio hoe minder Israel geisoleerd is(als de hele regio zich tegen hen zou keren) in de eindfase van het conflict Israel-Palestina....een doodlopend straatje dat volgens mij ooit eens een "ECHT" bloederig straatje moet worden.Ze kunnen volgens mij niet eeuwig allebei daar blijven wonen.

En;dit is speculatie en niet een statement:ik hoop dat oorlogsmisdadiger Ariel Sharon het niet in zijn hoofd haalt gekke dingen te gaan doen met de Palestijnen eens Gaza ontruimd is van de kolonisten...[/size]

Citaat:

En;dit is speculatie en niet een statement:ik hoop dat oorlogsmisdadiger Ariel Sharon het niet in zijn hoofd haalt gekke dingen te gaan doen met de Palestijnen eens Gaza ontruimd is...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 augustus 2005 om 18:26.
Oud 5 augustus 2005, 18:23   #769
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca

Joe Vialls;een andere vooraanstaande NWO ontmaskeraar is onlangs overleden op verdachte wijze(waarschijnlijk vergiftigd).Ik spreek me niet uit of hij werd vergiftigd door Illuminati-of Zionisten(hij schreef vaak over Zionisten als ik het goed voorheb) maar hij werd plots zonder beduidende reden ziek en werd niet meer beter.
Wacht ff. Dat kan dus niet. Als de beschuldiging [bewezen] vals is, dient hij op vrije voeten gesteld te worden. Als het slechts de conclusie van een handjevol samenzweringsdenkers is, dan is de beschuldiging niet vals. Dan vinden deze mensen het hooguit onterecht dat hij vastzit.

Wat ik me bij bovenstaande berichten altijd afvraag: wie zijn dan de "beulen"? Wie neemt de ondankbare taak op zich om
1. De opdracht uit te schrijven iemand te laten liquideren
2. De opdracht uit te voeren[edit]
[size=1]After edit by Mephisto on 05-08-2005 at 19:24
Reason:

Citaat:

Joe Vialls;een andere vooraanstaande NWO ontmaskeraar is onlangs overleden op verdachte wijze(waarschijnlijk vergiftigd).Ik spreek me niet uit of hij werd vergiftigd door Illuminati-of Zionisten(hij schreef vaak over Zionisten als ik het goed voorheb) maar hij werd plots zonder beduidende reden ziek en werd niet meer beter.
Wacht ff. Dat kan dus niet. Als de beschuldiging [bewezen] vals is, dient hij op vrije voeten gesteld te worden. Als het slechts de conclusie van een handjevol samenzweringsdenkers is, dan is de beschuldiging niet vals. Dan vinden deze mensen het hooguit onterecht dat hij vastzit.

Wat ik me bij bovenstaande berichten altijd afvraag: wie zijn dan de "beulen"? Wie neemt de ondankbare taak op zich om
2. De opdracht uit te voeren[/size]

Citaat:

Wacht ff. Dat kan dus niet. Als de beschuldiging [bewezen] vals is, dient hij op vrije voeten gesteld te worden. Als het slechts de conclusie van een handjevol samenzweringsdenkers is, dan is de beschuldiging niet vals. Dan vinden deze mensen het hooguit onterecht dat hij vastzit.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 5 augustus 2005 om 18:24.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 18:31   #770
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Voor wie meer wil weten over de Federal Reserve (en de onzin van de hier gepresenteerde indianenverhalen), hier twee interessante artikels (met dank aan Dies, overigens ).

Ik citeer de conclusies, maar men moet echt de volledige artikels lezen, heel verhelderend!
Citaat:
The allegation that an international banking cartel controls the Federal Reserve is wrong. Contrary to Kah’s claim, foreigners do not own any stock in the New York Federal Reserve Bank. Neither do they currently own any significant shares of the domestic banks that actually do own shares in the N.Y. Fed. Moreover, the central assumption that control of the New York Federal Reserve is the same as control of the whole System is badly mistaken. Also, the profits of the Federal Reserve System, again contrary to the conspiracy theorists, are funneled almost entirely back to the federal government, not to an international banking elite. If the U.S. central bank is in the grip of an international conspiracy, then Mullins, Kah, et al have certainly not uncovered it.

Bron
Citaat:
The conspiracy theorists' claim that private owners of the Fed are making bundles of money is false. The conventional view among economists (including libertarian ones) that the Fed is a government operation that partially finances fiscal deficits by money creation is fundamentally correct. The live question among libertarians is how to get the government out of the banking system — perhaps by truly privatizing the Fed's operations — in a way that prevents inflation and macroeconomic instability.

