![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7781 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben die gaan zien met 2 andere, jongere vrouwen. Dus neen, mijn echtgenote is niet naar deze film gaan kijken.
|
|
|
#7782 |
|
Banneling
|
Olala, en die worden zomaar aan u toevertrouwd. Weer de domme Vlaming in actie.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 december 2019 om 14:05. |
|
|
|
|
|
#7783 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, die werden me niet toevertrouwd. Noch heb ik ze veroverd door mensen dood te slaan.
Het werkt in West Europa, in de 21ste eeuw net iets anders dan in de Dar-El-Islam.
|
|
|
#7784 |
|
Banneling
|
Er komen Pakistaanse films uit maar hoe kan ik die zien (Sacch 2019) ?
Volgens mij de zoveelste oppervlakkige cliché bevestigende film waar de vrouw voor de beste, rijkste dus, man kiest, maar dan nog... |
|
|
|
|
|
#7785 |
|
Europees Commissaris
|
Joker
Fantastische film, zalige performance van Joaquin Phoenix
|
|
|
#7786 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7787 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Islamabad.
|
|
|
#7788 |
|
Banneling
|
The Falcon and The Snowman.
|
|
|
|
|
|
#7789 |
|
Banneling
|
Antichrist (2009)
Ik begrijp niet waarom zo'n films worden gemaakt. Entertainment? Ik begrijp ook niet waarom ik deze per se moest zien (heeft me 3€ huurgeld gekost). Waarschijnlijk omdat het toch ook als horror werd verkocht. Maar er is soms een eerste en laatste keer voor alles, denk ik. De film zelf: Intens. Ziek. Heftig. Beste scènes op het einde: (geslachts-)mutilatie en moord. Oeps, sorry voor zij die 'm nog niet hebben gezien. Moraal van het verhaal: goed einde. De antichrist, of het kwade, is verslagen? Want het was hun en meer haar schuld dat hun zoon uit het raam sprong terwijl ze aan het seksen waren....? Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 december 2019 om 21:48. |
|
|
|
|
|
#7790 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The Toxic Avenger.
Met blote tetten en een budget, dus nog beter dan Attack of the Killer Tomatoes.
|
|
|
#7791 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7792 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er komt spijtig genoeg geen bloed aan te pas, enkel koolhydraten en proteïnen.
|
|
|
#7793 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7794 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7795 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7796 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom ocharme?
Gisteren was een minder geslaagd bioscoopbezoek. Zelfs met extreem lage verwachtingen slaagde Episode IX erin me teleur te stellen. Oftewel, als iemand een ziel- en zinloze film wil zien die niet meer is dan een snelle opeenvolging van per ongeluk aan elkaar geplakte flitsende actiescenes overgoten in een politiek correct Disneysausje onder de naam Star wars, ga ervoor.
|
|
|
#7797 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7798 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7799 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Recent gezien:
Terminator: Dark Fate. Meer van hetzelfde, helaas, maar op zich best onderhoudend. (7,0) And then we danced. Geslaagde film, ondanks de voor West-Europeanen inmiddels wat belegen thematiek. In Georgië nog goed voor controverse. (8,5) 1985. Aardig. Jammer dat de regisseur de ingehouden toon niet tot het einde kan vasthouden. (7,0) David. Bijbelepos van dertien-in-een-dozijn. Mr. Spock als Samuel is nog wel leuk om bezig te zien. (6,0) Departure. Niet kwaad, maar een tikje bloedeloos. (7,0) Once upon a time... in Hollywood. Mijn eerste Tarantino en hij is me zowaar reuze meegevallen. Dicaprio en Pitt zijn heerlijk op dreef. (9,0) |
|
|
|
|
|
#7800 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verwacht maar niet teveel van mij op dat vlak. Straks is het Sneeuwwitje en de zeven dwergen op tv... dat wordt pas gezellig. |
|
|
|
|