![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier iets over Maasmechelen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=631
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
slecht voor uwe rikketik. ik was gewoon uw gevoel voor humor aan 't nadoen. als het nie grappig is, dan kan ik dat ook nie helpen.
![]() |
![]() |
#764 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#765 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Smiley: De Italianen en Spanjaarden enz. hebben zich vanzelf ZONDER inburgeringscursussen, positieve discriminatie en dies meer aan ons en aan onze maatschappij aangepast. Zij hadden duidelijk de wil om zich 'in te burgeren' zonder speciale eisen aan de 'autochtonen' te stellen. Moslims laten inburgeren in een kafirland... dat is wat anders. Inburgeringscursussen zullen daarbij niet helpen. Daar is geen andere oplossing voor dan zij die onze maatschappij afwijzen uit het land te zetten. Het is niet omdat GIJ zegt dat het een sekte is, dat het er een is, hé... Smiley: Correctie. Het is een GEVAARLIJKE sekte. En ik ben niet de enige die dat zegt of tot die vaststelling is gekomen. Ge kreeg bijna een punt van mij. De imams (degenen die door België betaald worden natuurlijk) moeten in België, volgens een Belgisch programma opgeleid worden. Smiley: Je hebt me verkeerd begrepen, het was een verwijt aan de regeringsleiders die de oprichting van koranscholen toelaten. Koranscholen moeten daarentegen dicht of afgebroken worden. Islam moet haar erkenning worden afgenomen. Imams zijn hier helemaal niet nodig. De koran moet naast mein kampf worden gelegd. De individuele vrijheid (een EUROPESE waarde, dus volgens jouw redenering, absoluut te beschermen) belet mi een Staat om hierin beperkingen te voorzien, behouddens gedwongen huwelijken, huwelijken met minderjarigen en (helaas) polygamie. Smiley: Men begaat de fout tolerant te zijn aan intolerantie. Islam maakt inderdaad gebruik van onze wetten om zich in onze maatschappij in te vreten. Onze wetten binden alleen ons niet zij. Hier moet een eind aan komen. Ik ken anders Blanke Vlamingen die onze maatschappij duidelijk afwijzen ... Smiley: Hoeveel Vlamingen zijn dit? Zijn dat inwijkelingen met een dubbele nationaliteit ? Nemen die sterk in aantal toe? Vormen zij een bedreiging voor onze vrije democratische samenleving? Ik denk het niet. Hoofddoek op school, op het werk? Ik hoor nochtans dat er moslims voor zoies ontslagen worden... Boerka in Maaseik mét vonnis? Smiley: Hoeveel tralala is daar nog niet rond geweest? Denk je dat het hierbij zal blijven? Ik denk het niet. Hoe meer 'gelovigen' hoe meer problemen... Die onmogelijkheid tot inpassing is nooit aangetoond, behalve bij diegenen die enkel een extreme lektuur van de Koran aanvaarden (waaronder onze Smiley dus). Smiley: Een extreme vorm van de koran? Heel grappig. De koran is extreem en valt niet in te passen in onze maatschappij. Als u denkt van wel dan denkt u waarschijnlijk ook dat 'moslimextremisme' door het bestrijden van armoede en discriminatie enz. wel vanzelf zou ophouden te bestaan.. Fout ! Ne vriend van mij (Rafaël) gaat binnen een paar maanden met een zekere Malika trouwen (ze wonen nu al samen en maagd zal ze niet meer zijn). ik heb geen weet van baardgroeierij. Smiley: Ben je wel zeker dat die Malika moslima is en of dat Rafael geen moslim is want zij gaan tegen de islam in. Indien zij zichzelf moslim(a) blijft noemen heeft hij/zij nog steeds het potentieel in zich om ooit een ware moslim(a) te worden. De moordenaar van Theo van Gogh was ook een moslim die zich oorspronkelijk westers gedroeg doch die tot inkeer kwam en na zijn boeksek een goed te hebben gelezen Theo vermoorde om het goed te maken dat hij vroeger geen al te goede moslim geweest was... Er bestaat geen waarheid, enkel waarheden. Smiley: De waarheid over de islam bestaat niet? Er staan duidelijke zaken in de islamitische boekskes die niet anders te interpreteren zijn doch als je dat zegt is dat niet de waarheid. Je moet zeggen dat er mensen zijn die weigeren te lezen wat er staat en in plaats daarvan hun eigen waarheden verzinnen... ik daarentegen hou mij niet bezig met waarheden te verzinnen om de islam en rotmo maar zo mooi en zo goed mogelijk voor te stellen, ik lees wat er staat. Allé, een half punt. Smiley: Waarom? Dat zijn verwijten, geen aanbevelingen. Of bent u het met mij eens dat men moet ophouden met sites zoals kifkif te steunen en te financieren en dat men instelliingen zoals CGKR moet afschaffen? A ja, die mannen van de VB, dat zijn allemaal vredelievende, democratische Helden. Alsof er geen kritiek op de Islam bestaat ... Smiley: Het Vlaams Belang is nog de enige mogelijkheid om tegen de huidige gang van zaken te stemmen en om er verandering in te brengen. De oplossingen die het Vlaams Belang voor de 'integratie'problemen, criminaliteit enz. enz. aanreikt zijn ook de enige die effect zullen