Bron
Oud 5 augustus 2005, 18:34   #771
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto

2. De opdracht uit te voeren
Uiteraard is de beschuldiging niet bewezen vals...

Springmeier is geen bankovervaller...hij is een oude christene die een verkeerd boek schreef.De ironie wil dat hij eigenlijk het researchwerk van Jordan Maxwell plagieerde...volgens mij zal Fritz nooit meer plagieren...
Oud 5 augustus 2005, 18:38   #772
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
In het artikel worden bronnen gegeven. Alle opgehaalde bewijsmateriaal is echt en niet verzonnen.

...

(16)John Lennon, after he left The Beatles and started his solo career, heavily promoted the New World Order in songs like God and Imagine. In God he denied there is a God of any sort, saying all he believes in is himself and his wife Yoko. After that, it was easy for him to indoctrinate us with the lyrics in Imagine. His fans had already swallowed the concept.
Dit vind ik dus een rasechte belediging aan het adres van één van de eerdere rocklegendes. Wát een gelul. Dat is hetzelfde als die platen achterstevoren gaan draaien en geloven dat daarin satanische boodschappen verborgen zitten.
De enige wijze om daar geloof aan te kunnen hechten, is door toeval uit te sluiten. Als iets wat niet bestaat! Omdat er met 80 LP's altijd wel iets is te vinden in de trant van: "God is dood - leve satan" of zoiets.
Alleen, wie heeft er wel eens over nagedacht dat je al behoorlijk zot moet zijn om je LP's achterstevoren te laten spelen op je platenspeler! Daar zijn technische aanpassingen voor nodig aan je platenspeler. Dat doe je volgens mij niet zomaar even.

Maar goed.
Oud 5 augustus 2005, 18:47   #773
Mephisto
Minister

Standaard

Het is een fantastische tekst, die opener. Alleen staat het compleet vol met speculaties en verdraaiïngen waar ik mijzelf niet in kan vinden. Het is een soort van "Theory of All", die waar Eynstein nooit uit kwam. Want ik kan hieronder de 1000-jarige vrede van Nostradamus schuiven, en zijn voorspelling van de geboorte van de anti-Christ in 1999. Of was het nu 9/11? Bijvoorbeeld.

Wát een gezever. Een communistische wereld met 1,2 miljard mensen. Maar ja.
Oud 5 augustus 2005, 19:07   #774
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Als ik te snel conclusies trek mag je mij hieromtrent nog altijd corrigeren uiteraard.
Vermits ik nog altijd geen rechtstreeks antwoord gekregen heb, bouw ik even voort op mijn veronderstelling dat Pindar noch exodus noch iemand anders van de believers persoonlijk leden of oud leden van de illuminati kennen.
Ik veronderstel dat jullie bronnen liggen in hetgeen men hier wel eens conspiracy sites noemt.
Ik vraag mij af of je na het raadplegen van deze bronnen en het voor waar aannemen ervan tot een duidelijk beeld komt van waarheen het gaat.
Alle macht gecentraliseerd is zowat het doel heb ik begrepen, en wat is dan het vervolg, is men het daar reeds over eens?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 19:17   #775
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Voor wie meer wil weten over de Federal Reserve (en de onzin van de hier gepresenteerde indianenverhalen), hier twee interessante artikels (met dank aan Dies, overigens ).

Ik citeer de conclusies, maar men moet echt de volledige artikels lezen, heel verhelderend!
Ik citeer even waarmee de auteur eindigt..."If the U.S. central bank is in the grip of an international conspiracy, then Mullins, Kah, et al have certainly not uncovered it."
(toeval wil dat ik diezelfde vorig jaar ook al es las toen ik een "tegen" wilde lezen.)
De auteur zegt zelfs niet dat het onzin is en sluit de fraude niet uit;Firestone wel.De auteur zegt...het is niet zoals Kah en Mullins het zeggen;de fraude.

Het is allemaal behoorlijk ingewikkeld en dit is hier een link van iemand die de Federal Reserve analyseert.Ook de theorieen van de post van Firestone.
http://www.tribemagazine.com/board/s...threadid=70335
Lees vooral de posts van Otis;de anderen dragen eigenlijk niet bij...tis wel veel...en moeilijk hoe die economie echt werkt...en 't lukt je waaarschijnlijk nog niet om het helemaal te vatten(mij althans niet).

Als ik een goeie link vind van de film Money Masters post ik die onmiddellijk-was niet door conspiracy nuts gemaakt...wordt uiteraard dr conspiracy theorists aangehaald...

