Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2011, 05:38   #7781
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Fout, je kunt perfect Belg zijn, Vlaming en allochtoon, het woord verwijst namelijk niet naar je huidige identeit(skaart!) maar naar je origine of afkomst.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Een GrOOte leugen! Het woord "allochtoon" betekent al dat men geen Vlaming/Belg is !! Waarom doen ze alsof ze het niet begrijpen?
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 05:40   #7782
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp, je zit in Lommel waar ze Frans tegen u spreken, ge gebruikt hetzelfde IP-adres als Wisord en Suquar, je bent 2 jaar in België en je rijdt met een spiksplinternieuwe BMW X5.
En je weet zeker dat het niet klopt dat 80 a 90% van de gevangenispopulatie bestaat uit allochtonen.
Straf.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 06:00   #7783
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ken jij het begrip en en en niet?
Jij schreef "Ik wil alleen ...."
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 06:21   #7784
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wie is wij?
Jij hebt toch ook al de haatspraak van sommigen op dit forum gelezen.

edit : In die haatspraak wordt niet enkel de criminele allochtoon geviseerd.
Tuurlijk wel, alleen jij zegt dat het tegen alle allochtonen is. Wat natuurlijk belachelijk is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 06:24   #7785
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
En? Moeten alle Vlamingen antwoord geven voor wat o.a. Ronald Janssen, Kim De Gelder, Hans van Themsche en Dutroux gedaan hebben? Waarom stelt men dezelfde vraag o.a. aan Filip Dewinter en Bart De Wever niet?
Omdat het lijstje van allochtonen veel groter is dan dit identiek zelfde lijstje wat steeds opnieuw opduikt.

In het lijstje van de afgelopen maand staan al meer moorden dan wat jouw lijstje hier veroorzaakt heeft. Laat staan dat we gaan terugkijken naar alle andere lijstjes en feiten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 06:26   #7786
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
En waarom worden die vragen niet aan de rechtse politici gesteld (o.a. aan Filip Dewinter en Bart De Wever)? Waarom?
Waarom vraag jij het hen niet?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 06:28   #7787
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Omdat het lijstje van allochtonen veel groter is dan dit identiek zelfde lijstje wat steeds opnieuw opduikt.
Waarom wordt dat lijstje gesplitst? Heb je je afgevraagd? Waarom wil je de reden ervan niet begrijpen? Waarom word je zo graag door de monsters gemanipuleerd?
En nog;
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7759
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7758

Citaat:
In het lijstje van de afgelopen maand staan al meer moorden dan wat jouw lijstje hier veroorzaakt heeft. Laat staan dat we gaan terugkijken naar alle andere lijstjes en feiten.
Ik kan 10 keer zo veel lijsten posten. Ik heb zo veel tijd en zin niet. Jij blijkbaar wel.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 1 juni 2011 om 06:45.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 06:31   #7788
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Waarom vraag jij het hen niet?
Waarom vraag jij het hen niet? Ik vraag aan mijn baas waarom ik een bepaalde opdracht moet uitvoeren, als ik onvoldoende inlichtingen van hem over mijn opdracht krijg. Ook van mijn klanten vraag ik meer info, indien nodig. Ik word ook vaak voor meer inlichtingen gevraagd. Waarom moet men zijn/haar "redeneringsmechanisme" uitschakelen en als robot commando's uitvoeren (in de "auto-pilot mode"... Trouwens, ik werk nu aan zo'n project op het werk en je helpt me een beetje, zonder dat je het beseft.)?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 1 juni 2011 om 06:37.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 06:41   #7789
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom dat een reden is om iets te krijgen tegen een onbepaald meervoud allochtonen.

Heb je dit opgemerkt?
De titel : Helft van leerlingen Antwerps basisonderwijs is moslim.
In het artikel : In het Antwerps stedelijk basisonderwijs is bijna de helft van de leerlingen moslim.
....Dat is 45,5 procent...
Dat noemt zich dan een krant!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
en dat terwijl iedereen weet dat 45.5% in feite slechts ongeveer één derde is . hoe durven ze!
De titel "Helft van leerlingen Antwerps basisonderwijs is moslim." impliceert dat de helft van de 6-12-jarigen in Antwerpen moslim is.
Dat is niet correct; en aan de commentaren hier op het forum merk je dat velen dan ook denken dat de helft van de kinderen in Antwerpen moslim is.

