![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja we waren gezellig aan 't keuvelen en ineens zit ik tegen mezelf te babbelen.
![]() |
#7882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam me net amuseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en laat ik daar nou net geen greintje respekt voor willen tonen !!!! Sommige zijn echte verzuurde mierenneukers !! Blijkbaar alles wat westers is , moet er RAUS ![]() Ik hou van de westerse cultuur !! Zij die dit fout vinden , pech voor hun !! Als zij ons ding mogen naar de kloten helpen , wij ook het hunne !!!! Waarom leven wij ?? ![]() PS: Ik heb me nog ingehouden !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7884 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat duurt nog effe
![]() Maar .... we komen per antwoord een stap dichterbij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7886 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zie ginds komt de stoomboot ... Zie ginds zit ex-sinterklaas, hij weent als een kind Hij heet nog wel Nikolaas, maar hij is niet meer sint Hij is tot z'n spijt z'n heiligheid kwijt "Wat heb ik in godsnaam de mensen misdaan ?" Wat heeft hij in godsnaam de mensen misdaan ? Zie ginds komt de stoomboot U weet toch, de sint die loopt altijd in 't rood Is dus communist en zo links als de dood En wordt vast door Moskou of Mao betaald Want waar heeft hij anders z'n speelgoed gehaald ? Kijk hoe hij bewaakt wordt door de BOB Dak op en dak af, ook de curie klimt mee Dak op en dak af, heel de bende klimt mee Zie ginds komt de stoomboot U weet toch, de sint draagt een baard en lang haar En werkt bovendien maar één dag in het jaar Hij is dus een beatnik of een anarchist Een hippie of provo of een idealist Kijk hoe hij bewaakt wordt door de BOB Dak op en dak af, ook de curie klimt mee Dak op en dak af, heel de bende klimt mee Zie ginds komt de stoomboot U weet toch, de sint heeft als vriend zwarte piet Da's iets wat de oud-koloniaal niet graag ziet Piet heeft vast een kaart van Black Power op zak En zeg nou maar zelf, wie wil dat op z'n dak ? Kijk hoe hij bewaakt wordt door de BOB Dak op en dak af, ook de curie klimt mee Dak op en dak af, heel de bende klimt mee Zie ginds komt de stufboot U weet toch de sint die zweeft hoog door de lucht Iets waar zelfs een heilige maar zelden in lukt Wanneer hij dus steeds in de wolken verkeert Dan is dat omdat hij zich dagelijks drogeert Kijk hoe hij bewaakt wordt door de BOB Wolk op en wolk af, ook de curie die klimt mee Wolk op en wolk af, heel de bende klimt mee Kijk hoe hij bewaakt wordt door de BOB Wolk op en wolk af, ook de curie die klimt mee Wolk op en wolk af, heel de bende klimt mee
![]() |
![]() |
#7887 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overal zomaar de huizen binnen komen en zo, door schouwen kruipen. Waarom legt er niemand eigenlijk klacht neer tegen Zwarte Piet en z'n Don Sint??? Al was het wegens huisvredebreuk of zo.... ![]()
![]() |
![]() |
#7888 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Idd, 'k moet mijn lijstje ook nog maken... Daar was ergens al een draad over. Ik neem aan dat m'n bestelling nog steeds dezelfde gaat zijn... ![]()
![]() |
![]() |
#7890 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Of al versleten ? Kan ook..... ![]()
![]() |
![]() |
#7891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En 'k ben dan zo'nen brave...... ![]()
![]() |
![]() |
#7892 |
|
![]() 't is dat je niet genoeg 'mouwfrot', hé....of heb je je leeftijd er soms bijgeschreven ?
![]() |
#7893 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha! Merci om mij te doen lachen, 't is al een lastige dag geweest vandaag.
![]()
![]() |
#7894 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Camouflage techniek ?
![]() |
#7895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
paardenkoersenweddenschappen : geen rood ribbellijntje onder dat woord dus dat is juist, zeg! ![]()
![]() |
![]() |
#7898 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Applaus! goed gewerkt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7899 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is centendwerg?
![]() |
#7900 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is geldhamster?
Ik kan hier echt niet meer volgen! ![]()