However, congressional authorization not withstanding, the Federal Reserve is, in fact, largely a private corporation owned by its member banks.
Oud 5 augustus 2005, 19:25   #776
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Sorry, hoor, het mechanisme dat jullie fraude omschrijft is onzin, dat staat daar te lezen.

Maar jullie zijn gewoon blind voor argumenten, en denken dat het eindeloos herhalen van beweringen de plaatst kan innemen van degelijke argumenten.
Oud 5 augustus 2005, 19:59   #777
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sorry, hoor, het mechanisme dat jullie fraude omschrijft is onzin, dat staat daar te lezen.

Maar jullie zijn gewoon blind voor argumenten, en denken dat het eindeloos herhalen van beweringen de plaatst kan innemen van degelijke argumenten.
..."If the U.S. central bank is in the grip of an international conspiracy, then Mullins, Kah, et al have certainly not uncovered it."

Dit is waarmee hij afrondt....wat sluit hij uit?Dat het niet is zoals Kah of Mullins beweren.2 verschillende theorieen;1 met 12 banken en 1 met 8 banken als ik goed herinner(is tijdje geleden).
Of denk je dat die 2 theorieen de enige 2 zijn?Misschien beter wat andere te lezen dan enkel die 2 voor je t hele ding als onzin afdoet omdat die meneer die 2 theorieen als niet correct afdoet.

http://70.84.33.210/%7Einfomedi/vide...anister_bb.wmv
Film van Intervieuw met Special agent Joe Banister over Federal Reserve en IRS
In this special video interview taken from Alex's documentary Comprehensive Annual Financial Reports Exposed, Alex talks to Joe Banister about the unconstitutional IRS and the private, run for profit Federal Reserve.
[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 05-08-2005 at 21:00
Reason:

Citaat:

..."If the U.S. central bank is in the grip of an international conspiracy, then Mullins, Kah, et al have certainly not uncovered it."

Dit is waarmee hij afrondt....wat sluit hij uit?Dat het niet is zoals Kah of Mullins beweren.2 verschillende theorieen;1 met 12 banken en 1 met 8 banken als ik goed herinner(is tijdje geleden).
Of denk je dat die 2 theorieen de enige 2 zijn?Misschien beter wat andere te lezen dan enkel die 2 voor je t hele ding als onzin afdoet omdat die meneer die 2 theorieen als niet correct afdoet.

Film van Intervieuw met Special agent Joe Banister over Federal Reserve en IRS
In this special video interview taken from Alex's documentary Comprehensive Annual Financial Reports Exposed, Alex talks to Joe Banister about the unconstitutional IRS and the private, run for profit Federal Reserve.
[/size]

Citaat:

Intervieuw met Special agent Joe Banister over Federal Reserve en IRS
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 augustus 2005 om 20:00.
Oud 5 augustus 2005, 21:04   #778
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar

zal eens kijken, maar zal geen 'officele' gecontroleerde bron zijn .

met vriendelijke groeten

Pindar
[font=Arial][/font]

Oké, je ziet maar als je iets vindt (je hoeft niet teveel moeite te doen hé), thanks!
Oud 5 augustus 2005, 21:08   #779
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
maar groentje toch, nova is een conspiracy kanaal !

dat neemt toch niemand ernstig ! volle samenzweringsjournalisten, die mensen van de nederlandse omroepstichting, dienst nieuws kan je niet vertrouwen.
Dat is het eerste wat ik daarvan hoor ... (maar kijk er nooit na, dus niet verwonderlijk).

Is trouwens thans de meest non-conspiracy en minst vreselijke feiten insinuerende bron die ik over de Skull & Bones kon vinden (tot nu toe).[edit]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 05-08-2005 at 22:09
Reason:

Citaat:

dat neemt toch niemand ernstig ! volle samenzweringsjournalisten, die mensen van de nederlandse omroepstichting, dienst nieuws kan je niet vertrouwen.
Dat is het eerste wat ik daarvan hoor ... (maar kijk er nooit na, dus niet verwonderlijk).

Is trouwens thans de meest non-conspiracy en minst vreselijke feiten insinuerende bron die ik over de Skull & Bones kon vinden (tot nu toe).[/size]

Citaat:

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 augustus 2005 om 21:09.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 21:14   #780
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Wie schreef deze tekst: Want het antwoord is door de BBC gegeven in een documentaire. Zeer sluitend verhaal, vond ik zelf.

BBC Horizon: Building the Great Pyramid
BBC Pyramidebouw

BBC meer piramide-links

Ikke, merci!

Ik ga eens een kijkje nemen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be