Uit het artikel "In het Antwerps stedelijk basisonderwijs is bijna de helft van de leerlingen moslim." blijkt dat het om bijna de helft van de leerlingen van het stedelijk basis-onderwijs gaat.
Bij mijn weten gaat de meerderheid van de kinderen nog altijd naar het katholiek onderwijs. Dan is er nog het gemeenschapsonderwijs.

De titel is dus helemaal niet correct. Aangezien ik van een krant verwacht dat ze toch wel weten wat ze vertellen, is dit zelfs een flagrante leugen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 06:49   #7790
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tuurlijk wel, alleen jij zegt dat het tegen alle allochtonen is. Wat natuurlijk belachelijk is.
Wat tuurlijk wel?

Er zijn nochtans enkelen die zo eerlijk zijn toe te geven dat ze iets tegen alle allochtonen hebben.

Je kent toch voldoende Nederlands om te weten dat als men een onbepaald meervoud gebruikt, men bedoeld "in het algemeen"
Als men schrijft "Nederlanders zijn gierig" bedoeld men dat gierig zijn een typische eigenschap is voor Nederlanders in het algemeen.
Anders gebruikt men woorden als "sommige, enkele, de minderheid, het merendeel,..."

Daarenboven wordt in die haatspraak helemaal geen onderscheid gemaakt tussen criminele en niet-criminele allochtonen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:14   #7791
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De titel "Helft van leerlingen Antwerps basisonderwijs is moslim." impliceert dat de helft van de 6-12-jarigen in Antwerpen moslim is.
Dat is niet correct; en aan de commentaren hier op het forum merk je dat velen dan ook denken dat de helft van de kinderen in Antwerpen moslim is.

Uit het artikel "In het Antwerps stedelijk basisonderwijs is bijna de helft van de leerlingen moslim." blijkt dat het om bijna de helft van de leerlingen van het stedelijk basis-onderwijs gaat.
Bij mijn weten gaat de meerderheid van de kinderen nog altijd naar het katholiek onderwijs. Dan is er nog het gemeenschapsonderwijs.

De titel is dus helemaal niet correct. Aangezien ik van een krant verwacht dat ze toch wel weten wat ze vertellen, is dit zelfs een flagrante leugen.
Indien u Antwerpen een beetje kent zou u weten dat ook vele katholieke scholen een meerderheid aan moslimkinderen hebben... Ga eens aan het Stella Maris ( St Agnes) staan op de turnhoutsebaan
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:30   #7792
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De titel "Helft van leerlingen Antwerps basisonderwijs is moslim." impliceert dat de helft van de 6-12-jarigen in Antwerpen moslim is.
Neen, dit implicieert dat de helft van de leerlingen van het ANTWERPSE BASISONDERWIJS moslim is. Wat U ervan maakt is uw probleem

Citaat:
Dat is niet correct; en aan de commentaren hier op het forum merk je dat velen dan ook denken dat de helft van de kinderen in Antwerpen moslim is.
Dat is dus een foute redenering. In het vervolg beter lezen.



Citaat:
Uit het artikel "In het Antwerps stedelijk basisonderwijs is bijna de helft van de leerlingen moslim." blijkt dat het om bijna de helft van de leerlingen van het stedelijk basis-onderwijs gaat.
Bij mijn weten gaat de meerderheid van de kinderen nog altijd naar het katholiek onderwijs. Dan is er nog het gemeenschapsonderwijs.
Inderdaad; Het gaat dan ook niet over de kinderen in het vrije en gemeenschapsonderwijs. Dat staat er namelijk niet.