hebben. Oh bestaat er kritiek op de islam? Ik heb daar nog niet veel van gemerkt. De kritiek is steeds minder aan het worden. Men gaat binnenkort nog verbieden om nog kritiek op de islam te uiten wegens 'islamofobie' (alsof angst voor de islam zoiets absurds is als angst voor kikker, alsof iemand die angst had voor het nazisme in de jaren 30 en 40 last had van nazifobie) En hij heeft nondedju gelijk ook! Smiley: Erg heel erg. Waar haal je dat? De islam is helemaal geen bondgenoot van het christendom, vraag maar aan de christenen in de islamitische 'paradijzen'. En op wat stoelt uw kennis van de Islam? Uit een forum en een paar websites? Smiley: Van websites, moslimfora en islamitische boekskes zoals de koran die in 3 verschillende Engelstalige versies op het internet te vinden zijn. Ik geef geen euro uit voor dat rotboek. Zeker niet nadat ik weet wat er in staat. Dat komt hier mijn huis niet in ! Daar komt dan nog bij dat 1 van mijn buren een vriendelijk moslimgezin (Turken) is, op de hoek van onze straat wonen gelukkig geen moslims maar Armeniers iets verderop wonen gelukkig Congolezen maar mijn straat loopt spijtig genoeg ook vol met Marokkaanse lange zwarte tafellakens met kinderkoetsen, neen dat zijn spijtig genoeg geen Malikas die vriendelijk goeiendag zeggen. Ze kennen trouwens geen Nederlands en onze Turkse buren spreken Turks en Frans. De cafe op de hoek is zoals je weet wegens te weinig bierdrinkers gesloten, zal waarschijnlijk heropenen als theehuisje... multicul is toch o zo mooi. Ik voel me helemaal niet meer thuis in eigen land. Ik voel mij veeleer een toerist in het buitenland. Vlaamse rand rond Brussel noemt men dit hier dan... zonder faciliteiten... Islam kan inderdaad, onder bepaalde voorwaarden, een verrijking zijn. Het onnozelweg afwijzen van de Islam zou een verarming zijn Smiley: On ge lo fe lijk ! Islam is een verrijking zegt ie. Het weinige goede wat men in islam kan vinden kan men overvloedig ergens anders vinden. Ik heb het ook niet voor het zeggen. Smiley: Uw geestesgenoten hebben het toch voor het zeggen. Al diegenen die de islam een verrijking vinden.... Of hoe je met dogma's zeer veel zgnde. argumenten naar voren kan brengen. Mijn post is aldus als totaal inhoudloos te beschouwen. Smiley: Ik beschouw uw post dan maar als inhoudsloos.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 17 juli 2006 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
|
![]() Citaat:
Toch doet u niks anders dan wat je hoort zeggen over de islam wat niet in uw kraam past ontkennen en afdoen als blablabla. Dat is uw kop in het zand steken Islamofobie bestaat niet, net zomin als christenfobie, hindoefobie of nazifobie. Als internetfora zo onnozel zijin, wat doet u hier dan? Je zou beter een instrument gaan spelen of een lief zoeken.
![]() |
![]() |
#767 |
Banneling
|
![]() Smiley,
Last van de warmte, mijn beste? probeer eens een douche... maar idd, "ilsamofobie" bestaat niet, dat is hier een Vuil B uitvinding: gewoon een neologisme voor xenofobie en racisme... Newspeak dus. Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2006 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
|
![]() Scheelt er iets filosoof. Staat het u als socilaist misschien niet aan wat ik hier schrijf.
![]() |
#769 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2006 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door filosoof
![]() Smiley, Last van de warmte, mijn beste? probeer eens een douche... Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2006 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
|
![]() Dat is natuurlijk de strategie. Als niks anders meer helpt en de argumenten op zijn, de man spelen in plaats van de bal.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 17 juli 2006 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Minister
|
![]() Beste, het zijn mijn zaken niet, maar waarom laten jullie die linkse vent niet links liggen?
Laatst gewijzigd door Duym : 17 juli 2006 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Banneling
|
![]() Strijden tegen het islamisme is net hetzelfde als zich verzetten tegen het nazisme.De geschiedenis zal de verzetstrijders gelijk geven.Op voorwaarde dat de strijd tegen de islam gewonnen word.Het is immers altijd de overwinnaar die de geschiedenis schrijft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén percent vreemdelingen is verrijkend, 2¨is meer dan genoeg, 3 is teveel, en 4 is overdreven.Vanaf 10% , en dit in een kleine 40 jaar, kan men beginnen praten over een invasie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de Hollanders zijn 1830 nioet vergeten, nu doen ze het anders
![]() |
![]() |
#778 |
|
![]() Heb een vraagje, of eerder een verzoekje, aan al diegenen die beweren dat de islam vredelievend & ongevaarlijk is.
Gelieve een cartoon te tekenen die Mohammed afbeeldt, en deze te verspreiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |