![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel meer waar je geen klote van verstaat. Anders gezegd, je bent de perfecte illustratie van de gemiddelde VB-er.
![]() |
#762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik naar de zever van u luister en naar die van uw linkse en extreem linkse vrienden,die halen nog niet het gemiddelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Banneling
|
![]() Neen dat zal niet. Naast kloppen zal hij ook wel iets afweten van vuurwapens. Alles wat met geweld te maken heeft fascineert hem. Zoals velen in uw partij. Het is geen toeval dat het VB uitpakte met de bokshandschoenen als verkiezingsaffiche.
Laatst gewijzigd door system : 6 mei 2007 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik sta altijd open voor correcties. Zeg het eens wat er mis is aan onze fundamenten qua denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arm Vlaanderen !!!
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat jullie tegen veralgemenigen waard,dus niet iedere VB er over de zelfde kam scheren hé Dank u duveltje382
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd... was net wat filmpjes aan het bekijken over de moord op Fortuyn 5 jaar geleden.
Good to know you. |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je verdomd intellectueel eerlijk bent dan zal je in de beoordeling van de forumsessies zien dat ik zowel Filip De Man als Guy D'Haeseleer een nul heb gegeven voor hun "performance" in de forumsessies. (achteraf gezien had een 1 voor Guy beter geweest want die was niet bot maar daagde amper op en had nietszeggende replies.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarmee jij mooi aantoont dat je helemaal niet wat wat die bokshandschoen inhield,dank u wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik hier zeg en doe is voor eigen rekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feremans snapt het nog niet ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Minister
|
![]() Waren er buiten Lepen nog andere bekende politici van binnen- en buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen! haalt in de peilingen ongeveer 6% van de stemmen. Wil dat dan ook zeggen dat 94% van de Vlamingen geen zak om het milieu geeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag dat van de "partaai": reklame maken voor het NVA?
Het is natuurlijk waar wat ge zegt: ze zouden beter NVA stemmmen... Maar mag dat echt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |