![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Minister
|
![]() Sorry, Jazeker, maar na de krampachtig verdedigde onzin die ik hier gelezen heb, krijg ik ook de neiging om die zin te hanteren hoor...
Soit, aangezien er geen enkel zinnig tegenargument is gekomen op mijn diverse postings (NIEMAND heeft zich gewaagd aan een antwoord op de post omtrent de gevoerde procedure bij de RvSt!), denk ik dat het tijd is deze draad te verlaten, vóór hij helemáál vervalt in holle boutades... |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() BTW, in de discussie ging het trouwens niet over democratie, wat een verkeerd woord was voor wat men wou omschrijven... Het woord dat onze vriend (Bob) eigenlijk wou zeggen (denk ik) was rechtsstaat! En dat er onrecht is aangedaan, daar gaat deze discussie over... België spiegelt graag de wereld voor dat het een democratische rechtsstaat is... niets is minder waar! En onze verkiezingen zouden in elke bananenrepubliek afgeschoten worden!
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 14 september 2007 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
In een rechtsstaat past het wel degelijk dat beslissingen van rechtscolleges worden opgevolgd. Zoals dat in dit geval ook gebeurd is! Betoging verboden=overtreders van dat verbod arresteren. Wil men niet goedschiks de bevelen opvolgen, dan volgt er hardere actie. Dat heb ik hierboven al méér dan eens herhaald. Of hoe zou U iemand die weigert om een plaats te verlaten, dwingen deze toch te verlaten? Voor de -tigste keer nog eens vriendelijk vragen ? "Mijnheer De Winter, zou U alstublieft toch deze plaats willen verlaten ? Het is echt verboden hoor... "(x 20 ) ![]() Citaat:
Mocht dat nochtans zo overduidelijk zijn, dan zie ik niet in waarom er wel dergelijke waarnemers naar andere landen gestuurd worden, maar niet naar België ? Laatst gewijzigd door Diplomatius : 14 september 2007 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
[quote] Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | ||
Minister
|
![]() Vreedzaam of niet is niet aan de orde bij een (voor de laatste keer!) VERBODEN betoging ! Als men niet vrijwillig wil vertrekken, dan onvrijwillig... Wat is daar nu zo onlogisch aan ?
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Diplomatius : 14 september 2007 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat is het verschil tussen een betoging en een samenscholing van een 200 tal mensen? Ik kan zo vanavond ook wel een 'betoging' regelen. Feit blijft dat de politie overdreven hardhandig optrad; ik ben benieuwd of dezelfde politie even doortastend zou zijn opgetreden tegenover allochtone betogers (samenscholers?). Me dunkt dat de betoging in verband met de Deense cartoonkwestie eveneens verboden was?
![]() |
![]() |
#767 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Ja hé?
![]() Citaat:
- had die betoging niet mogen verboden worden. - had men zich aan de afspraak gehouden om NIET in te grijpen (of HOOR jij die vrt journaliste dat niet zeggen?) - had men niet het geweld gebruikt dat we gezien hebben - had men NIET Luikse Nederlandsonkundige politie opgetrommeld... Citaat:
Ik denk , als je eerlijk wil zijn, dat je hier zal moeten inbinden... Citaat:
Hopelijk post ze die hier nog eens, en dan zou ik toch wel eens graag een eerlijk antwoord erop zien van jou.
![]() |
![]() |
#768 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, Diplo, das klote aan een forum he, je schrijft iets, en je moet verschillende keren antwoorden, want meer dan één heeft commentaar...
Toch al eens lachen ook, gelukkig! ![]()
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan vergeet ik de gesubsidieerde media nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door system : 14 september 2007 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#772 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 14 september 2007 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#774 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "Mijnheer De Winter, zou U alstublieft toch deze plaats willen verlaten ? Het is echt verboden hoor... "(x 20 )
Aan jah jah vragen ze niets ,die laten ze rustig rel schoppen "om erger te voorkomen" zoals gewoonlijk
![]() |
#775 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De betoging was verboden door de burgemeester van Brussel. Dat verbod wordt ondersteund door meerdere gerechtelijke uitspraken. Wie dat allemaal naast zich neerlegt, moet niet komen janken als hij aangehouden wordt. Vertoont hij daarbij nog eens weerspannigheid, dan gebruikt de politie geweld. Zo gaat dat.
En als hij dat allemaal niet begrijpt moet hij maar uitleg vragen aan de ex-politie-agenten in zijn eigen rangen, die ook niet bepaald voor hun zachtaardigheid bekend staan. Amen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*. Ik zou het Trantinni eens goed gaan zeggen hoe dat hier in Belgie werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een europees parlementlid is onschendbaar ,en mag / kan men niet zomaar in een bus KLOPPEN , moest men dirupo of een andere mafiafiguur zo behandelen kon dat politiecommisariske zijn klak aan den haak hangen,neem dat van mij aan !!
Als jij dit goedkeurd ,ben jij een gevaar voor de schijndemocratie. Ga nog wat concerten organiseren voor "verdraagzaamheid", als men de zwaarste crimineel hier in den belziek zo moest behandelen......het zou wat zijn!!!Nog juist een tank op het plein en het waren net beelden uit China, SHAME ON YOU!!!
![]() |
#778 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
We maakten ons echter niet teveel zorgen. Want vanmorgen werd gezegd dat de betoging gedoogd zou worden als er geen geweld bij te pas zou komen en als de betogers gewoon zouden blijven staan en niet zouden proberen op te stappen. En dat deden we. We bleven gewoon staan op het Schumanplein terwijl de kopstukken, Frank Vanhecke en Filip Dewinter door de pers werden geïnterviewd. [/SIZE] Ze mochten ter plaatse blijven ,daar zijn getuigen van ,zelfs journalisten. Wat zit je de pers nu na te praten man ,leer zelf eens denken!
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#780 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: