![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry, zo werkt dat hier niet. Ieder is hier vrij van in te gaan op wat hem belieft en de rest als oninteressant aan de kant te schuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik was er ook over aan 't denken, maar het is nog iets te vroeg. Dupont heeft hier naast zijn manipulerend geleuter ook diepgravende en boeiende stukken gepost. Nog effe wachten of die terugkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooral deze is revelerend en grappig: Citaat:
Maar Jan, wat zijt gij toch een grote jongen. Net als Churchill. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 26 juni 2006 om 15:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Partijlid
|
![]() Wat zouden daarvan de gevolgen zijn? Oorlog in 't Stad? Stenen en brandbommen naar overheidsgebouwen? Winkels kort en klein geslagen? Brandende autowrakken elke nacht enkele weken lang? Machteloze politie en politici?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Parlementslid
|
![]() Vlaamse racist knalt allochtonen neer:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...en/index.shtml http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...en/index.shtml Vlaamse kaalkoppen slaan getinte medemens in elkaar: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ds/index.shtml Your point being?
![]() |
#766 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Partijlid
|
![]() Feit is dat een van de daders vandaag door zowat 30 gelijkgezinden werd 'afgeschermd' om de politie te beletten hem te arresteren. Is dat dan geen misdadig clan-gedrag? Waarom pakt de politie die clan niet aan? Schrik? Waarvoor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Schepen
|
![]() Het bleef misschien rustig omdat er geen marokkanen onder de slachtoffers waren?
![]() |
#770 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kay_ : 26 juni 2006 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wellicht waren ze een beetje met te weinig, en deden ze het inderdaad in hun broek. Ik zie dat in m'n straat ook wel: als 't boel is, en ze komen met 1 combi, en er staat opeens 5 of 10 man tegen hen bezig, dan staan die daar ook maar sullig te wachten op 'versterking'.
![]() |
![]() |
#773 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat geef ik je op een briefje.
![]() |
![]() |
#774 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als ze daarover bij de VRT liegen, lieg ik natuurlijk ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() probeer het toch maar niet eigenhandig te bewijzen.
![]() |
#776 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Diezelfde burgemeester heeft nu niet het minste probleem om de autochtone jeugd in te tomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allez, de taak van de politie is volgens ratzo 'er vandoor gaan'. dus het is volstrekt normaal als de flikken nooit iemand oppakken. goed om weten ![]()
![]() |
![]() |
#779 |
Schepen
|
![]() Dát is net de verkeerde reactie. Daarmee creëer je een sfeer van straffeloosheid.
![]() |
#780 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toenn ik klein weas moest ge gene grote bek tegen de flikken opzetten. Direc aanpakken en kreeg dan nog alst moet een pandoering van ons vader. Orde en gezag en respect zo hebben ze mij opgevoed en ik mijn kinderen ook. Nooit geen probleem gehad en ze staan bekend als keurige fatsoenlijke jongens met respect voor de medemens. En niet alle allochtonen zijn zo aggresief. Mijn jongens hebben keurige moslimvrienden, fantsoenlijk en geintegreerde jonge gasten. Die tonen dat het anders kan. ![]() Maar met die levenswijze zijn ze tuurlijk in de ogen van de fundi-islam afvalligen. Want vriendschap met ongelovigen kan niet. Wel ik waardeer die jongens en heb ze graag op visite als het uitkomt. Ook al zal ik het nooit met hun geloof eens zijn. En zij respecteren ons ook en das geen taqija houding. |
|
![]() |
![]() |