![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je méént het?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij gelooft nog dat hij ECHT een gratis zweefvliegcursus gaat krijgen, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#764 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de waarheid betreft... Die zou jij nog niet herkennen als je erover struikelde.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei, ja ik dacht dat ik dat vermeld had. Ik spreek dan ook over onaangepast en niet over crimineel gedrag. Dit zijn in mijn ogen nog steeds twee verschillende zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#768 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
|
![]() Citaat:
De voorzitter bij de uitspraak zei letterlijk: Dit is geen onderzoek, dit is een farce. Het is allemaal van horen zeggen, het zou kunnen, misschien, het zal wel, we denken dat... Volledige vrijspraak, Belgie weer op zijn smoelwerk. temeer omdat er in die periode Belgische politie mensen naar New York zijn geweest om een conferencie bij te wonen die ging over samenwerken van de politiediensten in de westerse wereld. En meer specifiek, hoe men samen de Hells Angels eens zou aanpakken. Belgie heeft daar gezegd, wij zullen jullie is tonen hoe men die jongens aanpakt. Beng! Weeral op hun gezicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Banneling
|
![]() De verjaardag van Paola daarentegen
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Marlientje : 11 september 2007 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
|
![]() Ik denk dat u de verkeerde indruk hebt van mij. Luister goed, van mij mag alles. U mag alles, ik mag alles. Daar zijn goede kanten aan en ook slechte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boah... je voelde toch de aandrang om iets te schrijven, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Verder kan ze maar beter niet te hard lachen want ik denk dat deze actie veel sympathie bijbrengt voor het VB... Ook mijn sympathie (die ik enigszins aan het verliezen was) is toegenomen. Laatst gewijzigd door Brecht : 11 september 2007 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Minister-President
|
![]() Jup!
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O mijn lieve god nog aan toe! Kan jij nu echt eens niets anders bedenken dan die variaties op "al wat je zegt ben je zelf"? Zit jij nog in de papschool of zo?
Naar jouw gezwets luisteren is pas schadelijk voor de geestelijke gezondheid. Ze zouden op jou eigenlijk zo'n grote sticker moeten kleven met een waarschuwing voor de volksgezondheid....
![]() |
![]() |