![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7821 |
Europees Commissaris
|
![]() Forumsalafist Salah/Kunoichi/Buitenwipper/Kamikaze/Khalid Bin Waleed/Katsumi/Multilozer etc etc etc etc etc ligt er weer af, en met hem al zijn berichten en opgestarte draden.
Wat sneu voor hem, hopelijk is hij nu niet al te verdrietig.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#7822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7823 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar nog een prijs voor gekregen van Jan Oet. En de forummers mogen dat gratis aanschouwen. Ze moeten daar niet voor betalen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#7825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog zo iemand = toty5 , net hetzelfde !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#7826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het andere geval hoop ik dat die pubers er veel plezier aan hadden.
![]() |
#7827 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat was zijn laatste nick ? |
|
![]() |
![]() |
#7828 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ninja
#7829 |
|
![]() Awel, blijft uw punten maar zetten, als ge belooft dat ge niet meer probeert grappig te zijn.
|
![]() |
![]() |
#7830 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
,
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#7832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Instant Karma's gonna get you, Gonna knock you off your feet." ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 1 juni 2015 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
#7834 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7835 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7836 |
Minister-President
|
![]() edit: Verkeerde draad.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 1 juni 2015 om 17:20. |
![]() |
![]() |
#7837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben niet zeker of ik het helemaal goed begrijp. Concreet en op de man af: heb ik jou ooit bietekwieter genoemd en vond jij dat er over en heb je er dan voor gezorgd dat ik 'verwittigd' werd ? Of zit ik er nu volledig naast ? .
|
![]() |
![]() |
#7838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#7839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, wat zou toty misdreven hebben? Zijn eeuwiglange, vervelende, slechtvertaalde teksten interesseerden weinigen en antwoorden op een reactie kon hij ook niet, maar zover ik weet beledigde hij niemand. Maar goed, ik volgde zijn draadjes de laatste tijd eigenlijk niet meer.
#7840 | ||
|
![]() Citaat:
Ik stond aan uw kant (alhoewel dat JvdB zijn argumenten sterker waren) Citaat:
![]() |
||
![]() |