Citaat:
De titel is dus helemaal niet correct. Aangezien ik van een krant verwacht dat ze toch wel weten wat ze vertellen, is dit zelfs een flagrante leugen.
De titel is volledig correct. De lezer moet gewoon lezen wat er staat en niet dénken wat hij of zij vindt dat er staat.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:31   #7793
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Indien u Antwerpen een beetje kent zou u weten dat ook vele katholieke scholen een meerderheid aan moslimkinderen hebben... Ga eens aan het Stella Maris ( St Agnes) staan op de turnhoutsebaan
Dit betwijfel ik niet.
Dit doet niets af van het leugenachtige van de krantentitel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:33   #7794
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dit betwijfel ik niet.
Dit doet niets af van het leugenachtige van de krantentitel.
het krantenartikel vertelt gewoon de feiten. Over welke "leugens" heeft U het?

Hoeveel kinderen in het antwerpse basisonderwijs zijn moslim?
Volgens de krant:

Ongeveer de helft (45.5%) van de kinderen in het Antwerpse basisonderwijs zijn moslim.

en nu gij!

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 juni 2011 om 07:35.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:34   #7795
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Neen, dit implicieert dat de helft van de leerlingen van het ANTWERPSE BASISONDERWIJS moslim is. Wat U ervan maakt is uw probleem
Dat is niet wat ik er van maak.
Dat staat er.


Citaat:
Dat is dus een foute redenering. In het vervolg beter lezen.
Wat is er fout aan die redenering?


Citaat:
Inderdaad; Het gaat dan ook niet over de kinderen in het vrije en gemeenschapsonderwijs. Dat staat er namelijk niet.
Daarom is de titel verkeerd.

Citaat:
De titel is volledig correct. De lezer moet gewoon lezen wat er staat en niet dénken wat hij of zij vindt dat er staat.
Wat staat er in de titel?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:34   #7796
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
het krantenartikel vertelt gewoon de feiten. Over welke "leugens" heeft U het?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7789
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:37   #7797
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is niet wat ik er van maak.
Dat staat er.
ik maak ervan dat ze bedoelen dat ik morgen miss universe word.



Citaat:
Wat is er fout aan die redenering?
het staat er niet.

Citaat:
Daarom is de titel verkeerd.
Inderdaad: er had moeten staan dat Cynara morgen miss universe wordt


Citaat:
Wat staat er in de titel?
dat de helft van de kinderen in het ANTWERPSE BASISONDERWIJS moslim is.

er staat NIET dat de helft van de kinderen van het basisonderwijs in Antwerpen moslim is. In het "basisonderwijs in Antwerpen" zitten ook vrije scholen inbegrepen. Met Antwerps basisonderwijs bedoelt men "stedelijk onderwijs" zoals duidelijk blijkt uit het krantenartikel.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 juni 2011 om 07:51.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:41   #7798
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waarom herhaalt U uw vraag? ik heb daar al op geantwoord:

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7792
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 08:09   #7799
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Waarom wordt dat lijstje gesplitst? Heb je je afgevraagd? Waarom wil je de reden ervan niet begrijpen? Waarom word je zo graag door de monsters gemanipuleerd?
En nog;
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7759
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7758


Ik kan 10 keer zo veel lijsten posten. Ik heb zo veel tijd en zin niet. Jij blijkbaar wel.
Nee dat kan je niet want het feit blijft dat allochtonen het grootste aandeel hebben in de criminaliteit in Belgie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 08:09   #7800
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Waarom vraag jij het hen niet? Ik vraag aan mijn baas waarom ik een bepaalde opdracht moet uitvoeren, als ik onvoldoende inlichtingen van hem over mijn opdracht krijg. Ook van mijn klanten vraag ik meer info, indien nodig. Ik word ook vaak voor meer inlichtingen gevraagd. Waarom moet men zijn/haar "redeneringsmechanisme" uitschakelen en als robot commando's uitvoeren (in de "auto-pilot mode"... Trouwens, ik werk nu aan zo'n project op het werk en je helpt me een beetje, zonder dat je het beseft.)?
jij stelde de vraag, niet ik.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be